Miksi minulla on omituinen olo yhden miehen seurassa?
Olen ihastunut häneen ja hän minuun. En kuitenkaan kykene rentoutumaan kunnolla hänen seurassa, vasta sitten jos olemme täysin kaksin. Minua jännittää ja minulla on tunne, että hän ei ole täysin aito. Että hänessä on jotain omituista ja minun kuuluisi perääntyä. Mistä tällainen voi johtua?
Kommentit (50)
Intuitio, tuo viisas sisäinen äänesi, yrittää opastaa sinua.
Intuitio varoittaa sinua.
Sinä et sitä näe selvästi, koska olette ihastuneita toisiinne.
Lähde.
Pelko saattaa olla vanhoista uskomuksistasi ja kokemuksistasi nousevaa epämukavuutta, kun ylität omia mukavuusrajojasi.
Hän voi olla vaikka kokematon tai autisti.
No millainen mies on luonteeltaan? Itsellä on miehenä monesti vaikeuksia rentoutua aluksi hieman vieraampien ihmisten seurassa, mutta kun rentoudun niin kanssakäyminen sujuu kuin luonnostaan. Voisiko mies olla vain introvertti? Vai mitä "hämärää" miehessä on? Onko hän jotenkin lipevä tai muuten feikki?
Mulla oli tuollainen olo aina ex:n kanssa. Hän paljastui ajan mittaan sadistiseksi ja narsistiseksi ihmiseksi, joka puhui mitä sattui eikä ottanut vastuuta mistään.
Mies tarjosi minulle usein alkoholia, mikä turrutti tuota tunnetta. Niinhän narsistit tekevät manipuloidakseen uhrejaan. Minä luulin aluksi, että se tunne oli "kemiaa", alkujännitystä ja ihastusta. Eipä ollut.
Varo!
Vierailija kirjoitti:
No millainen mies on luonteeltaan? Itsellä on miehenä monesti vaikeuksia rentoutua aluksi hieman vieraampien ihmisten seurassa, mutta kun rentoudun niin kanssakäyminen sujuu kuin luonnostaan. Voisiko mies olla vain introvertti? Vai mitä "hämärää" miehessä on? Onko hän jotenkin lipevä tai muuten feikki?
En oikein osaa sanoa. Tulemme todella hyvin juttuun ja meillä on mukavaa yhdessä. Mies kuitenkin valehteli minulle aivan mitättömästä asiasta, joka vain vahvisti tätä tuntemustani. Hän ei myöntänyt valehtelevansa, mutten minä tyhmä ole. T: Ap
Pelimies, etsii vain petikumppania vai liian vaativa mies? Onko hänellä salattavaa? Onko mies rento huumorintajuinen vai jotenkin kireä?
Mistä valehtelit?
Alkaako nimi A:lla?
Vierailija kirjoitti:
Naisenvaisto.
Joka niin kovin usein ohjaakin ihan päin helvettiä. Ollaan niin varmoja vaistosta ja silti eksytään niiden huonojen miesten seuraan ja valitetaan kuinka paskoja miehet ovat.
Ei oikeasti ole mitään vaistoa. On vain omia epävarmuuksia joita peilataan muihin ja luodaan siitä jotain mukavaistoa. Jos miehessä ei ole oikeasti mitään vikaa niin unohda vaistosi siitä ja katso mihin asia menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa sanoa. Tulemme todella hyvin juttuun ja meillä on mukavaa yhdessä. Mies kuitenkin valehteli minulle aivan mitättömästä asiasta, joka vain vahvisti tätä tuntemustani. Hän ei myöntänyt valehtelevansa, mutten minä tyhmä ole. T: Ap
Mistä hän valehteli? Tai minkälainen asia oli kyseessä?
Olisko se normi juttu, mies vaikuttaa niin täydelliseltä mutta kohta on huutelemassa korvillesi kaikenlaisia törkeyksiä.
Joka valehtelee kerran, valehtelee jatkuvasti.
Sun intuitio yrittää varoittaa tuosta miehestä. Luottaisin siihen ja pysyisin kaukana.