Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulla on omituinen olo yhden miehen seurassa?

Vierailija
26.04.2023 |

Olen ihastunut häneen ja hän minuun. En kuitenkaan kykene rentoutumaan kunnolla hänen seurassa, vasta sitten jos olemme täysin kaksin. Minua jännittää ja minulla on tunne, että hän ei ole täysin aito. Että hänessä on jotain omituista ja minun kuuluisi perääntyä. Mistä tällainen voi johtua?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun intuitio yrittää varoittaa tuosta miehestä. Luottaisin siihen ja pysyisin kaukana.

Vierailija
2/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenvaisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pakota tunteita. Lähde.

Vierailija
4/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio, tuo viisas sisäinen äänesi, yrittää opastaa sinua.

Vierailija
5/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio varoittaa sinua.

Sinä et sitä näe selvästi, koska olette ihastuneita toisiinne.

Lähde.

Vierailija
6/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko saattaa olla vanhoista uskomuksistasi ja kokemuksistasi nousevaa epämukavuutta, kun ylität omia mukavuusrajojasi.

Vierailija
7/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla vaikka kokematon tai autisti.

Vierailija
8/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen mies on luonteeltaan? Itsellä on miehenä monesti vaikeuksia rentoutua aluksi hieman vieraampien ihmisten seurassa, mutta kun rentoudun niin kanssakäyminen sujuu kuin luonnostaan. Voisiko mies olla vain introvertti? Vai mitä "hämärää" miehessä on? Onko hän jotenkin lipevä tai muuten feikki?

Vierailija
9/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen olo aina ex:n kanssa. Hän paljastui ajan mittaan sadistiseksi ja narsistiseksi ihmiseksi, joka puhui mitä sattui eikä ottanut vastuuta mistään.

Mies tarjosi minulle usein alkoholia, mikä turrutti tuota tunnetta. Niinhän narsistit tekevät manipuloidakseen uhrejaan. Minä luulin aluksi, että se tunne oli "kemiaa", alkujännitystä ja ihastusta. Eipä ollut.

Varo!

Vierailija
10/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millainen mies on luonteeltaan? Itsellä on miehenä monesti vaikeuksia rentoutua aluksi hieman vieraampien ihmisten seurassa, mutta kun rentoudun niin kanssakäyminen sujuu kuin luonnostaan. Voisiko mies olla vain introvertti? Vai mitä "hämärää" miehessä on? Onko hän jotenkin lipevä tai muuten feikki?

En oikein osaa sanoa. Tulemme todella hyvin juttuun ja meillä on mukavaa yhdessä. Mies kuitenkin valehteli minulle aivan mitättömästä asiasta, joka vain vahvisti tätä tuntemustani. Hän ei myöntänyt valehtelevansa, mutten minä tyhmä ole. T: Ap

Vierailija
11/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies, etsii vain petikumppania vai liian vaativa mies? Onko hänellä salattavaa? Onko mies rento huumorintajuinen vai jotenkin kireä?

Vierailija
12/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, intuitio.

Vierailija
13/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kolmen kimppaa.

Vierailija
14/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asiasta valehteli?

Vierailija
15/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko feministi?

Vierailija
16/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä valehtelit?

Alkaako nimi A:lla?

Vierailija
17/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisenvaisto.

Joka niin kovin usein ohjaakin ihan päin helvettiä. Ollaan niin varmoja vaistosta ja silti eksytään niiden huonojen miesten seuraan ja valitetaan kuinka paskoja miehet ovat.

Ei oikeasti ole mitään vaistoa. On vain omia epävarmuuksia joita peilataan muihin ja luodaan siitä jotain mukavaistoa. Jos miehessä ei ole oikeasti mitään vikaa niin unohda vaistosi siitä ja katso mihin asia menee.

Vierailija
18/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa sanoa. Tulemme todella hyvin juttuun ja meillä on mukavaa yhdessä. Mies kuitenkin valehteli minulle aivan mitättömästä asiasta, joka vain vahvisti tätä tuntemustani. Hän ei myöntänyt valehtelevansa, mutten minä tyhmä ole. T: Ap

Mistä hän valehteli? Tai minkälainen asia oli kyseessä?

Vierailija
19/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se normi juttu, mies vaikuttaa niin täydelliseltä mutta kohta on huutelemassa korvillesi kaikenlaisia törkeyksiä.

Vierailija
20/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka valehtelee kerran, valehtelee jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän