Miksi minulla on omituinen olo yhden miehen seurassa?
Olen ihastunut häneen ja hän minuun. En kuitenkaan kykene rentoutumaan kunnolla hänen seurassa, vasta sitten jos olemme täysin kaksin. Minua jännittää ja minulla on tunne, että hän ei ole täysin aito. Että hänessä on jotain omituista ja minun kuuluisi perääntyä. Mistä tällainen voi johtua?
Kommentit (50)
Varattu. Intuitiosi tajusi sen heti!!
Valehtelu siis iso turn-off? No turn-offaatteko itsennekin usein? Meinaan vain, että tämä palstahan on varsinainen valehtelijoiden klubi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asiasta valehteli?
Tämä on täysin älytön juttu. Hän haki minut kerran töistä, kysyin voisimmeko käydä paikassa A. Hän vastasi, että paikka A ei ole auki, mutta mennään paikkaan B. Mies käy päivittäin (työnsä takia) paikassa A, joten sanoi varmasti tietävänsä onko paikka A auki vai ei.
Tuosta tuli kuitenkin itselle omituinen olo, sillä huomasin miehen valehtelevan. Tarkistin asian itse ja paikka oli auki. Mainitsin tästä miehelle, joka väitti että tuo paikka on kiinni. En jaksanut jankata asiaa sen enempää, mutta vieläkin ihmetyttää miksi noin turhasta asiasta valehteli. T: Ap
Ehkä hän luuli sen olevan kiinni.
Näin ensin ajattelin itsekin, mutta kyllä itse kuvailen itseäni sen verran hyväksi ihmistuntijaksi, että tunnistan valehtelijan ja tietämättömän toisistaan. Mies meni jotenkin täysin lukkoon. T: Ap
Ehkä siellä paikassa oli jotain tai joku, ja mies ei sen takia halunnut mennä sinne?
Nyt avaat ne silmät! Hän on varattu mies!
Oletteko nusutelleet. Kuulostelis siltä, että ukko on varattu jos et ole sen luona käynyt.
Ei välttämättä ole varattu, mutta pyörittää useampaa, ja yhden on iskenyt paikasta, jossa käy usein, eli paikasta A. Toinen nainen voi olla työntekijä tai vakiasiakas siellä. Käy paikan päällä kun miehellä on muuta menoa. Käy vaikka vielä kysymässä tiskiltä, että onko näkynyt sitä ja sitä miestä.
Mites teillä noi horoskoopit natsaa? Ihan intuitiolla sanoisin, jos esim. Oot neitsyt ja mies on nouseva härkä, niin kannattais katsoa vielä tarot korteilla ennen kuin ryhtyy mihinkään. Sitten jos kortit sanoo, että ok, niin juo puoli pulloa viiniä ja iske kiinni.
Melko varma tästä. Jos viikossa on yhden yön poissa kotoota, sen voi vielä selittää vaimolle ilman epäilyksiä.