Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan alkaneet itkeä palstakommenttien takia?

Vierailija
27.04.2023 |

Onko koskaan ollut niin ilkeitä kommentteja?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus ihmisten typeryys hämmentää.

Vierailija
62/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska pidän niitä trollina, jonka annan mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Sen sijaan välillä tulee paha mieli, kun asiallisia ketjuja poistetaan, varsinkin jos on juuri kirjoittanut siihen viestin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, enkä mä myöskään henkilökohtaisesti täällä olevista kommenteista loukkaannu. Mut ei silti voi sanoa etteikö nää vaikuttaisi mitenkään, ne vaan vaikuttaa silleen hitaalla, syvemmällä tavalla. Esim miehistä ajattelin ihan eri tavalla ennen tälle palstalle tuloa. Nykyään en halua enää tutustua miehiin ja perhehaaveet on jääneet. Ja kyllä, tiedän että täällä on paljon trolleja mutta olenhan itsekin ihan tavallinen  nainen joten miksi täällä ei kävisi myös ihan tavallisia miehiä? Mulle on ollut järkytys millaisia mielipiteitä heillä naisista ja suhteista on.

Hyvin naiivia luoda mielipiteitä av-kirjoittelujen pohjalta. Täällä, kun kuka tahansa voi esiintyä ihan missä roolissa vain. Eli ne, mitä luulet miesten mielipiteiksi voivat olla vaikka mielisairaan keski-ikäisen naisen kirjoittamia. Tai 14-vuotiaan Jonnen, joka leikkii täällä kun ei ole kavereita, joiden kanssa leikkiä.

Kyllähän mä tuon ymmärrän, mutta ei sille oikein voi mitään että palstalla oleilu vaikuttaa vähintään alitajuiseen käsitykseen miehistä. Pitäisi osata olla poissa. Ja nyt kun mietin niin kyse ei ehkä ole edes ilmiselvistä trollauskommenteista vaan ennemmin tavallisten, positiivisen mielikuvan antavien miesten lähes täydellisestä puuttumisesta. Eniten tuntuu se, että täällä ei juuri koskaan miehet puhu kauniisti naisista. Naisetkin haukkuvat täällä palstan miehiä mutta naiset myös usein puhuvat tosi usein kauniisti tuntemistaan miehistä. Miehiltä tällaisia kommentteja naisista ei oikeastaan koskaan näy.[/quote]

Kerrotko, mistä sinä tunnistat onko kirjoittaja mies vai nainen? Kun kuitenkin kirjaimet ovat meillä kaikilla täällä samanlaisia. Olenko minä mies vai nainen? 

Niin no tuon boldaamasi kohdan suhteen ei ole edes väliä sukupuolella vaan pointti on ettei kauniita kommentteja naisista näy. Ei miesten eikä naisten kirjoittamina. Se lienee yksi suurin tekijä miksi mielikuva miehistä on muuttunut negatiiviseksi.

Avaatko vielä, miksi mielipiteet naisista muuttavat käsityksesi miehistä negatiiviseksi? En oikein ymmärrä logiikkasi. Vähän sama kuin sanoisit, että mielipiteesi ruskeahiuksista muuttuu negatiiviseksi, kun kaksi blondia haukkuu toisiaan :D

Jos miehet eivät kykene tai halua sanoa mitään hyvää koskaan naisista niin kyllä se muuttaa mielikuvani niin että en halua olla tekemisissä miesten kanssa. Totta kai ihminen haluaa olla arvostettu ja välttää ihmisiä jotka eivät ajattele susta hyvää.

Vierailija
64/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin reaktioni on: 🙄

Vierailija
65/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, enkä mä myöskään henkilökohtaisesti täällä olevista kommenteista loukkaannu. Mut ei silti voi sanoa etteikö nää vaikuttaisi mitenkään, ne vaan vaikuttaa silleen hitaalla, syvemmällä tavalla. Esim miehistä ajattelin ihan eri tavalla ennen tälle palstalle tuloa. Nykyään en halua enää tutustua miehiin ja perhehaaveet on jääneet. Ja kyllä, tiedän että täällä on paljon trolleja mutta olenhan itsekin ihan tavallinen  nainen joten miksi täällä ei kävisi myös ihan tavallisia miehiä? Mulle on ollut järkytys millaisia mielipiteitä heillä naisista ja suhteista on.

Hyvin naiivia luoda mielipiteitä av-kirjoittelujen pohjalta. Täällä, kun kuka tahansa voi esiintyä ihan missä roolissa vain. Eli ne, mitä luulet miesten mielipiteiksi voivat olla vaikka mielisairaan keski-ikäisen naisen kirjoittamia. Tai 14-vuotiaan Jonnen, joka leikkii täällä kun ei ole kavereita, joiden kanssa leikkiä.

Kyllähän mä tuon ymmärrän, mutta ei sille oikein voi mitään että palstalla oleilu vaikuttaa vähintään alitajuiseen käsitykseen miehistä. Pitäisi osata olla poissa. Ja nyt kun mietin niin kyse ei ehkä ole edes ilmiselvistä trollauskommenteista vaan ennemmin tavallisten, positiivisen mielikuvan antavien miesten lähes täydellisestä puuttumisesta. Eniten tuntuu se, että täällä ei juuri koskaan miehet puhu kauniisti naisista. Naisetkin haukkuvat täällä palstan miehiä mutta naiset myös usein puhuvat tosi usein kauniisti tuntemistaan miehistä. Miehiltä tällaisia kommentteja naisista ei oikeastaan koskaan näy.[/quote]

Kerrotko, mistä sinä tunnistat onko kirjoittaja mies vai nainen? Kun kuitenkin kirjaimet ovat meillä kaikilla täällä samanlaisia. Olenko minä mies vai nainen? 

Niin no tuon boldaamasi kohdan suhteen ei ole edes väliä sukupuolella vaan pointti on ettei kauniita kommentteja naisista näy. Ei miesten eikä naisten kirjoittamina. Se lienee yksi suurin tekijä miksi mielikuva miehistä on muuttunut negatiiviseksi.

Toivottavasti et ole tosissasi. Tuolla logiikallahan pitäisit kaikkia maailman miehiä (myös r'sikaajia jne.) täydellisinä, jos täällä aamusta iltaan hehkutettaisiin, miten ihania naiset ovat. 

Miten niin? Enhän minä sanonut että ainoa asia mikä miehessä merkitsee on se että hän ajattelee ja puhuu hyvää naisista. Se on yksi mutta tärkeä asia ja jos se puuttuu niin ei ole väliä millainen tyyppi on koska ei sellaisen kanssa halua olla tekemisissä.

Vierailija
66/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itkenyt usein.

T. Työtön

Toivottavasti et oikeasti ole itkenyt. Sehän tarkoittaisi, että arvostaisit sydämeltään läpimätää ihmistä.

Vierailija
67/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, enkä suutu, enkä loukkaannu. Lähinnä naurattaa kun huomaa kuinka joillakin menee tunteisiin.

Oletko se jonka kanssa keskustellessa alat yhtäkkiä naureskelemaan, että miksi olet vihainen ja menikö tunteisiin. Itse naama peruslukemilla totean rauhallisesti itsekseni, että oletpas sinä t yhmä

Sun kohdalla teen poikkeuksen koska kommenttini taisi mennä tunteisiisi, yleensä en edes kommentoi.

Vierailija
68/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta välillä sydän särkyy myötätunnosta, kun lukee jonkun huolista.

Ilkeydellä ihon alle pyrkijät herättää kyllä sääliä. Heilläkin voisi olla asiat paremmin, jos joku olisi rakastanut. Ehkä jopa niin hyvin, ettei tarvitsisi ilkeillä netissä tuntemattomille.

Vierailija
69/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itketkö, kun vuorolisät lähtee, nyt kun on oikeistohallitus? Onko sulla paljon asuntolainaa jäljellä?

Hoitajat varmaan itkee sunnuntaisin, kun lapset on kotona eikä saa enää sunnuntailisiä.

Eihän hoitajia enää juuri edes töissä käy, ja tuon myötä kyllä loputkin lähtee. Eli ei kyllä itke.

Vierailija
70/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palstan kommenttien takia, mutta usein minulle tuntemattomien ohikulkijoiden kommenteista, useaan otteeseen. Ei tätä ilkeilyä oikeuta mikään. Etenkin myöhäiskeski-ikäiset ja nuoret naiset osaavat olla uskomattoman ilkeitä.

Vierailija
71/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pikemminkin nauranut ihmisten tyhmyydelle.

Vierailija
72/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Kun luin kuinka ammattitaidoton kehitysvammahoitaja hoiti nolon tilanteen.

Olisi todellakin voinut toimia paremmin.

Vierailija
73/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itkenyt usein.

T. Työtön

Toivottavasti et oikeasti ole itkenyt. Sehän tarkoittaisi, että arvostaisit sydämeltään läpimätää ihmistä.

Olen itkenyt oikeasti. Työttömiä haukutaan niin rumasti.

Vierailija
74/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt. Nauranut tippa linssissä monesti.

Vierailija
75/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itkenyt usein.

T. Työtön

Olen itkenyt oikeasti. Työttömiä haukutaan niin rumasti.

Lopeta se heti. Lopeta tuollainen haitallinen ajatusmalli. Haukkujissa ei ole mitään arvostettavaa, eivätkä heidän sanansa sen vuoksi voi satuttaa.

Vierailija
76/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen alkanut itkemään puhtaasti miesvihaisesta kommentoinnista.

Kyllä se satuttaa, mutta eihän se kenelläkään kiinnosta.

Vierailija
77/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet on tullut silmiin kun luin eräästä ketjusta miten joku mies kirjoitti että on kaivannut nuoruuden rakastaan 30 vuotta, ei päivääkään ettei se kaivattu ole mielessä käynyt.

Itsellä vastaava tilanne, olen kaivannut koko aikuisikäni elämäni ainoaa rakasta miestä. 😥

Vierailija
78/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, huvittavia nämä naisten vakuuttelut "e-en m-mä, t-toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos". Itse kyllä saisin palstan pikkunartut itkemään niin halutessani.

T. Sadisti dom, M31

Heh, voimafantasia se on tuokin. No niin nyt sait huomiota, ei kestä kiittää

Vierailija
79/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi itkettää se, että joku ihminen joutuu itkemään palstakommenttien takia tai hyökkäysten. 

Vierailija
80/88 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Kukaan nimetön netissä ei tunne mua eikä pysty sanomaan mitään, mikä loukkaisi mua. Ainoastaan läheiset ihmiset, joilla on väliä, voivat itkettää. Heillä on merkitystä. Nettirandomit ovat merkityksettömiä, joten heidän mielipiteensä ovat merkityksettömiä.

Olet siis itsekin merkityksetön tässä olomuodossasi.

Se, että ihminen kykenee jättämään tekstijäljen nettiin, ei tee siittä kyllä millään tapaa ihmisen olomuotoa