Nelikymppinen Seppo haluaisi lapsia mutta kumppani puuttuu
Ovatko naiset nirsoja? Mitä vikaa Sepossa?
Kommentit (886)
Olen nyt 32 vuotias mies ja olen lapseton ikisinkku. Pitäisikö minusta tehdä myös uutinen sitten kun olen 42 vuotias että haluan perustaa perheen :D Ihan ok työpaikka on ja harrastuksia on... jne :D
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Mitähän Seppo on tehnyt löytääkseen lapsilleen äidin? Moni tuntuu vain odottavan, että sopiva kumppani tulisi kotoa hakemaan. Minun ainakin piti aikonaan nähdää vaivaa löytääkseni naisystävän.
Entisenä deittailijana sanon, että mies, joka etsii tuleville lapsilleen ÄITIÄ on todellinen turn-off ja saa välittömästi pakoreaktion aikaan. Ensin sopiva puoliso ja sitten se lapsi. Kun lapset kasvavat, niin se puoliso jää rinnalle. Muuten se parisuhde on ihan haitarista.
eli mies, joka etsimällä etsii tuleville lapsilleen äitiä on turn-off
Tämä Seppo kelpaisi minulle samantien, meillä on jopa samat harrastukset ja Lego-enterprise osui ja upposi. Mutta en minäkään omaa Seppoani tavannut kun en baarissa/tinderissä viihdy ja edellinen parisuhde päättyi miehen haluun olla lapseton 35-vuotiaana. Nyt 40-vuotiaana sitten luovutin oman Sepon etsinnän ja olen itsellisesti raskaana tanskalaisella spermalla.
N40, rv 10+2
Vierailija kirjoitti:
Seppo kertoo videolla että ei ole edes etsinyt kumppania mistään, ei käy baareissa eikä käytä deittipalveluita. Sanoisin että hän voi syyttää tilanteestaan vain itseään. Jos ihminen ei ole huippuhyvännäköinen, on epätodennäköistä, että vastakkaisen sukupuolen edustajat ottavat kontaktia romanttisessa mielessä arjen tilanteissa. Toki voi just jossain harrastuksissa kohdata kumppanin, mutta huomattavasti suurempi todennäköisyys on, jos ottaa itseään niskasta kiinni ja menee sinne Tinderiin. Sielläkin tosin kannattaa muistaa realismi, eli ei mitään kymmenen vuotta nuorempia kaunottaria lähde metsästämään.
En ole itsekään koskaan etsinyt kumppania, mutta niitä on kuitenkin jokunen ollut. Olen Sepon kanssa samanikäinen ja lapseni on 21 ja 23-vuotiaat.
Lasten isä löytyi saman harrasteen parista, ja nykyinen mieheni kaverin kautta samoista juhlista. Deittipalveluissa e ole ollut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen äijä könyää kivien päälle ja on kalju. Parasta ennen päiväys lisääntymisestä meni 5-10 vuotta sitten. Jos ei ole löytänyt kumppania ja saanut ensimmäistä lastaan ennen kun on 40 v mittarissa , todennäköisesti ei lapsia saakkaan.
Terveisin Sirpa 155cm/155kg jolle sohvan päälle makaamaan könyäminenkin on saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saihan salekin lapsen seitsemänkymppisenä joten mikä ongelma nelikymppisellä?
Jokainen nelikymppinen ei ole presidentti. Pikkasen on eri resurssit saada se lapsi alulle. Sitä paitsi Salella oli kaksi poikaa aikaisemmasta liitosta. On todella harvinaista tulla isäksi ensimmäisen kerran yli 40 vuotiaana.
Mika Aaltola oli yli50
Jos joku haluaa lapsia ja perheen niin itse pitää olla aktiivinen. Ei se lapsentekokumppani mystisesti jostain ilmesty itsekseen. Täytyy olla aktiivinen ja sosiaalinen ja tutustua uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Seppo on yli 40v. Sperma pilalla. Tuon ikäisellä on jo kohonnut riski tuottaa lapsi jolla on autisminkirjon häiriö, skitsofrenia, masennusta, oppimis ja käytöshäiriöitä jne. Muistaakseni 15 erillaista ongelmaa alkaa ilmetä kun mies on yli 35v.
Tämä. Vanha koira ei opi enää uusia temppuja. Siksi nuorena kannattaa liikakansoittaa eikä opiskella. Ihminen on myös nuorempana fiksumpi ja kypsempi kuin vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nelikymppinen ei ole presidentti. Pikkasen on eri resurssit saada se lapsi alulle. Sitä paitsi Salella oli kaksi poikaa aikaisemmasta liitosta. On todella harvinaista tulla isäksi ensimmäisen kerran yli 40 vuotiaana.
Mika Aaltola oli yli50
Toinen tavistallaaja siinä. Not.
Tinderissä tuli vastaan joku 53-vuotias mies, joka profiilissaan kertoi ylpeänä kierrelleen maailmaa yli 10 vuotta ja nyt hänellä on paljon elämänkokemusta. Niin paljon, että nyt on hänelle oikea aika asettua aloilleen ja perustaa perhe. Halukkaita lienee jonoksi asti :D Sääliksi kävi.
Seppon kannattais ottaa matka asiaan. Parillakin työkaverilla on lapsia paljon nuoremman aasialaisen naisen kanssa. Sieltä löytyy halukkaita naisia.
Muistelisin että noin 20% naisista ja noin 30% miehistä jää lapsettomiksi joten ei Seppo mitenkään uniikki lumihiutale ole sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Seppo pääsee Tinderillä käymään Puolassa,Bulgariassa ja Turkissa. Suurin syy miksei näin tehdä on piheys/köyhyys. Pahoitteluni Sepoille. Perheen pitäminen kysyy tuloja.
joo. naiset maksaa. ei köyhällä ole varaa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola oli yli50
Mika Aaltolasta ja tästä Seposta ei voi puhua samana päivänäkään. Miehet vissiin oikeasti kuvittelee että kun joku poikkeuksellisen komea ja menestynyt julkisuuden henkilö saa lapsen yli viiskybäsenä, se on mahdollista kenelle tahansa. Voin kertoa: ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mick Jagger sai (toistaiseksi) viimeisen lapsensa ollessaan 73v.
Vanhat naiset on vaan kateellisia kun setämiehet voi siittää lapsia hautaan asti.
Ei kyllä olla, vaan on valtava helpotus, että tässä 50v iässä omat lapset ovat muuttaneet omilleen, ja saa lopultakin elää omannäköistä elämää. Viimeiset 25 vuotta miellytin miestä ja palvelin perhettä, asetin lapset etusijalle.
Tehkää ihan rauhassa lapsia vaikka satavuotiaana, jos haluatte. Ei kuulu mulle.
Ja halusit tuon tulle tänne kertomaan ilman mitään kontribuutiota itse keskusteluun? Surkki!
Kylläpä on ikäviä kommentteja. Kuten jo sanottiin, suuntaa seppo aasian tai latinalaiseen amerikkaan naisen hakuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola oli yli50
Aaltolalla oli terveysongelmia kolmekymppisenä joista on kertonut lehdissä (syöpä, jotain muutakin?) joten aiempaan lapsettomuuteen löytyy itsestä riippumaton syy.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on ikäviä kommentteja. Kuten jo sanottiin, suuntaa seppo aasian tai latinalaiseen amerikkaan naisen hakuun.
On täs lähelläki
Mutta Seppohan ei _etsi_ kumppania, vaan odottelee vaan jos sellanen tupsahtais samaan harrastusporukkaan ja suoraan hänen syliinsä.