Nelikymppinen Seppo haluaisi lapsia mutta kumppani puuttuu
Ovatko naiset nirsoja? Mitä vikaa Sepossa?
Kommentit (886)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saihan salekin lapsen seitsemänkymppisenä joten mikä ongelma nelikymppisellä?
Jokainen nelikymppinen ei ole presidentti. Pikkasen on eri resurssit saada se lapsi alulle. Sitä paitsi Salella oli kaksi poikaa aikaisemmasta liitosta. On todella harvinaista tulla isäksi ensimmäisen kerran yli 40 vuotiaana.
Mika Aaltola oli yli50
Mika Aaltolasta ja tästä Seposta ei voi puhua samana päivänäkään. Miehet vissiin oikeasti kuvittelee että kun joku poikkeuksellisen komea ja menestynyt julkisuuden henkilö saa lapsen yli viiskybäsenä, se on mahdollista kenelle tahansa. Voin kertoa: ei ole.
Pitääkö joku Mika Aaltolaa oikeasti poikkeuksellisen komeana? Onhan sillä se plussa toki, että on vielä tukka päässä.
No onhan hän tyypillisen suomalaisen miehen rinnalla komea. Varsinkin ikäistensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala uskoa miksi Seppo on jäänyt yksin. Hänhän on kaikkea mitä nainen voi haluta. Liikunnallinen, fiksu, korkeakoulutettu, lapsirakas, kivan näköinen ym.
Pelkkä ujous riittää miehellä yksin jäämiseen, vaikka olisi paperilla Sepon kaltainen top10% mies. Veikkaan kuitenkin, että Sepolla on ujouden sijaan enemmänkin jonkinasteista tunne-elämän estyneisyyttä. Toki hiukan ujon oloinenkin on, muttei sillä tavalla, että sen takia yksin jäisi. Harrastuksessakin näköjään naisia mukana.
Voi olla ujo ja traumatisoitunut kohdattuaan joskus jonkun epävakaan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppo vaikuttaa siinä määrin sympaattiselta ja omalla tavallaan myös herkältä, joten hänen kannattaisi etsiä ehdottomasti nainen jostain muualta kuin Suomesta. Kuten varmaan jo naisten kommenteistakin täällä on käynyt selväksi, että Seppo saisi kylmää ja julmaa kyytiä suomalaisilta naisilta. Jos saisin päättää, määräisin Sepon etsimään kivan, kauniin ja reippaan tyttöystävän Filippiineiltä. Siellä on paljon kielitaitoisia, kouluttautuneita, mukavia, romanttisia ja kauniita sinkkunaisia, joilla usein vielä kauneimpansakin tallella.
Siinä on vaan se huono puoli että joutuu elättäjäksi. Itse ainakin haluan suhteelta, että molemmat ovat taloudellisesti omillaan toimeentulevia.
Älä jaksa. Tuo on jo niin kulunut virsi. Varsinkin filippiiniläisille on luonteenomaista, että joko opiskelevat uuden ammatin täällä tai hakeutuvat töihin niin pian kuin mahdollista. Ja ovat erittäin ahkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppo vaikuttaa siinä määrin sympaattiselta ja omalla tavallaan myös herkältä, joten hänen kannattaisi etsiä ehdottomasti nainen jostain muualta kuin Suomesta. Kuten varmaan jo naisten kommenteistakin täällä on käynyt selväksi, että Seppo saisi kylmää ja julmaa kyytiä suomalaisilta naisilta. Jos saisin päättää, määräisin Sepon etsimään kivan, kauniin ja reippaan tyttöystävän Filippiineiltä. Siellä on paljon kielitaitoisia, kouluttautuneita, mukavia, romanttisia ja kauniita sinkkunaisia, joilla usein vielä kauneimpansakin tallella.
Siinä on vaan se huono puoli että joutuu elättäjäksi. Itse ainakin haluan suhteelta, että molemmat ovat taloudellisesti omillaan toimeentulevia.
Valtava joukko suomalaisia naisia saa toimeentulonsa Kelasta. Tätäkö tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jolle tulee tästä Spessusta sellainen mielikuva, että tässä on mies, joka kokee jossain vaiheessa elämäänsä saaneensa niin pahasti nenilleen naiselta, että hän ei ole ikinä siitä päässyt yli ja kostaa sitä nyt kaikille naisille täällä? Todennäköisesti tämän on isottelustaan joku nainen palauttanut maan pinnalle ja sitä tämä ei voi unohtaa.
Oikeastihan asia on niin, että kun kauan sitten etsin aivan normaalia ja tervepäistä, lapsetonta ja kouluttautunutta, sekä kunniallista ja mukavaa, mutta sopivasti nuorempaa naista, niin lauma noihin kriteereihin sopimatonta naista kokivat saaneensa nenilleen eivätkä ole vieläkään yli kymmenen vuoden jälkeen päässeet asian yli ja jatkavat samaa lapsellista solvaamista ja mustamaalausta.
Heille oli jo silloin todella kova pala, kun erään foorumin varmasti yksi kauneimmista, fiksuimmista ja älykkäimmistä nuorista naisista ryhtyikin suhteeseen kanssani, eli silloinenkin länkyttäminen heiltä meni aivan hukkaan.
Eli kerrot aivan itse, ettet koskaan päässyt yli siitä kun naiset nauroivat deitti-ilmoituksellesi, jossa hilpeyttä taisivat herättää ne ihan tietyt sanat, jotka tässä jätit mainitsematta. Ja tuhannennen kerran, minä en ole kallista ilmoitustasi ikinä edes alkuperäisenä nähnyt enkä sitä kommentoinut silloin kun sen julkaisit, koska en vielä siihen aikaan edes ollut kyseisellä foorumilla. Sen mitä olen ilmoituksesi sisällöstä kuullut, on tullut myöhemmin sinulta, johan olet siitä loputtomasti jauhanut sekä hevostallissa että täällä.
Alkuperäisessä deittiprofiilin tekstissä nyt ei ollut mitään sellaista, jonka vuoksi naisten olisi pitänyt ryhtyä naureskelemaan. Sitä siis rääpivät naiset, joiden kohdalla useampi toivomukseni naisen ominaisuuksista ei toteutunut. Se oli minullekin yllätys, että oli olemassa oikein sivusto, jossa miehen ylläpitämänä ja toisen miehen moderoimana naiset saavat tapella keskenään, levittää perättömyyksiä ja jopa uhkailla toisia minkä miesten haukkumiseltaan ehtivät. Täytyy sanoa, etten siihen saakka, enkä sen jälkeenkään ole saanut nauraa itseäni niin tärviölle, kun selvästi pahasti päästään vialla olevat naiset antoivat tulla "parastaan". :)
Sehän teitä oikeasti ketuttaa, kun luulitte saavanne pilkata ja solvata minua rauhassa ja minun tietämättäni, mutta toisin kävi.
Nämä ilmoitustasi pilkanneet naiset olivat siis hirveän naurettavia, mutta kuitenkin annoit heille niin suuren merkityksen, että edelleen yli kymmenen vuotta myöhemmin kirjoitat heistä näitä pitkiä vuodatuksia eri palstoille ja jopa vihaat ja halveksit kollektiivisesti suomalaisia naisia ja ikäisiäsi naisia ja käytät päiväkausia näiden solvaamiseen mm. täällä? Aika suuren vaikutuksen nämä hevostallin naiset tekivät sinuun.
Ja sieltä se taas tuli. "Te". Syytät edelleen minua asiasta. Yritä nyt uskoa, että siinä vaiheessa kun minä aloin lukea kyseistä palstaa, olit sinä jo pesiytynyt sinne kuin sitkeä tuholainen. Siinä vaiheessa kun ilmoituksesi on ollut siellä ruodittavana, en ole edes ollut tietoinen sellaisen palstan kuin hevostalli, olemassaolosta. Sen sijaan olet myöhemmin itse kertonut useaan otteeseen hyvin tarkkaan mitä ilmoituksesi sisälsi. Esimerkiksi nyt vaikka tässä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4151667/poikani-muutti-toiden-perassa-p…
Välillä olet toki väittänyt, että osa asioista ei ollut alkuperäisessä ilmoituksessa ja olet vain vitsaillut, välillä taas olet väittänyt, että kyllä ne olivat. Minähän en sitä tiedä mitä siellä oli enkä ota siitä vastuuta, itsehän ilmoituksesi sisällöstä kerrot ja jokainen voi siitä johtopäätöksensä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvännäköinen ja miellyttävän oloinen mies. Ikäisekseen nuoremman oloinen. En tiedä, miksei hän ole pariutunut. Joillekin se on vain vaikeampaa kuin toisille. Ei hän toki ole tinderissä pyörinyt, eli ihan kaikkia kortteja ei ole vielä kääntänyt. Mut ei hänessä mun mielestä ole muuten mitään vikaa kuin että harrastaa legoja (ei sovi pikkulapsiperheeseen) ja on minulle liian vanha.
N28
Hän ei käy baareissa. Tuo on yleinen ongelma. Legoilu on kiva harrastus. Oma puolisonikin on hulluna Star Wars-legoihin. Se on hänelle vastapainoa työlle.
Suomessa pitäisi olla enemmän tapana tavata ihan kahviloissa ja oikeus olla selvin päin. Itseäni sinkkuna nyppi kaksi miestyyppiä. Ensimmäinen siunaili kun en juonut alkoholia ja yritti maanitella juomaan. Toinen miestyyppi puolestaan ei välittänyt siitä, että olin selvin päin ja joi itse sekä kertoi tarinoita kännitoilauksistaan ja pahimmista krapuloistaan. Kumpikaan tyyppi ei viehätä.
Puolisoni löysin sattumalta tai hän löysi minut kun olin hukannut asioilla yhden tärkeän jutun ja kaiken hädän keskellä tuleva puolisoni tajusi soittaa minulle ja toi kadottamani jutun kotiini.
Olin onnellinen ja tyrmistynyt. Hieman hävetti myös keittää teetä kotirytkyissä ja tarjota sen kanssa sokerikorppuja. Kotieläimeni antoi jutunjuurta ja siitä kävikin ilmi, että mies oli eläinrakas, sinkku ja ei ole raskinut vielä hankkia uutta lemmikkiä menettämänsä tilalle.
Siinä lähtöä tehdessä mies sitten kysyi, että ehtisinkö jonain iltana pizzalle ja se sopi minulle. Hän antoi vielä varmuuden vuoksi numeronsa minulle jos tulee jokin este.
Pizzalle mennessä lähipizzeriaani oli sellainen hyvä ja leppoisa tunnelma. Ei mitään kyräilyä ja jännistys oli vain positiivista jännitystä. Järkeilin, että kun hän näki minut jo rumimmillaan niin mikä tahansa siisti vaatekerta, puhdas tulla ja huolittelu ripsiin ja kulmiin olisi positiivista.
Pizzan jälkeen hän sitten saatteli minua kotiin, tuli moikkaamaan lemmikkiäni ja jäi juttelemaan moneksi tunniksi. Kävi ilmi, että hänkin pitää shakista. Pelasimme sitä sitten.
Tämä ei varmasti vaikuta miltään ruusuilla tanssimiselta ja viulunsoitolta eikä mies edes luvannut minulle kuuta taivaalta. Tutustuimme kaikessa rauhassa. Ei ollut ahdistavaa tunnetta, että pitää sanoa kyllä tai ei het8 parin tunnin päästä.
Tommonen smooth elokuvakohtaaminen olisi kivaa, mut ikävä kyllä noin käy nykyään tosielämässä vain harvalle. Tinder on melkein ainoa väylä parisuhteeseen.
Kyllä noita tapahtuu. Omassa ystävä- ja tuttavapiirissäni itse asiassa aika paljon.
Voihan sen rakkauden toki Tinderistäkin löytää, mutta eiköhän sieltä etsitä enemmän "seuraa" ja haluta "katsastaa" erilaisia kumppaneita. Vähemmistö taitaa olla ylipäätään ns. tosissaan liikkeellä.
Oikeaa rakkautta ei tarvitse etsimällä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi osa näistä on kylläkin miehiä ja tiedät sen itsekin. Pahasti syrjäytyneissä miehissä on naisia paljon enemmän myös niitä, jotka työllistävät poliisia ja muita viranomaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava joukko suomalaisia miehiä saa toimeentulonsa Kelasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella 30-40 v miehellä lukee Tinderissä lapsiasian kohdalla "en tiedä vielä". Kyllähän tuossa iässä asian pitäisi olla jo selvää haluaako lapsia vai ei. Käyköhän heille vielä Sepot.
Ärsyttää miehenäkin tuollaiset vätykset. Voin vastata niiden puolesta: En halua. Luullaan että aikaa on loputtomasti ja asian voi joskus vanhana saada järjestymään jos sattuu silloin haluamaan (ja tuskinpa haluaa) Ei kannata kenenkään lapsia haluavan naisen haaskata aikaa odottamiseen noiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saihan salekin lapsen seitsemänkymppisenä joten mikä ongelma nelikymppisellä?
Jokainen nelikymppinen ei ole presidentti. Pikkasen on eri resurssit saada se lapsi alulle. Sitä paitsi Salella oli kaksi poikaa aikaisemmasta liitosta. On todella harvinaista tulla isäksi ensimmäisen kerran yli 40 vuotiaana.
Mika Aaltola oli yli50
Mika Aaltolasta ja tästä Seposta ei voi puhua samana päivänäkään. Miehet vissiin oikeasti kuvittelee että kun joku poikkeuksellisen komea ja menestynyt julkisuuden henkilö saa lapsen yli viiskybäsenä, se on mahdollista kenelle tahansa. Voin kertoa: ei ole.
Pitääkö joku Mika Aaltolaa oikeasti poikkeuksellisen komeana? Onhan sillä se plussa toki, että on vielä tukka päässä.
No onhan hän tyypillisen suomalaisen miehen rinnalla komea. Varsinkin ikäistensä.
No ehkä juurikin ikäistensä rinnalla, koska on ns. hyvin säilynyt ja suht freesin näköinen, ei ole kaljuuntunut eikä pönäköitynyt. On varmaan terveelliset elämäntavat.
Mutta en pidä yhtään hänen kasvoistaan, artikkelin Seppokin on miellyttävämmän näköinen eikä hänkään ole todellakaan "poikkeuksellisen komea". Mutta joo, makunsa kullakin.
Mitä jos Seppo kokeilisi viisikymppisen Jorman kanssa? Nykykäsityksen mukaan miehetkin voivat synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jolle tulee tästä Spessusta sellainen mielikuva, että tässä on mies, joka kokee jossain vaiheessa elämäänsä saaneensa niin pahasti nenilleen naiselta, että hän ei ole ikinä siitä päässyt yli ja kostaa sitä nyt kaikille naisille täällä? Todennäköisesti tämän on isottelustaan joku nainen palauttanut maan pinnalle ja sitä tämä ei voi unohtaa.
Oikeastihan asia on niin, että kun kauan sitten etsin aivan normaalia ja tervepäistä, lapsetonta ja kouluttautunutta, sekä kunniallista ja mukavaa, mutta sopivasti nuorempaa naista, niin lauma noihin kriteereihin sopimatonta naista kokivat saaneensa nenilleen eivätkä ole vieläkään yli kymmenen vuoden jälkeen päässeet asian yli ja jatkavat samaa lapsellista solvaamista ja mustamaalausta.
Heille oli jo silloin todella kova pala, kun erään foorumin varmasti yksi kauneimmista, fiksuimmista ja älykkäimmistä nuorista naisista ryhtyikin suhteeseen kanssani, eli silloinenkin länkyttäminen heiltä meni aivan hukkaan.
Eli kerrot aivan itse, ettet koskaan päässyt yli siitä kun naiset nauroivat deitti-ilmoituksellesi, jossa hilpeyttä taisivat herättää ne ihan tietyt sanat, jotka tässä jätit mainitsematta. Ja tuhannennen kerran, minä en ole kallista ilmoitustasi ikinä edes alkuperäisenä nähnyt enkä sitä kommentoinut silloin kun sen julkaisit, koska en vielä siihen aikaan edes ollut kyseisellä foorumilla. Sen mitä olen ilmoituksesi sisällöstä kuullut, on tullut myöhemmin sinulta, johan olet siitä loputtomasti jauhanut sekä hevostallissa että täällä.
Alkuperäisessä deittiprofiilin tekstissä nyt ei ollut mitään sellaista, jonka vuoksi naisten olisi pitänyt ryhtyä naureskelemaan. Sitä siis rääpivät naiset, joiden kohdalla useampi toivomukseni naisen ominaisuuksista ei toteutunut. Se oli minullekin yllätys, että oli olemassa oikein sivusto, jossa miehen ylläpitämänä ja toisen miehen moderoimana naiset saavat tapella keskenään, levittää perättömyyksiä ja jopa uhkailla toisia minkä miesten haukkumiseltaan ehtivät. Täytyy sanoa, etten siihen saakka, enkä sen jälkeenkään ole saanut nauraa itseäni niin tärviölle, kun selvästi pahasti päästään vialla olevat naiset antoivat tulla "parastaan". :)
Sehän teitä oikeasti ketuttaa, kun luulitte saavanne pilkata ja solvata minua rauhassa ja minun tietämättäni, mutta toisin kävi.
Nämä ilmoitustasi pilkanneet naiset olivat siis hirveän naurettavia, mutta kuitenkin annoit heille niin suuren merkityksen, että edelleen yli kymmenen vuotta myöhemmin kirjoitat heistä näitä pitkiä vuodatuksia eri palstoille ja jopa vihaat ja halveksit kollektiivisesti suomalaisia naisia ja ikäisiäsi naisia ja käytät päiväkausia näiden solvaamiseen mm. täällä? Aika suuren vaikutuksen nämä hevostallin naiset tekivät sinuun.
Ja sieltä se taas tuli. "Te". Syytät edelleen minua asiasta. Yritä nyt uskoa, että siinä vaiheessa kun minä aloin lukea kyseistä palstaa, olit sinä jo pesiytynyt sinne kuin sitkeä tuholainen. Siinä vaiheessa kun ilmoituksesi on ollut siellä ruodittavana, en ole edes ollut tietoinen sellaisen palstan kuin hevostalli, olemassaolosta. Sen sijaan olet myöhemmin itse kertonut useaan otteeseen hyvin tarkkaan mitä ilmoituksesi sisälsi. Esimerkiksi nyt vaikka tässä:
Välillä olet toki väittänyt, että osa asioista ei ollut alkuperäisessä ilmoituksessa ja olet vain vitsaillut, välillä taas olet väittänyt, että kyllä ne olivat. Minähän en sitä tiedä mitä siellä oli enkä ota siitä vastuuta, itsehän ilmoituksesi sisällöstä kerrot ja jokainen voi siitä johtopäätöksensä tehdä.
Alkuperäisessä ilmoituksessa ei ollut edelleenkään mitään nauramisen aihetta. Kun huomasin millaisia pösilöitä ja huumorintajuttomia pieruperseitä heppatallissa oli, lisäilin kommentteihini aina sellaisia asioita, jotka tiesin, että saavat kahelit raivostumaan. Toimii edelleen.
Aika harva tuosta varmaan raivostuu, lähinnä hämmästelee, että onko joku todella kirjoitellut moisia asioita deitti-ilmoitukseen. Ja jos siinä ei alunperin ollut niitä, niin kai sinä nyt ymmärrät, että eivät alkuperäistä näkemättömät voi sitä tietää mitä siellä oli jos kuitenkin väität, että tuollaisia asioita oli.
Ja jos tuollaiset pierujutut ovat sinulle hyvää huumoria, niin olisi ihan kiva tietää, että nauraako niille esim. perheessäsi kukaan muu kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäisessä ilmoituksessa ei ollut edelleenkään mitään nauramisen aihetta. Kun huomasin millaisia pösilöitä ja huumorintajuttomia pieruperseitä heppatallissa oli, lisäilin kommentteihini aina sellaisia asioita, jotka tiesin, että saavat kahelit raivostumaan. Toimii edelleen.
Kuinka monen tuttavapiirissä on aikuisia, jotka tykkäävät haukkua toisia pieruperse-nimityksillä? Itse en tunne yhtään.
Kirjoittakaapa pieruperseet välillä otsikon mukaisesta aiheesta.
Mielenkiintoista ja hyvää keskustelua tässä muutamalla viimeisellä sivulla, olen oppinut paljon uutta.
Kyllähän nyt naisen pitää pestä peppunsa, kun käy kakalla, ei kakkapyllyn kanssa ole kiva seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella 30-40 v miehellä lukee Tinderissä lapsiasian kohdalla "en tiedä vielä". Kyllähän tuossa iässä asian pitäisi olla jo selvää haluaako lapsia vai ei. Käyköhän heille vielä Sepot.
Ärsyttää miehenäkin tuollaiset vätykset. Voin vastata niiden puolesta: En halua. Luullaan että aikaa on loputtomasti ja asian voi joskus vanhana saada järjestymään jos sattuu silloin haluamaan (ja tuskinpa haluaa) Ei kannata kenenkään lapsia haluavan naisen haaskata aikaa odottamiseen noiden kanssa.
Tai sitten miehet ovat punninneet sitä mitä ovat nähneet ympärillään. Itse pidin monta vuotta taukoa naisten suhteen, koska halusin, että jos ja kun sopiva nainen löytyy, pitää olla mahdollisimman varma, että lapsia tehdään vasta sitten, kun kumpikin aidosti niitä haluaa ja kumpikin sitoutuu oikeasti tukemaan ja rakastamaan niin myötä-, kuin vastamäissä. Turhan monet pykäävät lapsia liian epävakaaseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt naisen pitää pestä peppunsa, kun käy kakalla, ei kakkapyllyn kanssa ole kiva seurustella.
Niin. On täysin normaalia toivoa, että kumppani pesee takapuolensa ulostamisen jälkeen, mutta ei ole normaalia kirjoittaa ulosteista ja takapuolista deitti-ilmoituksessa. Kuinka monta sellaista ilmoitusta olet nähnyt, joissa tuollaisista asioista puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. On täysin normaalia toivoa, että kumppani pesee takapuolensa ulostamisen jälkeen, mutta ei ole normaalia kirjoittaa ulosteista ja takapuolista deitti-ilmoituksessa. Kuinka monta sellaista ilmoitusta olet nähnyt, joissa tuollaisista asioista puhutaan?
Kukaan ei ole sellaisia kirjoitellut deitti-ilmoituksessaan.