Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksinäinen juhlapyhä edessä.

Vierailija
29.04.2025 |

Tuntuu että kaikilla on jotain menoa. Yritin sopia jo ajoissa jotain, mutta mitäpä sitä sinkku, jonka "ystävät" on pariskuntia voi tehdä. Kaikilla oli jo jotain tyyliin "Meille tulee ystäväpariskuntia viettämään iltaa".  

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne! Pistän jo iltapäivällä saunan päälle, minulla on juotavaa ja syötävääkin. M58

Vierailija
2/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä "juhlapyhä" eroaa sun tavallisista pyhistä? Viikonloppuisinko sulla on kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän leppoisan päivän kissani kanssa katsoen animea. En jaksa olla sosiaalinen. :D M32

Vierailija
4/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin mutta en anna sen haitata elämää vaan menen ihmisvilinään pyörimään. Aika usein siellä tapaa porukkaa joiden seuraan saa liittyä. 

Vierailija
5/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ajastasi......itsellä 9 hlön hulabaloo tiedossa, eli vaihtaisin osaa ihan heti!

Vierailija
6/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ei ole juhlapyhä.

Vierailija
7/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti ajastasi......itsellä 9 hlön hulabaloo tiedossa, eli vaihtaisin osaa ihan heti!

Tuossa tilanteessa mä teeskentelisin kipeää. 3 on jo liikaa. M32

Vierailija
8/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin yks jos toinen on kysynyt mukaan vapun viettoon mut oon niin väsynyt huomenna töistä et en jaksa taatusti mitään. Ehkä torstaina sitten jotain. Nykyään oma yksinoloaika on turhan harvinaista vaikka yksin sinkkuna asunkin. N33

Vierailija
9/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen vihdoinkin, kun saan olla ihan miten päin haluan. Vietän vappua teinieni kanssa ja toivon, että he häipyy jossain vaiheessa omien ystäviensä joukkoon ja minä saan avata jäätelöpaketin ja laittaa Netflixin päälle. Olen siis totaali-yh! Ap:tä voin lohduttaa, että yh-vuosina ja eksän kanssa olen kokenut valtavaa yksinäisyyttä juuri juhlien aikaan. Ihan älytöntä miten olinkin yksinäinen! Mutta valoa näkyy tunnelin päässä. 

Tässä ketjussa oli hyviä ideoita mm. Mennä väkijoukkoon tai minä neuvoisin tekemään just sitä mikä itselle tekee hyvää!  Tsemppiä Ap:lle ja kaikille yksinäisille!

Vierailija
10/10 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnat järjestää jotain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän