Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
3021/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että riskiryhmäläisiä kuolee jatkuvasti koronaan. Marraskuussa annetut rokotteet eivät heitä enää pahemmin suojaa ja kun tautia on nyt paljon liikkeellä uudella tarttuvammalla variantilla eikä ole rajoituksia eikä kukaan käytä maskia, niin tottakai riskiryhmäläiset sairastuvat ja kuolevat. Hemmetin yksinkertaista.

Harmittavan lyhytaikainen ja heikko teho rokotteella. Viime vuoden viimeisellä kolmanneksella sairaalahoidossa oli 4546 koronapotilasta, joista 3649 täysin rokotettuja. Tämän vuoden ensimmäisellä neljänneksellä 910 potilasta, joista 735 täysin rokotettuja.

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_cov…

Ottaen huomioon sen, että suuri osa sairaaloissa olevista on monisairaita vanhuksia, joilla rokotteetkaan eivät usein herätä kunnon immuunivastetta, niin nuo luvut tarkoittavat rokottamattomien huomattavaa yliedustusta. Hämmästyttävää, mutta totta. Laskepa itse noitten lukujen perusteella.

Muistetaanpa nyt vielä sekin, että kaikkein sairaimmille ei voi rokotetta edes antaa vaikka haluaisivat. Heidät toki lasketaan rokottamattomiksi, ja heidän kuolleisuutensa on korkea.

Kyllä tehostetun palveluasumisen dementikoillekin annettiin rokotteet, ellei heillä sattunut olemaan rokotekriittistä hörhöomaista.

Heidän äidit oli rokottamattomia.

Se on aivan totta. Tämänkaltaisiin faktoihin rokotekriitikot turvautuvat.

Vierailija
3022/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otin pakosta yhden kun tuli pakkolaki silloin helmikuussa 22, toisen perään ei kukaan kysellyt onneksi enää. Palkkatuloja on kyllä, joskaan ei sairaanhoitajalla niin kovin suuret. Päihteitä en ikinä ole käyttänyt eikä ole mitään mielenterveysongelmiakaan ollut. Äidinkielikin on ihan suomi, ja äiti kyllä rokotteet otti kun on perussairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkefirmat kyllä palkitsevat lääkäreitä. Eli kyllä kun kirjoittaa tietyn lääkeyhtiön valmisteen hyötyyjän siitä tavalla tai toisella. Olen ollut seuraamassa lääke-esittelyissä. Oli hyvät tarjoilut

Tämä tapahtui yksityisellä.

Olet siis ollut kahvinkaatajana lääke-esittelyssä.  En pitäisi kovin suurena lahjontana kahvin ja sämpylän tarjoamista lääke-esittelyn aikana. En edes iltapalaa luentotilaisuuden jälkeen.  Suomessahan ei saa antaa edes lääkettä mainostavaa kuulakärkikynää lääkäreille. Kyllä tuo lääkäreitten lahjontahöpinä on ollut niin asiantuntematonta valehtelua jo vuosikymmenet.

Vierailija
3024/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotusta, olen IT guru. Katselin naapureideni jatkuvaa sairastelua rokotteiden jälkeen. Hallitsematonta verenvuotoa, joka ei mennyt ohi ilman päivystyskäyntiä. Toisella rintasyöpä levisi, tätä ennen remissiossa. Tein oikean valinnan. Lähipiiriä käytin päätöksen tekoon, noita sivuvaikutuksia en halua.

Olen jo toistanut tämän n kertaa... Teidän hörhöjen lähipiirissä on todella vaarallista olla rokotettu, koskapa porukka lakoaa kuin heinää. Minun tuttavapiirissäni (olen jonkinlainen myynnin tuki isossa firmassa, joten sitä tuttavapiiriä on sekä yksityisesti, omass firmassa että ulkopuolella) ei ole ollut mitään parin päivän kuumetta kummempaa rokotusten jälkeen

Ne haittavaikutukset voi tullamyöhemminkin kuin 2:n päivän jälkeen.

Ainoa mahdollisuus havaita haitta vasta vuosien kuluttua, on se että rokotteita annetaan niin vähän ja haitta on niin harvinainen, että sitä ei osata alkuvuosina yhdistää rokotteeseen. Tällaista ongelmaa ei tietenkään ole 4,5 miljardin rokotetun jälkeen.

- - -

Totta!

"Vaccine history

The history of vaccines shows that severe effects following vaccination can occur. But when they do, these effects tend to happen within two months of vaccination"

- Edes foliohattukerhon satuosasto ei ole kyennyt säveltämään vähääkään uskottavalle kuulustavaa riimiä siitä, miten ihmeessä mikään rokotuksen sivuvaikutus voisi tulla vasta vuosien kuluttua, tai täälläkin esillä olleen 10 vuoden päästä.

- Tieteellä ei tietääkseni ole harmainta hajua, miten jokin rokotehaitta voisi nousta esiin vasta vuosien kuluttua.

Vierailija
3025/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natalia-tekoäly ei tunnista tätä:

Asko Järvinen, Husin infektiotautien ylilääkäri sanoi, että mm. 4. rokote oli poliittinen rokote, sillä rokotettiin PELKOA, Ei tautia vastaan.

Kiuru soitteli jatkuvasti hänelle kotiin ja painosti (valehtelemaan), uhrina oli myös ainakin toinen korkean tason lääkäri. Järvinen oli todella stressaantunut tästä. STM oli muokannut lääkärien lausuntoja mediaan ja sen su roi nut, etteivät lääkärit enää tunnistaneet omia lausuntojaan. Ilmankos ne olivat kriittiselle medialukutaitoiselle lukijalle niin hullunkurisia ja epätieteellisiä. Yksinkertaiselle lukijalle menivät ilman muuta täydestä. Sitten nämä hyöd. id. alkoivat vainota fiksumpia ihmisiä jotka eivät epätieteellisten lausuntojen takia suostuneet ottamaan niitä rokotteita.

Puhekone-tekoäly-natalia hyödyllisine i d i o o t t e i n e e n vain jatkaa.

Sama jatkuu. Mutta uhrinahan tässä olivat ja ovat jopa korkean tason lääkärit.

Ja natalia ei sitten poista tätä. Natalia=punikkien tekoäly. Punikkihallitus=neukkulan ikuinen uskollinen myyrä.

Ja yhä Nata-jankkaajalle tiedoksi, että Järvinen puhui neljännestä rokotteesta perusterveille! Hän on yhä sitä mieltä, että riskiryhmäläisten pitää ottaa rokotukset eli 5. rokotteet ja immuunipuutteisilla 6. rokote.

Vierailija
3026/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että riskiryhmäläisiä kuolee jatkuvasti koronaan. Marraskuussa annetut rokotteet eivät heitä enää pahemmin suojaa ja kun tautia on nyt paljon liikkeellä uudella tarttuvammalla variantilla eikä ole rajoituksia eikä kukaan käytä maskia, niin tottakai riskiryhmäläiset sairastuvat ja kuolevat. Hemmetin yksinkertaista.

Harmittavan lyhytaikainen ja heikko teho rokotteella. Viime vuoden viimeisellä kolmanneksella sairaalahoidossa oli 4546 koronapotilasta, joista 3649 täysin rokotettuja. Tämän vuoden ensimmäisellä neljänneksellä 910 potilasta, joista 735 täysin rokotettuja.

Ottaen huomioon sen, että suuri osa sairaaloissa olevista on monisairaita vanhuksia, joilla rokotteetkaan eivät usein herätä kunnon immuunivastetta, niin nuo luvut tarkoittavat rokottamattomien huomattavaa yliedustusta. Hämmästyttävää, mutta totta. Laskepa itse noitten lukujen perusteella.

Muistetaanpa nyt vielä sekin, että kaikkein sairaimmille ei voi rokotetta edes antaa vaikka haluaisivat. Heidät toki lasketaan rokottamattomiksi, ja heidän kuolleisuutensa on korkea.

Kyllä tehostetun palveluasumisen dementikoillekin annettiin rokotteet, ellei heillä sattunut olemaan rokotekriittistä hörhöomaista.

Heidän äidit oli rokottamattomia.

Se on aivan totta. Tämänkaltaisiin faktoihin rokotekriitikot turvautuvat.

Ei, kyllä se on tilastollinen fakta tämän ketjun aloituksesta.

Vierailija
3027/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotusta, olen IT guru. Katselin naapureideni jatkuvaa sairastelua rokotteiden jälkeen. Hallitsematonta verenvuotoa, joka ei mennyt ohi ilman päivystyskäyntiä. Toisella rintasyöpä levisi, tätä ennen remissiossa. Tein oikean valinnan. Lähipiiriä käytin päätöksen tekoon, noita sivuvaikutuksia en halua.

Olen jo toistanut tämän n kertaa... Teidän hörhöjen lähipiirissä on todella vaarallista olla rokotettu, koskapa porukka lakoaa kuin heinää. Minun tuttavapiirissäni (olen jonkinlainen myynnin tuki isossa firmassa, joten sitä tuttavapiiriä on sekä yksityisesti, omass firmassa että ulkopuolella) ei ole ollut mitään parin päivän kuumetta kummempaa rokotusten jälkeen

Ne haittavaikutukset voi tullamyöhemminkin kuin 2:n päivän jälkeen.

- - -

Totta!

"Vaccine history

The history of vaccines shows that severe effects following vaccination can occur. But when they do, these effects tend to happen within two months of vaccination"

- Edes foliohattukerhon satuosasto ei ole kyennyt säveltämään vähääkään uskottavalle kuulustavaa riimiä siitä, miten ihmeessä mikään rokotuksen sivuvaikutus voisi tulla vasta vuosien kuluttua, tai täälläkin esillä olleen 10 vuoden päästä.

- Tieteellä ei tietääkseni ole harmainta hajua, miten jokin rokotehaitta voisi nousta esiin vasta vuosien kuluttua.

Eihän niitä oikein toimivilla rokotteilla yleensä tulekaan.

Ikäväkseni minun on kerrottava sinulle, että maailmassa ei ole olemassa yhtään rokotetta tai lääkettä, jolla ei olisi yhtään haittavaikutusta. Sellaista tuskin koskaan tuleekaan. On tietysti selvää, että tutkimuksin osoitetaan, että hyödyt selvästi ylittävät haitat.

Vierailija
3028/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkefirmat kyllä palkitsevat lääkäreitä. Eli kyllä kun kirjoittaa tietyn lääkeyhtiön valmisteen hyötyyjän siitä tavalla tai toisella. Olen ollut seuraamassa lääke-esittelyissä. Oli hyvät tarjoilut

Olet siis ollut kahvinkaatajana lääke-esittelyssä.  En pitäisi kovin suurena lahjontana kahvin ja sämpylän tarjoamista lääke-esittelyn aikana. En edes iltapalaa luentotilaisuuden jälkeen.  Suomessahan ei saa antaa edes lääkettä mainostavaa kuulakärkikynää lääkäreille. Kyllä tuo lääkäreitten lahjontahöpinä on ollut niin asiantuntematonta valehtelua jo vuosikymmenet.

En ollut tarjoilijana vaan lääkärin seurassa. En kerto milloin ja missä. Voisi kateus iskeä.

Vierailija
3029/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa. Ala itse on toista mieltä, korruptiota ja lobbausta on tutkittu jo vuosikymmenet. Härskiys vain lisääntyy.

Healthcare is a high risk sector for corruption. Best estimates are that between 10% and 25% of global spend on public procurement of health is lost through corruption.1This is big bucks. Total global spend on healthcare is more than $7 trillion each year. Corruption takes many forms, depending on the countrys level of development and health financing system.2The United States, for example, lost between $82bn and $272bn in 2011 to medical embezzlement, mostly related to its health insurance system.3No country is exempt from corruption.

https://www.bmj.com/content/348/bmj.g4184

Vierailija
3030/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy edellä sanottuun mitenkään? Ei dementikko ole mikään kaikkein sairain.

Dementia on länsimaissa kolmanneksi tai neljänneksi yleisin peruskuolinsyy. Ihan vaan yleissivistystäsi ajatellen.

Vierailija
3031/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Höpöhöpö taas.

Tutkitusti siitä on ollut hyöty, ettei sairastu vakavasti.

Ja höpö höpö. Olen rokottamaton ja sairastanut koronan ja todella lievänä ihan kuin tavallinen flunssa ilman räkätautia ja korkeeaa kuumetta. Että siis mikä hyöty siitä rokotteesta olis ollu?

Et siis ymmärrä, että ne hyödyt nähdään populaation, ei yksilön, tasolla. Sinun tai viiden serkkusi kokemukset eivät kerro yhtään mitään kun asia pitää tutkia tilastollisesti tuhansien ja kymmenientuhansien joukosta.

Haitat kohdistuvat yksilöön. En aio ottaa mitään rokotteita koskaan.

Vierailija
3032/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko me rokotteen ottaneet vihdoinkin kuollaan? Tällä kertaa oikeasti? Piti mennä jo parissa kuukaudessa mutta näin ne vuodet vain kuluvat.

Eikait siihen kaikki kuole? Nyt ainakin on ylikuolleisuutta ja paljon menehtyy rokotettuja ihmisiä sydänsairauksiin sekä syöpiin.

Eihän se koronakaan kaikkia vie sairaalaan eikä koronarokote kaikille aiheuta vakavia haittavaikutuksia?

Älkää nyt taas ottako takaisin! Onko se myrkkypiikki vai ? Vai tuleeko nyt ne klassiset "osa oli placeboa, näki sarjanumerosta ja hoitohenkilökunnalla oli listat kenelle annetaan mitäkin"? 

Olen eri. Suhtaudun negatiivisesti koronarokotuksiin siksi, että niitä pakotettiin niin törkeästi. Luultavimmin rokotteista on hyötyä vanhoille ihmisille, joiden immuniteetti on heikentynyt. Rokotteet buustaavat vanhuksia. Sen sijaan nuorille, erityisesti urheileville nuorille miehille, rokotteet ovat haitallisempia kuin itse tauti. Tämä on ollut jo pitkään selvää, siksi rokotteiden pakottaminen nuorille lopetettiinkin viimein. Tanskassa ei edes anneta nuorille koronarokotteita.

Koronapolitiikka oli niin törkeää, etten enää koskaan ota mitään rokotteita, pidänpä niitä hyödyllisinä tai en. Välttelen myös viimeiseen saakka terveydenhuoltoa ja lääkäreitä, koska luottamus meni. Yllättävän typerää väkeä ovat.

Nuorena-keski-ikäisenä ja trvrrnä on helppoa tuollaista mahtailla. Olisi jännä nähdä reaktiosi, kun saat ensimmäisen syöpäsi.

Ehkä en saa syöpää, koska en ole ottanut rokotetta, joka voisi häiritä immuniteettia.

Kun nyt mainitsit syövän, niin ihmeen moni ennen terve tuttuni on nyt rokotusten jälkeen saanut syövän. On harvinaista ja nopeasti etenevää osteosarkoomaa, aggressiivista rintasyöpää (kahdella) sekä aivosyöpä. Lisäksi yhdellä todettiin yllättäen ALS, joka on vuodessa edennyt järkyttävän nopeasti.

Sinähän toistat samaa jargonia kuin opetettu papukaija. Tuskin löydät täältä samoin ajattelevia. Oletko huomannut, taistelet yksin.

Minulle tämä on sirkushuvia, huomasitteko, että varsinaisen taistelun te foliot hävisitte jo:

- 80% porukasta otti rokotteen

- "kunnioitettujen tohtorien" ennustukset massakuolemista kaikkine maalitolppien siirtämisineen eivät toteutuneet

- näköjään vain rokottamattomien lähipiirissä esiintyy ongelmia - mitä p*skaa te oikein levitättä ympäriinsä - ei kai se shedding olekin teiltä lähtöisin?

- lainsäädännössä on nyt mahdollisuus hallituksella säätää pakkorokotukset noin vain  

Vierailija
3033/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa. Ala itse on toista mieltä, korruptiota ja lobbausta on tutkittu jo vuosikymmenet. Härskiys vain lisääntyy.

Healthcare is a high risk sector for corruption. Best estimates are that between 10% and 25% of global spend on public procurement of health is lost through corruption.1This is big bucks. Total global spend on healthcare is more than $7 trillion each year. Corruption takes many forms, depending on the countrys level of development and health financing system.2The United States, for example, lost between $82bn and $272bn in 2011 to medical embezzlement, mostly related to its health insurance system.3No country is exempt from corruption.

Iso ongelma on myös ns.pyörö-ovi-ilmiö kun samat henkilöt seilaavat poliitikon toimesta yritysten johtokuntiin ja takaisin. Näin pidetään huoli oman eturyhmän tarpeista. Sama ongelma useissa maissa valvonnan suhteen; samat henkilöt valvovat bisneksiä, joihin itse ovat osallisina. Yks likanen sotku koko nykymaailman meno.

Vierailija
3034/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalia-tekoäly ei tunnista tätä:

Asko Järvinen, Husin infektiotautien ylilääkäri sanoi, että mm. 4. rokote oli poliittinen rokote, sillä rokotettiin PELKOA, Ei tautia vastaan.

Kiuru soitteli jatkuvasti hänelle kotiin ja painosti (valehtelemaan), uhrina oli myös ainakin toinen korkean tason lääkäri. Järvinen oli todella stressaantunut tästä. STM oli muokannut lääkärien lausuntoja mediaan ja sen su roi nut, etteivät lääkärit enää tunnistaneet omia lausuntojaan. Ilmankos ne olivat kriittiselle medialukutaitoiselle lukijalle niin hullunkurisia ja epätieteellisiä. Yksinkertaiselle lukijalle menivät ilman muuta täydestä. Sitten nämä hyöd. id. alkoivat vainota fiksumpia ihmisiä jotka eivät epätieteellisten lausuntojen takia suostuneet ottamaan niitä rokotteita.

Puhekone-tekoäly-natalia hyödyllisine i d i o o t t e i n e e n vain jatkaa.

Sama jatkuu. Mutta uhrinahan tässä olivat ja ovat jopa korkean tason lääkärit.

Ja natalia ei sitten poista tätä. Natalia=punikkien tekoäly. Punikkihallitus=neukkulan ikuinen uskollinen myyrä.

Ja yhä Nata-jankkaajalle tiedoksi, että Järvinen puhui neljännestä rokotteesta perusterveille! Hän on yhä sitä mieltä, että riskiryhmäläisten pitää ottaa rokotukset eli 5. rokotteet ja immuunipuutteisilla 6. rokote.

Älä puhu epätieteellistä pskaa. Olet äärimmäisen kyllästyttävä.

Vierailija
3035/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko me rokotteen ottaneet vihdoinkin kuollaan? Tällä kertaa oikeasti? Piti mennä jo parissa kuukaudessa mutta näin ne vuodet vain kuluvat.

Eikait siihen kaikki kuole? Nyt ainakin on ylikuolleisuutta ja paljon menehtyy rokotettuja ihmisiä sydänsairauksiin sekä syöpiin.

Eihän se koronakaan kaikkia vie sairaalaan eikä koronarokote kaikille aiheuta vakavia haittavaikutuksia?

Älkää nyt taas ottako takaisin! Onko se myrkkypiikki vai ? Vai tuleeko nyt ne klassiset "osa oli placeboa, näki sarjanumerosta ja hoitohenkilökunnalla oli listat kenelle annetaan mitäkin"? 

Olen eri. Suhtaudun negatiivisesti koronarokotuksiin siksi, että niitä pakotettiin niin törkeästi. Luultavimmin rokotteista on hyötyä vanhoille ihmisille, joiden immuniteetti on heikentynyt. Rokotteet buustaavat vanhuksia. Sen sijaan nuorille, erityisesti urheileville nuorille miehille, rokotteet ovat haitallisempia kuin itse tauti. Tämä on ollut jo pitkään selvää, siksi rokotteiden pakottaminen nuorille lopetettiinkin viimein. Tanskassa ei edes anneta nuorille koronarokotteita.

Koronapolitiikka oli niin törkeää, etten enää koskaan ota mitään rokotteita, pidänpä niitä hyödyllisinä tai en. Välttelen myös viimeiseen saakka terveydenhuoltoa ja lääkäreitä, koska luottamus meni. Yllättävän typerää väkeä ovat.

Nuorena-keski-ikäisenä ja trvrrnä on helppoa tuollaista mahtailla. Olisi jännä nähdä reaktiosi, kun saat ensimmäisen syöpäsi.

Ehkä en saa syöpää, koska en ole ottanut rokotetta, joka voisi häiritä immuniteettia.

Kun nyt mainitsit syövän, niin ihmeen moni ennen terve tuttuni on nyt rokotusten jälkeen saanut syövän. On harvinaista ja nopeasti etenevää osteosarkoomaa, aggressiivista rintasyöpää (kahdella) sekä aivosyöpä. Lisäksi yhdellä todettiin yllättäen ALS, joka on vuodessa edennyt järkyttävän nopeasti.

Sinullapa on todella harvinainen tuttavapiiri.  Noinkin harvinaisia sairauksia useita lähipiirissäsi. Aika pölvästi olet jos uskot yhdenkään tervejärkisen tuollaista uskovan.  Kyllähän noita sairauksia tulee rokotusten jälkeenkin, mutta ei prosenttiakaan enemmän kuin ennen rokotuksia.  Olet niin tuuripekka, että suosittelen lottoamista.

Vierailija
3036/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko korona toimet ja rokotteet oli oikeastaan pelottavaa aikaa ja osittain huvittavaa aikaa. Korona paljasti ihmisten sekä yhteiskunnan todelliset kasvot/luonteen. Itselläni meni boikottiin kaikki ne paikat ja ihmiset jotka haukkui rokottamattomia ja rokotevastaiset myös meni boikottiin. Suurimman riman alituksen suoritti päättäjät koronapassillaan sekä toimillaan, ja suomen valtamedian touhu oli ala-arvoista. Korona todisti myös sen kuinka paljon valtaa(ikävä kyllä) valtamedioilla on koska ne sai monet ihmiset paniikkiin uutisillaan. Oikeastaan päättäjät sekä valtamediat pitäisi viedä oikeuteen kiihottaminen kansanryhmää vastaan rikoksistaan.

Olen rokottamat itse ja ihmiset on tyhmää porukkaa :D 

(Korona)rokotepassia ei enää tule koska Tartuntatautilain 47 § ;)

Vierailija
3037/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo ennen rokotuksia tiedettiin, että joka kolmas ihminen sairastuu elämänsä aikana johonkin syöpään.

Vierailija
3038/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös rokotetuiksi lasketa vain ne ihmiset joilla 3 rokotusta hihassa? Muistelisin että koronapassiin vaadittiin se 3 korotusta tai sairastettu korona? 

Vierailija
3039/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso ongelma on myös ns.pyörö-ovi-ilmiö kun samat henkilöt seilaavat poliitikon toimesta yritysten johtokuntiin ja takaisin. Näin pidetään huoli oman eturyhmän tarpeista. Sama ongelma useissa maissa valvonnan suhteen; samat henkilöt valvovat bisneksiä, joihin itse ovat osallisina. Yks likanen sotku koko nykymaailman meno.

Tämä.

Suomen neuvostomenneisyydessä normaali käytäntö edelleen.

Vierailija
3040/3846 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän toistat samaa jargonia kuin opetettu papukaija. Tuskin löydät täältä samoin ajattelevia. Oletko huomannut, taistelet yksin.

Minulle tämä on sirkushuvia, huomasitteko, että varsinaisen taistelun te foliot hävisitte jo:

- 80% porukasta otti rokotteen

- "kunnioitettujen tohtorien" ennustukset massakuolemista kaikkine maalitolppien siirtämisineen eivät toteutuneet

- näköjään vain rokottamattomien lähipiirissä esiintyy ongelmia - mitä p*skaa te oikein levitättä ympäriinsä - ei kai se shedding olekin teiltä lähtöisin?

- lainsäädännössä on nyt mahdollisuus hallituksella säätää pakkorokotukset noin vain  

Hah hah. Pakkorokotuksia ei säädetä noin vain.

Meillä on yksi pakko, ei muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan