Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulla on omituinen olo yhden miehen seurassa?

Vierailija
26.04.2023 |

Olen ihastunut häneen ja hän minuun. En kuitenkaan kykene rentoutumaan kunnolla hänen seurassa, vasta sitten jos olemme täysin kaksin. Minua jännittää ja minulla on tunne, että hän ei ole täysin aito. Että hänessä on jotain omituista ja minun kuuluisi perääntyä. Mistä tällainen voi johtua?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asiasta valehteli?

Tämä on täysin älytön juttu. Hän haki minut kerran töistä, kysyin voisimmeko käydä paikassa A. Hän vastasi, että paikka A ei ole auki, mutta mennään paikkaan B. Mies käy päivittäin (työnsä takia) paikassa A, joten sanoi varmasti tietävänsä onko paikka A auki vai ei.

Tuosta tuli kuitenkin itselle omituinen olo, sillä huomasin miehen valehtelevan. Tarkistin asian itse ja paikka oli auki. Mainitsin tästä miehelle, joka väitti että tuo paikka on kiinni. En jaksanut jankata asiaa sen enempää, mutta vieläkin ihmetyttää miksi noin turhasta asiasta valehteli. T: Ap

Vierailija
22/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18/18 Sori. Tuli kirjoittaessa kaksi muutakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä asiasta valehteli?

Tämä on täysin älytön juttu. Hän haki minut kerran töistä, kysyin voisimmeko käydä paikassa A. Hän vastasi, että paikka A ei ole auki, mutta mennään paikkaan B. Mies käy päivittäin (työnsä takia) paikassa A, joten sanoi varmasti tietävänsä onko paikka A auki vai ei.

Tuosta tuli kuitenkin itselle omituinen olo, sillä huomasin miehen valehtelevan. Tarkistin asian itse ja paikka oli auki. Mainitsin tästä miehelle, joka väitti että tuo paikka on kiinni. En jaksanut jankata asiaa sen enempää, mutta vieläkin ihmetyttää miksi noin turhasta asiasta valehteli. T: Ap

Ehkä hän luuli sen olevan kiinni.

Vierailija
24/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa sanoa. Tulemme todella hyvin juttuun ja meillä on mukavaa yhdessä. Mies kuitenkin valehteli minulle aivan mitättömästä asiasta, joka vain vahvisti tätä tuntemustani. Hän ei myöntänyt valehtelevansa, mutten minä tyhmä ole. T: Ap

Mistä tai miten valehteli? Ehkä olet vain ymmärtänyt asian väärin?

Vierailija
25/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuspula, johon on syynä valehtelu. Mikset heti silloin kysynyt, miksi hän valehteli? Se jäi jäytämään.

Vierailija
26/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä asiasta valehteli?

Ehkä hän luuli sen olevan kiinni.

Näin ensin ajattelin itsekin, mutta kyllä itse kuvailen itseäni sen verran hyväksi ihmistuntijaksi, että tunnistan valehtelijan ja tietämättömän toisistaan. Mies meni jotenkin täysin lukkoon. T: Ap

Vierailija
27/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa sanoa. Tulemme todella hyvin juttuun ja meillä on mukavaa yhdessä. Mies kuitenkin valehteli minulle aivan mitättömästä asiasta, joka vain vahvisti tätä tuntemustani. Hän ei myöntänyt valehtelevansa, mutten minä tyhmä ole. T: Ap

Mistä tai miten valehteli? Ehkä olet vain ymmärtänyt asian väärin?

Ehkä sinun on syytä miettiä, miksi vähättelet valehtelua ja epäilet ap:n ymmärrystä.

Vierailija
28/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa omituiselta. 😄 En jatkaisi.

Vierailija
29/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyppäsit oletukseen, että mies valehteli tietoisesti sinulle eikä suinkaan esimerkiksi vain erehtyhtynyt luulemalla paikan olevan kiinni?

Ehkä tosin hyvä miehen kannalta, että ette enää tapaa. Kuulostat sen verran sekopäältä.

Vierailija
30/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi vältellä sitä paikkaa. Tai ei halunnut näyttäytyä kanssasi siellä. Haiskahtaa.

Vierailija
31/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis hyvä kysyä äijältä, miksi väitti paikan A olevan kiinni, vaikka se ei ollut. Ketä siellä mies pelkäsi, onko vaimo siellä töissä?

Vierailija
32/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi vältellä sitä paikkaa. Tai ei halunnut näyttäytyä kanssasi siellä. Haiskahtaa.

Tämä!! Jotain outoa tuossa on.

Vierailija
33/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisenvaisto.

Joka niin kovin usein ohjaakin ihan päin helvettiä. Ollaan niin varmoja vaistosta ja silti eksytään niiden huonojen miesten seuraan ja valitetaan kuinka paskoja miehet ovat.

Ei oikeasti ole mitään vaistoa. On vain omia epävarmuuksia joita peilataan muihin ja luodaan siitä jotain mukavaistoa. Jos miehessä ei ole oikeasti mitään vikaa niin unohda vaistosi siitä ja katso mihin asia menee.

Osaan minäkin laukoa. Kerta tälle linjalle lähdetään. Teistä miehistä on järkyttävästi vaivaa niin kilteistä kuin tuhmista, komeista rumiin. Aloittaja mieti tovin haluatko huolia suuritöistä miesmaskottia. Maskotin pito kysyy terveyttä, aikaa ja ajoittain rahaa. Herkkä mies lajike tarvitsee päivittäisen moodi tsekkauksen. Etkä sorru hämääntymään kovan ulkokuoren 'pärjään!' vibaan. Karskein mieskin haluaa kääriytyä kovan päivän päätteeksi höyrytettyihin pyyhkeisiin. Syödä maittavan ateria raikastetussa nojatuolissa ennen Amazonista ostetun mood chart taulukon esille kaivuuta. Miitti päätetään hierontaan ja eroottiseen hetkeen. Muista reagoida älykellon antamiin stressisykkeisiin!

Vierailija
34/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu? Kauan olette tapailleet? Oletko käynyt hänen luonaan koskaan?

Vierailija
35/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Rakastunut häneen , mutta vaistoat ettei mies ole kuitenkaan rehellinen Sinulle.

.. sitä se kevät teettää kun aurinko paistaa.

Vierailija
36/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli asiallinen olet Rakastunut häneen, mutta kuitenkin vaistoat ettei hän ole rehellinen Sinulle .

Vierailija
37/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varattu? Kauan olette tapailleet? Oletko käynyt hänen luonaan koskaan?

En minä siitä tiedä, mutta tuskin. Tosin en ole koskaan käynyt hänen luonaan. Olemme usein vain minun luona, yöksi hän kyllä melkein aina jää, ehkä kerran viikkoon. Tapailtu ollaan 2 kuukautta. T: Ap

Vierailija
38/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on pienessä epärehellinen, on sitä suuremmissakin asioissa.

Vierailija
39/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä siitä tiedä, mutta tuskin. Tosin en ole koskaan käynyt hänen luonaan. Olemme usein vain minun luona, yöksi hän kyllä melkein aina jää, ehkä kerran viikkoon. Tapailtu ollaan 2 kuukautta. T: Ap

Hän on varattu.

Vierailija
40/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista, että nainen ei koe oloaan turvalliseksi jos läsnä on patriarkaatin edustaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä