Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
981/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...

Lisään tähän vielä, että sairastinkin sitten koronan vuodenvaihteessa 21/22. Ei eronnut tavallisesta flunssasta mitenkään muuten, paitsi että maku-ja hajuaisti heikentyivät muutaman päivän ajaksi. Toivuin koronasta 5 päivässä työkuntoon ja kahdessa viikossa siten, että ei tuntunut enää mitään oireen rippeitä ja rasituksensietokyky oli taas normaali (huom. ihan tuikitavallinen flunssa köhineen ja jälkiväsymyksineen kestää kokonaisuudessaan keskimäärin 2-3 viikkoa - hassua miten moni kauhistelee vastaavan kestoisia koronaoireita tosi pahaksi ja pitkäksi taudiksi). Etenkin koronan sairastettuani ja nähtyäni millainen tauti se on omalla kohdallani, olen erittäin tyytyväinen päätökseeni olla ottamatta rokotteita.

Vierailija
982/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

noin lentelee ajatuksia foliohatun alta  omaa sairautta kun ei aina itse huomaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa väestöstä otti rokotteen siksi, että saisi koronapassin ja pääsisi baariin vetämään pään täyteen. Siinä on teillä joukko älykköjä.

Itse en ottanut yhtäkään koronarokotetta, olen korkeakoulutettu, minulla ei ole mielenterveysongelmia, saati alkoholiongelmaa, joka olisi ajanut ottamaan huonosti tutkitun piikin. 

Tämä kyllä pitää paikkaansa ainakin nuoremmissa ikäryhmissä. Kaikki bilepaikat oli kiinni tai rajoitetusti auki pidemmän aikaa ja sitten kerrottiin että rokotteen ottamalla saat mennä bilettämään :D

Sitten matkustus oli myös yksi syy miksi rokote otettiin koska matkustamaan et päässyt jos ei ole koronapassia.

Tuo koronapassi oli varsin erikoinen viritelmä, eikö päättäjät tienneet sitä että rokote ei estä virusta leviämästä vai mikä järki siinä koronapassissa edes oli? Ministeri Sarkkinen myös uhkaili että koronapassi tulee käyttöön kaikkiin työpaikkoihin.

Minulle jäi koronapassista vain sellainen kuva että se oli kiristystoimi sille että ihmiset niitä rokotteita hakisi, mitään muuta järjellistä käyttöä sillä ei ollut.

Koronapassi otettiin Suomessa käyttöön tosi myöhään, ja sen tarkoitus oli epäilemättä vain nostaa nuorempien ikäryhmien rokotekattavuutta. Päättäjille taisi tulla yllätyksenä se, kuinka monet jättivät rokotteen ottamatta. Suomessa on perinteisesti rokotteet otettu hyvin. Harmi oli se, että rokote ei estänyt uusien varianttien tarttumista odotetulla tavalla, joten passin vaatimisesta katosi tavallaan pointti. Melko pianhan siitä sitten luovuttiinkin.

Vierailija
984/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Opettele natalia kirjoittamaan.

Vierailija
985/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mt-ongelmia, päihdeonhelmia nyös. tavallaan tuohon porukkaan kuulun. ei se minusta tyhmää tee. semmoinen herkkä, taiteellinen aina ollut. ei ole ikinä oravanpyöräily kiinnostanut, statuksen hankkiminen, rahan haaliminen. Enemmän se mikä siellä naisen haarovälissä on kiinnostanut. Kemiaa joskus luin mutta Lady Domina, nuori hemaiseva pörröpää sekoitti lopullisesti kuupan. Noista naisten kuukautishäiriöistä koittanut puhua joka paikassa.  estetty niin täällä kuin sitten yhden tutkivan journalistimisun sivulla. Ei kaikki ota joo vakavasti. https://mycyclestory.com/ https://odysee.com/@libertee:7/Forwoman:8 Näin hänet jonain Artemiksena, Lady Libertyna. En ole proffa niin en taida kelvata... 

Vierailija
986/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele natalia kirjoittamaan.

Ihan hyvin sovit rokottamattomien henkilöprofiiliin

Vierailija
987/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut koronarokotteita enkä tule ottamaan. Olen korkeakoulutettu, työssä itseasiassa terveydenhuollossa (en hoitaja enkä lääkäri vaan muissa tehtävissä), keskituloinen, en käytä mitään päihteitä, ja minulla ei ole mielenterveysongelmia lukuunottamatta sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää jännittämistä. Se pitää minun kohdallani paikkansa, että äitini ei myöskään ole ottanut koronarokotuksia. Tunnen itseni lisäksi 4 henkilöä jotka eivät ottaneet koronarokotuksia, kuhunkin heistä osuu maksimissaan yksi noista ennustavista tekijöistä...

Lisään tähän vielä, että sairastinkin sitten koronan vuodenvaihteessa 21/22. Ei eronnut tavallisesta flunssasta mitenkään muuten, paitsi että maku-ja hajuaisti heikentyivät muutaman päivän ajaksi. Toivuin koronasta 5 päivässä työkuntoon ja kahdessa viikossa siten, että ei tuntunut enää mitään oireen rippeitä ja rasituksensietokyky oli taas normaali (huom. ihan tuikitavallinen flunssa köhineen ja jälkiväsymyksineen kestää kokonaisuudessaan keskimäärin 2-3 viikkoa - hassua miten moni kauhistelee vastaavan kestoisia koronaoireita tosi pahaksi ja pitkäksi taudiksi). Etenkin koronan sairastettuani ja nähtyäni millainen tauti se on omalla kohdallani, olen erittäin tyytyväinen päätökseeni olla ottamatta rokotteita.

otos yksi henkilö - tilastotiede ei selvästikään ole vahvuutesi. hassua että naapurini, perusterve mies, ei ymmärtänyt  olla kuolematta koronaan. olisi edes kysynyt sinulta

Luitkos tuota viestiäni laisinkaan? Nimenomaan omasta kokemuksestanihan siinä puhuinkin, en naapurin miehestäsi tai kestään muustakaan. Suora lainaus tekstistäni: "Etenkin koronan sairastettuani ja nähtyäni millainen tauti se on OMALLA KOHDALLANI, olen erittäin tyytyväinen päätökseeni olla ottamatta rokotteita."

988/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset ns. kunnon kansalaiset luottavat viranomaisten suosituksiin. Ei tuossa ole mitään uutta.

Laskin oman riskini saada vaarallinen korona / levittää sitä ja totesin sen tilastojen perusteella alhaiseksi. Autoimmuunitautia sairastavana katsoin että rokotteen ottaminen olisi turha riski. En siis ottanut yhtäkään koronarokotetta.

Ja pianhan selvisikin, että koronarokotteen antama suoja vakavaa taudinmuotoa vastaan oli lyhytkestoinen. Kaksi tai kolme rokotetta ottaneet tuttuni eivät jostain syystä ole kiinnostuneet ottamaan enää uusia annoksia...

Vierailija
989/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on mielenkiintoinen paikka. Aina joskus sitä luulee, että suomalaiset on järkevää kansaa, mutta sitten näkee että täällä venäläiset trollit, persut, mt-ongelmaiset ja helluntailaiset hämmentävät samaa soppaa pitkillä nettikauhoilla. Kaivavat esille juttuja joihin sokea Reettakaan ei uskoisi, mutta olettavat, että kun se löytyy netistä, niin täytyy olla totta. Venäläiset trollit ovat tietysti ne jutut sinne laittaneet.

BBC teki kerran tutkimuksen, ja nämä rokotesalaliitot on melkein kaikki Venäjältä lähtöisin.

Yhdysvalloista ne ovat lähtöisin. Sekä rokotesalaliitot, että teoriat niistä. Tosin rokote nyt oli pelkkä sivutuote, tavoitteet olivat ihan muuta. 

Ei.

Alunperin Venäjältä, sieltä Yhdysvaltojen äärioikeisto nieli koukun somen kautta, ja nykyään republikaanit ja uskonnolliset piirit levittää niitä.

Harmillista, että moni suomalainen ei tajua tekevänsä työtä venäläisten puolella, kun levittää näitä höpinöitä.

Osaatko kertoa, miten rokotteen ottamatta jättäminen hyödyttää Venäjää? Jos otan koronatautia vastaan rokotteen joka ei suojaa koronataudilta, niin aiheutuuko siitä Venäjälle jotain haittaa, eli olisiko se venäjävastainen teko?

Ihan kysyn vilputtömästi, koska en ymmärrä tätä yhteyttä rokotteen ja Venäjän välillä.

Vierailija
990/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote oli täysin turha ainakin ihmisille jotka ei kuulu riskiryhmään, rokotteesta ehkä oli hyötyä niille ihmisille jotka kuuluvat riskiryhmään. Jos sairaalat olisivat täyttyneet rokottamattomista ei riskiryhmäläisistä koronapotilaista niin silloin koronarokote olisi ollut hyödyllinen myös ei riskiryhmäläisille.

Oikeassa oli ne ihmiset jotka pitivät koronarokotetta turhana asiana kaikille muille paitsi riskiryhmäläisille, kaikki muut olivat väärässä.

Alkuperäisen viruksen levitessä myös osa nuorista riskiryhmiin kuulumattomista sairastui vakavasti, vammautui pysyvästi/ pitkäaikaisesti ja jopa kuoli. On aivan eri asia puhutaanko pandemian alkuvaiheesta vai loppupuolelta, jolloin virus muuntautuu vaarattomaksi. Edelleen ihmisiä kuolee koronaan.

Osa joo mutta todella harvinaista se oli että perusterve työikäinen sairaistui vakavasti koronaan edes silloin pandemian alkuvaiheessa. Koronavirus ei missään vaiheessa ollut vaarallinen ihmisille jotka eivät kuulu riskiryhmään koska niin harvat ei riskiryhmäläiset sen vaikean tautimuodon sai.

Rokotteilla ei ollut mitään merkitystä vaan asian ratkaisi se että koronavirus muuntui lievemmäksi deltavariantin jälkeen.

Kerro tuo vakavasti sairastuneille ja vammautuneilke sekä kuolleitten omaisille. Myös perusterveet nuoret sairastui vakavasti ja jopa kuoli aluksi. Kukaan ei voinut etukäteen tietää onko itsellä esim. geneettinen alttius sairastua tai muu piilevä alttius. Tauti oli potentiaalisesti vaarallinen kaikille.

Kerro niille rokotehaitoista kärsiville tai rokotehaittaan kuolleen omaisille rokotteen turvallisuudesta.

Ei tainnut kukaan Suomessa kuolla rokotehaittaan. Pitää osata kieliä, jos haluaa mennä kertomaan niitten muutaman sinustromboosiin kuolleen omaisille.  Tautiinhan on kuollut Suomessakin tuhansia.

Kyllä kuoli. Heti rokotusten alussa keski-ikäinen nainen.

Silloin vielä noista uutisoitiin.

Se oli minusta niin kummallista, että päätin saman tien, että mä en moista rokotusta ota.

Hoitoalalla työskentelevä nainen kuoli, kaipaamaan jäi mies ja alaikäiset lapset. Lääkäritkin keskustelivat suljetulla palstallaan asiasta, kun liippasi läheltä, hoitoalalla kun oli.

Ja tuonkin vuoksi rokotteen vaatiminen hoitajilta palkan menetyksen uhalla oli kohtuutonta. Heille pitäisi korvata ansionmenetys täysimääräisenä korkoineen.

Ennen rokotteita esim Italiassa kuoli hurja määrä lääkäreitä, jotka hoitivat koronapotilaita.

Kannattaa tutkia mitä rokotetta siellä Italiassa vanhuksille annettiin joka todennäköisesti aiheutti ne vanhusten kuolemat, oli aika karmea juttu kun netissä tuli dokumentti vastaan. Tuolla Italian esimerkillä sitten peloteltiin koko muuta maailmaa koronan "vaarallisuudesta".

Haloota, maa kutsuu! Siellä delasi sitä jengiä ennen rokotuksia! Nyt järki käteen!

Niin, en tarkoittanutkaan koronarokotuksia vaan niitä rokotuksia joita vanhuksille annettiin aikaisemmin ja joista ne kuolemat todennäköisesti johtuivat, kun immuniteetti laski liikaa ym.

Seli seli, nyt alkaa mennä aika kaukaa haetuksi...

Yritän joskus myöhemmin kaivaa dokumentin jossa tuosta oli hyvät lähteet, mutta toisaalta sitä ei täällä julkaistaisi jos siitä ketjun tekisi. Suosittelen että tutkit itse asiaa ja tutki samalla mitä PCR-testin kehittäjä on puhunut siitä testistä, ikävä kyllä kyseinen tutkija kuoli vähän ennen kuin korona alkoi. Sattumaa vai ei?[/quote ]Lombardiassa, jossa epidemia, oli muutama vuosi aikaisemmin kovaa loppausta ottamaan joku rokote jokatapauksessa.

Vierailija
991/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote oli täysin turha ainakin ihmisille jotka ei kuulu riskiryhmään, rokotteesta ehkä oli hyötyä niille ihmisille jotka kuuluvat riskiryhmään. Jos sairaalat olisivat täyttyneet rokottamattomista ei riskiryhmäläisistä koronapotilaista niin silloin koronarokote olisi ollut hyödyllinen myös ei riskiryhmäläisille.

Oikeassa oli ne ihmiset jotka pitivät koronarokotetta turhana asiana kaikille muille paitsi riskiryhmäläisille, kaikki muut olivat väärässä.

Alkuperäisen viruksen levitessä myös osa nuorista riskiryhmiin kuulumattomista sairastui vakavasti, vammautui pysyvästi/ pitkäaikaisesti ja jopa kuoli. On aivan eri asia puhutaanko pandemian alkuvaiheesta vai loppupuolelta, jolloin virus muuntautuu vaarattomaksi. Edelleen ihmisiä kuolee koronaan.

Osa joo mutta todella harvinaista se oli että perusterve työikäinen sairaistui vakavasti koronaan edes silloin pandemian alkuvaiheessa. Koronavirus ei missään vaiheessa ollut vaarallinen ihmisille jotka eivät kuulu riskiryhmään koska niin harvat ei riskiryhmäläiset sen vaikean tautimuodon sai.

Rokotteilla ei ollut mitään merkitystä vaan asian ratkaisi se että koronavirus muuntui lievemmäksi deltavariantin jälkeen.

Kerro tuo vakavasti sairastuneille ja vammautuneilke sekä kuolleitten omaisille. Myös perusterveet nuoret sairastui vakavasti ja jopa kuoli aluksi. Kukaan ei voinut etukäteen tietää onko itsellä esim. geneettinen alttius sairastua tai muu piilevä alttius. Tauti oli potentiaalisesti vaarallinen kaikille.

Kerro niille rokotehaitoista kärsiville tai rokotehaittaan kuolleen omaisille rokotteen turvallisuudesta.

Ei tainnut kukaan Suomessa kuolla rokotehaittaan. Pitää osata kieliä, jos haluaa mennä kertomaan niitten muutaman sinustromboosiin kuolleen omaisille.  Tautiinhan on kuollut Suomessakin tuhansia.

Kyllä kuoli. Heti rokotusten alussa keski-ikäinen nainen.

Silloin vielä noista uutisoitiin.

Se oli minusta niin kummallista, että päätin saman tien, että mä en moista rokotusta ota.

Hoitoalalla työskentelevä nainen kuoli, kaipaamaan jäi mies ja alaikäiset lapset. Lääkäritkin keskustelivat suljetulla palstallaan asiasta, kun liippasi läheltä, hoitoalalla kun oli.

Ja tuonkin vuoksi rokotteen vaatiminen hoitajilta palkan menetyksen uhalla oli kohtuutonta. Heille pitäisi korvata ansionmenetys täysimääräisenä korkoineen.

Ennen rokotteita esim Italiassa kuoli hurja määrä lääkäreitä, jotka hoitivat koronapotilaita.

Kannattaa tutkia mitä rokotetta siellä Italiassa vanhuksille annettiin joka todennäköisesti aiheutti ne vanhusten kuolemat, oli aika karmea juttu kun netissä tuli dokumentti vastaan. Tuolla Italian esimerkillä sitten peloteltiin koko muuta maailmaa koronan "vaarallisuudesta".

Haloota, maa kutsuu! Siellä delasi sitä jengiä ennen rokotuksia! Nyt järki käteen!

Niin, en tarkoittanutkaan koronarokotuksia vaan niitä rokotuksia joita vanhuksille annettiin aikaisemmin ja joista ne kuolemat todennäköisesti johtuivat, kun immuniteetti laski liikaa ym.

Seli seli, nyt alkaa mennä aika kaukaa haetuksi...

Yritän joskus myöhemmin kaivaa dokumentin jossa tuosta oli hyvät lähteet, mutta toisaalta sitä ei täällä julkaistaisi jos siitä ketjun tekisi. Suosittelen että tutkit itse asiaa ja tutki samalla mitä PCR-testin kehittäjä on puhunut siitä testistä, ikävä kyllä kyseinen tutkija kuoli vähän ennen kuin korona alkoi. Sattumaa vai ei?[/quote ]Lombardiassa, jossa epidemia, oli muutama vuosi aikaisemmin kovaa loppausta ottamaan joku rokote jokatapauksessa.

Kylläkyllä. BTW, niin on joka vuosi ympäri maailman kun lobataan syksyisin influenssarokotuksia tai näin keväisin TBE-rokotuksia. Se on semmosta se.

Vierailija
992/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa väestöstä otti rokotteen siksi, että saisi koronapassin ja pääsisi baariin vetämään pään täyteen. Siinä on teillä joukko älykköjä.

Itse en ottanut yhtäkään koronarokotetta, olen korkeakoulutettu, minulla ei ole mielenterveysongelmia, saati alkoholiongelmaa, joka olisi ajanut ottamaan huonosti tutkitun piikin. 

Tämä kyllä pitää paikkaansa ainakin nuoremmissa ikäryhmissä. Kaikki bilepaikat oli kiinni tai rajoitetusti auki pidemmän aikaa ja sitten kerrottiin että rokotteen ottamalla saat mennä bilettämään :D

Sitten matkustus oli myös yksi syy miksi rokote otettiin koska matkustamaan et päässyt jos ei ole koronapassia.

Tuo koronapassi oli varsin erikoinen viritelmä, eikö päättäjät tienneet sitä että rokote ei estä virusta leviämästä vai mikä järki siinä koronapassissa edes oli? Ministeri Sarkkinen myös uhkaili että koronapassi tulee käyttöön kaikkiin työpaikkoihin.

Minulle jäi koronapassista vain sellainen kuva että se oli kiristystoimi sille että ihmiset niitä rokotteita hakisi, mitään muuta järjellistä käyttöä sillä ei ollut.

Koronapassi otettiin Suomessa käyttöön tosi myöhään, ja sen tarkoitus oli epäilemättä vain nostaa nuorempien ikäryhmien rokotekattavuutta. Päättäjille taisi tulla yllätyksenä se, kuinka monet jättivät rokotteen ottamatta. Suomessa on perinteisesti rokotteet otettu hyvin. Harmi oli se, että rokote ei estänyt uusien varianttien tarttumista odotetulla tavalla, joten passin vaatimisesta katosi tavallaan pointti. Melko pianhan siitä sitten luovuttiinkin.

Eduskunnassa jokainen tiesi ,että ei estä tarttumista eikä tartuttamista,oli informoitu ja on ollut myös eduskunnan virallisilla sivuilla.

Vierailija
993/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän, miksi en tuntenut ketään, joka ei ottanut rokotetta.

Heh heh. Minä taas tunnen useammankin normaalituloisen, joka ei rokotetta ole ottanut. Enkä sitä lapsilleni otattanut. Itse otin kaksi, ja siihen se jäi. Ilmankin varmasti olisin pärjännyt. Eipä nuo kaksi annosta enää missään näy.

Vierailija
994/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi voi, ei pelota päin vastoin ja rokotukset jäi ottamatta. 

Vierailija
995/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on uusisuomen juttu. Eikös sitä aina valemediaksi ole haukuttu.

Ottamatta kantaa itse tuohon uutiseen.

Vierailija
996/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä nyt varmaan riitaa saadakaan, vaan ollaan yhtä mieltä, että koronapassi oli Suomessa epäonnistunut muualta kopioitu idea. Rokotteita ei pystytty meillä jakamaan tarpeeksi nopeasti, niin että passia olisi voinut käyttää rokotekattavuuden lisäämiseen. Tanskassahan idea toimi.

Vierailija
997/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin: rokote on vapaaehtoinen

Marin: alettava perkaamaan yksitellen ja selvitettävä miksi et ole ottanut rokotetta

Niinistö: rokottamattomat pitävät rokotettuja panttivankeina

Vierailija
998/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä surkeasti toimivasta koronarokotteesta oli koronaa vastaan kun ilman rokotettakin oli erittäin epätodennäköistä saada vaikea tautimuoto koronasta? Mikä hyöty siitä koronarokotteesta nyt edes oli? 

Jos korona olisi ollut vaarallinen tauti ja rokote olisi ollut toimiva niin kyllä minä sen olisin hakenut ilomielin. Nyt en vaivautunut ottamaan koska siitä ei ollut mitään hyötyä. 

Korona aikana oli kunnon ajojahti menossa meitä rokottamattomia kohtaan ihan päättäjien toimesta ja vieläkin mediat pyrkii meitä kiusaamaan. Kyllä minä teidän kiusaamiset kestän ja vaikka minulta olisi evätty työnteko rokottamattomuuden takia niin sitten olisin ollut työtön.

T: Vakitöissä käyvä, korkeakoulutettu,raitis,mt-ongelmaton ja ei riskiryhmään kuuluva mieshenkilö.

Vierailija
999/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän, miksi en tuntenut ketään, joka ei ottanut rokotetta.

Heh heh. Minä taas tunnen useammankin normaalituloisen, joka ei rokotetta ole ottanut. Enkä sitä lapsilleni otattanut. Itse otin kaksi, ja siihen se jäi. Ilmankin varmasti olisin pärjännyt. Eipä nuo kaksi annosta enää missään näy.

kyllä ensimäinenkin jo tekee muutoksia.

Vierailija
1000/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälly pirkänä en voi nyt ottaa koko piikkiä