Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulla on omituinen olo yhden miehen seurassa?

Vierailija
26.04.2023 |

Olen ihastunut häneen ja hän minuun. En kuitenkaan kykene rentoutumaan kunnolla hänen seurassa, vasta sitten jos olemme täysin kaksin. Minua jännittää ja minulla on tunne, että hän ei ole täysin aito. Että hänessä on jotain omituista ja minun kuuluisi perääntyä. Mistä tällainen voi johtua?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varattu? Kauan olette tapailleet? Oletko käynyt hänen luonaan koskaan?

En minä siitä tiedä, mutta tuskin. Tosin en ole koskaan käynyt hänen luonaan. Olemme usein vain minun luona, yöksi hän kyllä melkein aina jää, ehkä kerran viikkoon. Tapailtu ollaan 2 kuukautta. T: Ap

Hän on varattu.

Melko varma tästä. Jos viikossa on yhden yön poissa kotoota, sen voi vielä selittää vaimolle ilman epäilyksiä.

Vierailija
42/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu. Intuitiosi tajusi sen heti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu siis iso turn-off?  No turn-offaatteko itsennekin usein? Meinaan vain, että tämä palstahan on varsinainen valehtelijoiden klubi!

Vierailija
44/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä asiasta valehteli?

Tämä on täysin älytön juttu. Hän haki minut kerran töistä, kysyin voisimmeko käydä paikassa A. Hän vastasi, että paikka A ei ole auki, mutta mennään paikkaan B. Mies käy päivittäin (työnsä takia) paikassa A, joten sanoi varmasti tietävänsä onko paikka A auki vai ei.

Tuosta tuli kuitenkin itselle omituinen olo, sillä huomasin miehen valehtelevan. Tarkistin asian itse ja paikka oli auki. Mainitsin tästä miehelle, joka väitti että tuo paikka on kiinni. En jaksanut jankata asiaa sen enempää, mutta vieläkin ihmetyttää miksi noin turhasta asiasta valehteli. T: Ap

Ehkä hän luuli sen olevan kiinni.

Näin ensin ajattelin itsekin, mutta kyllä itse kuvailen itseäni sen verran hyväksi ihmistuntijaksi, että tunnistan valehtelijan ja tietämättömän toisistaan. Mies meni jotenkin täysin lukkoon. T: Ap

Ehkä siellä paikassa oli jotain tai joku, ja mies ei sen takia halunnut mennä sinne?

Vierailija
45/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt avaat ne silmät! Hän on varattu mies!

Vierailija
46/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nusutelleet. Kuulostelis siltä, että ukko on varattu jos et ole sen luona käynyt.

Vierailija
47/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole varattu, mutta pyörittää useampaa, ja yhden on iskenyt paikasta, jossa käy usein, eli paikasta A. Toinen nainen voi olla työntekijä tai vakiasiakas siellä. Käy paikan päällä kun miehellä on muuta menoa. Käy vaikka vielä kysymässä tiskiltä, että onko näkynyt sitä ja sitä miestä.

Vierailija
48/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärä mies.

Vierailija
49/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä noi horoskoopit natsaa? Ihan intuitiolla sanoisin, jos esim. Oot neitsyt ja mies on nouseva härkä, niin kannattais katsoa vielä tarot korteilla ennen kuin ryhtyy mihinkään. Sitten jos kortit sanoo, että ok, niin juo puoli pulloa viiniä ja iske kiinni.

Vierailija
50/50 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonsa on työkaverinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän