Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...
Lisään tähän vielä, että sairastinkin sitten koronan vuodenvaihteessa 21/22. Ei eronnut tavallisesta flunssasta mitenkään muuten, paitsi että maku-ja hajuaisti heikentyivät muutaman päivän ajaksi. Toivuin koronasta 5 päivässä työkuntoon ja kahdessa viikossa siten, että ei tuntunut enää mitään oireen rippeitä ja rasituksensietokyky oli taas normaali (huom. ihan tuikitavallinen flunssa köhineen ja jälkiväsymyksineen kestää kokonaisuudessaan keskimäärin 2-3 viikkoa - hassua miten moni kauhistelee vastaavan kestoisia koronaoireita tosi pahaksi ja pitkäksi taudiksi). Etenkin koronan sairastettuani ja nähtyäni millainen tauti se on omalla kohdallani, olen erittäin tyytyväinen päätökseeni olla ottamatta rokotteita.
otos yksi henkilö - tilastotiede ei selvästikään ole vahvuutesi. hassua että naapurini, perusterve mies, ei ymmärtänyt olla kuolematta koronaan. olisi edes kysynyt sinulta
No, ethän sinä tosiaankaan voi varmasti tietää oliko perusterve? Voi olla vaikka mikä piilevä sairaus tai vastustuskyky nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...
Kaltaisianne on siis Suomessa muutama prosentti. Mikä saa sinut uskomaan että te olette oikeassa ja se valtava enemmistö väärässä?
Olen eri kenelle vastasit mutta ainakin väärässä olivat ne jotka otti koronarokotteen ja ne ketkä väitti että koronarokotteeseen menehtyy tai 5g siruja tulee sen mukana.
Perustelut tälle ovat ne että jos koronarokotteesta olisi ollut hyötyä niin eikö sairaaloissa olisi ollut rokottamattomia potilaita huomattava määrä kun kuitenkin noin miljoona jätti rokotteet ottamatta ja siihen rokotteeseen ei nyt juuri kukaan menehtynyt eikä kukaan vielä ole kävelevä 5g tukiasema.
Väitän että oikeassa oli se porukka joka piti koronarokotetta turhana asiana eikä ne muita haukkunut asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote oli täysin turha ainakin ihmisille jotka ei kuulu riskiryhmään, rokotteesta ehkä oli hyötyä niille ihmisille jotka kuuluvat riskiryhmään. Jos sairaalat olisivat täyttyneet rokottamattomista ei riskiryhmäläisistä koronapotilaista niin silloin koronarokote olisi ollut hyödyllinen myös ei riskiryhmäläisille.
Oikeassa oli ne ihmiset jotka pitivät koronarokotetta turhana asiana kaikille muille paitsi riskiryhmäläisille, kaikki muut olivat väärässä.Alkuperäisen viruksen levitessä myös osa nuorista riskiryhmiin kuulumattomista sairastui vakavasti, vammautui pysyvästi/ pitkäaikaisesti ja jopa kuoli. On aivan eri asia puhutaanko pandemian alkuvaiheesta vai loppupuolelta, jolloin virus muuntautuu vaarattomaksi. Edelleen ihmisiä kuolee koronaan.
Osa joo mutta todella harvinaista se oli että perusterve työikäinen sairaistui vakavasti koronaan edes silloin pandemian alkuvaiheessa. Koronavirus ei missään vaiheessa ollut vaarallinen ihmisille jotka eivät kuulu riskiryhmään koska niin harvat ei riskiryhmäläiset sen vaikean tautimuodon sai.
Rokotteilla ei ollut mitään merkitystä vaan asian ratkaisi se että koronavirus muuntui lievemmäksi deltavariantin jälkeen.Kerro tuo vakavasti sairastuneille ja vammautuneilke sekä kuolleitten omaisille. Myös perusterveet nuoret sairastui vakavasti ja jopa kuoli aluksi. Kukaan ei voinut etukäteen tietää onko itsellä esim. geneettinen alttius sairastua tai muu piilevä alttius. Tauti oli potentiaalisesti vaarallinen kaikille.
Kerro niille rokotehaitoista kärsiville tai rokotehaittaan kuolleen omaisille rokotteen turvallisuudesta.
Ei tainnut kukaan Suomessa kuolla rokotehaittaan. Pitää osata kieliä, jos haluaa mennä kertomaan niitten muutaman sinustromboosiin kuolleen omaisille. Tautiinhan on kuollut Suomessakin tuhansia.
Kyllä kuoli. Heti rokotusten alussa keski-ikäinen nainen.
Silloin vielä noista uutisoitiin.
Se oli minusta niin kummallista, että päätin saman tien, että mä en moista rokotusta ota.Hoitoalalla työskentelevä nainen kuoli, kaipaamaan jäi mies ja alaikäiset lapset. Lääkäritkin keskustelivat suljetulla palstallaan asiasta, kun liippasi läheltä, hoitoalalla kun oli.
Ja tuonkin vuoksi rokotteen vaatiminen hoitajilta palkan menetyksen uhalla oli kohtuutonta. Heille pitäisi korvata ansionmenetys täysimääräisenä korkoineen.
Ennen rokotteita esim Italiassa kuoli hurja määrä lääkäreitä, jotka hoitivat koronapotilaita.
Kannattaa tutkia mitä rokotetta siellä Italiassa vanhuksille annettiin joka todennäköisesti aiheutti ne vanhusten kuolemat, oli aika karmea juttu kun netissä tuli dokumentti vastaan. Tuolla Italian esimerkillä sitten peloteltiin koko muuta maailmaa koronan "vaarallisuudesta".
Haloota, maa kutsuu! Siellä delasi sitä jengiä ennen rokotuksia! Nyt järki käteen!
Niin, en tarkoittanutkaan koronarokotuksia vaan niitä rokotuksia joita vanhuksille annettiin aikaisemmin ja joista ne kuolemat todennäköisesti johtuivat, kun immuniteetti laski liikaa ym.
Ja mitähän salaperäisiä rokotuksia nämä sitten ovat? Sattumalta nyt sitten pandemiaa ennen satuttiin tämmöisiä vanhuksiin pistämään, jotta kuolevat juuri pandemian aikana. Nyt alkaa olla sen verran paksua kamaa, että ei paremmasta väliä.
Yritän joskus myöhemmin kaivaa dokumentin jossa tuosta oli hyvät lähteet, mutta toisaalta sitä ei täällä julkaistaisi jos siitä ketjun tekisi. Suosittelen että tutkit itse asiaa ja tutki samalla mitä PCR-testin kehittäjä on puhunut siitä testistä, ikävä kyllä kyseinen tutkija kuoli vähän ennen kuin korona alkoi. Sattumaa vai ei?
Niinpä, dokumentti aina luotettavan rapsodian sivuilta ja totta kai kaikki sensuroidaan. Näin välttyy näppärästi vastaamasta huutoonsa...
Mikä sinua estää itse tutkimasta asioita? Miksi otat kaiken kiltisti vastaan mitä media tarjoilee? Jos et itsestäsi välitä niin välitä edes läheisistäsi.
Jos ei valtamedian referaatteihin usko, niin kannattaa tutkia niitä vertaisarvioituja lääketieteellisiä julkaisuja. Niissä olevat faktat ovat hyvin erilaiset kuin MV-lehdessä kerrotut.
Rokotteen ottanut saa pelätä loppuikänsä. Teidän elimistö ne tuottaa piikkiptoteiinia loputtomiin. Onnea arvonnassa hävinneille. Olette manipuloitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisianne on siis Suomessa muutama prosentti. Mikä saa sinut uskomaan että te olette oikeassa ja se valtava enemmistö väärässä?[/quote .Puolitoista miljoonaa.
Tietämätön luulottelee. Ohjeet tuli terveydenhoidosta.
tätönen 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on ny foliohattujen vuoro vaahdota :D ovat paikkansa valossa ansainneet en tiiä täysin oikeessa mutta 8/10. enkä tarkota niitä hulluimpia.
Mulla on tullut niin monta sulkaa foliohattuun tässä kuviossa, että se on jo ihan käypä inkkarin kotsa.
Kaikki tieto on kaikkien saatavilla netissä. Ainoa mitä tarvitaan, on lukea se. Minä vain yritin varoittaa. Mutta siitä huolimatta en alenna itseäni vaahtoamisen tasolle ja toivottavasti ei kukaan muukaan. Sitä tasoa tuli nähtyä riittävästi rokotettujen taholta.
"kaikki tieto on kaikkien saatavilla netissä" Voiko tyhmempää olla. Vähintään puolet siitä netin "tiedosta" on humpuukia. Pitää myös ymmärtää mistä löytyy se luotettava tieto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä. Itse jätin ottamatta koska tiesin että on kokeellinen ja otin selvää mitä tuo ns rokote sisältää,ihan täyttä myrkkyä koko rokote ja nyt useampi sairastunut ja jatkuvassa sairaskierteessä.
Jälkiviisaus on aina hyvästä
Mika Rämet kertoi eduskunnalle loppuvuonna 2020 koronarokotteen edustavan uutta teknologiaa, jonka vaikutuksista ei ole olemassa tutkimuksia. Ajattelin, että en viitsi ottaa tällaista mihinkään tämän vaarallisuustason kulkutautiin. Tämä oli viisautta, ei jälkiviisautta. Ei toisaalta ole koskaan myöhäistä tulla järkiinsä, vaikka se sinulle haastavaa näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisianne on siis Suomessa muutama prosentti. Mikä saa sinut uskomaan että te olette oikeassa ja se valtava enemmistö väärässä?
Faktat: taudin vaarallisuus ja rokotteen lyhyt testivaihe.
Rokottamaton tartuttaa vähemmän.
Teidän kaltaiset kuormittaa sairaanhoitoa mut kehtaa silti haukkua poliitikkoja
tätönen 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote oli täysin turha ainakin ihmisille jotka ei kuulu riskiryhmään, rokotteesta ehkä oli hyötyä niille ihmisille jotka kuuluvat riskiryhmään. Jos sairaalat olisivat täyttyneet rokottamattomista ei riskiryhmäläisistä koronapotilaista niin silloin koronarokote olisi ollut hyödyllinen myös ei riskiryhmäläisille.
Oikeassa oli ne ihmiset jotka pitivät koronarokotetta turhana asiana kaikille muille paitsi riskiryhmäläisille, kaikki muut olivat väärässä.Alkuperäisen viruksen levitessä myös osa nuorista riskiryhmiin kuulumattomista sairastui vakavasti, vammautui pysyvästi/ pitkäaikaisesti ja jopa kuoli. On aivan eri asia puhutaanko pandemian alkuvaiheesta vai loppupuolelta, jolloin virus muuntautuu vaarattomaksi. Edelleen ihmisiä kuolee koronaan.
Osa joo mutta todella harvinaista se oli että perusterve työikäinen sairaistui vakavasti koronaan edes silloin pandemian alkuvaiheessa. Koronavirus ei missään vaiheessa ollut vaarallinen ihmisille jotka eivät kuulu riskiryhmään koska niin harvat ei riskiryhmäläiset sen vaikean tautimuodon sai.
Rokotteilla ei ollut mitään merkitystä vaan asian ratkaisi se että koronavirus muuntui lievemmäksi deltavariantin jälkeen.Kerro tuo vakavasti sairastuneille ja vammautuneilke sekä kuolleitten omaisille. Myös perusterveet nuoret sairastui vakavasti ja jopa kuoli aluksi. Kukaan ei voinut etukäteen tietää onko itsellä esim. geneettinen alttius sairastua tai muu piilevä alttius. Tauti oli potentiaalisesti vaarallinen kaikille.
Kerro niille rokotehaitoista kärsiville tai rokotehaittaan kuolleen omaisille rokotteen turvallisuudesta.
Ei tainnut kukaan Suomessa kuolla rokotehaittaan. Pitää osata kieliä, jos haluaa mennä kertomaan niitten muutaman sinustromboosiin kuolleen omaisille. Tautiinhan on kuollut Suomessakin tuhansia.
Kyllä kuoli. Heti rokotusten alussa keski-ikäinen nainen.
Silloin vielä noista uutisoitiin.
Se oli minusta niin kummallista, että päätin saman tien, että mä en moista rokotusta ota.Hoitoalalla työskentelevä nainen kuoli, kaipaamaan jäi mies ja alaikäiset lapset. Lääkäritkin keskustelivat suljetulla palstallaan asiasta, kun liippasi läheltä, hoitoalalla kun oli.
Ja tuonkin vuoksi rokotteen vaatiminen hoitajilta palkan menetyksen uhalla oli kohtuutonta. Heille pitäisi korvata ansionmenetys täysimääräisenä korkoineen.
Ennen rokotteita esim Italiassa kuoli hurja määrä lääkäreitä, jotka hoitivat koronapotilaita.
Juu, niin uutisoitiin mutta ei kerrottu mikä se hurja määrä oli !
Autocorrect geeni-injektio
Rokotteeksi kutsuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän, miksi en tuntenut ketään, joka ei ottanut rokotetta.
Heh heh. Minä taas tunnen useammankin normaalituloisen, joka ei rokotetta ole ottanut. Enkä sitä lapsilleni otattanut. Itse otin kaksi, ja siihen se jäi. Ilmankin varmasti olisin pärjännyt. Eipä nuo kaksi annosta enää missään näy.
Mistä sinä sen tiedät ettei näy. Olkavarressa ei törrötä piikkejä tai virtsan mukana ei tule piikkiproteiinia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallentakaa tämä ketju.
Kaikki ra sis mi ja vihapuhe rokottamattomia ja kaikkia ihmisryhmiä vastaan.
Tätäkin voidaan käyttää todisteena oikeudessa.
Kerätkää kaikki todistusaineisto.
Rokottamattaomia saakin vähän rökittää
Siitä vaan.
Se parhaiten nauraa, joka elossa nauraa.
Et kai sinä taas uhkaile - sopii kyllä pirtaan, jatkaa rokotetuille annettujen kuolemantuomioiden hassua sarjaa :)
En. Kommentoin kommenttiin "Rokottamattaomia saakin vähän rökittää" ja sehän on uhkaus.
Rökittäjän täytyy tietää mitä tekee, koska siinä on toinenkin vaihtoehto, josta rökittäjä ei pidä.
Siksi vastasin hänelle "Siitä vaan". Se parhaiten...."
Se hassu sarja, josta puhut, on sinun vapaaehtoisesti valitsema ja minä kunnioitan sinun valintaasi.
Minä en ole tulossa uhkailemaan yhtäkään rokotettua, koska minä kannatan valinnanvapautta. Onko kohtuutonta pyytää hyväksymään minun valinnanvapauteni?
Muista, ettei näihin natalioihin tehoa mikään. Ne saavat palkkansa Moskovasta. Venäjällä lakia ja sivistystä ei ole. Siellä kirjoitetaan historiankirjatkin joka kerta uusiksi riippuen aina poliittisesta tilanteesta. Asiaan kuuluu myös uhkailu, pelottelu ja kiristäminen.
Kaikki tuo kuulostaa ihan samalta mitä tekee myös USA ja CIA, sekä Kiina ja sen salaiset poliisit länsimaissa. Vihollinen ei ole (pelkkä) Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne rokotetut kerran on niin fiksuja kuten jutussa väitetään, niin miksi ne sitten ottivat niitä piikkejä?
Mistähän jutusta sinä nyt puhut. Ei siinä tutkimuksessa ainakaan mistään fiksuudesta puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
En ottanut koronarokotteitani. Meniköhän se minulle varattu rokote roskiin vai mitähän sille mahtoi käydä?
Rokotetta en ottanut koska korona aiheutti lähes kaikille lieviä oireita ja todennäköisyys saada vakavatautimuoto oli erittäin pieni. Se myös vaikutti päätökseeni ettei se rokote estänyt edes koronan leviämistä eli rokotettu tartutti yhtälailla muita ihmisiä. Ainiin ja en sovi tuon tutkimuksen kuvaukseen sitten yhtään vaan kyllä minä ihan keskiluokkaan kuuluun.
Teit päätöksesi väärien tietojen pohjalta. Rokotettukin saattoi tartuttaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin rokottamaton, mikä on varsin merkityksellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas Natalialla huonosti aamu alkanut. On kuin prseeseen ammuttu karhu.
Tällaista vastakkainasettelua ja silmitöntä vihaa eri ihmisryhmien välillä tekee nimenomaan venäjä.
VAIN venäjä hyötyy tästä.
Ja nämä venäläiskätyrit ovat suomettumisen aikana ujuttautuneet kaikkiin Suomen rakenteisiin.
Suomalaiset eivät vieläkään ole perillä venäjän informaatiovaikuttamisesta. Aina haksahtavat r y s s ä n ansaan.
Montako sputnikkia natalia on ottanut? Otitko ihan vodkan kanssa vai ilman?
Kannattaisko ennemmin laittaa noottia noille medioille, että lopettaisivat tän vastakkainasettelun lietsonnan?
Se on maan tapa joka on vallalla Neuvostoliiton ajoista alkaen. Kaikki ne asiat pitäisi käydä läpi yhteiskunnassa, aina yhteiskunnan korkeimmilta tahoilta alkaen ja tuoda julki.
Kertoo kaiken mediasta joka on edelleenkin hiljaa. Emme tule näillä näkymin olemaan länsimaa.
Länsimaalaistuminen on edelleenkin ylivoimaista suomalaisille. YLEäkin nimitettin reporadioksi. Johto ja toimittajat olivat stalininin ihailijoita. Tällainen käytäntö on maan tapa.
Miten tällaiset käytännöt muuttuisivat, koska suomalaiset ovat kokonaan sokeutuneet itänaapurin suhteen? Sentään jotain heräämistä on vähitellen tapahtunut. Sääli, että fiksutkin ihmisen menivät lankaan.
Kertausta, NL soluttautui kaikkialle; politiikkaan, mediaan, talouselämään, kulttuuriin ja koulutukseen. Median pitäisi ymmärtää tämä. Ainakin nuoremman mediaväen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut koronarokotteita. Missään en ole nähnyt mahdollisuutta osallistua tällaiseen tutkimukseen. En välttämättä pistäisi kovin paljon painoarvoa tuloksille ennen kuin tiedetään, miten tutkittavat on valittu.
Omassa lähipiirissäni on paljon terveydenhuollon alalla työskenteleviä, jotka eivät ottaneet rokotteita. Esim. lääkäreitä, fysioterapeutteja, kiropraktikkoja, osteopaatteja, ambulanssikuskeja. Ei todellakaan vähätuloisia, mielenterveysongelmaisia eikä salaliittoteorioihin uskovia henkilöitä. Itse en ottanut rokotteita, koska lääkärini eivät niitä minulle suositelleet. Tämä ryhmä on unohdettu ilmeisesti ihan kokonaan tutkimuksen tuloksista, kun meistä ei ollut mitään mainintaa. Asiasta uutisointi haluaa antaa taas sen kuvan, että rokotteista kieltäytyjillä on isoja ongelmia, mikä on täysin väärin.
Minä otin yhden rokotteen ja sain veritulpan. Lääkärini kielsi ottamasta enempää rokotteita.
Minun suvussa kanssa veritulppaa enkä ottanut rokotetta. Ei koronaa eikä muitakaan sairauksia tänä aikana. Vaihtoehtoisella xxx menty eteenpäin.
Se että suvussa on veritulppaa ei ole mikää riski jos sinulla ei itsellä ole tulpille altistavia geenejä ja nehän kyllä aina tutkitaan jos epäilys geneettisestä tulppa-alttiudesta herää. Kuten sanottu, veritulpille alttiiden nimenomaan kannatti rokottautua koska korona aiheuttama veritulppariski on paljon suurempi kuin minkään rokotuksen ja kestää jopa vuoden verran lievänkin koronan jälkeen.
Miksi kannattaa ottaa rokote, joka ei estä sinua sairastumasta ja levittämästä tautia ja jonka haittavaikutuksiin kuuluu myös veritulppa?
Sitten kun tämän päälle sairastat koronan, sen lievänkin, tuplaat vain mahdollisuutesi saada tulpan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä. Itse jätin ottamatta koska tiesin että on kokeellinen ja otin selvää mitä tuo ns rokote sisältää,ihan täyttä myrkkyä koko rokote ja nyt useampi sairastunut ja jatkuvassa sairaskierteessä.
Jälkiviisaus on aina hyvästä
Mika Rämet kertoi eduskunnalle loppuvuonna 2020 koronarokotteen edustavan uutta teknologiaa, jonka vaikutuksista ei ole olemassa tutkimuksia. Ajattelin, että en viitsi ottaa tällaista mihinkään tämän vaarallisuustason kulkutautiin. Tämä oli viisautta, ei jälkiviisautta. Ei toisaalta ole koskaan myöhäistä tulla järkiinsä, vaikka se sinulle haastavaa näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktat: taudin vaarallisuus ja rokotteen lyhyt testivaihe.
Kuolleisuus Covidiin on ainakin viisinkertainen influenssaan verrattuna. Rokotteita on nyt jo käytetty miljardeja eli enemmän kuin mitään aiempaa rokotetta. Varmaan hyvä olla varovainen, mutta ei nyt enää kannata tuota lyhyttä testivaihetta esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut koronarokotteitani. Meniköhän se minulle varattu rokote roskiin vai mitähän sille mahtoi käydä?
Rokotetta en ottanut koska korona aiheutti lähes kaikille lieviä oireita ja todennäköisyys saada vakavatautimuoto oli erittäin pieni. Se myös vaikutti päätökseeni ettei se rokote estänyt edes koronan leviämistä eli rokotettu tartutti yhtälailla muita ihmisiä. Ainiin ja en sovi tuon tutkimuksen kuvaukseen sitten yhtään vaan kyllä minä ihan keskiluokkaan kuuluun.
Teit päätöksesi väärien tietojen pohjalta. Rokotettukin saattoi tartuttaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin rokottamaton, mikä on varsin merkityksellistä.
Lähde?
Media ei suinkaan riitä lähteeksi.
Kirjoita tutkimustulokset, tutkijoiden nimet, tutkittavat henkilöt, kauanko tuitkimus kesti, montako tutkittavaa oli?
Ai sinäkin olet vielä kuvioissa. Muistaakseni et koskaan onnistunut niitä kemianopintojasi loppuunviemään. Ehkä ei kapasiteetti sittenkään riittänyt. Rokotteiden aineosathan tiedetään hyvin tarkkaan, eikä siellä mitään toksista ole ainakaan niissä määrin joka siihen pieneen tippaan mahtuu.