Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
1001/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin: rokote on vapaaehtoinen

Marin: alettava perkaamaan yksitellen ja selvitettävä miksi et ole ottanut rokotetta

Niinistö: rokottamattomat pitävät rokotettuja panttivankeina

Mälly pirkänä, en ehdi.

Vierailija
1002/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän, miksi en tuntenut ketään, joka ei ottanut rokotetta.

Heh heh. Minä taas tunnen useammankin normaalituloisen, joka ei rokotetta ole ottanut. Enkä sitä lapsilleni otattanut. Itse otin kaksi, ja siihen se jäi. Ilmankin varmasti olisin pärjännyt. Eipä nuo kaksi annosta enää missään näy.

kyllä ensimäinenkin jo tekee muutoksia.

Voi rakas niinkö uskot. Miksiköhän sitten niitä rokotteita pitää ottaa koko ajan lisää, jotta niillä olisi tehoa. Ei se eka piikki ole enää kenenkään kehossa mitään suojaa antamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Minä taas tunnen useammankin normaalituloisen, joka ei rokotetta ole ottanut. Enkä sitä lapsilleni otattanut. Itse otin kaksi, ja siihen se jäi. Ilmankin varmasti olisin pärjännyt. Eipä nuo kaksi annosta enää missään näy.

liekkö enää ihminenkään..  -eri

Vierailija
1004/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas niinkö uskot. Miksiköhän sitten niitä rokotteita pitää ottaa koko ajan lisää, jotta niillä olisi tehoa. Ei se eka piikki ole enää kenenkään kehossa mitään suojaa antamassa.

suojaa en tarkoittanutkaan , vaan päinvastaista toimintaa. 

Vierailija
1005/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vieläkin kun ihan televisiossa syyteltiin ja haukuttiin itsekkääksi niitä, jotka eivät ole piikkiä ottaneet. Voi Luoja sentään. Meni arvostus kyseiseen "lääkäriin".

Vierailija
1006/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset meni jotenkin näin aikajärjestyksessä:

-Koronarokotteet riskiryhmäläisille, ei muille.

-Kaikille jaetaan koronarokote!

-Yksi rokote ei riitä vaan tarvit kaksi rokotetta.

-Kahden rokotteen jälkeen voit elää ja nauttia kuten ennen!

-Nyt saa juhlia!

-Koronapassi käyttöön ja kaikille kolme rokotetta.

-Koronapassi sai nuoret ikäluokat rokottautumaan.

-Koronapassi poistuu käytöstä.

-Riskiryhmäläisille neljännet rokotteet.

Sitten oli kaiken maailman uutisia minkälaisen suojan rokote antaa, kuinka kauan suoja kestää,rokottamattomia haukuttiin sekä peloteltiin ja eräs uutinen oli sellainen että tehohoidossa oleva potilas rukoili että se saisi koronarokotteen.

Marin sanoi alkuun että rajoitukset tulevat käyttöön sen takia että niillä suojellaan ihmisiä jotka ovat riskiryhmässä koronan suhteen. 

Hoitajille pakkorokotukset tuli ja perusteluna oli että muuten ne tartuttaa potilaat koronaan ja samaan aikaan koronapassi poistui käytöstä ja perusteluna oli että korona rokote ei estä virusta leviämästä.

Oli kunnon pelleshow tuo korona :D 

Vierailija
1007/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta kun poliitikot puuttuu lääketieteeseen.

Vierailija
1008/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut yhtään koronapiikkiä, maskia käytin 3 krt (esim kummitytön rippikirkossa). Yhden korona testin tein, positiivinen, yhden päivän kuume ja päänsärky. En tule unohtamaan sitä uhkailun, kiristyksen ja jopa ämpäreillä lahjomisen määrää, että ihmiset ottaisivat piikkejä, jotka muka olivat vapaaehtoisia. Sairasta touhua. Olen työssä käyvä, terve, johtavassa asemassa. Minulla ei ole mitään lääkitystä.

Vierailija
1009/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne rokotetut kerran on niin fiksuja kuten jutussa väitetään, niin miksi ne sitten ottivat niitä piikkejä?

Vierailija
1010/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suomalaiset lääkärit olivat päät pensaassa, eivät uskaltaneet kyseenalaistaa auktoriteetteja, ettei vaan mene työpaikka ja maine. Oikeita emälampaita. Oli surkeaa katseltavaa tämä.

Anteeksi ruma sana, mutta nyt se on paikallaan.

Suomalaisia miehiä sai ihmetellä. Niin sanottuja munattomia yksilöitä lähes kaikki. Tuskin näistä on enää maanpuolustukseen.

Vierailija
1011/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta  ajettu kaaokseen. Jatkuu.

Vierailija
1012/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut koronarokotteitani. Meniköhän se minulle varattu rokote roskiin vai mitähän sille mahtoi käydä? 

Rokotetta en ottanut koska korona aiheutti lähes kaikille lieviä oireita ja todennäköisyys saada vakavatautimuoto oli erittäin pieni. Se myös vaikutti päätökseeni ettei se rokote estänyt edes koronan leviämistä eli rokotettu tartutti yhtälailla muita ihmisiä. Ainiin ja en sovi tuon tutkimuksen kuvaukseen sitten yhtään vaan kyllä minä ihan keskiluokkaan kuuluun. 

Vierailija
1013/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta kun poliitikot puuttuu lääketieteeseen.

Kaikki on alusta alkaen politiikkaa.

Vierailija
1014/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa, kuinka paljon kaduttaa että otin kaksi rokotetta. Olosuhteiden pakosta vieläpä, ja käytännössä lähes täysin muiden pakottamana. Nyt sairastelen huomattavasti useammin verrattuna aikaan ennen koronaa ja koronarokotuksia. Voisi jopa puhua tietynlaisesta sairauskierteestä: lähes koko ajan on jokin pieni oire.

En ole mikään foliohattu, mutta epäilytti ottaa niin nopeasti kehitetty rokote. Kaikki tapahtui loppupeleissä liian nopeasti. Jälkiviisas on aina hyvä olla, mutta niin se vain on.

Ehkä et ole foliohattu, mutta hypokondrikko taidat olla.

Vierailija
1015/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut 4 korona rokotetta ja 1 infulenssa rokoteen .Terve olen ruumiltani ollut 15v.Lähipirini roktettu kuin ystävät ja eivät sairastaneet koronaa tai ei ollut pikeistä mitään sivuoireta.Noudatimme kaikki ohjeistuksia. Ihmiset elämässäni jotka eivät otaneet rokote,eivät noudataneet ohjeistus.Asia ei minulle kuulu ,mutta jätin heidät taakseni ja edelleen en pidä kontakti. Se on minun oikeuteni,Kuin heidän vastustaa rokote ymm.

Ehkä he jättivät sinut. En ottanut lainkaan koronapiikkiä. Minulla on AMK-tutkinto ja olen asiantuntijatehtävissä IT-alalla. En kuulu tuohon ryhmään, jota jopa THL väheksyy. Ei tarvitse pelätä ikäviä sivuvaikutuksia. On käsittämätöntä tuota yhdeltä, joka siis ei osaa edes suomenkieltä

erotella ihmisiä. 0 rokotetta ja 0 tartuntaa. IT-alalla tiedetään, mitä piikki aiheutti Piilaaksossa.

No kerropa nyt meille mitä se siellä aiheutti ;) Kestoerektion koodaajanörtille ;)

Olen kyllä nainen. Hyvätuloinen ja omilla aivoilla ajatteleva. Piikin ongelmat ovat tiedossa. Mikäli osaat hakea tietoa. En arvosta ihmistä, joka uskoo viranomaistahoa kyseenalaistamatta. Opetelkaa edes oikeinkirjoitus.

Voisitko valistaa,  mitä ne piikin tiedossa olevat ongelmat mielestäsi ovat.

Vierailija
1016/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas taas Natalialla huonosti aamu alkanut. On kuin prseeseen ammuttu karhu.

Tällaista vastakkainasettelua ja silmitöntä vihaa eri ihmisryhmien välillä tekee  nimenomaan venäjä.

VAIN venäjä hyötyy tästä.

Ja nämä venäläiskätyrit ovat suomettumisen aikana ujuttautuneet kaikkiin Suomen rakenteisiin.

Suomalaiset eivät vieläkään ole perillä venäjän informaatiovaikuttamisesta. Aina haksahtavat r y s s ä n  ansaan.

Montako sputnikkia natalia on ottanut? Otitko ihan vodkan kanssa vai ilman?

Kannattaisko ennemmin laittaa noottia noille medioille, että lopettaisivat tän vastakkainasettelun lietsonnan?

Vierailija
1017/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ymmärrä, mikä koronarokotettuja risoo siinä, että jotkut eivät ottaneet rokotetta. Joku syntipukki on löydettävä omalle pahalle ololle?

En edelleenkään ymmärrä, mikä koronarokottamattomia risoo siinä, että jotkut ottivat rokotetta. Joku syntipukki on löydettävä omalla pahalle ololle?

Ootko sitten telkkarissa tai lehdissä nähnyt juttuja, jossa asiantuntijat ja toimittajat haukkuvat rokotettuja? Päinvastaista kyllä näkyy.

Vierailija
1018/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne rokotetut kerran on niin fiksuja kuten jutussa väitetään, niin miksi ne sitten ottivat niitä piikkejä?

Ottikohan ne fiksut rokotteen kun altistuivat kovalle uutisten manipuloinnille, propagandalle. He halusivat olla hyviä, vastuullisia ihmisiä, samalla pelko itsestä ja läheisistä sai ajattelemaan että rokote pitää ottaa. Sitten tuo uutisten propaganda aiheutti ihmisissä jonkinlaisen joukkopsykoosin. Muutenkin moni ihminen lukeutuu/laittaa itsensö mielellään fiksujen joukkoon. Rokottamattomasta maalattiin jokin juoppo, mielenterveyspotilas, köyhä, tyhmä. Ei kai kukaan halua olla mikään ei-toivottu. Kaikki haluaa olla toivottuja. Ympäristön paine myös aiheutti paljon myös sitä että pitää olla kuin kaikki muutkin. Koersiota myös käyttivät, että saa tätä jos et ota piikkiä. Itse en saanut leipäjonosta ruokaa jos en laittanut maskia päähäni. Muistan kun kuuma nainen pakotti laittamaan maskin päähäni ja silmälasit huurustui. Nyt ilmeisesti Venäläisestä maalataan jonkinlaista ali-ihmistä. Jännä aihetta sivuava dokumentti: SHOAH (1985) - A Documentary film on the Holocaust - by Claude Lanzmann || English Subtitled .. 

Vierailija
1019/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...

Kaltaisianne on siis Suomessa muutama prosentti. Mikä saa sinut uskomaan että te olette oikeassa ja se valtava enemmistö väärässä?

Vierailija
1020/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...

Kaltaisianne on siis Suomessa muutama prosentti. Mikä saa sinut uskomaan että te olette oikeassa ja se valtava enemmistö väärässä?

Kummat ovat kärsineet oudoista oireista? Kuukautishäiriöistä esim yms.

Rokotetut vai rokottamattomat?

Eiköhän vastaus ole ihan selvä sitä myöten.