Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen Seppo haluaisi lapsia mutta kumppani puuttuu

Vierailija
26.04.2023 |

Ovatko naiset nirsoja? Mitä vikaa Sepossa?

https://yle.fi/a/74-20028806

Kommentit (886)

Vierailija
701/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saihan salekin lapsen seitsemänkymppisenä joten mikä ongelma nelikymppisellä?

No onhan sitäkin julkisuudessa ilkeästi räävitty.

Miksi ihmiset tulevat julkisuuteen avautumaan, ei tulisi mieleenkään tulla uikuttamaan ja valittamaan kuinka minä lapsukaisena haaveilin pääseväni prinsessaksi, saavani prinssin ja puolet valtakuntaa.

Olen saanut elämältä paljon, enkä ahnehdi,  tämä riittää minulle olen jopa kiitollinen. Mitä muuten auttaisi jos kutsuisin kamerat kotiini, jossa yhdessä vollottaisimme, toimittaja säälistä ja minä sääliä hakien. Ei kiitos.

Minusta Seppo ei ollut uikuttaja, mutta oli reppana ehkä vastannut sellaiseen kyselyyn, joka nykyisin on monien juttujen lopussa, oletko kokenut sitä ja tätä , anna haastattelu. Itse sain sen vaikutelman, ettei hän tuo mies ole edes oikeasti yrittänyt saada parisuhdetta ja lasta ja viihtyy ihan hyvin lähipiirin lapsia leikittämässä ja omissa harrastuksissaan. Nyt on sitten tullut mieleen, että nyt jäi se oma lapsi saamatta. Meidän perheellä on kanssa tällainen perheystävä. Todella mukava, mutta hieman omalaatuinen ja tietyissä asioissa ehdoton, joten pitkätkään parisuhteet ei ole johtaneet perheellistymiseen.

Vierailija
702/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi seikka joka näissä usein ohitetaan on silkka tuuri. Itse olisin helposti voinut olla myös yksi Seppo. Elämä soljui eteenpäin ja potentiaalisia kumppaneita ei juuri tullut eteen. Olisin kyllä halunnut parisuhteen mutta vähän ujo luonne ja yleinen epävarmuus omasta haluttavuudesta naisten silmissä piti huolta että ne vähätkin mahdollisuudet jäivät käyttämättä. Ja kun elämä oli muuten mallillaan niin oli helppo vain mennä päivä kerrallaan eteenpäin.

Mutta sitten kerran vain iski se tuuri minunkin elämääni ja tapasin juuri oikeaan aikaan ja oikealla tavalla sen elämäni naisen ja jotenkin sain kakistettua siinä tilanteessa ihme kyllä suustani sen kömpelön aloitteenkin. Ja vielä suuremmalla tuurilla se suhde lähti siitä vaihdikkaastikin eteenpäin ja kaikki meni uskomattaoman helposti. Nyt olen tyytyväisenä perheenisänä ollut jo useita vuosia.

Mutta yhtä hyvin tuo yksi hetki olisi voinut mennä minulta ohi ja olisin edelleen yksin. Vain yksi hetki ja se saattaa määrittää koko elämän suunnan. 

Juuri näin. Olen nainen jolla ei ole ollut sitä tuuria ja jäänyt yksin. Olen katsellut mm. työkavereitani jotka ovat luonteeltaan ihan hirveitä mutta niin vaan ovat naimisissa ja toisella on lapsiakin.

Itsellä pitää olla tilanteen tullen rohkeutta tarttua tilaisuuteen. Kukaan ei ehdota sinulle parisuhdetta mikäli ei saa mitään merkkiä kiinnostuksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee miesten kommentteja täällä niin ei kyllä yhtään ihmetytä miksi yhä useampi nainen valitsee sinkkuuden.

Näkeekö täällä jostain, mikä kymmenistä eri sukupuolista, vesikauriista tai helokoptereista on milloinkin äänessä? Ja toisekseen, pakkohan myös naisissakin on olla jotain todella pahasti vialla jos ei ole miestä löytynyt, kuten naiset epäilevät sinkkumiesten kohdalla. En myöskään usko, että yksikään mies kokee mitään menetetyn, vaikka koko mammafoorumin naaraisto päättäisi elää lopun elämäänsä sinkkuina. Maailmalla on miljoonia fiksuja ja kivannäköisiä naisia, jotka mielellään olisivat aivan tavallisten suomalaismiesten vaimoina.

Mitä edes on sinkuksi jääminen? Olenko minä nyt "viallinen", kun lähdin 10 vuoden parisuhteesta ja olen sinkku lähes 40-vuotiaana? Vai puhutaanko niistä, jotka eivät yrityksistä huolimatta löydä ketään?

Eiköhän tässä puhuta ikisinkuista, jotka ei halutessaan saa edes parisuhdetta.

Vierailija
704/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee miesten kommentteja täällä niin ei kyllä yhtään ihmetytä miksi yhä useampi nainen valitsee sinkkuuden.

Näkeekö täällä jostain, mikä kymmenistä eri sukupuolista, vesikauriista tai helokoptereista on milloinkin äänessä? Ja toisekseen, pakkohan myös naisissakin on olla jotain todella pahasti vialla jos ei ole miestä löytynyt, kuten naiset epäilevät sinkkumiesten kohdalla. En myöskään usko, että yksikään mies kokee mitään menetetyn, vaikka koko mammafoorumin naaraisto päättäisi elää lopun elämäänsä sinkkuina. Maailmalla on miljoonia fiksuja ja kivannäköisiä naisia, jotka mielellään olisivat aivan tavallisten suomalaismiesten vaimoina.

Mitä edes on sinkuksi jääminen? Olenko minä nyt "viallinen", kun lähdin 10 vuoden parisuhteesta ja olen sinkku lähes 40-vuotiaana? Vai puhutaanko niistä, jotka eivät yrityksistä huolimatta löydä ketään?

Eiköhän tässä puhuta ikisinkuista, jotka ei halutessaan saa edes parisuhdetta.

Ikisinkku on yleensä sellainen, ettei saa sellaista kumppania jota haluaisi, mutta ne, jotka hän saisi, eivät kelpaa.

Vierailija
705/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia ajattelua. Ei nuoren 3-kymppisen naisen tarvitse tyytyä noin vanhaan. Itse aloin 33v "vieläpä" yh:na seurustelemaan minua 2v vanhemman lapsettoman miehen kanssa. Valinnanvaraa oli kyllä ihan näissä oman ikäisissä.

Jotenkin kummaa jos ikä on "tyytymistä". 30+ ikäluokassa ollaan jo yksilöitä ja elintavat näkyy kaikilla - suurimmalla osalla ei-niin-kauniiisti. Tietenkin jos naiselle on tarjolla nuorta, varakasta, päihteetöntä ja urheilullista urosta, niin jonkun näistä puuttuminen tiputtaa miehen kakkosluokkaan.

No onhan suuri ikäero tyytymistä. Miehetkin sanovat haluavansa mahd nuoren naisen mutta tyytyvät kun ottavat vanhemman. Ja ihan vakavastikin puhuen, parhaiten ihminen yleensä ymmärtää ja tulee toimeen sellaisen kanssa joka on elänyt samoja aikakausia ja arvoja, jolla on suht sama elämäntilanne ja sama kulttuuri. Jos tästä joutuu tinkimään niin kyllä se on tyytymistä eikä edes pinnallisesti vaan muutenkin kuin siinä että vanhemmat miehet eivät näytä enää niin hyvältä.

Olen eri mieltä. Nuorena sain elää aikakautta, jolloin pillun eteen joutui tekemään vähän töitäkin, eli hurmaamaan naisen päästäkseen vällyihin. Sitten aika muuttui, eli naisista tuli paljon vapaamielisempiä ja pillua saadakseen ei tarvinnut oikeastaan tehdä yhtään mitään. Ota nyt sitten sellaisesta huithapelista vaimo itsellesi, ei kiitos. Oli siis viisainta löytää muualta sellainen kulttuuri, jossa naiset vielä tietävät arvonsa, ovat kunniallisia, eivätkä anna kauneinta kukkastaan kuin vasta oikeaksi kokemalleen miehelle ja vielä parempi, kun mies on länsimaalainen, joka arvostaa parhaiten koskemattomia naisia.

Arvostaako tällainen nainen sitä, että mies itse on ennen hänen tapaamistaan estottomasti rypenyt ties missä irstailussa?

Johtiko alati vaivaava puutostilasi siihen, että mielesi lähti täysin holtittomalle laukalle? Seksiä voi katsos harrastaa myös fiksusti ja fiksujen naisten kanssa.

Niin voi, mutta sinä et selvästikään ole niin tehnyt. Se ei ole vastuullisuutta, että katsoo naisen menevän pilalle seksistä mutta siitä huolimatta itse hakee "pillua" sieltä ja täältä.

Tämä on nyt ihan pelkkä veikkaus, mutta jos nainen on viettänyt suhteellisen siveellistä elämää, ei hän alkaisi rakentaa olkiukkoa kenenkään miehen seksielämästä ja sen myötä lietsomaan itseään suoranaiseen vihaan miestä/miehiä kohtaan.

Vierailija
706/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta voi vuokrata kohdun jos mieleistä puolisoa ei löydy.

Vierailija
707/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vouhotetaan miten Seppo on sen 15v myöhässä, joten taidan mäkin sit olla myöhässä ku ei oo vielä tyttöystävää tai lapsiakaan🙃voi voi, mun juna tais jo mennä. Ainakin mammojen mielestä

M26

No sulla alkaa olla kiire. Pari vuotta että ehdit löytää naisen, ja sen jälkeen 2-3 siihen että saat muksun aluilleen. Kannattaa laittaa töpinäksi.

26-vuotiaalla ei ole kiire, eikä etenkään miehellä! Mitä hemmettiä oikein selität

Ei ole ei, mutta ei kannata tuudittautua liian pitkäksi aikaa siihen "ei tässä kiire ole" - illuusioon.

Suomessa ei olisi niin paljon mt-potilaina naisia, jos naisetkin ajattelisivat, että ei tässä kiire ole. Eikö se ole ihan tutkittua tietoa, että ilman toista vanhempaa kasvaneista yh-jakareiden kersoista tulee helposti kriminaaleja.

Onko näiden lasten isillä mielestäsi mitään vastuuta omasta toiminnastaan vai voiko mies vain panna menemään pitkin maailmaa ja jättää mahdolliset lapset naisen vastuulle. Niinkö itse teet?

Eikö miehillä ole oikeutta tyydyttää seksuaalisia halujaan ja läheisyyden kaipuutaan?

On jos se tehdään vastuullisesti. Se, että harrastaa seksiä ympäriinsä ilman ehkäisyä eikä sitten edes piittaa seurauksista eli mahdollisista lapsista mitään, ei ole vastuullista vaan törkeää.

Toivon todella, että sinulla ei ole lapsia.

Outoja toiveita sinulla. Minulla on lapsia ja fiksuja lapsia ovatkin. Omasta kokemuksesta tiedän, että vain harva nainen vaatii kondomin käyttöä, mutta omalla kohdallani se varmaan on johtunut siitä, että nainen on aina ollut fiksu ja kaunis, sekä sänkyyn ollaan päädytty vasta viikkojen tai kuukausien tutustumisen jälkeen. Ehkäpä he ovat ajatelleet, että tuon miehen kanssa olisi ihana saada lapsia.

Tämä ei nyt oikein käy yhteen sen kanssa, että olet monesti kertonut kuinka paljon irtosuhteita sinulla on ollut. Mitä muutakaan vaikka se kuvailusi "pillun" saannin helppoudesta tai vaikeudesta on muka ollut. Vaikea kuvitella, että tällaisia puhuva mies olisi harrastanut seksiä vain vakiintuneissa parisuhteissa.

Sinulla on varmasti paljon muitakin vaikeuksia miesten suhteen.

Vierailija
708/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vouhotetaan miten Seppo on sen 15v myöhässä, joten taidan mäkin sit olla myöhässä ku ei oo vielä tyttöystävää tai lapsiakaan🙃voi voi, mun juna tais jo mennä. Ainakin mammojen mielestä

M26

No sulla alkaa olla kiire. Pari vuotta että ehdit löytää naisen, ja sen jälkeen 2-3 siihen että saat muksun aluilleen. Kannattaa laittaa töpinäksi.

26-vuotiaalla ei ole kiire, eikä etenkään miehellä! Mitä hemmettiä oikein selität

Ei ole ei, mutta ei kannata tuudittautua liian pitkäksi aikaa siihen "ei tässä kiire ole" - illuusioon.

Suomessa ei olisi niin paljon mt-potilaina naisia, jos naisetkin ajattelisivat, että ei tässä kiire ole. Eikö se ole ihan tutkittua tietoa, että ilman toista vanhempaa kasvaneista yh-jakareiden kersoista tulee helposti kriminaaleja.

Onko näiden lasten isillä mielestäsi mitään vastuuta omasta toiminnastaan vai voiko mies vain panna menemään pitkin maailmaa ja jättää mahdolliset lapset naisen vastuulle. Niinkö itse teet?

Eikö miehillä ole oikeutta tyydyttää seksuaalisia halujaan ja läheisyyden kaipuutaan?

On jos se tehdään vastuullisesti. Se, että harrastaa seksiä ympäriinsä ilman ehkäisyä eikä sitten edes piittaa seurauksista eli mahdollisista lapsista mitään, ei ole vastuullista vaan törkeää.

Outoja toiveita sinulla. Minulla on lapsia ja fiksuja lapsia ovatkin. Omasta kokemuksesta tiedän, että vain harva nainen vaatii kondomin käyttöä, mutta omalla kohdallani se varmaan on johtunut siitä, että nainen on aina ollut fiksu ja kaunis, sekä sänkyyn ollaan päädytty vasta viikkojen tai kuukausien tutustumisen jälkeen. Ehkäpä he ovat ajatelleet, että tuon miehen kanssa olisi ihana saada lapsia.

Tämä ei nyt oikein käy yhteen sen kanssa, että olet monesti kertonut kuinka paljon irtosuhteita sinulla on ollut. Mitä muutakaan vaikka se kuvailusi "pillun" saannin helppoudesta tai vaikeudesta on muka ollut. Vaikea kuvitella, että tällaisia puhuva mies olisi harrastanut seksiä vain vakiintuneissa parisuhteissa.

Sinulla on selvästi nyt väärä henkilö parjauksen kohteena.

Vierailija
709/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia ajattelua. Ei nuoren 3-kymppisen naisen tarvitse tyytyä noin vanhaan. Itse aloin 33v "vieläpä" yh:na seurustelemaan minua 2v vanhemman lapsettoman miehen kanssa. Valinnanvaraa oli kyllä ihan näissä oman ikäisissä.

Jotenkin kummaa jos ikä on "tyytymistä". 30+ ikäluokassa ollaan jo yksilöitä ja elintavat näkyy kaikilla - suurimmalla osalla ei-niin-kauniiisti. Tietenkin jos naiselle on tarjolla nuorta, varakasta, päihteetöntä ja urheilullista urosta, niin jonkun näistä puuttuminen tiputtaa miehen kakkosluokkaan.

No onhan suuri ikäero tyytymistä. Miehetkin sanovat haluavansa mahd nuoren naisen mutta tyytyvät kun ottavat vanhemman. Ja ihan vakavastikin puhuen, parhaiten ihminen yleensä ymmärtää ja tulee toimeen sellaisen kanssa joka on elänyt samoja aikakausia ja arvoja, jolla on suht sama elämäntilanne ja sama kulttuuri. Jos tästä joutuu tinkimään niin kyllä se on tyytymistä eikä edes pinnallisesti vaan muutenkin kuin siinä että vanhemmat miehet eivät näytä enää niin hyvältä.

Olen eri mieltä. Nuorena sain elää aikakautta, jolloin pillun eteen joutui tekemään vähän töitäkin, eli hurmaamaan naisen päästäkseen vällyihin. Sitten aika muuttui, eli naisista tuli paljon vapaamielisempiä ja pillua saadakseen ei tarvinnut oikeastaan tehdä yhtään mitään. Ota nyt sitten sellaisesta huithapelista vaimo itsellesi, ei kiitos. Oli siis viisainta löytää muualta sellainen kulttuuri, jossa naiset vielä tietävät arvonsa, ovat kunniallisia, eivätkä anna kauneinta kukkastaan kuin vasta oikeaksi kokemalleen miehelle ja vielä parempi, kun mies on länsimaalainen, joka arvostaa parhaiten koskemattomia naisia.

Arvostaako tällainen nainen sitä, että mies itse on ennen hänen tapaamistaan estottomasti rypenyt ties missä irstailussa?

Johtiko alati vaivaava puutostilasi siihen, että mielesi lähti täysin holtittomalle laukalle? Seksiä voi katsos harrastaa myös fiksusti ja fiksujen naisten kanssa.

Niin voi, mutta sinä et selvästikään ole niin tehnyt. Se ei ole vastuullisuutta, että katsoo naisen menevän pilalle seksistä mutta siitä huolimatta itse hakee "pillua" sieltä ja täältä.

Tämä on nyt ihan pelkkä veikkaus, mutta jos nainen on viettänyt suhteellisen siveellistä elämää, ei hän alkaisi rakentaa olkiukkoa kenenkään miehen seksielämästä ja sen myötä lietsomaan itseään suoranaiseen vihaan miestä/miehiä kohtaan.

Sinulla on hämmästyttävän paljon kiinnostusta minun seksielämääni kohtaan. Aiemminhan olet ollut varma ettei sitä ole koskaan ollutkaan, mutta nyt vihjaat aivan muuta. Molemmat oletuksethan eivät voi olla paikkansapitäviä.

Minä en pidä kaksinaismoralismista eivätkä pidä muutkaan naiset. Jos mies haluaa naisten pidättäytyvän seksistä ennen avioliittoa ja vielä halveksii syvästi naisia, jotka eivät niin tee, niin silloin ei hänen itsensäkään pidä hakea irtoseksiä.

Kannattaa myös muistaa, että vaikka nainen käyttäytyisi seksin suhteen juuri kuten toivot, ei se silti tarkoita, että häntä ei loukkaisi se asenne, joka sinulla on naisia kohtaan. Jos mies suhtautuu naisiin kuin esineisiin, jotka jaotellaan hyvin pidettäviin uusiin ja huonosti pidettäviin käytettyihin, niin se ei ole kenellekään naiselle mikään arvostuksen osoitus. Vaikka mies lukisikin naisen näihin paremmin pidettäviin esineisiin, niin esineenä pitämistä se on yhtä lailla. Eikä yksikään nainen halua olla esine. Ei myöskään vaimosi.

Vierailija
710/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Jos sinä kerrot kuinka olet saanut pillua eri aikoina ja kuinka helppoa tai vaikeaa se on ollut, niin aika harva sen mieltää kuvailuksi vakiintuneista parisuhteista.

Vierailija
711/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 31-vuotias ja tuntuu, että sopivaa tapailukumppania pitää etsiä kuin neulaa heinäsuovasta. Deittisovelluksissa vanhemmat 35+ miehet ovat usein melko rupsahtaneita elintapojensa takia tai heillä on jo lapsiluku täynnä.

Nuoremmat taas eivät halua vanhemmista naisista mitään vakavaa ja suunnilleen omanikäiset ovat varattuja ja lapsia tekemässä tai elävät ikuista biletys poikamieselämää. Moni vapaa 30+ mies on myös todella sitoutumiskammoinen.

Olen päättänyt kääntyä tanskalaisen spermapankin puoleen muutaman vuoden päästä.

Sama! Ei huvita deittailla kuin nuorempia miehiä koska 35+ on jäljellä vain ylipainoisia ukkoja, joille kaikki millä on pulssi kelpaa.

Jodelissa 45v sedät vyöryvät kimppuun perustamaan perhettä kanssasi. Juna on minun kohdalla jo menossa, mutta 45v miehellä jo mennyt... eivätkä nuo ymmärrä, että 30v nainen on mieluummin yksin kuin lähes 50v kanssa. Elämän parhaat vuodet haluaa jakaa omanikäisen kanssa. Tai sitten vaikka lisäännyn yksin.

N33

Minäkin olen kääntänyt katseeni nuorempien puoleen. Yksi muutaman kuukauden tapailukokemus kuusi vuotta nuoremman kanssa olikin hyvä, vaikkei suhteeseen johtanut elämäntilannesyistä. Oli paljon fiksumpi ja tasapainoisempi kuin moni omanikäinen sinkkumies.

N31

Minäkin deittailen mielelläni itseäni 2-6 vuotta nuorempia naisia. Ovat houkuttavampia kuin oman ikäiset tai vanhemmat eivätkä ole vielä muuttuneet tylsiksi

M26

Meniköhän klopilla tunteisiin? ;) No, leikki sikseen. Kaikilla on oikeus hakea sellaista kumppania kuin haluavat, lain puitteissa tietenkin. Sehän ei ole Sinulta mitenkään pois, että ikäisesi nuoret miehet ovat meidän kolmekymmentävuotiaiden (hui!!!) tätien suosiossa.

Onneksi meistä tädeistä kiinnostuneita aikuistuneita parikymppisiä kyllä riittää. Ovat muuten monesti palautteeksi sanoneet, että saivat parasta seksiä ikinä. Mistä lie johtuu, vaikka tätinä onkin tällainen tylsä ja rupsahtanut :/

Siinäpä onkin aihetta keulimiseen, kun saa olla jonkun nuoren pojan harjoittelualustana ja mälliviemärinä.

Jos se seksi oli naisestakin tyydyttävää niin silloin molemmat osapuolet varmaan saivat mitä etsivätkin. Ilmeisestihän kuitenkaan ei mitään parisuhdetta oltu hakemassa, vaan pelkkää seksiä. Useimmat naiset eivät hirveästi pelkkään seksiin perustuvasta suhteesta lopultakaan nauti, mutta ne jotka nauttivat, löytyvät kyllä nimenomaan jostain muusta kuin ihan parikymppisten ikäluokasta.

Normaali nainen nauttii seksistä paljon enemmän nuorempana. Se on viallisten vanhojen naisten horinaa, että vasta 40+ ikäisenä nainen alkaa nauttia seksistä ja muuttuu riettaaksi puumaksi.

Jälleen yksi mies, joka tietää naisten tuntemukset paremmin kuin naiset itse. Seksistä nauttiminen ei myöskään ole synonyymi "riettaaksi puumaksi" muuttumiselle.

Vierailija
712/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saihan salekin lapsen seitsemänkymppisenä joten mikä ongelma nelikymppisellä?

Salella on PRESIDENTIN STATUS.

deittipalstojen 40-70 vuotiailla änkyröillä ei.

Suurin osa saa ikäisensä ja moni ei sitäkään.

Vierailija
713/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on hämmästyttävän paljon kiinnostusta minun seksielämääni kohtaan. Aiemminhan olet ollut varma ettei sitä ole koskaan ollutkaan, mutta nyt vihjaat aivan muuta. Molemmat oletuksethan eivät voi olla paikkansapitäviä.

Minä en pidä kaksinaismoralismista eivätkä pidä muutkaan naiset. Jos mies haluaa naisten pidättäytyvän seksistä ennen avioliittoa ja vielä halveksii syvästi naisia, jotka eivät niin tee, niin silloin ei hänen itsensäkään pidä hakea irtoseksiä.

Kannattaa myös muistaa, että vaikka nainen käyttäytyisi seksin suhteen juuri kuten toivot, ei se silti tarkoita, että häntä ei loukkaisi se asenne, joka sinulla on naisia kohtaan. Jos mies suhtautuu naisiin kuin esineisiin, jotka jaotellaan hyvin pidettäviin uusiin ja huonosti pidettäviin käytettyihin, niin se ei ole kenellekään naiselle mikään arvostuksen osoitus. Vaikka mies lukisikin naisen näihin paremmin pidettäviin esineisiin, niin esineenä pitämistä se on yhtä lailla. Eikä yksikään nainen halua olla esine. Ei myöskään vaimosi.

Minulla on tosiaan vaimo ja kaunis vaimo onkin. Kerrotko sinä vaihteeksi omasta suhteestasi, koska selvästi ilmaannut uskollisesti häiriköimään, kun ilmaisen omia mielipiteitäni elämästä? Olisi tietysti kiva jutella myös palstan fiksujen ja kauniidenkin naisten kanssa, mutta annan nyt vielä hetken sinun loistaa.

Vierailija
714/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Jos sinä kerrot kuinka olet saanut pillua eri aikoina ja kuinka helppoa tai vaikeaa se on ollut, niin aika harva sen mieltää kuvailuksi vakiintuneista parisuhteista.

Ai niin, olisi pitänyt kertoa varmaan tarkemmin, että kuulun niihin ihmisiin, jotka voivat tarkastella eri aikakausien elämää joko itse osallisena, tai sitten huomioiden muiden aikalaisten kokemuksia ja kertomuksia. Eikö yhtään sytyttänyt siinä vaiheessa, kun kerroin, että tapanani on ollut ryhtyä seksiin vasta paremmin tutustuttuani, että kunnioitan naista aivan muulla tavalla kuin pelkkänä intohimojeni tyydyttäjänä?

Vierailija
715/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

No kyllä olet myöhässä. Ei ne kumppania etsivät alle 25v naiset tollasesta ikälopusta enää kiinnostu. Olisit ollut parikymppisenä aktiivinen. Toinen vaihtoehto sulle on ottaa yh tai vanhempi nainen

Aasialaiset alle 25v naiset pitävät tuon ikäistä miestä aivan liian nuorena.

Normaali 20-24v nuori nainen pitää 26v äijää vanhana setämiehenä. Luonnollista ja oikein

Juu en kyllä haluaisi deittailla noin vanhaa miestä. Nuoremmat on parempia

N24

Vierailija
716/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tosiaan vaimo ja kaunis vaimo onkin. Kerrotko sinä vaihteeksi omasta suhteestasi, koska selvästi ilmaannut uskollisesti häiriköimään, kun ilmaisen omia mielipiteitäni elämästä? Olisi tietysti kiva jutella myös palstan fiksujen ja kauniidenkin naisten kanssa, mutta annan nyt vielä hetken sinun loistaa.

Sinä tosiaan olet ilmaissut mielipiteitäsi elämästä ja yllätys yllätys, keskustelupalstalla kun ollaan, saattaa joku niitä kommentoidakin. Ei se niin mene, että sinä saat yksin suoltaa törkyä eikä kukaan siitä voi esittää omaa mielipidettään.

Minä en ole koskaan kertonut täällä henkilökohtaisesta elämästäni mitään enkä kerro nytkään, yksi sinun ja minun välisistä eroistahan on juuri tämä, että sinä olet levitellyt yksityiselämäsi intiimejä yksityiskohtia myöten nettipalstoille, minä en ole, mikä ei kuitenkaan ole estänyt sinua tekemästä minun elämästäni törkyisiä oletuksia. Sinun kohdallasihan mitään oletuksia ei tarvitse tehdä kun olet itse auliisti kertonut millaista elämää olet viettänyt.

Vierailija
717/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Ai niin, olisi pitänyt kertoa varmaan tarkemmin, että kuulun niihin ihmisiin, jotka voivat tarkastella eri aikakausien elämää joko itse osallisena, tai sitten huomioiden muiden aikalaisten kokemuksia ja kertomuksia. Eikö yhtään sytyttänyt siinä vaiheessa, kun kerroin, että tapanani on ollut ryhtyä seksiin vasta paremmin tutustuttuani, että kunnioitan naista aivan muulla tavalla kuin pelkkänä intohimojeni tyydyttäjänä?

Tämä esimerkiksi ei siis ole kuvaus omasta elämästäsi vaan ihan vain tarkkailijan roolista?

"Nuorena sain elää aikakautta, jolloin pillun eteen joutui tekemään vähän töitäkin, eli hurmaamaan naisen päästäkseen vällyihin. Sitten aika muuttui, eli naisista tuli paljon vapaamielisempiä ja pillua saadakseen ei tarvinnut oikeastaan tehdä yhtään mitään."

Ei tämä nyt ihan vain tarkkailulta kuulosta.

Vierailija
718/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin uutisiin otetaan aina nämä iäkkäät miehet? Siinä a-studion syntyvyys keskustelussa oli myös 40 vuotias it-mies joka haluasi perheen mutta kun kumppania ei ole.

Nyt tällä uutisoinilla pyritään luomaan sellainen mielikuva että miehet eivät halua sitoutua nuorena ja vasta +40 vuotiaana halutaan perhe? :D 

Varmaankin siksi että monenkaan mielestä 25-vuotias mies, joka haluaa lapsia, ehtii kyllä niitä vielä tehdä ja löytää puolison. Ei kukaan voi sanoa onnistuuko se ja milloin, mutta vaikuttaa kuitenkin todennäköiseltä että hänelle ei tule olemaan ongelmaa perheen perustamisessa. Sen sijaan 40+ -mies, joka haluaa perheen mutta ei ole sitä vielä perustanut, on jo sen ikäinen että voidaan olettaa olevan joku ongelma puolison löytämisessä.

Vierailija
719/886 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 31-vuotias ja tuntuu, että sopivaa tapailukumppania pitää etsiä kuin neulaa heinäsuovasta. Deittisovelluksissa vanhemmat 35+ miehet ovat usein melko rupsahtaneita elintapojensa takia tai heillä on jo lapsiluku täynnä.

Nuoremmat taas eivät halua vanhemmista naisista mitään vakavaa ja suunnilleen omanikäiset ovat varattuja ja lapsia tekemässä tai elävät ikuista biletys poikamieselämää. Moni vapaa 30+ mies on myös todella sitoutumiskammoinen.

Olen päättänyt kääntyä tanskalaisen spermapankin puoleen muutaman vuoden päästä.

Sama! Ei huvita deittailla kuin nuorempia miehiä koska 35+ on jäljellä vain ylipainoisia ukkoja, joille kaikki millä on pulssi kelpaa.

Jodelissa 45v sedät vyöryvät kimppuun perustamaan perhettä kanssasi. Juna on minun kohdalla jo menossa, mutta 45v miehellä jo mennyt... eivätkä nuo ymmärrä, että 30v nainen on mieluummin yksin kuin lähes 50v kanssa. Elämän parhaat vuodet haluaa jakaa omanikäisen kanssa. Tai sitten vaikka lisäännyn yksin.

N33

Minäkin olen kääntänyt katseeni nuorempien puoleen. Yksi muutaman kuukauden tapailukokemus kuusi vuotta nuoremman kanssa olikin hyvä, vaikkei suhteeseen johtanut elämäntilannesyistä. Oli paljon fiksumpi ja tasapainoisempi kuin moni omanikäinen sinkkumies.

N31

Minäkin deittailen mielelläni itseäni 2-6 vuotta nuorempia naisia. Ovat houkuttavampia kuin oman ikäiset tai vanhemmat eivätkä ole vielä muuttuneet tylsiksi

M26

Meniköhän klopilla tunteisiin? ;) No, leikki sikseen. Kaikilla on oikeus hakea sellaista kumppania kuin haluavat, lain puitteissa tietenkin. Sehän ei ole Sinulta mitenkään pois, että ikäisesi nuoret miehet ovat meidän kolmekymmentävuotiaiden (hui!!!) tätien suosiossa.

Onneksi meistä tädeistä kiinnostuneita aikuistuneita parikymppisiä kyllä riittää. Ovat muuten monesti palautteeksi sanoneet, että saivat parasta seksiä ikinä. Mistä lie johtuu, vaikka tätinä onkin tällainen tylsä ja rupsahtanut :/

Siinäpä onkin aihetta keulimiseen, kun saa olla jonkun nuoren pojan harjoittelualustana ja mälliviemärinä.

Jos se seksi oli naisestakin tyydyttävää niin silloin molemmat osapuolet varmaan saivat mitä etsivätkin. Ilmeisestihän kuitenkaan ei mitään parisuhdetta oltu hakemassa, vaan pelkkää seksiä. Useimmat naiset eivät hirveästi pelkkään seksiin perustuvasta suhteesta lopultakaan nauti, mutta ne jotka nauttivat, löytyvät kyllä nimenomaan jostain muusta kuin ihan parikymppisten ikäluokasta.

Normaali nainen nauttii seksistä paljon enemmän nuorempana. Se on viallisten vanhojen naisten horinaa, että vasta 40+ ikäisenä nainen alkaa nauttia seksistä ja muuttuu riettaaksi puumaksi.

Jälleen yksi mies, joka tietää naisten tuntemukset paremmin kuin naiset itse. Seksistä nauttiminen ei myöskään ole synonyymi "riettaaksi puumaksi" muuttumiselle.

Kiva kuulla, että on muitakin samaa mieltä olevia miehiä.

Mistäs sinä muuten tiedät millaisia tuntemuksia erilaisilla naisilla on seksin suhteen?

On vaikea sanoittaa sitä tunnetta, joka syntyy, kun yli nelikymppinen nainen hehkuttaa, että on eronnut, kakrut lentäneet jo pesästä ja on juuri löytänyt seksuaalisuutensa ja on suonikohjua ja selluröpelöä täynnä olevat reidet ja perse levällä harva se viikonloppu jollekin randomille jantterille.

Voitte raivota, mutta kyllä se niin menee, että nuorelle naiselle usein riittää niin herkkä kosketus, että nainen tuntee vasta sormenpäiden lämmön ja sen, kun karvatuppi huomioi, että hentoa ihokarvaa hipaisi miehen sormi, niin vesiputous avautuu ja kukaan mies ei kehtaa olla antamatta nuorelle kaunottarelle tämän ansaitsemaa nautintoa.

Vierailija
720/886 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehiä jotka ovat nelikymppisinä tavanneet naisen (nuoremman) ja perustaneet perheen.

Tunnen myös naisia jotka joutuivat lykkäämään lapsihaaveitaan, koska kumppaninsa ei vielä 35-vuotiaanakaan ollut varma haluaako lapsia vielä tai ikinä.

Toivottavasti Sepolla lykästää vielä!