Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpon hallituksen (erityisesti PS) ansiosta Suomesta tulee parempi paikka elää

Vierailija
27.04.2023 |

-Verovaroin maksettuja hyviä asioita erityisesti omalle kansalle
-Maisteriohjelmat pakolla suomenkielisiksi
-Koko maailman sosiaalitoimisto sulkeutuu
-Vuokralordien taskuun menevä asumistuki leikkautuu (lakkautetaan)
-Virkamieshimmeli perataan kunnolla, suojatyöpaikat pois
-Työ kannattaa ottaa vastaan (ei viikkoja vailla ansiosidonnaista/päivärahaa)

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat kiinni ja m a t u t  ulos.

Kaikki m a t u t työnnetään sinne, mistä ovat tulleet eli pääasiassa Ruotsiin. Ruotsia veloitetaan kaikista kuluista, joita m a t u i s t a on ollut. Jos eivät usko, niin uhataan Natolla.

Vierailija
22/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verovaroin maksetut palvelut katoaa lopullisesti. 

Koulutus rapautuu, Suomi tyhmenee, muuttuu Venäjäksi.

Suomi sulkeutuu. Kansaisvälinen yhteistyö ja sen tuoma turva katoaa. 

Asunnottomuus lisääntyy. Rappukäytäviä täytyy valvoa tarkemmin. 

Työttömyys lisääntyy. 

Palkat pienenee eikä niillä enää elä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin rikkaimmalle 10 % tulee parempi paikka elää.

Vierailija
24/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan mitä persujen perusäänestäjät sanovat kun kaljarahat viedään ja töihin minimipalkalla on mentävä.

En juo kaljaa, ja käyn töissä. Äänestin persuja.

Mun oletetaan äänestävän duunarina demareita, muttei vaan pysty, kun tarviin auton työssäkäymiseen, ja talo lämpiää sähköllä.

Ei kai kukaan voi oikeasti olla näin tyhmä? Sanokaa minulle että tämä on provo?!

Vierailija
25/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

elän ansiosidonnaisella ja äänestin persuja. jippii!

Vierailija
26/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku asia menee pieleen, tapana on syyttää edellistä hallitusta ja oppositiota.

Vierailija
27/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa valitusta, kun pummit tietää että löhöily loppui nyt! Mannaa korvilleni! Satun itse olemaan sitä työssäkäyvää kansanosaa, joka on koko uransa aikana elättänyt siipeilijöitä, herännyt viiden jälkeen joka arkiaamu töihin, jotta toiset voi kääntää rauhassa kylkeä. Se kyljenkääntö loppui nyt eikä harmita niin paljoa jatkaa omaa arkea.

Vierailija
28/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaa valitusta, kun pummit tietää että löhöily loppui nyt! Mannaa korvilleni! Satun itse olemaan sitä työssäkäyvää kansanosaa, joka on koko uransa aikana elättänyt siipeilijöitä, herännyt viiden jälkeen joka arkiaamu töihin, jotta toiset voi kääntää rauhassa kylkeä. Se kyljenkääntö loppui nyt eikä harmita niin paljoa jatkaa omaa arkea.

Oletpa typerä, kun luulet noin käyvän. Tässä maassa ei edes halukkaat pääse töihin, luuletko että jotkut haluttomat yhtäkkiä innolla palkataan. Kuule sun unissas!

Vierailija
29/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta ja hallitus rakoilee. Sillä hetkellä jo 2000 -luvun epäsuosituin hallitus.

2000 - luvun? Haukut Persuja mutta et osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
30/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu kun suurella osalla täällä on jääkaapit tyhjänä ja laskut maksamatta? Missä välissä Pääministeri Orpo on jo kerennyt kyykyttämään??

Vierailija
31/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näin. Mutta pahoin pelkään että se ollaan just me työssäkäyvä keskiluokka/alempi keskiluokan duunaristo jonka kukkarot tässä vielä kevenee

Vierailija
32/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa typerä, kun luulet noin käyvän. Tässä maassa ei edes halukkaat pääse töihin, luuletko että jotkut haluttomat yhtäkkiä innolla palkataan. Kuule sun unissas!

On se rankkaa, kun joutuu yhtäkkiä ottamaan vastuuta omasta elämästään. Ei minuakaan tultu kotoa töihin hakemaan, ihan itse se piti etsiä. Ja koulut piti ihan itse käydä, että oli jotain mahkuja saada se työ, jolla elää. Hanttihommista se alkaa, mutta heti pitäisi olla siisti sisätyö saunalisällä.

Vierailija
33/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lista pitäisi iskeä vauvapalstan yläpalkkiin, ja katsoa moniko toteutuu.

Pyrsk... anteeksi, en pysynyt vakavana.

Vierailija
34/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.Persujen kannattajilta leikataan 6 miljardia.

Vierailija
35/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi se vaan alkaa työt kiinnostaa, kun rahahanat laitetaan kiinni. Kyllä täällä töitä on, kun marinkin oli palkkaamassa puolet afrikan köyhistä tänne siivoomaan ja hoitamaan vanhuksia.

Vierailija
36/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan mitä persujen perusäänestäjät sanovat kun kaljarahat viedään ja töihin minimipalkalla on mentävä.

MIhin töihin? Vasemmisto on nyt 30 vuotta tehnyt töitä sen eteen ettei töitä ole ja aika hyvin nuo on siinä onnistuneetkin. Sekin mitä on täytetään ulkomailta vasemmistohallituksen lennättämällä porukalla koska eihän kotimaisia työttömiä voi päästää nousemaan kun ne on kerran maahan saatu juntattua sosiaaliturvalle. 

Vierailija
37/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi se vaan alkaa työt kiinnostaa, kun rahahanat laitetaan kiinni. Kyllä täällä töitä on, kun marinkin oli palkkaamassa puolet afrikan köyhistä tänne siivoomaan ja hoitamaan vanhuksia.

Eniten vasemmistolla on noita sossupummeja sun muita julkisen (+ kolmannen) sektorin iilimatoja riveissään. Eli nuo pelkää oman mukavan elämänsä häiriintyvän jos pitää oikeasti ruveta hakemaan töitä. 

Vierailija
38/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti myös sosiaalituet poistetaan, niin torin kulmalla kaiket päivät istuva Kelan rahoilla elävä juoppoporukka joutuu menemään töihin.

Kuka sen juoppoporukankin työllistää?

Vierailija
39/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on töihin MENTÄVÄ, eikä tuumailla, että kannattaako vai ei. Hopi hopi. 

Kokoomus ja perussuomalaiset täysin oikeassa, että töihin joka ihminen, joka vain pystyy. Ja ei höpötetä "mä en pysty". LAISKUUS! Se minua eninten vi...ttaa, kun tiedän läheisen ihmisen tekevän tuota. 4 lasta, joista 3 yrittäjää ja yksi ihan loiseläjä. Lapsuudessa kaikilla samat lähtökohdat, mutta 1 täysi renttu.

Vierailija
40/63 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ap luulee. No, kun aikaa kuluu, ap oivaltaa, että "luulo ei ole tiedon väärtti".

Juu, mä kans luulen että voipi olla puolentoista vuoden päästä toinen ääni kellossa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan