Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen Seppo haluaisi lapsia mutta kumppani puuttuu

Vierailija
26.04.2023 |

Ovatko naiset nirsoja? Mitä vikaa Sepossa?

https://yle.fi/a/74-20028806

Kommentit (886)

Vierailija
21/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seppo on myöhässä. Jos ei mies ole viimeistään kolmekymppisenä tehnyt ekaa lastaan, ei hän tee niitä myöhemminkään.

Mun isä teki nelikymppisenä. Kotona ei isompia vikoja ja nykyään mulla on ihan hyvä elämä ja läheiset välit vanhempiin.

Usein ajatellaan ettei ns iäkkäämmät vanhemmat voisi antaa jotain muuta kun parikymppiset.

Vierailija
22/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Seppo on tehnyt löytääkseen lapsilleen äidin? Moni tuntuu vain odottavan, että sopiva kumppani tulisi kotoa hakemaan. Minun ainakin piti aikonaan nähdää vaivaa löytääkseni naisystävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saihan salekin lapsen seitsemänkymppisenä joten mikä ongelma nelikymppisellä?

Jokainen nelikymppinen ei ole presidentti. Pikkasen on eri resurssit saada se lapsi alulle. Sitä paitsi Salella oli kaksi poikaa aikaisemmasta liitosta. On todella harvinaista tulla isäksi ensimmäisen kerran yli 40 vuotiaana.

Vierailija
24/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seppo on myöhässä. Jos ei mies ole viimeistään kolmekymppisenä tehnyt ekaa lastaan, ei hän tee niitä myöhemminkään.

Turha alapeukuttaa, vika ei ole minun. On tilastollinen fakta. Ihan kuten myös se, että Suomessa heyeropariskunnat ovat suunnilleen samanikäisiä- suurten ikäerojen parit harvinaisia.

Vierailija
25/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mick Jagger sai (toistaiseksi) viimeisen lapsensa ollessaan 73v.

Vanhat naiset on vaan kateellisia kun setämiehet voi siittää lapsia hautaan asti.

Ei kyllä olla, vaan on valtava helpotus, että tässä 50v iässä omat lapset ovat muuttaneet omilleen, ja saa lopultakin elää omannäköistä elämää. Viimeiset 25 vuotta miellytin miestä ja palvelin perhettä, asetin lapset etusijalle.

Tehkää ihan rauhassa lapsia vaikka satavuotiaana, jos haluatte. Ei kuulu mulle.

Vierailija
26/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin uutisiin otetaan aina nämä iäkkäät miehet? Siinä a-studion syntyvyys keskustelussa oli myös 40 vuotias it-mies joka haluasi perheen mutta kun kumppania ei ole.

Nyt tällä uutisoinilla pyritään luomaan sellainen mielikuva että miehet eivät halua sitoutua nuorena ja vasta +40 vuotiaana halutaan perhe? :D 

Se on totuus monen kohdalla valitettavasti. Miehet sivuuttavat naisten lapsitoiveet nuorempina.

Vierailija
27/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepon kannattaa alkaa presidentiksi, niin chanssit nousee.

Tai väkivaltarikolliseksi, esim. poliisimurhaajaksi.

Vierailija
28/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat naiset on vaan kateellisia kun setämiehet voi siittää lapsia hautaan asti.

Tuota, jos olet koskaan tavannut yhtään lapsia saanutta saati kasvattanutta naista, niin tuo ei ole mikään kateuden aihe. Useimmat ovat helpottuneita, kun työ on tehty. Ehkä siksi, että vanhempien rooli on niin erilainen.

Vierailija
29/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä teki nelikymppisenä. Kotona ei isompia vikoja ja nykyään mulla on ihan hyvä elämä ja läheiset välit vanhempiin.

Usein ajatellaan ettei ns iäkkäämmät vanhemmat voisi antaa jotain muuta kun parikymppiset.

Ei välttämättä ja pikemminkin päinvastoin, koska lapsen riski saada erilaisia sairauksia kasvaa, vaikka lapsen äiti olisikin nuori. Vanhan isän vaikutus kumoaa jopa nuoren äidin vaikutuksen.

Tehkää, miehet, ne lapset nuorina, max kolmekymppisinä!

Vierailija
30/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin uutisiin otetaan aina nämä iäkkäät miehet? Siinä a-studion syntyvyys keskustelussa oli myös 40 vuotias it-mies joka haluasi perheen mutta kun kumppania ei ole.

Nyt tällä uutisoinilla pyritään luomaan sellainen mielikuva että miehet eivät halua sitoutua nuorena ja vasta +40 vuotiaana halutaan perhe? :D 

Se on totuus monen kohdalla valitettavasti. Miehet sivuuttavat naisten lapsitoiveet nuorempina.

Eiköhän se totuus ole se että ylipäätänsä nykyisin ihmiset seurustelevat vähemmän kuin ennen eli sinkkujen määrä kasvaa joka vuosi. Yle tunnetusti pyrkii mielipidevaikuttamaan ihmisiin.

Vierailija
31/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seppo saa treffipyyntöjä kun sai myös 15 minuuttiansa julkisuudessa.

Vierailija
32/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kiinnostavaa naista harrastuspiireistä on löytynyt? Kuinka montaa Seppo on uskaltanut lähestyä?

Vierailija
33/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mick Jagger ei ihan perussetä ole.

Ei ihan semmoinenkaan. Taavi Tasalakki suorastaan!

Vierailija
34/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hän oli mukavan oloinen ihminen. Lämmin katse, teeveet elämäntavat, ja legoilla rakentaminen vaatii taitoa ja keskittymiskykyä.

Tosi rumasti täällä kommentoidaan hänestä. Toki ikää alkaa olla hieman liikaa, jos hän etsii naista jolla ei vielä ole lapsia.

Lasten tekoon kyllä. Se nyt vaan on tosiasia.

Vierailija
35/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on se, että Seppo ei saa pillua ulottuvilleen.

Vierailija
36/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepon ongelma vaikuttaa olevan se, että ei ole yrittänyt tarpeeksi.

Jos ei käy baareissa ja ole aloitteellinen supliikkimies niin sitten toinen vaihtoehto on deittisovellukset.

Tuollainen asenne, että täytyy kohdata nainen harrastuksissa on se joka tekee ihmisestä ikisinkun.

T. 0 treffit oikean elämän kautta ja +100 kertaa treffeillä nettideittisovellusten kautta.

Vierailija
37/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän kaiketi on vähän varoittavia esimerkkejä miehelle, että vaikka tasavallan presidentillä on nuorempi vaimo ja lapsia voi saada myöhemminkin, niin se ei ihan jokaisen Sepon kohdalla onnistu. Hän etsii kumppania, joten jos lapsiani laita tulille heti, vaan haluaa myös elää kahdestaan, että kumppanin tulee olla huomattavasti nuorempi ja näitä nuoria naisia ei vaan riitä kaikille.

Vierailija
38/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Mitähän Seppo on tehnyt löytääkseen lapsilleen äidin? Moni tuntuu vain odottavan, että sopiva kumppani tulisi kotoa hakemaan. Minun ainakin piti aikonaan nähdää vaivaa löytääkseni naisystävän.

Entisenä deittailijana sanon, että mies, joka etsii tuleville lapsilleen on todellinen turn-off ja saa välittömästi pakoreaktion aikaan. Ensin sopiva puoliso ja sitten se lapsi. Kun lapset kasvavat, niin se puoliso jää rinnalle. Muuten se parisuhde on ihan haitarista.

Vierailija
39/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha alapeukuttaa, vika ei ole minun. On tilastollinen fakta. Ihan kuten myös se, että Suomessa heyeropariskunnat ovat suunnilleen samanikäisiä- suurten ikäerojen parit harvinaisia.

Kaverini tuli isäksi ensimmäisen kerran 41-vuotiaana.

Vierailija
40/886 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Entisenä deittailijana sanon, että mies, joka etsii tuleville lapsilleen on todellinen turn-off ja saa välittömästi pakoreaktion aikaan. Ensin sopiva puoliso ja sitten se lapsi. Kun lapset kasvavat, niin se puoliso jää rinnalle. Muuten se parisuhde on ihan haitarista.

Sama suomeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi