Köyhä, joko olet harjoitellut kyykyssä oloa?
Minä teen puolen tunnin kyykyssäolo harjoituksen joka aamu.
Kommentit (31)
Kyllä. Pakaralihakset vaatii vielä vahvistusta. Jalat alkaa täristä jo ensi minuuteilla.
5 vuotta. Siitä asti kun selkä rikkoontui. Ei voi edes kumarrella. Ihan täys kyykyllä mennään.
Juu, normaalin 8h/5pvä/vk lisäksi olen nyt aloittanut syväkyykkyharjoitukset.
Ensi viikolla lisään ohjelmaan kuperkeikat ja kärrynpyörät.
Nuorallatanssia olen myös pohtinut.
Mie oon syväkyykyssä lattialla. Tulisko joku kiltti kääntään miut telkkariin päin? Mie oon herranen aika yli puoli vuosisataa vanha vanhus. Tuokaa pullaa ja kääntäkää herranen aika telkkariin päin.
En ole köyhä, mutta keskituloisenakin kyykkyä jo harrastetaan.
Suunnilleen syntymästä asti olen maannut, en ole edes niin ylös kuin kyykkyyn päässyt, koska synnyin köyhään kotiin. Kaikkea aikansa, ts elinajan.
Juu. Mahdun jo tosi hyvin pöydän alle.
Muista muutama yllätyskyykky aina välillä. Ei mene tylsäksi.
Kyllä. Kasvimaa,metsät, ja villiyrttimättäät ovat olleet kyykkäysharjoittelupaikkojani jo vuosia. Ja se on aina kantanut satoa.
Vierailija kirjoitti:
Mie oon syväkyykyssä lattialla. Tulisko joku kiltti kääntään miut telkkariin päin? Mie oon herranen aika yli puoli vuosisataa vanha vanhus. Tuokaa pullaa ja kääntäkää herranen aika telkkariin päin.
Mulla aivan sama ikä ja tilanne
Pullaa ja maitua mulle
Käännön lisäksi kaukosäädin kouraan
Puolukan Poimija kirjoitti:
Muista muutama yllätyskyykky aina välillä. Ei mene tylsäksi.
Yllätyssyväkyykky! Ja jos lennät perseellesi niin joudut risuja keräämään! Aijaijai siellä takarivissä nyt lähti ansiosidonnainen kokonaan, voi voi lisää treeniä vaan
En, koska jos menen, en pääse enää ylös.
Kyllä, on vaan kankeaksi tullut tässä iässä.
Minkälainen ihminen on köyhä teidän persujen ja kokkareiden mielestä? En tiedä pitääkö olla kyykyssä vai ei. Mun bruttotulot on n.4800e/kk, miehellä sama.
Slaavikyykky tulee tukil_oisille tutuksi.
Kuula kalloon, kun ei enää jaloillaan pysy. Pääsee rauhaan.
Olen jo neljä vuotta harjoitellut.