Miksi se insinööri mies jolla on ok-talo espoossa, skodatoyota, pari lasta, on niin halveksittu naisten keskuudessa?
Olen huomannut että juuri tuollaiselle miehelle laitetaan eropaperit nenään eteen kun naiselle tulee joku keski iän kriisi.
Kommentit (90)
Tylsä kaikinpuolin. Tekee mautonta ruokaa, on tyylitön ja makuuhuoneessa haluaa vain nukkua.
Etniset miehet on kaikin tavoin parempia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä luonteessa ja käytöksessä vikaa? Ei esim osaa keskustella.
Suomalaiset naisetko muka osaa? Tylsempää porukkaa saa kyllä etsiä. Ehkö jostain saksasta löytäisi.
Ihan ok kuulostaa, paitsi se Espoo.
En laskeutuisi niin etelään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee vastaava nainen helposti nykypäivänä vaihtoon, eikä kelpaa miehille. Toki, jos sattuu olemaan hoikka sievä se ns naapurintytön (lue: Jennifer Anistonin) näköinen.
Tilastojen mukaan nainen on se joka yleensä laittaa eron vireille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naisetko muka osaa? Tylsempää porukkaa saa kyllä etsiä. Ehkö jostain saksasta löytäisi.
Aasialainen ja itä-eurooppalainen kulissivaimo on miehensä luona töissä. Lähtee työnantajan ilmoittaessa konkurssista.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä kaikinpuolin. Tekee mautonta ruokaa, on tyylitön ja makuuhuoneessa haluaa vain nukkua.
Etniset miehet on kaikin tavoin parempia.
Pettää ja lähtee menemään kun lapsi on tulossa.
Mitä parempaa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan henk.kohht. olisi todennäköisesti kyseisen ihmistyypin kanssa mitään yhteistä. Mulle tulee myös hyvin kylmä ja suorittava kuva edellämainitus kaltaisista miehistä. Toki kaikki eivät varmasti ole samanlaisia keskenään.
Millaisen miehen kanssa sinulla on yhteistä? Jonkun alkkis luuserin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se miehen vika ole, jos naisella ei kelpaa se tylsä ja tavanomainen elämä.
Noh, millainen elämä sitten kelpaa naisille? Glamour elämä missä dubain sheikki kakkaa suuhun?
Ensinnäkin. Mä en halua perhettä. Toisekseen. Tunnistan toksisuuden nykyisessä miesmaussa. Aionko silti tyytyä? En. Tulen toimeen omillani ja kerran rakkauden palon kokeneena haluaisin mielellään kokia tämän toistamiseen. Siihen asti elän yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok kuulostaa, paitsi se Espoo.
En laskeutuisi niin etelään.
Kaverin saksalainen poikaystävä kävi Espoon keskuksessa ja kuvaili kokemusta sanoin "siellä on pimeää päivälläkin" :D
Mutta asiaan, onko insinöörismies sen viimeiset 20 vuotta sitten sanonut vaimolle "älä nalkuta" kun pitäis osallistua kotitöihin, häipynyt autotalliin juomaan kaljaa kun pitäis keskustella ja lepäillyt laakereillaan kun on elämän infrastruktuuri hankittu niin kuin miehen kuuluu ja nyt ei tarvi tehdä enää mitään? Eikö nää erot tuu miehille totaalisena yllätyksenä juuri sen takia että 20 vuotta on kieltäydytty kuuntelemasta?
Siinä tapauksessa sen edestään löytää minkä taakseen jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan henk.kohht. olisi todennäköisesti kyseisen ihmistyypin kanssa mitään yhteistä. Mulle tulee myös hyvin kylmä ja suorittava kuva edellämainitus kaltaisista miehistä. Toki kaikki eivät varmasti ole samanlaisia keskenään.
Tyyppi heteromies on vaan ankea. Ei mitään energiaa eikä karismaa. Lähinnä seteleiden viskomista sotkuiselta polulta jonka viikkosiivooja käy joskus jouluna siivoamassa. Yäk :(
Naisten rakkaus on ikuista, vain kohteet vaihtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri näin. Vain insinöörit ovat kunnollisia ihmisiä, muut ovat alkoholisoituneita luusereita.
Laittaisin eropaperit. Etsisin käsiini sellaisen miehen joka minulla on nyt. Luova, menestynyt, oman tien kulkija ja itsenäinen ajattelija.
Aloituksessa on oletus että työssäkäyvä, laskunsa maksava ja auton omistava mies täyttää kaikki kriteerit ja tämän tulisi täten kelvata naiselle ilman mutinoita.
Mene tekemään tästä kyselyä naisille jotka ovat laittaneet eropaperit sisään tuollaisessa tilanteessa. Omassa lähipiirissä syyt ovat olleet tällaisia;
-Mies on ulkoistanut itsensä kotitöistä ja lastenhoidosta ja kasvatuksesta ja ikäänkuin vain asuu perheen kämppiksenä ottamatta kasvatuksellista vastuuta. Tuo katkeroittaa naisen joka käy yhtälailla töissä mutta tekee myös kaiken kotona ja hoitaa lapset. Useat keskustelut aiheesta eivät ole tuottaneet tulosta tai muutosta miehen käytöksessä. Tuollainen käytös on myös aina sidoksissa emotionaaliseen etäisyyteen eli mies ei ihmeemmin helli, kehu, osoita rakkautta vaan miehellä on ikäänkuin huonekalun rooli taloudessa sillä erotuksella että mies käy sentään töissä ja maksaa puolet perheen kuluista.
-Mies pettänyt.
Nämä on yleisimmät. En tunne ketään paria joilla olisi mainio toimiva arki ja pariskunta parhaita kavereita ja avioeropaperit laitetaan sisään ihan vaan huvin ja urheilun ja vaihtelun vuoksi. Harva tekee tuollaisen päätöksen huomioiden miten työlästä on erota ja laittaa lusikat jakoon joten ei eropäätös tule ihan keveistä lähtökohdista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin osaavat. Varsinkin ne joita ei ole valittu vain tissien koon perusteella. Kannattaa joskus kokeilla valita se oma nainen yläpäällä eikä alapäällä.
Ne erot johtuvat siitä, että nainen on alun perinkin mennyt naimisiin sosioekonomisen statuksen vuoksi, eikä sen puolison luonteeseen ole kiinnitetty riittävästi huomiota.
Nelikymppisenä, kun keskiluokkaiset kulissit on hankittu ja pikkulapsivaihe on ohi, nainen alkaa kaipaamaan aitoa kumppanuutta, ja huomaa silloin, että mies ei olekaan sellainen kuin hän kuvitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se miehen vika ole, jos naisella ei kelpaa se tylsä ja tavanomainen elämä.
Noh, millainen elämä sitten kelpaa naisille? Glamour elämä missä dubain sheikki kakkaa suuhun?
Mitä se tuosta maksaa v o s u l l e??
Tämä on hyvin simppeli asia. Nykyään moni ajattelee, että ne instan lentäviä lauseita heittelevät ja jännittäviä retkiä ympäri maailmaa tekevät ihmiset olisi jotenkin oiva esimerkki "normaalista" elämästä.
Jokainen saa tietenkin tavoitella sitä, että kaikki on kivaa ja upeaa joka päivä, eikä koskaan ole mitään ikävää tai "huonoa energiaa" elämässä. "Todellisuutta" instassa lukemattomille ihmisille, oikeassa elämässä ehkä kouralliselle ihmisiä koko maailmassa. Mutta, olkaa sitten sen verran rehellisiä itsellenne, että kun se arki taas koittaa ja huomaatte, ettei se harmaa arki aiemmin ollutkaan niin kauheaa, niin älkää syyttääkö asiasta muita miehiä/naisia. Se ei ole kenenkään muun kuin asianomaisen syytä, jos itse päättää hylätä sen tylsän, mutta vakaan arjen.
Mistä tiedät näin henkilökohtaisia asioita? Ja aivan varmasti olet kysynyt kaikkien naisten mielipidettä. trolli.
ps:sillä insinöörillä on luultavasti tissutteluongelma.
Miten niin halveksittu. Hänhän on oikein hyvä mies. Minullakin on yksi sellainen kotona. Tai no nyt on töissä..
Voi tietty olla että moni eroon päätyvä on insinööri. Mutta se johtuu siitä että heitä on niin paljon, ei siitä että he olisivat jotenkin huonoja puolisoita ammattinsa perusteella.