Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
1061/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kuulostaapa luotettavalta tutkimukselta kun allergisia ei sitten ollenkaan mainita :D.

Mitä kohtaa tästä et rokotettu ymmärrä?:

Nobelisti joka tutki HIV iä ja joka on maailman parhaiten virukset tunteva sanoo että: Virus kasattu kuin origami- ihmistekoisesti!

Vierailija
1062/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne rokotetut kerran on niin fiksuja kuten jutussa väitetään, niin miksi ne sitten ottivat niitä piikkejä?

Olisikohan sen johdosta, että koronarokotteen hyödystä Covid-19 infektion hoidossa on massiivisesti tieteellistä näyttöä. Kyllä, massiivisesti.

Onkos sinulla esittää jokin järkisyy olla ottamatta rokotetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sosiopaatti vai miksi toivot veritulppaa?

Vierailija
1064/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut koronarokotteita. Missään en ole nähnyt mahdollisuutta osallistua tällaiseen tutkimukseen. En välttämättä pistäisi kovin paljon painoarvoa tuloksille ennen kuin tiedetään, miten tutkittavat on valittu.

Omassa lähipiirissäni on paljon terveydenhuollon alalla työskenteleviä, jotka eivät ottaneet rokotteita. Esim. lääkäreitä, fysioterapeutteja, kiropraktikkoja, osteopaatteja, ambulanssikuskeja. Ei todellakaan vähätuloisia, mielenterveysongelmaisia eikä salaliittoteorioihin uskovia henkilöitä. Itse en ottanut rokotteita, koska lääkärini eivät niitä minulle suositelleet. Tämä ryhmä on unohdettu ilmeisesti ihan kokonaan tutkimuksen tuloksista, kun meistä ei ollut mitään mainintaa. Asiasta uutisointi haluaa antaa taas sen kuvan, että rokotteista kieltäytyjillä on isoja ongelmia, mikä on täysin väärin.

Minä otin yhden rokotteen ja sain veritulpan. Lääkärini kielsi ottamasta enempää rokotteita.

Mikä rokote kyseessä? Kysyn koska veritulpista kärsivänä minulle nimenomaan suositeltiin rokotusta, koska koronaan liittyy niin iso veritulppariski. Olen saanut kaikki rokotteet ja ei ole ollut yhden yhtäkään tulppaa. En ole sairastanut myöskään koronaa.

Pfizer.

Minulla ei ollut edes mitään veritulpan riskitekijöitä. Tulppa tuli oikeaan jalkaan. Sain tästä myös rokotehaittakorvauksen.

Olet saattanut korvauksen saadakin, mutta tosiasia on tietysti että samanaikaan annettu rokotus ja veritulppa eivät välttämättä liity mitenkään toisiinsa. Veritulppiahan on aina ilmaantunut varsin paljon vaikka ei tiedettyjä riskitekijöitä olisikaan. Tilastoista nähdään kuitenkin, että rokotettujen veritulppamäärät eivät ole mitenkään lisääntyneet.

Toivotan sinulle elämääsi kaikkea pahaa. Ihan vilpittömästi.

-

Näyttäsi konkreettinen faktatieto jotenkin ärsyttävän sinua suunnattomasti?

Vierailija
1065/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut koronarokotteita. Missään en ole nähnyt mahdollisuutta osallistua tällaiseen tutkimukseen. En välttämättä pistäisi kovin paljon painoarvoa tuloksille ennen kuin tiedetään, miten tutkittavat on valittu.

Omassa lähipiirissäni on paljon terveydenhuollon alalla työskenteleviä, jotka eivät ottaneet rokotteita. Esim. lääkäreitä, fysioterapeutteja, kiropraktikkoja, osteopaatteja, ambulanssikuskeja. Ei todellakaan vähätuloisia, mielenterveysongelmaisia eikä salaliittoteorioihin uskovia henkilöitä. Itse en ottanut rokotteita, koska lääkärini eivät niitä minulle suositelleet. Tämä ryhmä on unohdettu ilmeisesti ihan kokonaan tutkimuksen tuloksista, kun meistä ei ollut mitään mainintaa. Asiasta uutisointi haluaa antaa taas sen kuvan, että rokotteista kieltäytyjillä on isoja ongelmia, mikä on täysin väärin.

Minä otin yhden rokotteen ja sain veritulpan. Lääkärini kielsi ottamasta enempää rokotteita.

Mikä rokote kyseessä? Kysyn koska veritulpista kärsivänä minulle nimenomaan suositeltiin rokotusta, koska koronaan liittyy niin iso veritulppariski. Olen saanut kaikki rokotteet ja ei ole ollut yhden yhtäkään tulppaa. En ole sairastanut myöskään koronaa.

Pfizer.

Minulla ei ollut edes mitään veritulpan riskitekijöitä. Tulppa tuli oikeaan jalkaan. Sain tästä myös rokotehaittakorvauksen.

Olet saattanut korvauksen saadakin, mutta tosiasia on tietysti että samanaikaan annettu rokotus ja veritulppa eivät välttämättä liity mitenkään toisiinsa. Veritulppiahan on aina ilmaantunut varsin paljon vaikka ei tiedettyjä riskitekijöitä olisikaan. Tilastoista nähdään kuitenkin, että rokotettujen veritulppamäärät eivät ole mitenkään lisääntyneet.

Tosiasia on, että sinun mielipiteelläsi ei ole minkäänlaista painoarvoa.

Toivon, että saat itse vakavan lääkehaitan. Saatat oppia hiukan nöyryyttä. Tai no, tuskin opit, te narsistit ette valitettavasti opi virheistänne. Mutta ainakin kärsisit, se riittää minulle oikein hyvin.

Taas näitä hyväsydämisiä lempeitä rokotevastaisia! Kun argumentit loppuu niin toivotaan toiselle pahaa. 

Yksinomaan aivoinfarkteja on Suomessa vuodessa 17000 eli liki 50 per päivä. Korona-aikana sekä ennen että jälkeen rokotteiden tuo määrä väheni! 

Vierailija
1066/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ddr paskavaltio se vaan jaksaa kytätä ihmisistä tietoja...

Vierailija
1067/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa olin kiltti ihminen, en koskaan toivonut pahaa kenellekään. Nyt vihaan ihan aidosti kaikkia rokotepakottajia ja haittojen vähättettelijöitä. En toivo sellaisille ihmisille mitään hyvää vaan toivon, että he saavat kärsiä kaiken muille syöttämänsä pazkan korkojen kera.

Sinänsä täytyy siis kiittää koronaa, se paransi minut liiallisesta kiltteydestä ja opetti, että varsin suuri osa ihmisistä on hirviöitä, joita kohtaan ei tarvitse tuntea myötätuntoa.

Aiemmin olin aina se, joka kadullakin pysähtyi auttamaan hädässä olevia. Enää en piittaa tippaakaan. Se on aika vapauttavaa.

Vierailija
1068/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sosiopaatti vai miksi toivot veritulppaa?

Toisten oireiden vähättelijät ansaitsevat itse kokea ne oireet, joita eivät pidä minään.

Oletko jotenkin tyhmä kun et tuota ymmärrä?

Tuollaisia te fazzistit juuri olette.

Vierailija
1069/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut epäilemään että oliko koronarokotteissa jotain ainetta joka teki ihmisistä tyhmempiä ja ilkeempiä? Jostain syystä he ovat alkaneet rokotusten jälkee haukkumaan niitä ihmisiä jotka eivät rokotetta ottanut.

Tyhmyys esiintyy heillä ainakin siten että he väittävät ihmisen olevan rokotevastainen jos ei ottanut sitä koronarokotetta.

Vaikutti siltä myös että rokotusten aikana he suoraan sanottuna sekosivat ja he halusivat että rokottamattomat pysyisi vain kotona, heille rokote tuntui olevan joka avain vapauteen.

Miksi rokotetut haukkuu ihmisiä jotka ei rokotetta ottanut? Koittakaa vaan elää sen kanssa että kaikki sitä rokotetta ei halunnut ottaa vaikka sen takia että rokote oli turha tai että sairastettu korona löytyy jo.

Vierailija
1070/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä toivon että nämä vähättelijät saavat itse kärsiä nahoissaan. Iljettävää sakkia.

Vierailija
1071/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...

Kaltaisianne on siis Suomessa muutama prosentti. Mikä saa sinut uskomaan että te olette oikeassa ja se valtava enemmistö väärässä?

Olen eri kenelle vastasit mutta ainakin väärässä olivat ne jotka otti koronarokotteen ja ne ketkä väitti että koronarokotteeseen menehtyy tai 5g siruja tulee sen mukana.

Perustelut tälle ovat ne että jos koronarokotteesta olisi ollut hyötyä niin eikö sairaaloissa olisi ollut rokottamattomia potilaita huomattava määrä kun kuitenkin noin miljoona jätti rokotteet ottamatta ja siihen rokotteeseen ei nyt juuri kukaan menehtynyt eikä kukaan vielä ole kävelevä 5g tukiasema.

Väitän että oikeassa oli se porukka joka piti koronarokotetta turhana asiana eikä ne muita haukkunut asiasta.

-

Sairaaloissa on todellakin ollut pahimpaan aikaan todella  räikeä rokottamattomien yliedustus:

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/summary_cov19inc…

Vierailija
1072/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kuulostaapa luotettavalta tutkimukselta kun allergisia ei sitten ollenkaan mainita :D.

Mitä kohtaa tästä et rokotettu ymmärrä?:

Nobelisti joka tutki HIV iä ja joka on maailman parhaiten virukset tunteva sanoo että: Virus kasattu kuin origami- ihmistekoisesti!

Tiesitkö, että Montagnier on mm. puhunut veden muistista ja DNAn radioaaltokommunikaatiosta ja että 160 Ranskan Akatemian tutkijaa pyysi avoimessa kirjeessä  (jo ennen korona-aikaa) ranskalaisen kohteliaasti Montagnierie tukkimaan turpansa. Vaikka kuinka olisi Nobel-voittaja, hänkin tuli vanhaksi ja seniiliksi.

Vierailija
1073/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41333 kirjoitti:

Rokottamaton tartuttaa vähemmän.

Teidän kaltaiset kuormittaa sairaanhoitoa mut kehtaa silti haukkua poliitikkoja

ja mihin tieteeseen tämä perustuu?

Se perustuu ihan natalioiden "tieteeseen." Venäjällä ei ole sivistystä, korkeaa koulutusta eikä moraalia.

Siellä iskettiin sairausleimoja poliittisista syistä toisinajattelijoihin ja heidät heitettiin mielisairaalaan.

Se oli ihan normaali käytöntö pelotella kansa hiljaiseksi.

Sivistyneistö ja älymystö vietiin vankileireille, joten heidän geeniperimäänsä siellä ei enää ole.

Ihan sellainenkin saa kenraalin statuksen jolla ei välttämättä ole mitään sotilaskoulutusta. Riippuu rahasta ja suhteista. Moraalia ei tarvita, se on heille vain haitta.

Vierailija
1074/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikittäjät itkevät nyt kun joku toivoo heille pahaa. Itse olivat laittamassa rokottamattomia sau nan taakse pahimman hys teri an aikaan. Oma pää ei sitten kestäkään samaa?

Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
1075/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minä toivon että nämä vähättelijät saavat itse kärsiä nahoissaan. Iljettävää sakkia.

Sosiopaatti, enpä sano muuta....

Vierailija
1076/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko rokotetut vs rokottamattomat vääntö muistuttaa ihan samaa kuin koulukiusaaminen. Rokotetut ovat kiusaajia ja rokottamattomat on niitä kiusattuja. Tiedän useita rokottamattomia ihmisiä ja ne ei ole rokotevastaisia eikä ne myöskään välitä siitä ottiko joku rokotuksen vai ei mutta tiedän useita ihmisiä jotka otti rokotuksen ja ne alkoivat heti syrjimään ja nälvimään niitä jotka ei rokotusta ottanut.

Nämä foliohatut eli "myrkkypiikki" selittäjät ovat erittäin pieni vähemmistö suomessa ja niitä ei pidä verrata niihin ihmisiin jotka ovat rokottamattomia.

Itselleni on ihan sama ottiko joku rokotuksen vai ei koska omasta mielestäni sillä rokotuksella ei ollut mitään merkitystä koronan suhteen. Koronapassi oli väärin ja väitän että koronapassi oli se mikä aiheutti tuon vastakkainasettelun koska siinähän laitettiin rokottamattomat ihan eriarvoiseen asemaan kuin rokotetut. 

Omaa rokotustatustani en muille kerro koska se ei kuulu muille ihmisille.

Nämä eri ihmisryhmien vainoajat eivät tunne edes Suomen perustuslakia. Sivistystaso on alhainen. Osittain se johtuu myös kotitaustasta.

Voi hyvin kuvitella, ettåä monet voivat olla entisiä koulukiusaajia sekä mahdollisesti nykyisiä työpaikkakiusaajia.

Koulukiusaajia eivät juuri opinnot kiinnosta.

Et sinäkään tunne kun otat sen esille tässä kontekstissa. 

Kysyä voi myös, kuka kiusasi ja ketä. Jos kaikki olisivat suostuneet rokotettavaksi, koronapassia ei olisi edes tarvittu.

"Sähän otat sen rokotteen sun vikas kun k passi,nyt otat sen rokotteen!":D joo perustuukin "vapaaehtoisuuteen" jos et tee niin tai näin sua rangaistaan,ei mitään paniikkia sehän on "vapaaehtoinen":D

Hyvin upposi propaganda ja kuuliaisuuskoe ihmisiin nythän ne voi tehdä mitä tahansa kun tarpeeksi pelotellaan,lietsotaan paniikkia ja syyllistetään, ettekö jo tajua että ihmiset ovat vain karjaa ja pelinappuloita jossakin suuremmassa elitistien pelissä???

Pitäähän sinun myöskin

- mennä armeijaan, jos on mies

- noudattaa liikennesääntöjä

- pestä kätesi kakalla käynnin jälkeen

niin mikä tässä oli niin vaikeaa?

Se, että noiden muiden järkevyydestä on pitkäaikaista ja pitävää näyttöä? Miten voit vaatia ketään ottamaan jotain mysteeriainetta, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa?

- -

"...jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa"

Joko foliohattukerhon satuosasto on keksinyt selityksen, miten minkään rokotteen haittavaikutus voisi tulla esiin 10 vuoden viiveellä?

Tieteellä ei ole siihen tarjota tietääkseni ainuttakaan edes hataraa arvausta.

Vierailija
1077/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikittäjät itkevät nyt kun joku toivoo heille pahaa. Itse olivat laittamassa rokottamattomia sau nan taakse pahimman hys teri an aikaan. Oma pää ei sitten kestäkään samaa?

Niin makaa kuin petaa.

No, onneksi teitä on vaan se alle prosentti ja pääosin aika merkityksettömiä ihmisiä, joten ei se saunan tausta niin huono vaihtoehto ole. Suuri osa porukasta on vielä isänmaanpetturi puutinistejakin

Vierailija
1078/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...

Kaltaisianne on siis Suomessa muutama prosentti. Mikä saa sinut uskomaan että te olette oikeassa ja se valtava enemmistö väärässä?

Olen eri kenelle vastasit mutta ainakin väärässä olivat ne jotka otti koronarokotteen ja ne ketkä väitti että koronarokotteeseen menehtyy tai 5g siruja tulee sen mukana.

Perustelut tälle ovat ne että jos koronarokotteesta olisi ollut hyötyä niin eikö sairaaloissa olisi ollut rokottamattomia potilaita huomattava määrä kun kuitenkin noin miljoona jätti rokotteet ottamatta ja siihen rokotteeseen ei nyt juuri kukaan menehtynyt eikä kukaan vielä ole kävelevä 5g tukiasema.

Väitän että oikeassa oli se porukka joka piti koronarokotetta turhana asiana eikä ne muita haukkunut asiasta.

-

Sairaaloissa on todellakin ollut pahimpaan aikaan todella  räikeä rokottamattomien yliedustus:

Sampon tilastoihin on merkitty myös kuolleiden status. Hae se sieltä. Ylikuolleisuudesta. Sampon tilastoista löytyy myös henkilöt joiden rokotusstatus oli merkitty. Rokotetut ja monta kertaa rokotetut olivat yliedustettuna kuolleiden joukossa.

Vierailija
1079/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Sampon tilastoihin on merkitty myös kuolleiden status. Hae se sieltä. Ylikuolleisuudesta. Sampon tilastoista löytyy myös henkilöt joiden rokotusstatus oli merkitty. Rokotetut ja monta kertaa rokotetut olivat yliedustettuna kuolleiden joukossa.

Heh. aika luovaa tulkintaa. Mutta jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia

Vierailija
1080/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko rokotetut vs rokottamattomat vääntö muistuttaa ihan samaa kuin koulukiusaaminen. Rokotetut ovat kiusaajia ja rokottamattomat on niitä kiusattuja. Tiedän useita rokottamattomia ihmisiä ja ne ei ole rokotevastaisia eikä ne myöskään välitä siitä ottiko joku rokotuksen vai ei mutta tiedän useita ihmisiä jotka otti rokotuksen ja ne alkoivat heti syrjimään ja nälvimään niitä jotka ei rokotusta ottanut.

Nämä foliohatut eli "myrkkypiikki" selittäjät ovat erittäin pieni vähemmistö suomessa ja niitä ei pidä verrata niihin ihmisiin jotka ovat rokottamattomia.

Itselleni on ihan sama ottiko joku rokotuksen vai ei koska omasta mielestäni sillä rokotuksella ei ollut mitään merkitystä koronan suhteen. Koronapassi oli väärin ja väitän että koronapassi oli se mikä aiheutti tuon vastakkainasettelun koska siinähän laitettiin rokottamattomat ihan eriarvoiseen asemaan kuin rokotetut. 

Omaa rokotustatustani en muille kerro koska se ei kuulu muille ihmisille.

Nämä eri ihmisryhmien vainoajat eivät tunne edes Suomen perustuslakia. Sivistystaso on alhainen. Osittain se johtuu myös kotitaustasta.

Voi hyvin kuvitella, ettåä monet voivat olla entisiä koulukiusaajia sekä mahdollisesti nykyisiä työpaikkakiusaajia.

Koulukiusaajia eivät juuri opinnot kiinnosta.

Et sinäkään tunne kun otat sen esille tässä kontekstissa. 

Kysyä voi myös, kuka kiusasi ja ketä. Jos kaikki olisivat suostuneet rokotettavaksi, koronapassia ei olisi edes tarvittu.

"Sähän otat sen rokotteen sun vikas kun k passi,nyt otat sen rokotteen!":D joo perustuukin "vapaaehtoisuuteen" jos et tee niin tai näin sua rangaistaan,ei mitään paniikkia sehän on "vapaaehtoinen":D

Hyvin upposi propaganda ja kuuliaisuuskoe ihmisiin nythän ne voi tehdä mitä tahansa kun tarpeeksi pelotellaan,lietsotaan paniikkia ja syyllistetään, ettekö jo tajua että ihmiset ovat vain karjaa ja pelinappuloita jossakin suuremmassa elitistien pelissä???

Pitäähän sinun myöskin

- mennä armeijaan, jos on mies

- noudattaa liikennesääntöjä

- pestä kätesi kakalla käynnin jälkeen

niin mikä tässä oli niin vaikeaa?

Se, että noiden muiden järkevyydestä on pitkäaikaista ja pitävää näyttöä? Miten voit vaatia ketään ottamaan jotain mysteeriainetta, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa?

- -

"...jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa"

Joko foliohattukerhon satuosasto on keksinyt selityksen, miten minkään rokotteen haittavaikutus voisi tulla esiin 10 vuoden viiveellä?

Tieteellä ei ole siihen tarjota tietääkseni ainuttakaan edes hataraa arvausta.

Natalialla lähti taas mielikuvitus laukalle. Rupea kirjoittamaan tarinoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä