Punavihreänä olen erittäin tyytyväinen uudesta hallituspohjasta
Pääseepähän opposition räksyttäjät näyttämään, miten Suomi nostetaan leikkauksilla uuteen nousuun ihan kuin aiempien porvarihallitusten aikana (sarkasmia). Ja kuinka talous tasapainotetaan tekemällä veronkevennyksiä (lol).
Ja vielä parempaa: saadaan hallitusvastuuseen eräskin puolue, joka edellisellä kerralla heitti ministerinsä bussin alle ja karkasi ikävien päätösten ääreltä oppositioon piiloon.
Täällä jo odotellaan bensan hinnan laskemista ja muuta mannaa taivaasta. Ihan kohta se tapahtuu...
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Annoin ääneni persuille protestimielessä.
Marinin hallitus oli katastrofi. Rouvaa kiinnosti han muut asiat kuin politiikka.
Mitä katastrofaalista hallitus teki?
Minusta työtätekevien verotusta voi keventää koska Suomessa monilla aloilla surkeat palkat.
Se kaikki mitä tulee menee kulutukseen,
Koska meinaat varata ajan psykoterepiaan, että pääset puhumaan hallituksen ihmisvihan aiheuttamasta ahdistuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallitus oli katastrofi. Rouvaa kiinnosti han muut asiat kuin politiikka.
Olen eri, mutta vastaan: pilasi valtiontalouden. Otti velkaa, mutta ei osannut leikata mistään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta työtätekevien verotusta voi keventää koska Suomessa monilla aloilla surkeat palkat.
Miksi minun veronmaksajana pitäisi maksaa yritysten ylisuuret voitot?
Viimeisen neljän vuoden saavutuksilla ei ihan hirveästi kannata irvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaannutti Suomen. Päästään EU:n tarkkailuluokalle kun velkaantumisaste yli 60 % BKT:sta.
Viro ollut itsenäinen vasta 30 v ja heillä velkaantumisaste on alle 20 % ja Ruotsilla 37 %.
Mihin ne miljardit meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta vastaan: pilasi valtiontalouden. Otti velkaa, mutta ei osannut leikata mistään.
Älyttömyyksiä tapahtui. Ei tosin niin paljon kuin edellisten hallitusten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun veronmaksajana pitäisi maksaa yritysten ylisuuret voitot?
No mitä teki demarit??!? Ei mitään.
Moni serkkuni muutti Sipilän aikana Tukholmaan, ja omallakin kohdalla kynnys alkaa olla matalla. Ehkä ruotsalaiset toivottavat minutkin tervetulleeksi 700 vuoden jälkeen ja tarjoavat sossun edut extra kermalla.
No ei tässä muuta saada aikaan kuin AY-liikkeen ennenkuulumaton räksytys siitä miten kaikki aina vaan sortaa ja sortaa ja sortaa ja kaikki kärsii ja se on ihan hiiiiiirrrrrveetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaannutti Suomen. Päästään EU:n tarkkailuluokalle kun velkaantumisaste yli 60 % BKT:sta.
Viro ollut itsenäinen vasta 30 v ja heillä velkaantumisaste on alle 20 % ja Ruotsilla 37 %.
Mihin ne miljardit meni?
Yritystukiin, koronarokotteisiin, sairaanhoidon kustannuksiin ja asevarusteluun.
Se oikeiston velkamöröllä pelotteluhan on jo useaankin kertaan todistettu feikiksi. Joten sen saman edelleen hokeminen ei anna loistavan älyllistä kuvaa hokijasta.
Ne PS:n Tynnkyset ja Peltokankaat vaan jää takuulla valeoppositioon räksyttämään entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassasi suomalaisten rahoja - et voi kaikkea tuhlaamista selittää koronalla ja Venäjän laittomalla sodalla.
Jos jotain Marin hoiti hyvin niin se oli tiukka linja Venäjää vastaan. Toivottavasti nössö-Petteri pystyy samaan.
Marin on kyllä pelannut hyvää taktiikkaa tässä. Kun seuraava hallitus sivoaa tämän edellisen katastrofaalisia päätöksiä, niin siinä on demareiden hyvä iskeä seuraavissa vaaleissa. Taktikoinnin Marin osasi, mutta pääministerinä on ehdottomasti Suomen historian huonoin. Edes Jäätteenmäki ei ollut näin huono. Osasi vielä huijata vasemmiston ja vihreiden äänestäjiä äänestämään itseään samalla, kun oli itse heittänyt tasaiseen tahtiin pääministerinä kyseisten puolueiden ministereitä bussin alle. Marin oli häikäilemättömän itsekäs, vain omaa poliittista uraa tuijottava opportunisti, joka osti itselleen paikan EU:n johdosta täysin hallitsemattomalla velanotolla. Että kyllä, seuraavalla hallituksella on suuri taakka kannettavanaan, ja voi olla mahdollista, että tulokset jäävät laihaksi, on tässä sotkussa sen verran siivottavaa. Onneksi sentään Marin tajusi siirtyä itse sivuun, Lindtman on paljon parempi vaihtoehto, harmi ettei sitä silloin puolue-eliitin kokouksessa tajuttu jouluna 2019.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsi naisia johtoon, eikä ylipainoisia ja yli-ikäisiä miehiä. En mä muuten tiedä, en mä seuraa politiikkaa.
Minä taas nautin siitä, kun työttömille ja vähävaraisille selviää, mitä tuli äänestettyä. Tervetuloa, kaikkien aikojen aktiivimalli!