Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3846)
Muutama prosentti Suomessa tarkoittaa ainakin kymmentä prosenttia, eli 500 000 henkilöä.
Tuollaista tutkimusta ei takuulla ole tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut koronarokotteitani. Meniköhän se minulle varattu rokote roskiin vai mitähän sille mahtoi käydä?
Rokotetta en ottanut koska korona aiheutti lähes kaikille lieviä oireita ja todennäköisyys saada vakavatautimuoto oli erittäin pieni. Se myös vaikutti päätökseeni ettei se rokote estänyt edes koronan leviämistä eli rokotettu tartutti yhtälailla muita ihmisiä. Ainiin ja en sovi tuon tutkimuksen kuvaukseen sitten yhtään vaan kyllä minä ihan keskiluokkaan kuuluun.
Teit päätöksesi väärien tietojen pohjalta. Rokotettukin saattoi tartuttaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin rokottamaton, mikä on varsin merkityksellistä.
Lähde?
Media ei suinkaan riitä lähteeksi.
Kirjoita tutkimustulokset, tutkijoiden nimet, tutkittavat henkilöt, kauanko tuitkimus kesti, montako tutkittavaa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut koronarokotteita. Missään en ole nähnyt mahdollisuutta osallistua tällaiseen tutkimukseen. En välttämättä pistäisi kovin paljon painoarvoa tuloksille ennen kuin tiedetään, miten tutkittavat on valittu.
Omassa lähipiirissäni on paljon terveydenhuollon alalla työskenteleviä, jotka eivät ottaneet rokotteita. Esim. lääkäreitä, fysioterapeutteja, kiropraktikkoja, osteopaatteja, ambulanssikuskeja. Ei todellakaan vähätuloisia, mielenterveysongelmaisia eikä salaliittoteorioihin uskovia henkilöitä. Itse en ottanut rokotteita, koska lääkärini eivät niitä minulle suositelleet. Tämä ryhmä on unohdettu ilmeisesti ihan kokonaan tutkimuksen tuloksista, kun meistä ei ollut mitään mainintaa. Asiasta uutisointi haluaa antaa taas sen kuvan, että rokotteista kieltäytyjillä on isoja ongelmia, mikä on täysin väärin.
Minä otin yhden rokotteen ja sain veritulpan. Lääkärini kielsi ottamasta enempää rokotteita.
Minun suvussa kanssa veritulppaa enkä ottanut rokotetta. Ei koronaa eikä muitakaan sairauksia tänä aikana. Vaihtoehtoisella xxx menty eteenpäin.
Se että suvussa on veritulppaa ei ole mikää riski jos sinulla ei itsellä ole tulpille altistavia geenejä ja nehän kyllä aina tutkitaan jos epäilys geneettisestä tulppa-alttiudesta herää. Kuten sanottu, veritulpille alttiiden nimenomaan kannatti rokottautua koska korona aiheuttama veritulppariski on paljon suurempi kuin minkään rokotuksen ja kestää jopa vuoden verran lievänkin koronan jälkeen.
Miksi kannattaa ottaa rokote, joka ei estä sinua sairastumasta ja levittämästä tautia ja jonka haittavaikutuksiin kuuluu myös veritulppa?
Sitten kun tämän päälle sairastat koronan, sen lievänkin, tuplaat vain mahdollisuutesi saada tulpan.
Asiasta on jo muutama vuosi jauhettu ja edelleen löytyy yksi tumpelo, joka tuota veritulppa-asiaa höpöttää. Tautiin liittyy kohonnut veritulppariski ja sen vuoksi sairaalassa olevat Covid-potilaat saavat niitä napapiikkejä. Rokotukset saaneilla tulppariski ei ole piiruakaan suurentunut.
Vierailija kirjoitti:
Muutama prosentti Suomessa tarkoittaa ainakin kymmentä prosenttia, eli 500 000 henkilöä.
suomessa on ainakin 20% rokottamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin Brittitytön kanssa treffipalstalla, hän jostain syystä ghostasi minut ja sitten sain päähänpiston sukeltaa sinne pupunkoloon ja heräsin.. Ei tullut otettua piikkiä. Luonnontieteitä, kemiaa joskus opiskelin niin sitä kautta ymmärrystä oli kemikaaleista, niin jotenkin järkeilin, että jopas on hirveä seos mitä tuuttaavat ihmisiin. Koittanut herätellä ihmsiä mutta vihaisia ovat ja käskevät olla hiljaa. Nykyään tarvitsen joka asiaan lähteet ja koitan kriittisen ajattelun avulla tehdä päätöksiä jne.. En usko kenenkään vaan pitää olla vedenpitävät todisteet. Keijoa ei enää kuseteta.
Ai sinäkin olet vielä kuvioissa. Muistaakseni et koskaan onnistunut niitä kemianopintojasi loppuunviemään. Ehkä ei kapasiteetti sittenkään riittänyt. Rokotteiden aineosathan tiedetään hyvin tarkkaan, eikä siellä mitään toksista ole ainakaan niissä määrin joka siihen pieneen tippaan mahtuu.
Tämä kaveri pelkää erityisesti sitä rokotteen liuotinta, divetyoksidia. Se on kuulemma suuremmassa määrässä ihmiselle tappava, jopa ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...
Kaltaisianne on siis Suomessa muutama prosentti. Mikä saa sinut uskomaan että te olette oikeassa ja se valtava enemmistö väärässä?
Olen eri kenelle vastasit mutta ainakin väärässä olivat ne jotka otti koronarokotteen ja ne ketkä väitti että koronarokotteeseen menehtyy tai 5g siruja tulee sen mukana.
Perustelut tälle ovat ne että jos koronarokotteesta olisi ollut hyötyä niin eikö sairaaloissa olisi ollut rokottamattomia potilaita huomattava määrä kun kuitenkin noin miljoona jätti rokotteet ottamatta ja siihen rokotteeseen ei nyt juuri kukaan menehtynyt eikä kukaan vielä ole kävelevä 5g tukiasema.
Väitän että oikeassa oli se porukka joka piti koronarokotetta turhana asiana eikä ne muita haukkunut asiasta.
Se on kumma kun nuo lukemat venyy. Muutama satatuhatta relevantista väestöstä (so. yli 12 vuotiaat) eikä miljoona. Hiukan on eroa...
Eikö siinä olekaan sirua? Voi mikä pettymys...
Vierailija kirjoitti:
Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä. Itse jätin ottamatta koska tiesin että on kokeellinen ja otin selvää mitä tuo ns rokote sisältää,ihan täyttä myrkkyä koko rokote ja nyt useampi sairastunut ja jatkuvassa sairaskierteessä.
-- -
"Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä."
Kun koronarokotekuskustelussa viitataan ”omiin aivoihin tai "omaan mielipiteesen" tarkoittaa se:
- omaan terveyteen keskeisesti liittyviä tietoja ei oteta suinkaan vastaan kotimaan lääkäreiltä tai viranomaisilta. Viis koulutuksesta, kunhan tiedon esittäjä on ulkomainen ja alustana roskafoorumi bitchute.
- vaan ulkomaisilta salaliittofoorumeilta, siellä tiedetään paremmin
- esimerkiksi kotimaisesta rokotevastaisista sensaatiolehdestä
- mitä ihmeellisimmiltä konklaaveilta kuten virkaheittolääkäri Kivivuoren MKR - kerholta
- rokotevastaiselta rakennusmestarilta lausunnot kelpaavat hyvin 'asiantuntijanäkemyksinä'
- mikä hyvänsä rokotevastainen kertomus hinkuintiasta saakka hyväksytään totuutena
- mikä hyvänsä seinävahva tieteellinen fakta on väärennettyä salaliittofuulaa
- toistellaan alas ammuttuja salaliittovalheita kuukaudesta kuukauteen, vaikka väitteet on kiistattomien faktojen perusteella ammuttu alas, parhaat kymmeniä kertoja
- kaikenlainen lähdekritiikki on rokotekriittisiltä kuin kuohittu pois.
- edellisestä hyvänä esimerkkinä rokotetun muuttuminen magneettiseksi.
- esimerkki niukasta sivistyksestä ja omista aivoista edelliseen liittyen, magneettisen rokotetun voi helposti todistaa olevan magneettinen testaamalla TOISELLA MAGNEETILLA! (miksi teräsnaula ei toimi???) Dx!!
- 5G mastojen kaatelu. Ylväs esimerkki omilla aivoilla ajattelusta j aomasta mielipiteestä.
- papukaijana toistetaan kaikki omaa maailmankuvaa tukeva älyttömyys. S24 maailmanmenoa on hyvä todiste siitä.
Näin on nähtävillä suomalaisessa nettikeskustelussa ”omilla aivoilla ajatteleminen ja ”oman mielipiteen muodostaminen” uskominen.
Käyttäjä41333 kirjoitti:
Rokottamaton tartuttaa vähemmän.
Teidän kaltaiset kuormittaa sairaanhoitoa mut kehtaa silti haukkua poliitikkoja
ja mihin tieteeseen tämä perustuu?
Hei apukoulun piikkipelkoiset! Mites kun kaikkien piti jo moneen kertaan kupsahtaa näihin avaruusliskojen juonimiin rokotteisiin? Mikä nykyään on aikataulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallentakaa tämä ketju.
Kaikki ra sis mi ja vihapuhe rokottamattomia ja kaikkia ihmisryhmiä vastaan.
Tätäkin voidaan käyttää todisteena oikeudessa.
Kerätkää kaikki todistusaineisto.
Rokottamattaomia saakin vähän rökittää
Siitä vaan.
Se parhaiten nauraa, joka elossa nauraa.
Et kai sinä taas uhkaile - sopii kyllä pirtaan, jatkaa rokotetuille annettujen kuolemantuomioiden hassua sarjaa :)
En. Kommentoin kommenttiin "Rokottamattaomia saakin vähän rökittää" ja sehän on uhkaus.
Rökittäjän täytyy tietää mitä tekee, koska siinä on toinenkin vaihtoehto, josta rökittäjä ei pidä.
Siksi vastasin hänelle "Siitä vaan". Se parhaiten...."
Se hassu sarja, josta puhut, on sinun vapaaehtoisesti valitsema ja minä kunnioitan sinun valintaasi.
Minä en ole tulossa uhkailemaan yhtäkään rokotettua, koska minä kannatan valinnanvapautta. Onko kohtuutonta pyytää hyväksymään minun valinnanvapauteni?
Muista, ettei näihin natalioihin tehoa mikään. Ne saavat palkkansa Moskovasta. Venäjällä lakia ja sivistystä ei ole. Siellä kirjoitetaan historiankirjatkin joka kerta uusiksi riippuen aina poliittisesta tilanteesta. Asiaan kuuluu myös uhkailu, pelottelu ja kiristäminen.
Kaikki tuo kuulostaa ihan samalta mitä tekee myös USA ja CIA, sekä Kiina ja sen salaiset poliisit länsimaissa. Vihollinen ei ole (pelkkä) Venäjä.
Helsinki on ollut KGB:n koulutuskeskus. Suomessa on aina ollut paljon idän ja lännen tiedustelua. Mutta NL-Venäjä soluttautui kaikkialle yhteiskunnan rakenteisiin. Et ehkä tajua sitä niin kirkkaasti, koska aivopesu on ollut niin järjestelmällistä. Venäjä on ,mestarillinen harhautuksessa ja aivopesussa. Leninin aikana kehitettiin jo siihen erittäin korkeatasoinen järjestelmä.
Itänaapuri oli ainakin siinä asiassa edelläkävijä. (Sentään edes yhdessä asiassa edelläkävijä.) Itänaapurin pätevyyteen ei näytä koskaan liittyvän mikään joka vaikuttaisi ihmiskuntaan myönteisesti. Sen kansan sielu on ilmeisesti niin musta.
Vierailija kirjoitti:
Moni otti rokotuksen ihan vaan yhtään asiaa miettimättä ja sitä korkeaa älykkyyttään käyttämättä. Oleellisimmat syyt rokotteen ottamiselle olivat:
- elää "putkessa" (koulutus, työpaikka, tietynlainen elämä, status), "putki" edellyttää rokotusta
- pelko kuolemasta tai teho-osastosta ja usko, että rokotteella voi välttää nämä
- propagandan luomat mielikuvat
- halu olla kuuliainen kansalainen
- ei kykyä tehdä omia ratkaisuja tai uskallusta olla eri mieltä massan kanssa tai olla erilainen
Yksi iso ryhmä syrjäytyneiden lisäksi rokottamattomissa on yrittäjät. Toinen ryhmä, joka on heitetty turvaverkon ulkopuolelle hoitamaan itse itsensä.
Hyvä huomio. Ei se äly auta, jos sitä jättää käyttämättä. Tämä toki pätee moniin muihinkin asiohin. Ihmiset ovat huonosti kartalla siitä kuinka ärkeimmätkin päätökset elämässä tehdään yleensä "märehtijän aivojen" tunnekuohunnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomessa on ainakin 20% rokottamattomia.
Kummasti taas luvut suurenee.... Tai joo, jos lasketaan lapset mukaan (joille ei alunperinkään suositeltu rokotusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä. Itse jätin ottamatta koska tiesin että on kokeellinen ja otin selvää mitä tuo ns rokote sisältää,ihan täyttä myrkkyä koko rokote ja nyt useampi sairastunut ja jatkuvassa sairaskierteessä.
-- -
"Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä."
Kun koronarokotekuskustelussa viitataan ”omiin aivoihin tai "omaan mielipiteesen" tarkoittaa se:
- omaan terveyteen keskeisesti liittyviä tietoja ei oteta suinkaan vastaan kotimaan lääkäreiltä tai viranomaisilta. Viis koulutuksesta, kunhan tiedon esittäjä on ulkomainen ja alustana roskafoorumi bitchute.
- vaan ulkomaisilta salaliittofoorumeilta, siellä tiedetään paremmin
- esimerkiksi kotimaisesta rokotevastaisista sensaatiolehdestä
- mitä ihmeellisimmiltä konklaaveilta kuten virkaheittolääkäri Kivivuoren MKR - kerholta
- rokotevastaiselta rakennusmestarilta lausunnot kelpaavat hyvin 'asiantuntijanäkemyksinä'
- mikä hyvänsä rokotevastainen kertomus hinkuintiasta saakka hyväksytään totuutena
- mikä hyvänsä seinävahva tieteellinen fakta on väärennettyä salaliittofuulaa
- toistellaan alas ammuttuja salaliittovalheita kuukaudesta kuukauteen, vaikka väitteet on kiistattomien faktojen perusteella ammuttu alas, parhaat kymmeniä kertoja
- kaikenlainen lähdekritiikki on rokotekriittisiltä kuin kuohittu pois.
- edellisestä hyvänä esimerkkinä rokotetun muuttuminen magneettiseksi.
- esimerkki niukasta sivistyksestä ja omista aivoista edelliseen liittyen, magneettisen rokotetun voi helposti todistaa olevan magneettinen testaamalla TOISELLA MAGNEETILLA! (miksi teräsnaula ei toimi???) Dx!!
- 5G mastojen kaatelu. Ylväs esimerkki omilla aivoilla ajattelusta j aomasta mielipiteestä.
- papukaijana toistetaan kaikki omaa maailmankuvaa tukeva älyttömyys. S24 maailmanmenoa on hyvä todiste siitä.
Näin on nähtävillä suomalaisessa nettikeskustelussa ”omilla aivoilla ajatteleminen ja ”oman mielipiteen muodostaminen” uskominen.
Huomatkaa kansalaiset, että edellisessä viestissä natalia käyttää taas harhautusta.
Lukekaa se tarkasti. Älkää menkö ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei apukoulun piikkipelkoiset! Mites kun kaikkien piti jo moneen kertaan kupsahtaa näihin avaruusliskojen juonimiin rokotteisiin? Mikä nykyään on aikataulu?
2025 kuulemma... Saatiin taas kerran lisää armonaikaa, kiitos siitä arvon rokotevastaiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko rokotetut vs rokottamattomat vääntö muistuttaa ihan samaa kuin koulukiusaaminen. Rokotetut ovat kiusaajia ja rokottamattomat on niitä kiusattuja. Tiedän useita rokottamattomia ihmisiä ja ne ei ole rokotevastaisia eikä ne myöskään välitä siitä ottiko joku rokotuksen vai ei mutta tiedän useita ihmisiä jotka otti rokotuksen ja ne alkoivat heti syrjimään ja nälvimään niitä jotka ei rokotusta ottanut.
Nämä foliohatut eli "myrkkypiikki" selittäjät ovat erittäin pieni vähemmistö suomessa ja niitä ei pidä verrata niihin ihmisiin jotka ovat rokottamattomia.
Itselleni on ihan sama ottiko joku rokotuksen vai ei koska omasta mielestäni sillä rokotuksella ei ollut mitään merkitystä koronan suhteen. Koronapassi oli väärin ja väitän että koronapassi oli se mikä aiheutti tuon vastakkainasettelun koska siinähän laitettiin rokottamattomat ihan eriarvoiseen asemaan kuin rokotetut.
Omaa rokotustatustani en muille kerro koska se ei kuulu muille ihmisille.
Nämä eri ihmisryhmien vainoajat eivät tunne edes Suomen perustuslakia. Sivistystaso on alhainen. Osittain se johtuu myös kotitaustasta.
Voi hyvin kuvitella, ettåä monet voivat olla entisiä koulukiusaajia sekä mahdollisesti nykyisiä työpaikkakiusaajia.
Koulukiusaajia eivät juuri opinnot kiinnosta.
Et sinäkään tunne kun otat sen esille tässä kontekstissa.
Kysyä voi myös, kuka kiusasi ja ketä. Jos kaikki olisivat suostuneet rokotettavaksi, koronapassia ei olisi edes tarvittu.
"Sähän otat sen rokotteen sun vikas kun k passi,nyt otat sen rokotteen!":D joo perustuukin "vapaaehtoisuuteen" jos et tee niin tai näin sua rangaistaan,ei mitään paniikkia sehän on "vapaaehtoinen":D
Hyvin upposi propaganda ja kuuliaisuuskoe ihmisiin nythän ne voi tehdä mitä tahansa kun tarpeeksi pelotellaan,lietsotaan paniikkia ja syyllistetään, ettekö jo tajua että ihmiset ovat vain karjaa ja pelinappuloita jossakin suuremmassa elitistien pelissä???
Pitäähän sinun myöskin
- mennä armeijaan, jos on mies
- noudattaa liikennesääntöjä
- pestä kätesi kakalla käynnin jälkeen
niin mikä tässä oli niin vaikeaa?
Se, että noiden muiden järkevyydestä on pitkäaikaista ja pitävää näyttöä? Miten voit vaatia ketään ottamaan jotain mysteeriainetta, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut koronarokotteita. Missään en ole nähnyt mahdollisuutta osallistua tällaiseen tutkimukseen. En välttämättä pistäisi kovin paljon painoarvoa tuloksille ennen kuin tiedetään, miten tutkittavat on valittu.
Omassa lähipiirissäni on paljon terveydenhuollon alalla työskenteleviä, jotka eivät ottaneet rokotteita. Esim. lääkäreitä, fysioterapeutteja, kiropraktikkoja, osteopaatteja, ambulanssikuskeja. Ei todellakaan vähätuloisia, mielenterveysongelmaisia eikä salaliittoteorioihin uskovia henkilöitä. Itse en ottanut rokotteita, koska lääkärini eivät niitä minulle suositelleet. Tämä ryhmä on unohdettu ilmeisesti ihan kokonaan tutkimuksen tuloksista, kun meistä ei ollut mitään mainintaa. Asiasta uutisointi haluaa antaa taas sen kuvan, että rokotteista kieltäytyjillä on isoja ongelmia, mikä on täysin väärin.
Minä otin yhden rokotteen ja sain veritulpan. Lääkärini kielsi ottamasta enempää rokotteita.
Mikä rokote kyseessä? Kysyn koska veritulpista kärsivänä minulle nimenomaan suositeltiin rokotusta, koska koronaan liittyy niin iso veritulppariski. Olen saanut kaikki rokotteet ja ei ole ollut yhden yhtäkään tulppaa. En ole sairastanut myöskään koronaa.
Pfizer.
Minulla ei ollut edes mitään veritulpan riskitekijöitä. Tulppa tuli oikeaan jalkaan. Sain tästä myös rokotehaittakorvauksen.
Olet saattanut korvauksen saadakin, mutta tosiasia on tietysti että samanaikaan annettu rokotus ja veritulppa eivät välttämättä liity mitenkään toisiinsa. Veritulppiahan on aina ilmaantunut varsin paljon vaikka ei tiedettyjä riskitekijöitä olisikaan. Tilastoista nähdään kuitenkin, että rokotettujen veritulppamäärät eivät ole mitenkään lisääntyneet.
Tosiasia on, että sinun mielipiteelläsi ei ole minkäänlaista painoarvoa.
Toivon, että saat itse vakavan lääkehaitan. Saatat oppia hiukan nöyryyttä. Tai no, tuskin opit, te narsistit ette valitettavasti opi virheistänne. Mutta ainakin kärsisit, se riittää minulle oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.
Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.Entä kun salaliittoteorikoiden mukaan meidän rokotettujen piti kuolla vuoden sisällä ? 😂
Kymmenen vuoden sisällä. Tosin rokotteita on kolmea tyyppiä, piikkipassisi 1. numerosta voit tarkistaa minkä sait. 1: plaseboa, et kuole.
2: aito rokote, kuolet tod. näk 10v. sisällä.
3:syöpäistutteen sisältävä aito rokote, kuolet tod. näk. 5v. sisällä.
Nythän on jo ylikuolleisuutta 20%. Ei alkanut koronan myötä, vaan vasta rokotusten alettua. Malmille piti rakentaa ruumistorni, jonne kalmot saadaan ahdettua, kun ruumishuoneet ovat kaikkialla täynnä. Ambulanssejakin huutaa melkein koko ajan matkalla jonnekin, jos ette ole huomanneet.
Tilastojen mukaan myös syövät ja erilaiset kasvaimet ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti.
Nythän jo Tucker Carlson paljasti FOXilla, että rokotteet tiedettiin tappaviksi. Siksi sai kenkää.
Tämä oli jo niin paksua jaskaa että ilmoitin asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin Brittitytön kanssa treffipalstalla, hän jostain syystä ghostasi minut ja sitten sain päähänpiston sukeltaa sinne pupunkoloon ja heräsin.. Ei tullut otettua piikkiä. Luonnontieteitä, kemiaa joskus opiskelin niin sitä kautta ymmärrystä oli kemikaaleista, niin jotenkin järkeilin, että jopas on hirveä seos mitä tuuttaavat ihmisiin. Koittanut herätellä ihmsiä mutta vihaisia ovat ja käskevät olla hiljaa. Nykyään tarvitsen joka asiaan lähteet ja koitan kriittisen ajattelun avulla tehdä päätöksiä jne.. En usko kenenkään vaan pitää olla vedenpitävät todisteet. Keijoa ei enää kuseteta.
Ai sinäkin olet vielä kuvioissa. Muistaakseni et koskaan onnistunut niitä kemianopintojasi loppuunviemään. Ehkä ei kapasiteetti sittenkään riittänyt. Rokotteiden aineosathan tiedetään hyvin tarkkaan, eikä siellä mitään toksista ole ainakaan niissä määrin joka siihen pieneen tippaan mahtuu.
Olenhan minä. ;) Vaikea kirjoittaa tänne kun poistivat kaikki tekstit ja blokkasivat minua. Minusta ne oli kyllä alusta alkaen hengenvaarallisia ne kemikaalit mitä niissä oli. PEG-nano on se mikä pisti alusta alkaen silmään eniten. Sinä se taisit minua opettaa, että pieni tippa sitä Novitsokkia tappaa. Näyttää se rokote olla hyvin suunniteltu ase.
Jänniä niiden käyttöturvallisuustiedotteet:
Pfizer peg-nanocarrier:
Trade name: ALC-0159 · Article number: 34336 · CAS Number: 1849616-42-7 · Application of the substance / the mixture This product is for research use - Not for human or veterinary diagnostic or therapeutic use.
Information for doctor: · Most important symptoms and effects, both acute and delayed May cause anemia, cough, CNS depression, drowsiness, headache, heart damage, lassitude (weakness, exhaustion), liver damage, narcosis, reproductive effects, teratogenic effects. No further relevant information available.
https://cdn.caymanchem.com/cdn/msds/34336m.pdf
..
Moderna's PEG-nanocarrier:
Trade name: DMG-PEG(2000) · Article number: 33945 · CAS Number: 1397695-86-1 · Application of the substance / the mixture This product is for research use - Not for human or veterinary diagnostic or therapeutic use.
· Information for doctor: · Most important symptoms and effects, both acute and delayed May cause anemia, cough, CNS depression, drowsiness, headache, heart damage, lassitude (weakness, exhaustion), liver damage, narcosis, reproductive effects, teratogenic effects. No further relevant information available
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä rokote kyseessä? Kysyn koska veritulpista kärsivänä minulle nimenomaan suositeltiin rokotusta, koska koronaan liittyy niin iso veritulppariski. Olen saanut kaikki rokotteet ja ei ole ollut yhden yhtäkään tulppaa. En ole sairastanut myöskään koronaa.
Pfizer.
Minulla ei ollut edes mitään veritulpan riskitekijöitä. Tulppa tuli oikeaan jalkaan. Sain tästä myös rokotehaittakorvauksen.
Olet saattanut korvauksen saadakin, mutta tosiasia on tietysti että samanaikaan annettu rokotus ja veritulppa eivät välttämättä liity mitenkään toisiinsa. Veritulppiahan on aina ilmaantunut varsin paljon vaikka ei tiedettyjä riskitekijöitä olisikaan. Tilastoista nähdään kuitenkin, että rokotettujen veritulppamäärät eivät ole mitenkään lisääntyneet.
Toivotan sinulle elämääsi kaikkea pahaa. Ihan vilpittömästi.
Käytit nyt monta hienoa sanaa, joitten merkityksestä et selvästikään ymmärrä yhtään mitään.