Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
2981/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työelämässä ja en ottanut myrkkypiikkejä.

Se on oikein. 100% suomalaisista ei ole ottanut myrkkypiikkejä. Ei tietenkään. Miksi viranomaiset sellaisia tarjoaisivat? Eihän siinä olisi mitään järkeä.

Viranomaisella ei tarvitse olla järkeä. Heillä on laki.

Ja nyt tulee se mutta; he eivät aina osaa tulkita sitä niinkuin lain säätäjä on tarkoittanut.

Joskus käy niin, että tulkisevat lakia aivan päinvastoin kuin on tarkoitettu.

Lain tueksi on laadittu myös sovelmisohje, se hieman helpottaa viranomaisten tulkitaa ja ohjaa viranomaista tekemään päätökset lain hengen mukaisesti.

Ja jälleen mutta; jotkut viranomaiset tekevät soveltamisohjeen lisäksi omia aluekohtaisia ohjeita - ja voidaan mennä ihan väärälle raiteelle, tehdään päätöksiä jotka eivät ole lain hengen mukaisia.

Virainomaistyössä järjestä on vain haittaa. Omat aivot kannattaa laittaa laatikkoon päivän ajaksi ja toimia vain ohjeiden mukaan, ja luottaa siihen että joku järkevä ne on laatinut. Läheskään aina ei niin ole.

Ei ole helppoa olla viranomaistyössä, kun oman järjen käyttö ei siinä työssä ole suotavaa.

- - -

"Omat aivot kannattaa laittaa laatikkoon päivän ajaksi ja toimia vain ohjeiden mukaan, ja luottaa siihen että joku järkevä ne on laatinut. Läheskään aina ei niin ole."

Totta!  Jos jokin THL:n ohje  tai suositus arveluttaa, asian todellinen laita kannattaa tsekata MV-lehdestä tai Bitchuite-videoilta. Ne'e ovat riippumattomia ja luotettavia tietolähteitä....

...niin mitä nyt MV on ikiaikaisen ystävämme venäläisen talutusnuorassa...

- - -

....mitä nyt sarkasmi huumorin lajina on välillä vaikeaa tunnistaa...

Jatkoin kyllä ihan sarkasmin ymmärtäen, mutta kaikki eivät sitä ymmärrä!

Vierailija
2982/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa puhdasta valkoista totuutta, ja täyttä mustaa valhetta, ei sen paremmin rokotusten kuin Venäjänkään suhteen. Typeryyttä on suhtautua asiaan mustavalkoisesti ja pitää läntistä uutisointia neutraalina ja objektiivisena, ja uskoa että propagandaa on vain Venäjällä.

Tämäpä juuri. Hyväuskoisia hölmöjä riittää,luullaan että Suomessa on paremmat oltavat sananvapauden ja demokratian suhteen.

... kuin Venäjälläkö? Joko olet todella pihalla tai sitten olet ryzytrolli, ei ole muuta vaihtoehtoa. Tee koe: mene huutamaan presidentinlinnan eteen: "Niinistö on tyhmä homo! NATO on paska liitto!" ja vastaavasti Kremlin eteen "Pjutin on tyhmä homo! Venäjä sotii Ukrainassa". Kummassa veikkaat joutuvasi 15 vuodeksi linnaan?

Tai vaihtoehtona, jos et siis tykkää huudella: mene pitämään tyhjää A-nelosta Pressanlinnan ja Kremlin eteen. Kummassa saat pamppua alle kymmenen minuutin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella tyytyväinen, etten ottanut rokotetta. Korona oli ihan perusflunssa.

Niinhän sinä vielä luulet.

Vierailija
2984/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotusta, olen IT guru. Katselin naapureideni jatkuvaa sairastelua rokotteiden jälkeen. Hallitsematonta verenvuotoa, joka ei mennyt ohi ilman päivystyskäyntiä. Toisella rintasyöpä levisi, tätä ennen remissiossa. Tein oikean valinnan. Lähipiiriä käytin päätöksen tekoon, noita sivuvaikutuksia en halua.

Olen jo toistanut tämän n kertaa... Teidän hörhöjen lähipiirissä on todella vaarallista olla rokotettu, koskapa porukka lakoaa kuin heinää. Minun tuttavapiirissäni (olen jonkinlainen myynnin tuki isossa firmassa, joten sitä tuttavapiiriä on sekä yksityisesti, omass firmassa että ulkopuolella) ei ole ollut mitään parin päivän kuumetta kummempaa rokotusten jälkeen

Vierailija
2985/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella tyytyväinen, etten ottanut rokotetta. Korona oli ihan perusflunssa.

Kannattaa ollakin tyytyväinen. Osa sairastaa oireettomana. Itselläni nenä vuoti 2 päivää.

Vierailija
2986/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotusta, olen IT guru. Katselin naapureideni jatkuvaa sairastelua rokotteiden jälkeen. Hallitsematonta verenvuotoa, joka ei mennyt ohi ilman päivystyskäyntiä. Toisella rintasyöpä levisi, tätä ennen remissiossa. Tein oikean valinnan. Lähipiiriä käytin päätöksen tekoon, noita sivuvaikutuksia en halua.

Olen jo toistanut tämän n kertaa... Teidän hörhöjen lähipiirissä on todella vaarallista olla rokotettu, koskapa porukka lakoaa kuin heinää. Minun tuttavapiirissäni (olen jonkinlainen myynnin tuki isossa firmassa, joten sitä tuttavapiiriä on sekä yksityisesti, omass firmassa että ulkopuolella) ei ole ollut mitään parin päivän kuumetta kummempaa rokotusten jälkeen

Ne haittavaikutukset voi tullamyöhemminkin kuin 2:n päivän jälkeen.

Vierailija
2987/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että tapaan tuttaviani vain heti rokotuksen jälkeen tms.? Urpo...

Vierailija
2988/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet varsinainen häirikkö.

Vierailija
2989/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää nenää rokotekammoisille persuille: tässä todennäköinen pääsyyllinen monien maiden "ylimääräisille" kuolemille; Iltalehden otsikko:

Tutkijat varoittavat: Suursuosittu lisäaine tappaa sydän­kohtaukseen ja aivo­halvaukseen

Kyseessä on tietenkin erytritoli (C4 H10 O4), kaloriton makeutusaine, jota valmistettaneen tavallisesta sakkaroosista (C12 H22 O11).

Tuota aivo- ja sydänhalvauksia aiheuttavaa myrkkyä on mm. SteviaSweet -tuotteessa ja ns. karppisokerina, tai silleen. 😁

Vierailija
2990/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet varsinainen häirikkö.

Miten minut tekee häiriköksi se, että sinun argumenttisi on huono? Minä näen ihmisiä, jotka näkevät ihmisiä, jotka taas näkevät toisia ihmisiä. Kyllä sieltä olisi kuulunut joukkokuolemista ja rokotevammoista, jos sellaisia olisi. Ihan jo työnikin puolesta olen hiljaa kannastani rokotteisiin, sillä koskaan ei tiedä, josko se asiakkaan edustaja olisikin denialistihörhö, joten kukaan ei varmaan aroksu kertoa minulle.  

Vierailija
2991/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani lääkäri, en ole päihdeongelmainen, äidinkieleni on suomi ja äitini otti useammankin rokotteen, minä en ottanut yhtään rokotetta.

Vierailija
2992/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden lopulla rokottamattomia sairaalahoidossa 10,6%, tämän vuoden alussa 11,1%. Vähintään yksi rokote on 88,9% 18+ vuotiaista ja tuohon kun otetaan mukaan rokottamattomat 12-17-vuotiaat, jotka taulukossa mukana, eikös sairaalapotilaissa ole rokottamattomien osalta aliedustusta? Ja noista rokottamattomistakin potilaista yli puolet on yli 70-vuotiaita eli olisko heillä jokin syy, ettei ole voitu rokottaa? Miksei nuoremmillakin. Joka tapauksessa ei nuo rokotteet tosiaan suojaa heitä, jotka eniten suojaa tarvitsisivat.

- - -

Oheinen grafiikka kertoo ihan muuta. Kun huomoidaan vajavaisesti kerran rokotetut ja täysin rokottamattomat, niin heidän osuutensa sairalahoitoon joutuneiden määrästä on aivan selkeän räikeä.

Vai miten sinä tulkitset grafiikkaa "Sairaalahoitoa vaatineiden tartuntojen ilmaantuvuus alttiissa väestössä (kuukaudessa / 100 000 henkilöä) iän ja rokotussuojan mukaan, 01.01.2023 – 31.03.2023"

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/summary_cov19inc…

Niin, no miten nuo taulukot ja grafiikat istuvat yksiin? Joku viisaampi voi selittää. Ensimmäisen mukaan sairaalassa on ollut viime aikoina yli 80% täysin rokotettuja ja rokottamattomissa ei prosentuaalisesti yliedustusta.

Ja eipä siirrellä niitä maalitolppia. Rokottamaton on rokottamaton. Oletko sinä miettinyt, että ihmisillä on ollut hyvä syy jättää rokottautuminen yhteen annokseen?

- - -

"Rokottamaton on rokottamaton"

Juurikin näin.  Ensimmäinen koronarokotus oli useimmiten kaksiosainen. Rokote oli suunniteltu kaksiosaiseksi, ja oikeastaan henkilö pitäisi luokitella paremminkin rokottamattomaksi, jos toinen puuttuu.

Älä nyt selitä. Ne ihmiset ovat ottaneet yhden annoksen ja, jostain syystä, jättäneet siihen.

- - -

Aivan kuin itse totesit: "Rokottamaton on rokottamaton".  Syy voi olla mikä hyvänsä ja ei se asiaa muuksi muuta.

Eivät he ainakaan neitseellisiä edusta.

Vierailija
2993/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos nanoroboteille ja mielenhallinta lääkkeille, olen puhdasverinen suomalainen mielummin, kuin suurten lääketehtaiden drooni.

Vierailija
2994/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että riskiryhmäläisiä kuolee jatkuvasti koronaan. Marraskuussa annetut rokotteet eivät heitä enää pahemmin suojaa ja kun tautia on nyt paljon liikkeellä uudella tarttuvammalla variantilla eikä ole rajoituksia eikä kukaan käytä maskia, niin tottakai riskiryhmäläiset sairastuvat ja kuolevat. Hemmetin yksinkertaista.

Harmittavan lyhytaikainen ja heikko teho rokotteella. Viime vuoden viimeisellä kolmanneksella sairaalahoidossa oli 4546 koronapotilasta, joista 3649 täysin rokotettuja. Tämän vuoden ensimmäisellä neljänneksellä 910 potilasta, joista 735 täysin rokotettuja.

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_cov…

Ottaen huomioon sen, että suuri osa sairaaloissa olevista on monisairaita vanhuksia, joilla rokotteetkaan eivät usein herätä kunnon immuunivastetta, niin nuo luvut tarkoittavat rokottamattomien huomattavaa yliedustusta. Hämmästyttävää, mutta totta. Laskepa itse noitten lukujen perusteella.

Muistetaanpa nyt vielä sekin, että kaikkein sairaimmille ei voi rokotetta edes antaa vaikka haluaisivat. Heidät toki lasketaan rokottamattomiksi, ja heidän kuolleisuutensa on korkea.

Kyllä tehostetun palveluasumisen dementikoillekin annettiin rokotteet, ellei heillä sattunut olemaan rokotekriittistä hörhöomaista.

Heidän äidit oli rokottamattomia.

Vierailija
2995/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- - -

Aivan kuin itse totesit: "Rokottamaton on rokottamaton".  Syy voi olla mikä hyvänsä ja ei se asiaa muuksi muuta.

Jep, ja kerran rokotetut eivät ole rokottamattomia.

Vierailija
2996/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos nanoroboteille ja mielenhallinta lääkkeille, olen puhdasverinen suomalainen mielummin, kuin suurten lääketehtaiden drooni.

Noista harhoista kannattaa jutella aluksi tk-lääkärille. Hän voi sitten antaa lähetteen eteenpäin.

Vierailija
2997/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkefirmat kyllä palkitsevat lääkäreitä. Eli kyllä kun kirjoittaa tietyn lääkeyhtiön valmisteen hyötyyjän siitä tavalla tai toisella. Olen ollut seuraamassa lääke-esittelyissä. Oli hyvät tarjoilut

Tämä tapahtui yksityisellä.

Vierailija
2998/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - -

Totta!

"Vaccine history

The history of vaccines shows that severe effects following vaccination can occur. But when they do, these effects tend to happen within two months of vaccination"

- Edes foliohattukerhon satuosasto ei ole kyennyt säveltämään vähääkään uskottavalle kuulustavaa riimiä siitä, miten ihmeessä mikään rokotuksen sivuvaikutus voisi tulla vasta vuosien kuluttua, tai täälläkin esillä olleen 10 vuoden päästä.

- Tieteellä ei tietääkseni ole harmainta hajua, miten jokin rokotehaitta voisi nousta esiin vasta vuosien kuluttua.

Vierailija
2999/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkefirmat kyllä palkitsevat lääkäreitä. Eli kyllä kun kirjoittaa tietyn lääkeyhtiön valmisteen hyötyyjän siitä tavalla tai toisella. Olen ollut seuraamassa lääke-esittelyissä. Oli hyvät tarjoilut

Tämä tapahtui yksityisellä.

https://www.laaketeollisuus.fi/uutishuone/uutiset/laakkeita-ei-saa-mark…

Vierailija
3000/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista harhoista kannattaa jutella aluksi tk-lääkärille. Hän voi sitten antaa lähetteen eteenpäin.

Mene jo lobbaamaan muualle. Et ole saanut täällä yhtään muuttamaan mielipidettään. Me emme ole lääketehtaiden koekaniineita.

Jos kuvittelee lääkkeissä tai rokotteissa olevan nanobotteja, on vakavasti paranoidinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme