Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
961/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt jaksa koko ketjua lukea, joten pahoittelut, jos joku on jo nostanut asian esiin, mutta itse ihmettelen, miten eri tavoin voi tämän rokoteprosessin muistaa. Rokottamattomat muistavat painostusta, kiristämistä ja manipulointia rokotteen ottamiseen. Itse muistan, kuinka sitä omaa rokotusvuoroa joutui odottamaan tosi pitkään. Kadehdin lääkäreitä ja hoitajia, jotka saivat rokotteen ensin. Harmitti, kun peräkylän mummot sai rokotteen ennen meitä pääkaupunkiseudulla lähitöissä toimivia, vaikka lääkäritkin suosittelivat ensin rokottamaan siellä, missä tautia on. Yöllä istuin odottamassa ajanvarauksen alkua, että sain omani mahdollisimman pian. Tottakai ymmärsin, että rokotteen ottaminen voi olla riski. Suurempana riskinä siinä kohtaa oli kuitenkin korona. Tunsin jo pari koronaan kuollutta. Jos silloin olisi kiertänyt omicron, olisin ehkä valinnut toisin. Missään kohtaa en ole kuitenkaan rokotteiden ottamista katunut, eikä niistä ole ollut haittaa. Edelleen uskon, että koronan sairastaminen on vaarallisempaa elimistölle. Pelkään, että monet tulevat kuolemaan aiemmin tämän elimistöä vaurioittavan viruksen takia. Käyttäkää aikanne väittelyyn, jos se on teistä sen arvoista.

Teitä lähiöissä toimivia? :D

Vierailija
962/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-muuttajat, mikä ei yllätä ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on ny foliohattujen vuoro vaahdota :D ovat paikkansa valossa ansainneet en tiiä täysin oikeessa mutta 8/10. enkä tarkota niitä hulluimpia.

Mulla on tullut niin monta sulkaa foliohattuun tässä kuviossa, että se on jo ihan käypä inkkarin kotsa.

Kaikki tieto on kaikkien saatavilla netissä. Ainoa mitä tarvitaan, on lukea se. Minä vain yritin varoittaa. Mutta siitä huolimatta en alenna itseäni vaahtoamisen tasolle ja toivottavasti ei kukaan muukaan. Sitä tasoa tuli nähtyä riittävästi rokotettujen taholta.

Vierailija
964/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotelobby täällä yhä soittaa rikkonaista levyään "tutkitusta ja turvallisesta" sekä grafeeneista ja liskoista. Harmittaako, kun jauhantanne aiheutti lähinnä äänivyöryn persuille?

Älä lähde mukaan noiden provikaatioihin. Venäjä tekee tuota ihan järjestelmällisesti.

Ne pyrkivät hämmentämään länsimaita koko ajan luomalla vastakkainasettelua ja epäluuloa eri ihmisryhmien välille. Määrätystä aggressiivisesta kirjoitustyylistä tunnistaa ne. Venäläiset ovat erityisesti harhautuksen mestareita. Karmeaa miten suomalaiset aina kiltisti lähtevät mukaan vihaamaan toinen toistaan ja oikea vihollinen jää kokonaan huomaamatta.

Ilmiantakaa kaikki sellaiset ja tutkikaa taustat tarkemmin.

KGB kaappasi Suomen haltuunsa heti sodan jälkeen. NL otti haltuunsa kaikki tärkeimmät tahot, kuten politiikan, koko mediakentän, talouden, koulutuksen ja kulttuurielämän.

Kieltäytykää kaikista kontakteista venäläisten kanssa. Värvääjä aloittaa toimintansa niin, että lähestyy suomalaista ja pyrkii ensiksi "ystävyyteen" suomalaisen kanssa. Sen jälkeen aloitetaan myyräntyö.

Näitä tyyppejä ei vieläkään ole karkotettu Suomesta. Kaikki suomalaisetkin kätyrit liikkuvat vieläkin vapaalla jalalla. Tällaisten ketjujen kohdalla jäljet johtavat sylttytehtaalle Moskovaan.

Korkeimmilla tahoilla olevilla on vieläkin suoja eikä media paljasta heitä. Tämä kertoo kaiken Suomesta.

Naton myötä toivottavasti asiaan saadaan pian korjaus.

Lisään vielä, että rokottamattomat olivat kansa vihan kohteena. Jää arvattavaksi mikä ihmisryhmä on seuraavana. Vallalla oleva riita tulevasta hallituksesta on myös itänaapurin puuhaa. SDP ja kepu ovat vanhoja ja kokeneita tahoja venäläisten myyräntyöstä ja vakoilusta.

En kerro nimeä joka on erityisen näkyvällä paikalla tällä hetkellä liittyen asiaan.

Vierailija
965/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille teille jotka yhä edelleen puolustatte mRNA-piikkejä niin tutkikaa missä kaikessa Bill Gates on ollut mukana Afrikassa ja Intiassa ja kuinka paljon ihmiset siellä ovat kärsineet niistä rokotekokeiluista.

Vierailija
966/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on ny foliohattujen vuoro vaahdota :D ovat paikkansa valossa ansainneet en tiiä täysin oikeessa mutta 8/10. enkä tarkota niitä hulluimpia.

Mulla on tullut niin monta sulkaa foliohattuun tässä kuviossa, että se on jo ihan käypä inkkarin kotsa.

Kaikki tieto on kaikkien saatavilla netissä. Ainoa mitä tarvitaan, on lukea se. Minä vain yritin varoittaa. Mutta siitä huolimatta en alenna itseäni vaahtoamisen tasolle ja toivottavasti ei kukaan muukaan. Sitä tasoa tuli nähtyä riittävästi rokotettujen taholta.

Muista, että nataliat eivät osaa suomea kuten pitäisi. Nämä hyöd. id. taas vastaavasti ovat aika sivistymättömiä, heitä on helppo hämmentää ja manipuloida.

Vierailija
967/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä viestiketju on yhä täällä? Yleensä nämä koronaa ja koronarokotteita käsittelevät ketjut poistuu täältä hyvin pian pois.

Vierailija
968/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailkaa aina sellaisia tilanteita joihin liittyy tällainen toiminta:

AINA, kun suomalaiset usutetaan toisiaan vastaan.

Tämä on tyypillistä venäläistä toimintaa. Myös Kiina tekee tätä. Euroopassa on sota. Meillä ei sijaintimmekaan takia ole varaa jakaa kansaa kahtia. Itse asiassa tällaiseen ei ole varaa yhdessäkään länsimaassa. Katkaiskaa kaikki yhteydet venäläisiin. Heille pitää antaa lähtöpassit myös korkeammista viroista. Salonius-Pasternak on mm. puhunut tästä. TämäKIN on venäläisten hybridisotaa.

Mikä auktoriteetti Salonius-Pasternak on? Kun on Aaltolan ja Toverin juttuja kuunnellut niin on mennyt uskottavuus näihin median asiantuntijoihin. Tuota hajoita ja hallitse systeemiä käyttää hyvin monet tahot, sen takia Sorokset ja muut rosvot rahoittaa ryhmiä vastakkaisilta puolilta.

Vierailija
969/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille teille jotka yhä edelleen puolustatte mRNA-piikkejä niin tutkikaa missä kaikessa Bill Gates on ollut mukana Afrikassa ja Intiassa ja kuinka paljon ihmiset siellä ovat kärsineet niistä rokotekokeiluista.

Bill Gates ei noita piikkejä kelpuuta perheelleen. Eikö herätä mitään kysymyksiä??

Vierailija
970/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mitään noista ja ainoa syy sille, etten koronarokotuksia ottanut oli se ettei nämä nykyrokotteet estä käytännössä lainkaan tartunnan saamista.

Sekin kyllä päätökseeni vaikutti, että 2xrokotettuna väitettiin olevan tartunnalta suojassa, vaikka nämä rokotevalmistajat ei sellaista luvanneet. Näiden heikko teho etenkin tartuntaa vastaan, kun oli tietenkin selvinnyt jo tutkimuksissa.

Hyvin olen pärjännyt ilman tartuntaa tähän asti ihan hengityssuojainta käyttämällä ja niin ajattelin myös jatkaa. Näin jo liiankin hyvin ja läheltä mihin kuntoon se tartunta voi hyväkuntoisen ja perusterveen ihmisenkin viedä eli no thanks.

Vierailija
971/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa väestöstä otti rokotteen siksi, että saisi koronapassin ja pääsisi baariin vetämään pään täyteen. Siinä on teillä joukko älykköjä.

Itse en ottanut yhtäkään koronarokotetta, olen korkeakoulutettu, minulla ei ole mielenterveysongelmia, saati alkoholiongelmaa, joka olisi ajanut ottamaan huonosti tutkitun piikin. 

Vierailija
972/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanette tämänkin, että näihin rokotteisiin oli sekoitettu erittäin vahvasti politiikka.

Ei ole todellakaan sattumaa, että Venäjällä ja Kiinassa oli eri rokotteet.

Älkää nyt hyvät ihmiset enää lähtekö "lääketieteen" nimissä tehtyihin kokeiluihin joissa on mukana politiikka. Sisäpolitiikka ja geopolitiikka.

Vierailija
973/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailkaa aina sellaisia tilanteita joihin liittyy tällainen toiminta:

AINA, kun suomalaiset usutetaan toisiaan vastaan.

Tämä on tyypillistä venäläistä toimintaa. Myös Kiina tekee tätä. Euroopassa on sota. Meillä ei sijaintimmekaan takia ole varaa jakaa kansaa kahtia. Itse asiassa tällaiseen ei ole varaa yhdessäkään länsimaassa. Katkaiskaa kaikki yhteydet venäläisiin. Heille pitää antaa lähtöpassit myös korkeammista viroista. Salonius-Pasternak on mm. puhunut tästä. TämäKIN on venäläisten hybridisotaa.

Mikä auktoriteetti Salonius-Pasternak on? Kun on Aaltolan ja Toverin juttuja kuunnellut niin on mennyt uskottavuus näihin median asiantuntijoihin. Tuota hajoita ja hallitse systeemiä käyttää hyvin monet tahot, sen takia Sorokset ja muut rosvot rahoittaa ryhmiä vastakkaisilta puolilta.

Rauhoituhan natalia nyt. Salonius-Pasternak ei ole poliittinen toimija.

Vierailija
974/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt jaksa koko ketjua lukea, joten pahoittelut, jos joku on jo nostanut asian esiin, mutta itse ihmettelen, miten eri tavoin voi tämän rokoteprosessin muistaa. Rokottamattomat muistavat painostusta, kiristämistä ja manipulointia rokotteen ottamiseen. Itse muistan, kuinka sitä omaa rokotusvuoroa joutui odottamaan tosi pitkään. Kadehdin lääkäreitä ja hoitajia, jotka saivat rokotteen ensin. Harmitti, kun peräkylän mummot sai rokotteen ennen meitä pääkaupunkiseudulla lähitöissä toimivia, vaikka lääkäritkin suosittelivat ensin rokottamaan siellä, missä tautia on. Yöllä istuin odottamassa ajanvarauksen alkua, että sain omani mahdollisimman pian. Tottakai ymmärsin, että rokotteen ottaminen voi olla riski. Suurempana riskinä siinä kohtaa oli kuitenkin korona. Tunsin jo pari koronaan kuollutta. Jos silloin olisi kiertänyt omicron, olisin ehkä valinnut toisin. Missään kohtaa en ole kuitenkaan rokotteiden ottamista katunut, eikä niistä ole ollut haittaa. Edelleen uskon, että koronan sairastaminen on vaarallisempaa elimistölle. Pelkään, että monet tulevat kuolemaan aiemmin tämän elimistöä vaurioittavan viruksen takia. Käyttäkää aikanne väittelyyn, jos se on teistä sen arvoista.

Kun nyt kysyit, niin olen opettajana Itä-Helsingissä, ja rokote olisi tosiaan kelvannut heti. Pitkä oli aika odotella omaa vuoroa.

Vierailija
975/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja. Terveys säilyi. Rokotteita ottaneet työkaverit koko ajan outojen vaivojen takia saikulla.

Vierailija
976/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa väestöstä otti rokotteen siksi, että saisi koronapassin ja pääsisi baariin vetämään pään täyteen. Siinä on teillä joukko älykköjä.

Itse en ottanut yhtäkään koronarokotetta, olen korkeakoulutettu, minulla ei ole mielenterveysongelmia, saati alkoholiongelmaa, joka olisi ajanut ottamaan huonosti tutkitun piikin. 

Tämä kyllä pitää paikkaansa ainakin nuoremmissa ikäryhmissä. Kaikki bilepaikat oli kiinni tai rajoitetusti auki pidemmän aikaa ja sitten kerrottiin että rokotteen ottamalla saat mennä bilettämään :D

Sitten matkustus oli myös yksi syy miksi rokote otettiin koska matkustamaan et päässyt jos ei ole koronapassia.

Tuo koronapassi oli varsin erikoinen viritelmä, eikö päättäjät tienneet sitä että rokote ei estä virusta leviämästä vai mikä järki siinä koronapassissa edes oli? Ministeri Sarkkinen myös uhkaili että koronapassi tulee käyttöön kaikkiin työpaikkoihin.

Minulle jäi koronapassista vain sellainen kuva että se oli kiristystoimi sille että ihmiset niitä rokotteita hakisi, mitään muuta järjellistä käyttöä sillä ei ollut.

Vierailija
977/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bill ja Melinda Gates - säätiö on sponssannut vahvasti WHOta. En tiedä onko heidän, tai kenen päätös siitä, että tästä lähtien WHO on ylin auktoriteetti ja se päättää yksin, milloin pandemia julistetaan ja myös sen miten silloin toimitaan. Bill todennäköisesti tietää miten tämä tarina etenee.

Vierailija
978/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä pitää paikkaansa ainakin nuoremmissa ikäryhmissä. Kaikki bilepaikat oli kiinni tai rajoitetusti auki pidemmän aikaa ja sitten kerrottiin että rokotteen ottamalla saat mennä bilettämään :D

Sitten matkustus oli myös yksi syy miksi rokote otettiin koska matkustamaan et päässyt jos ei ole koronapassia.

Tuo koronapassi oli varsin erikoinen viritelmä, eikö päättäjät tienneet sitä että rokote ei estä virusta leviämästä vai mikä järki siinä koronapassissa edes oli? Ministeri Sarkkinen myös uhkaili että koronapassi tulee käyttöön kaikkiin työpaikkoihin.

Minulle jäi koronapassista vain sellainen kuva että se oli kiristystoimi sille että ihmiset niitä rokotteita hakisi, mitään muuta järjellistä käyttöä sillä ei ollut.

En tarvinnut koronapassia mihinkään, vaikka siis olin rokotettu. Miksi ihmeessä olisin pandemian aikana käynyt rafloissa tai matkustanut ulkomaille.

Vierailija
979/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rokotettu ja en käyttänyt kertaakaan koronapassia, koska fiksuna ja korkeakoulutettuna tajusin, että pandemian aikana otetaan rokotteet ja ei hilluta baareissa tai matkustella.

Vierailija
980/3846 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt kysyit, niin olen opettajana Itä-Helsingissä, ja rokote olisi tosiaan kelvannut heti. Pitkä oli aika odotella omaa vuoroa.

Moi opettajakollega! :D

Valista itsäsi kun seuraavan kerran alkaa tällainen show.

Muistanet, että opettajien yksi tärkeä tehtävä on opettaa ihmisiä hankkimaan pätevää tietoa. Siis muun ammattitaidon lisäksi.