Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta

Vierailija
27.04.2023 |

Mitä ihmettä, lähde Seiska. En osaa linkittää.

Kommentit (1873)

Vierailija
1381/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa mennä pummilla katseleen Minnan näytelmää.

Vierailija
1382/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän saisi helpoiten varastettua tippaleipää ja vappupalloja?

Terveisin M.

Ei me vaan tiedetä.

Terkuin nim. Naapurit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Winona Ryder :D o tempora o mores

Vierailija
1384/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna H sanoi vuosia sitten lehdessä että hän ei tiedä ketään joka ei näpistelisi kaupoista

Jaaha. No on hän sitten harvinaisen kusipäisten ihmisten ympäröimä. Eikö mitään kotikasvatusta? Jotenkin ajattelen että jos olet pienessä epärehelli neb olet sitä myös isoissa asioissa.

Mut on kasvatettu rehelliseksi ja nyt aikuisenakin rehellisyys on mun arvomaailmassa ihan kärjessä. En arvosta ketään epärehellistä eikä mun nykyisessä kaveripiirissä ole kusipäitä jotka ryöstää muilta. On muutama vanha ystävä jotka jäivät menneisyyteen kun muutaman kerran kusettivat ja varastivat frendeiltä. Ex ystäviä todellakin.

Vierailija
1385/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gleptomania on oikea diaknoosi. Ei paniikki. Paniikki tuli kun jäi nolosti kiinni. 

Vierailija
1386/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on rahat tiukilla 65 000e vuosituloilla. Päättänyt että heillä syödään hyvin ja halvalla ja säästyneet rahat käytetään muuhun kulutukseen. Voi olla että varastaminen kostautuu töiden menetyksenä.

Siitä jää käteen joku 40 000 e.

40 000 12 = 3333, 33 € / kk. Luulisi sillä summalla saavan ostettua kalaa ihan rehellisestikin.

T. Ohis

Eläminen on kallista. Ja jos pitää elää vielä vähän paremmissa piireissä, niin ei tuolla juhlita. Tuohan on ihan hyvä summa, jos ei ole minkäänlaista velkaa. Ja omakotitalossa on aina yllättäviä kuluja, varsinkin vanhassa.

Eläminen on tasan niin kallista kuin sen itselleen tekee. Kukaan ei pakota tuhlaamaan saati varastamaan.

Kertoisitko samalla tarkemmin, mitä ovat mainitsemasi "vähän paremmat piirit" Suomen kaltaisessa minimaassa?

Otetaan nyt vaikka joku somejulkkis ja hänen ystävänsä. Katsopa sieltä, miten käydään ystävien kanssa skumpalla, brussilla, lattella, illallisella. Käydään matkoilla, pitkillä viikonlopuilla, kylpylöissä. Mennään kynsienhoitoon, kampaajalle, kosmetologille, Merkkilaukku, merkkiaurinkolasit, kunnon auto. Ja välillä sitten terapiaan.

Mun tulot puhtaana käteen n. 4000 kk, eikä velkaa. Silti laitatan kynteni vain pari kertaa vuodessa, värjään itse hiukseni, ostan alennuksesta, matkustan korkeintaan pari kertaa vuodessa. Kahvit kotona jne. Mulla ei ole laajaa ystäväpiiriä eikä sometiliä. Ja omakotitalo kyllä syö aika paljon. Auto on kohta 10 vuotta vanha (ostettu käytettynä). Silti en varasta.

Katsopa vähän uutisia taiteilijoista jne. Huomaat, että ainakin kuva jonkinlaisesta elintasosta halutaan antaa.

Oletpa köyhä joo. Harva oikeasti köyhäkään varastaa koska se on väärin.

Ei ollut tämän pointti. Käy tekemässä menaisten testi luetun ymmärtämisestä.

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009445365.html

Näillä tuloilla mun ei ole vara tehdä sitä, mitä moni muu näyttää tekevän ainakin somen perusteella. Onneksi ei ole tarvetta myöskään päteä, kun en ole somessa ja ystävien kanssa voi jakaa myös itsetehdyn leivonnaisen tai kotiruuan.

Ja silti et varasta. Kuinka jalomielistä ja köyhää.

Vierailija
1387/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paniikkihäiriö iskenyt päälle , niin siinä ei varmasti kykene liimailee mitään lappuja toisen päälle. Sehän pitää tarkkaan varmaan laittaa siihen ? Keksi kyllä aikamoisen selityksen. 

Pari prosenttia suomalaisista sairastaa paniikkihäiriötä, heille kaikille aika nolo juttu. Lisäksi muut hermostolliset sairaudet ja häiriöt voi oirehtia samoin. Muistakaa että heille se on oikea vaiva eikä mikään tekaistu selitys. Oli tuokin nyt tarpeeton tapahtumasarja.

Paniikkihäiriö ja persoonallisuushäiriö alkavat molemmat kyllä p-kirjaimella.

Ei paniikkihäiriö kuitenkaan useimmilla siten oireile että pitäisi varastaa.

Se paniikki voi kyllä ymmärrettävästi tulla ihan siksi että hermoheikko rikollinen tajuaa vastoin odotuksiaan jääneensä kiinni eikä hallitse kiinnijämisen aiheuttamaa ikävää tunnekuohua.

Jotkut (esim. naiset tai lapset yleensä, joskus hyvin harvoin miehetkin) voivat jopa laskea alleen jäädessään kiinni.

Toki röyhkeimmät ja sekopäisimmät tietenkin yrittävät karkuun ja kiinniottotilanteessa, tai käyvät kimppuun ja pyrkivät sylkemään, lyömään, potkimaan, puremaan tai puukottamaan tai jopa ampumaan vartijoita ja henkilökuntaa.

Vierailija
1388/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näyttelijän palkka noin huono , että pitää varastaa ? Syökööt vaikka sitten kaurapuuroa, mutta ei varasteta. 

Voihan se olla niin että Haapkylänkin parasta ennen päiväys raikkaana nuorena naisnäyttelijänä on mennyt umpeen ajat sitten, kuten alalla toimivat useat naiset ovat (ilmeisesti ihan aiheellisestikin) väittäneet tapahtuvan, ja rooleja on entistä vaikeampi keski-ikäistyvän tai -ikäistyneen naisnäyttelijän löytää.

Vierailija
1389/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on totutettu myös huijaamaan

Joo

Vierailija
1390/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gleptomania on oikea diaknoosi. Ei paniikki. Paniikki tuli kun jäi nolosti kiinni. 

Oikea diaknoosi taitaa olla täydellinen härskiys.

Vierailija
1391/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Minna, Minna minkä teit! Olen tykännyt sinusta näyttelijänä, mutta nyt ajatukseni sinusta muuttui. Haeppas itsellesi asiantuntijalta apua, jotta pääsisit "oikelle raiteille elämässä.

Vierailija
1392/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi itsepalvelukassat.. Tilaisuus tekee varkaan.

Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.

Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.

Ahaa tuosta selvisi syy, miksi kaverini sikspäkki maksoi kerran yhden yksittäisen lonkeron verran. Tämä oli vielä normikassan kautta myyjän skannaus. Ostettin kyllä muitakin juomia samalla niin ehkä siksi meni ohi kun loppusumma oli paljon muutakin kuin vain se sikspäkki? Ei kyllä tosiaan mennyt takaisin kauppaan korjaamaan virhettä :D

Itse en tarkastele kuitteja ja vaikka huomaisinkin jonkin tällaisen virheen niin tuskin lähtisin sitä jälkeenpäin korjaamaan. Virheitä tapahtuu molempiin suuntiin(esim kassa ei huomioi alennusta) ja jos ei tee mitään niin virheiden keskiarvo pitkällä tähtäimellä asettuu nollaan.

Vierailija
1393/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi itsepalvelukassat.. Tilaisuus tekee varkaan.

Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.

Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.

Vaikka ei ole näkyvillä olevaa (Antero) Vartiaa, niin kyllä sinua valvotaan. Aika tunari olet, jos onnistut siksarista piipauttamaan yhden tölkin vs. koko paketin viivakoodin. Ja millä itsepalvelukassalla voit maksaa alkoholia?

Käytän itsepalvelukassoja eikä koskaan ole käynyt mielessä varastaa mitään. Myös sen verran uutisoitu hintalappujen vaihtamisesta, etten ikinä uskaltaisi noin tehdä. Joskus olen vahingossa punninnut väärän hedelmän, mutta silloinkin olin maksanut isomman kilohinnan.

Ei se mahdotonta oo, että piippaa sixpackistä yhden pullon/tölkin koodin vahingossa. Tai sekä sen yhden että kuuden (eli yht. 7). Olen ollut kassalla töissä ja monesti käynyt vahingossa. Toinen välillä haasteellinen on se cokiksen 1,5 litran tuplapack.

Tuosta syytetään asiakkaita kun juomia on "kadonnut" maksamatta.

Vierailija
1394/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa noloa Haapkylältä laittaa paniikkihäiriön viaksi... Miten tyhmänä muita pitää? Miksi ei vaan tunnustaisi että oli ihan harkittu teko että varasti.

Vierailija
1395/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on rahat tiukilla 65 000e vuosituloilla. Päättänyt että heillä syödään hyvin ja halvalla ja säästyneet rahat käytetään muuhun kulutukseen. Voi olla että varastaminen kostautuu töiden menetyksenä.

Siitä jää käteen joku 40 000 e.

40 000 12 = 3333, 33 € / kk. Luulisi sillä summalla saavan ostettua kalaa ihan rehellisestikin.

T. Ohis

Eläminen on kallista. Ja jos pitää elää vielä vähän paremmissa piireissä, niin ei tuolla juhlita. Tuohan on ihan hyvä summa, jos ei ole minkäänlaista velkaa. Ja omakotitalossa on aina yllättäviä kuluja, varsinkin vanhassa.

Eläminen on tasan niin kallista kuin sen itselleen tekee. Kukaan ei pakota tuhlaamaan saati varastamaan.

Kertoisitko samalla tarkemmin, mitä ovat mainitsemasi "vähän paremmat piirit" Suomen kaltaisessa minimaassa?

Otetaan nyt vaikka joku somejulkkis ja hänen ystävänsä. Katsopa sieltä, miten käydään ystävien kanssa skumpalla, brussilla, lattella, illallisella. Käydään matkoilla, pitkillä viikonlopuilla, kylpylöissä. Mennään kynsienhoitoon, kampaajalle, kosmetologille, Merkkilaukku, merkkiaurinkolasit, kunnon auto. Ja välillä sitten terapiaan.

Mun tulot puhtaana käteen n. 4000 kk, eikä velkaa. Silti laitatan kynteni vain pari kertaa vuodessa, värjään itse hiukseni, ostan alennuksesta, matkustan korkeintaan pari kertaa vuodessa. Kahvit kotona jne. Mulla ei ole laajaa ystäväpiiriä eikä sometiliä. Ja omakotitalo kyllä syö aika paljon. Auto on kohta 10 vuotta vanha (ostettu käytettynä). Silti en varasta.

Katsopa vähän uutisia taiteilijoista jne. Huomaat, että ainakin kuva jonkinlaisesta elintasosta halutaan antaa.

Oletpa köyhä joo. Harva oikeasti köyhäkään varastaa koska se on väärin.

Ei ollut tämän pointti. Käy tekemässä menaisten testi luetun ymmärtämisestä.

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009445365.html

Näillä tuloilla mun ei ole vara tehdä sitä, mitä moni muu näyttää tekevän ainakin somen perusteella. Onneksi ei ole tarvetta myöskään päteä, kun en ole somessa ja ystävien kanssa voi jakaa myös itsetehdyn leivonnaisen tai kotiruuan.

Ymmärsin kyllä että olet kateellinen ja lapsellinen.

Vierailija
1396/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Haapkylän tuntevat voisivat tulla reilusti esiin ja kertoa omasta puolestaan, että varastavatko he tosiaan kaupoista jatkuvasti jotain. Jos Minnan väittämä pitäisi paikkansa, mitä en kyllä ihan heti usko, niin koko Suomen näyttelijäkaarti ohjaajineen päivineen olisi siinä tapauksessa yhtä suurta kleptomaanijengiä samoin kuin mm. koko Minna Haapkylän suku. Menee jo komedian puolelle semmoset puheet.

Vierailija
1397/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sen vartijan olisi pitänyt Minnan mielestä tehdä että Minna olisi ollut tyytyväinen? Antaa vaan kävellä ulos maksamattomien ostosten kanssa?"

Pyytää nimmaria?

Vartija ei välttämättä edes tiennyt että tää nainen on joku julkkis. Jos nuori hoonosoomi vartija ei varmaan tiennyt kuka 50v varas on.. Ettei vaan Minna tehnyt sitä klassista "etkö tiedä kuka mä oon". 😉

Vierailija
1398/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paniikkihäiriö jonka kanssa nykyään pärjään pienen lääkityksen avulla suhtkoht.

Kun Prismassa joskus tullut häiriö päälle, on pitänyt jättää ostoskärry siihen paikkaan ja poistua kaupasta tyhjin käsin.

En usko ollenkaan, että paniikkihäiriössä alkaisi pöllimään ostoksia.

Vierailija
1399/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika vastenmielistä erityisesti näinä aikoina, että hyvin toimeentuleva varastaa ruokakaupasta huvikseen saadakseen adrenaliinikiksit.

Vierailija
1400/1873 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa että aikuinen nainen jolla riittävästi rahaa menee ja pöllii kaupasta. Tota tehtiin joskus pentuina kun piti saada namia eikä rahaa. Mutta 50 vuotias aikuinen. Härski teko. Tuli fisulle kova hinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän