Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kaikesta uhriutuva mies?!

Vierailija
19.06.2025 |

Saako tällaista käytöstä työstettyä pois miehestä? On ihan älyttömän rasittava.

Ei voi sanoa käytännössä mitään ilman että uhriutuu tai loukkaantuu. Tai jos ei sano mitään niin uhriutuu siitäkin.

Töiden vuoksi tiesin myöhästyväni tunnin sovitusta tapaamisesta ja ilmoitin siitä heti kun tiesin. Mies aloitti heti "Arvasin." Ja "En jaksa odotella, jos sinulla on parempaa tekemistä niin menen kotiin en halua olla tiellä."

Vietettiin kiva ilta ja oltiin menossa minun luo yöksi. Ihan yhtäkkiä mies vaan sanoi että "Vien sinut ja lähden sitten kotiin." Siis ihan kesken kaiken kivan. Oltiin laulettu juuri yhdessä ja sekoiltu. No arvasin heti että on taas joku huomionhaku tai vastaava ja en vastannut mitään kun alkoi ärsyttämään että piti pilata taas hyvä hetki draamailemalla. Noh mies uhriutui tästä omasta sanomisestaan ja lähti oikeasti. En kysellyt perään niin ilmestyi kohta ovelle ja sanoi että "Vein vaan auton parkkiin tuonne kauemmas." Aina jätetty yhdessä auto lähelle parkkiin. Teki mieli vaan sanoa että painu v***un. Tästä meni hetki niin olin tekemässä iltapalaa meille ja heiluin siinä keittiössä. Mies tulee siihen yhtäkkiä ja sanoo että "Jaa minä olen taas vaan tiellä kun sinulta näkyy onnistuvan tuo ruuan laitto ihan yksin. Minä lähden kotiin etten häiritse sinua." Ei se mihinkään lähtenyt piti vaan päästä draamailemaan.

Tätä jatkui aamullakin jolloin sanoin että haluan olla rauhassa en jaksa enää tätä ja sitten mies lähti. Pari päivää meni hyvin ja mies alkoi draamailla jo viesteilläkin samaan tapaan. 

Sanoi että on ikävä johon vastasin "Niin vähän on." Ja sydän ja hymiöitä. Mies vastasi että "Vähän. No eipä tällaista paskaa voikaan paljoa ikävöidä." 

Tänään laitoin viestiä meidän yhteisestä juhannuksesta josta oltiin sovittu. Vastauksia mm."Katsotaan nyt nähdäänkö." Ja kun kysyin miksi ei nähtäisi niin vastasi "Jos sinulla on jotain parempaa tekemistä." Myöhemmin "Ei meidän ole pakko nähdä saat tehdä mitä haluat." Vaikken ole missään vaiheessa puhunut mitään sellaista ja kokoajan suunnitellut mm meidän ruokia ja muuta tekemistä.

Oudointa tässä kaikessa on se että en todellakaan itse haasta riitaa, en vihjaile, en ole vihainen vaan olen aina ihan normaali ja iloinen ja mies vaan täysin yhtäkkiä aloittaa nuo draamailut.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on järjettömän huono itsetunto. Varmaan kannattaisi mennä pää kolmantena jalkanaa pariterapiaan, jos oikeasti on haluja säästää tuo suhde. Koska ei tuo tuosta parane, pahenee vaan. 

Vierailija
2/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen kotona.

Vaikka hän haukkuisi rumasti, vika ei ole ikinä häsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, onpa raskas mies. Todella. 

Vierailija
4/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivinne olla moisen miesvauvan kanssa? 

Vierailija
5/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä teidän tarinat.

Miten jaksatte?

Vierailija
6/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on järjettömän huono itsetunto. Varmaan kannattaisi mennä pää kolmantena jalkanaa pariterapiaan, jos oikeasti on haluja säästää tuo suhde. Koska ei tuo tuosta parane, pahenee vaan. 

Itsekkin olen miettinyt onko itsetunto ongelmia mutta on niin käsittämättömän outoa käytöstä. Olen miettinyt voiko olla myös jotain kontrollointia tms. Tai haluaa pitää minua varpaillaan. Toisaalta on muut huomioon ottava ja kiva kaikille aidosti, ei puhu pahaa kenestäkään, että hankala olisi uskoa hänestä että tekisi pahalla. Mutta toisaalta taas hullut osaa esittää.

Vierailija
7/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se terapia noihin auta mutta kyllä pahenee aivan varmasti ja sitten todellakin pahenee kaikki muukin. Eksä täysin samanlainen. Tuo huomionhaku ja lisäksi kiusaaminen tuolla oksettavuudella on raivostuttavaa!

Myöhemmin saattaa käydä niin että kun alkaa menemään hermot totaalisesti niin mies ei kestä sitä, jos on taipumusta vielä kateuteen, ilkeyteen, mustasukkaisuuteen ja omistushaluun niin hänetä saattaa tulla hyvin sadistinen. 

Vierailija
8/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mielikuvitus tietysti

Vierailija
9/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tasan jaksaisi katsella. Oletko kokeillut puhua hänen kanssaan asiallisesti tuosta käytöksestä? Jos hän ei tajua tai ei välitä, päästä irti.

Vierailija
10/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, sama kokemus minullakin. Kieltää kaiken osuutensa ja vastuunsa aina kaikesta. Hyvin manipulatiivinen mies, eksä kylläkin jo.

Vierailija
11/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä siis haukkuu itseään. "Olen aina tiellä." "Olen turha." jne.

Vierailija
12/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja mutta yritin kasvattaa miestä hänen äitinsä jälkeen ja yhden ilkeän naisen jälkeen. Halusi olla mies talossa mutta eipä osannut koskaan olla.

Vierailija
13/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania nämä teidän tarinat.

Miten jaksatte?

Meni mielenkiinto ja uuvuin koko elämääni. En ole aloittaja.

Vierailija
14/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä stripissä B Virtanen losauttaa Markon alulle?

Vierailija
15/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olen miettinyt onko itsetunto ongelmia mutta on niin käsittämättömän outoa käytöstä. Olen miettinyt voiko olla myös jotain kontrollointia tms. Tai haluaa pitää minua varpaillaan. Toisaalta on muut huomioon ottava ja kiva kaikille aidosti, ei puhu pahaa kenestäkään, että hankala olisi uskoa hänestä että tekisi pahalla. Mutta toisaalta taas hullut osaa esittää.

Tökkään tässä vähän sua ja sanon että luota itseesi ensisijaisesti kaikessa. Kuulostaa pelottavan tutulta käytökseltä. Jos on yhtään fiksumpi ja älykkäämpi niin oppii kontrolloimaan hyvin taitavasti ajan kanssa. Kukaan ei tajua tätä jos tästä ei puhu kenellekään ikinä.

Vierailija
16/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tasan jaksaisi katsella. Oletko kokeillut puhua hänen kanssaan asiallisesti tuosta käytöksestä? Jos hän ei tajua tai ei välitä, päästä irti.

Ei ne yleensä kestä puhua omista vastuualueistaan ja loukkaantuvat, alkavat syytellä toista osapuolta. 

Vierailija
17/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt jutella ja mies sanojensa mukaan tiedostaa ongelman ja yrittää muuttua muttei ole vielä ainakaan mitään tapahtunut. Täytyy varmaan luovuttaa? Taas uusi draama käynnissä kun en vastannut heti viestiin kun luin sen. "Katsellaan kun kerkeät, ei minin takia tarvitse tuhlata aikaa."

Vierailija
18/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä siis haukkuu itseään. "Olen aina tiellä." "Olen turha." jne.

Hakee huomiotasi. 

Vierailija
19/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisihan tuo olla masennustakin, vaikka ette kai niin tahdo - kun masentunutta haukkuvaa pidettäisiin sellaisena kuin hän onkin.

Mieluummin jotain miesvihakelpoista!

Vierailija
20/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan käydä mielisairaaloissa haukkumassa kaikki miespotilaat miesvauvoiksi? (naisia ei tietenkään, ihan eri asia)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän