Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
3001/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työelämässä ja en ottanut myrkkypiikkejä.

Se on oikein. 100% suomalaisista ei ole ottanut myrkkypiikkejä. Ei tietenkään. Miksi viranomaiset sellaisia tarjoaisivat? Eihän siinä olisi mitään järkeä.

Viranomaisella ei tarvitse olla järkeä. Heillä on laki.

Ja nyt tulee se mutta; he eivät aina osaa tulkita sitä niinkuin lain säätäjä on tarkoittanut.

Joskus käy niin, että tulkisevat lakia aivan päinvastoin kuin on tarkoitettu.

Lain tueksi on laadittu myös sovelmisohje, se hieman helpottaa viranomaisten tulkitaa ja ohjaa viranomaista tekemään päätökset lain hengen mukaisesti.

Ja jälleen mutta; jotkut viranomaiset tekevät soveltamisohjeen lisäksi omia aluekohtaisia ohjeita - ja voidaan mennä ihan väärälle raiteelle, tehdään päätöksiä jotka eivät ole lain hengen mukaisia.

Virainomaistyössä järjestä on vain haittaa. Omat aivot kannattaa laittaa laatikkoon päivän ajaksi ja toimia vain ohjeiden mukaan, ja luottaa siihen että joku järkevä ne on laatinut. Läheskään aina ei niin ole.

Ei ole helppoa olla viranomaistyössä, kun oman järjen käyttö ei siinä työssä ole suotavaa.

- - -

"Omat aivot kannattaa laittaa laatikkoon päivän ajaksi ja toimia vain ohjeiden mukaan, ja luottaa siihen että joku järkevä ne on laatinut. Läheskään aina ei niin ole."

Totta!  Jos jokin THL:n ohje  tai suositus arveluttaa, asian todellinen laita kannattaa tsekata MV-lehdestä tai Bitchuite-videoilta. Ne'e ovat riippumattomia ja luotettavia tietolähteitä....

...niin mitä nyt MV on ikiaikaisen ystävämme venäläisen talutusnuorassa...

- - -

....mitä nyt sarkasmi huumorin lajina on välillä vaikeaa tunnistaa...

Jatkoin kyllä ihan sarkasmin ymmärtäen, mutta kaikki eivät sitä ymmärrä!

👍 ei...

Vierailija
3002/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotusta, olen IT guru. Katselin naapureideni jatkuvaa sairastelua rokotteiden jälkeen. Hallitsematonta verenvuotoa, joka ei mennyt ohi ilman päivystyskäyntiä. Toisella rintasyöpä levisi, tätä ennen remissiossa. Tein oikean valinnan. Lähipiiriä käytin päätöksen tekoon, noita sivuvaikutuksia en halua.

Olen jo toistanut tämän n kertaa... Teidän hörhöjen lähipiirissä on todella vaarallista olla rokotettu, koskapa porukka lakoaa kuin heinää. Minun tuttavapiirissäni (olen jonkinlainen myynnin tuki isossa firmassa, joten sitä tuttavapiiriä on sekä yksityisesti, omass firmassa että ulkopuolella) ei ole ollut mitään parin päivän kuumetta kummempaa rokotusten jälkeen

Ne haittavaikutukset voi tullamyöhemminkin kuin 2:n päivän jälkeen.

How the World’s First Dengue Vaccination Drive Ended in Disaster

https://www.scientificamerican.com/article/how-the-worlds-first-dengue-…

- - -

Totta!

"Vaccine history

The history of vaccines shows that severe effects following vaccination can occur. But when they do, these effects tend to happen within two months of vaccination"

- Edes foliohattukerhon satuosasto ei ole kyennyt säveltämään vähääkään uskottavalle kuulustavaa riimiä siitä, miten ihmeessä mikään rokotuksen sivuvaikutus voisi tulla vasta vuosien kuluttua, tai täälläkin esillä olleen 10 vuoden päästä.

- Tieteellä ei tietääkseni ole harmainta hajua, miten jokin rokotehaitta voisi nousta esiin vasta vuosien kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - -

Aivan kuin itse totesit: "Rokottamaton on rokottamaton".  Syy voi olla mikä hyvänsä ja ei se asiaa muuksi muuta.

Jep, ja kerran rokotetut eivät ole rokottamattomia.

.....ja eivät rokotettujakaan.

Vierailija
3004/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotusta, olen IT guru. Katselin naapureideni jatkuvaa sairastelua rokotteiden jälkeen. Hallitsematonta verenvuotoa, joka ei mennyt ohi ilman päivystyskäyntiä. Toisella rintasyöpä levisi, tätä ennen remissiossa. Tein oikean valinnan. Lähipiiriä käytin päätöksen tekoon, noita sivuvaikutuksia en halua.

Olen jo toistanut tämän n kertaa... Teidän hörhöjen lähipiirissä on todella vaarallista olla rokotettu, koskapa porukka lakoaa kuin heinää. Minun tuttavapiirissäni (olen jonkinlainen myynnin tuki isossa firmassa, joten sitä tuttavapiiriä on sekä yksityisesti, omass firmassa että ulkopuolella) ei ole ollut mitään parin päivän kuumetta kummempaa rokotusten jälkeen

- - -

Totta!

"Vaccine history

The history of vaccines shows that severe effects following vaccination can occur. But when they do, these effects tend to happen within two months of vaccination"

- Edes foliohattukerhon satuosasto ei ole kyennyt säveltämään vähääkään uskottavalle kuulustavaa riimiä siitä, miten ihmeessä mikään rokotuksen sivuvaikutus voisi tulla vasta vuosien kuluttua, tai täälläkin esillä olleen 10 vuoden päästä.

- Tieteellä ei tietääkseni ole harmainta hajua, miten jokin rokotehaitta voisi nousta esiin vasta vuosien kuluttua.

Eihän niitä oikein toimivilla rokotteilla yleensä tulekaan.

Vierailija
3005/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa ottaa päähän tuota yhtä jankkaajaa. Sulla on immuuni pas kana.

Vierailija
3006/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - -

Aivan kuin itse totesit: "Rokottamaton on rokottamaton".  Syy voi olla mikä hyvänsä ja ei se asiaa muuksi muuta.

Hyvä pointti. Rokottamaton voi muuttaa mielensä, rokotettu ei.

Vierailija
3007/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Höpöhöpö taas.

Tutkitusti siitä on ollut hyöty, ettei sairastu vakavasti.

Ja höpö höpö. Olen rokottamaton ja sairastanut koronan ja todella lievänä ihan kuin tavallinen flunssa ilman räkätautia ja korkeeaa kuumetta. Että siis mikä hyöty siitä rokotteesta olis ollu?

Vierailija
3008/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos nanoroboteille ja mielenhallinta lääkkeille, olen puhdasverinen suomalainen mielummin, kuin suurten lääketehtaiden drooni.

Drooni...???

Tilanne taitaa olla se, ettet ole ensimmäistäkään noista luetteloimistasi asioista😅😂🤣

"NATO ei voi tallettaa Suomea"

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009405879.html

Vierailija
3009/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että riskiryhmäläisiä kuolee jatkuvasti koronaan. Marraskuussa annetut rokotteet eivät heitä enää pahemmin suojaa ja kun tautia on nyt paljon liikkeellä uudella tarttuvammalla variantilla eikä ole rajoituksia eikä kukaan käytä maskia, niin tottakai riskiryhmäläiset sairastuvat ja kuolevat. Hemmetin yksinkertaista.

Harmittavan lyhytaikainen ja heikko teho rokotteella. Viime vuoden viimeisellä kolmanneksella sairaalahoidossa oli 4546 koronapotilasta, joista 3649 täysin rokotettuja. Tämän vuoden ensimmäisellä neljänneksellä 910 potilasta, joista 735 täysin rokotettuja.

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_cov…

Ottaen huomioon sen, että suuri osa sairaaloissa olevista on monisairaita vanhuksia, joilla rokotteetkaan eivät usein herätä kunnon immuunivastetta, niin nuo luvut tarkoittavat rokottamattomien huomattavaa yliedustusta. Hämmästyttävää, mutta totta. Laskepa itse noitten lukujen perusteella.

Muistetaanpa nyt vielä sekin, että kaikkein sairaimmille ei voi rokotetta edes antaa vaikka haluaisivat. Heidät toki lasketaan rokottamattomiksi, ja heidän kuolleisuutensa on korkea.

Kyllä tehostetun palveluasumisen dementikoillekin annettiin rokotteet, ellei heillä sattunut olemaan rokotekriittistä hörhöomaista.

Miten tuo liittyy edellä sanottuun mitenkään? Ei dementikko ole mikään kaikkein sairain.

Vierailija
3010/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut koronaa tähän päivään mennessäkään ja olen rokottamaton. Missähän se viipyy?

Vierailija
3011/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - -

Hyvä pointti. Rokottamaton voi muuttaa mielensä, rokotettu ei.

Tunnen itsekin monta rokottamatonta, jotka ekan koronan jälkeen muuttivat mielensä. Samoin uutisoinneissa heistä on kerrottu joskus:

"Moni sairaalaan joutunut rokottamaton katuu valintaansa – Lääkäri: ”Eniten harmittaa potilaiden kärsimys”"

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/moni-sairaalaan-joutunut-rokottamato…

Vierailija
3012/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - -

Totta!

"Vaccine history

Sikainfluenssarokotteen haitat ilmenivät vasta vuosien kuluttua rokotteen ottamisesta. No oliko tieteellä tähän joku selitys?

Vierailija
3013/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote esti iäkkäiden koronakuolemia kait mutta nyt ihmisiä menehtyy paljon ja on ylikuolleisuutta rokotteiden takia joten aika plusmiinus nolla oli koronarokotteiden hyöty. 

Vierailija
3014/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Höpöhöpö taas.

Tutkitusti siitä on ollut hyöty, ettei sairastu vakavasti.

Ja höpö höpö. Olen rokottamaton ja sairastanut koronan ja todella lievänä ihan kuin tavallinen flunssa ilman räkätautia ja korkeeaa kuumetta. Että siis mikä hyöty siitä rokotteesta olis ollu?

n = 1

Vierailija
3015/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- - -

.....ja eivät rokotettujakaan.

Hohhoijaa :D ovat saaneet yhden annoksen rokotetta. Eikös se ollut sama joka kerralla? Kolmas Moderna taidettiin puolittaa ainakin joidenkin kohdalla. Ja niinhän sitä tavattiin sanoa, että jo yksikin annos suojaa! Että eiköhän heitä voi ihan jatkossakin kertaalleen rokotetuiksi kutsua.

Vierailija
3016/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko me rokotteen ottaneet vihdoinkin kuollaan? Tällä kertaa oikeasti? Piti mennä jo parissa kuukaudessa mutta näin ne vuodet vain kuluvat.

Eikait siihen kaikki kuole? Nyt ainakin on ylikuolleisuutta ja paljon menehtyy rokotettuja ihmisiä sydänsairauksiin sekä syöpiin.

Eihän se koronakaan kaikkia vie sairaalaan eikä koronarokote kaikille aiheuta vakavia haittavaikutuksia?

Älkää nyt taas ottako takaisin! Onko se myrkkypiikki vai ? Vai tuleeko nyt ne klassiset "osa oli placeboa, näki sarjanumerosta ja hoitohenkilökunnalla oli listat kenelle annetaan mitäkin"? 

Olen eri. Suhtaudun negatiivisesti koronarokotuksiin siksi, että niitä pakotettiin niin törkeästi. Luultavimmin rokotteista on hyötyä vanhoille ihmisille, joiden immuniteetti on heikentynyt. Rokotteet buustaavat vanhuksia. Sen sijaan nuorille, erityisesti urheileville nuorille miehille, rokotteet ovat haitallisempia kuin itse tauti. Tämä on ollut jo pitkään selvää, siksi rokotteiden pakottaminen nuorille lopetettiinkin viimein. Tanskassa ei edes anneta nuorille koronarokotteita.

Koronapolitiikka oli niin törkeää, etten enää koskaan ota mitään rokotteita, pidänpä niitä hyödyllisinä tai en. Välttelen myös viimeiseen saakka terveydenhuoltoa ja lääkäreitä, koska luottamus meni. Yllättävän typerää väkeä ovat.

Nuorena-keski-ikäisenä ja trvrrnä on helppoa tuollaista mahtailla. Olisi jännä nähdä reaktiosi, kun saat ensimmäisen syöpäsi.

Ehkä en saa syöpää, koska en ole ottanut rokotetta, joka voisi häiritä immuniteettia.

Kun nyt mainitsit syövän, niin ihmeen moni ennen terve tuttuni on nyt rokotusten jälkeen saanut syövän. On harvinaista ja nopeasti etenevää osteosarkoomaa, aggressiivista rintasyöpää (kahdella) sekä aivosyöpä. Lisäksi yhdellä todettiin yllättäen ALS, joka on vuodessa edennyt järkyttävän nopeasti.

Vierailija
3017/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisia vakavat koronatapaukset on työikäisillä ja -kykyisillä, oli rokotettu tai ei. Ainoa tuntemani sairaalaan päätynyt oli monesti rokotettu, eikä silläkään mitään hätää ollut. En nyt sano että paljon melua tyhjästä, mutta yliampuva hysteriahan se oli.

Vierailija
3018/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei todellakaan esim vuoden kuluttua. Ei ole edes teoreettista mahdollisuutta että haitat tulisivat esiin kuukausien kuluttua.

Vierailija
3019/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin laittaa tuon avohilmon himmelin. Onhan luvuissa kasvua. Rokotteet ei tietenkään voi olla syy.

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avo/perus17/fact_ahil_perus17

Vierailija
3020/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 44v ja rokottamaton kirjoitti:

Olen koulutukseltani lääkäri, en ole päihdeongelmainen, äidinkieleni on suomi ja äitini otti useammankin rokotteen, minä en ottanut yhtään rokotetta.

Mutta Mikael, onhan sinulla kuitenkin lääkitys.