Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ihmisten pinnallisuus deittailussa. Esim. ite en oo töissä ja...

Vierailija
24.04.2023 |

...moni nainen ajattelee että se kertoo musta jotain. Joo se kertoo sen että oon ollut liiankin suorittajaluonne ja yrittänyt pyrkiä pitkälle, minkä vuoksi otin riskin joka johti työttömyyteen. Jos olisin kunnianhimoton, niin ihan varmasti olisin nyt töissä.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua elättäjäksi, joten en huoli työtöntä puolisoksi.

Naiset valitsee miehen luonteen perusteella, maksettu rakkaus ei ole oikeaa rakkautta.

Vierailija
22/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "pinnallisuus" on siis sitä, ettei halua lähtökohtaisesti puolisoa, josta täytyy maksaa? Olisiko ap sinulla halua maksaa puolisosta ja kuinka paljon kuussa?

Ei mulle nytkään kukaan muu maksa mitään kuin kassa. Miksi seurustellessa tilanne olisi toinen? Pysyn mä nyttenkin ihan hyvin hengissä ja maksan itse laskuni.

AP

Toki, mutta yhdessä asuessa kumppanisi joutuisi maksajaksi kaikissa suuremmissa hankinnoissa ja etenkin lasten kuluissa. Lapsiperheessä helposti jää 10 vuodessa 100 000 euroa miinukselle suhteessa tilanteeseen, jossa puoliso käy töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun ap pitää saada seurustelukumppani just nyt heti etkä voi vähän aikaa keskittyä vaikka siihen työnhakuun ja terveytesi kohentamiseen?

Terveyshuolet ovat menneisyyttä. Työpaikan hakeminen ja deittailu eivät sulje toisiaan pois. Sanoisin melkein että tukevat toisiaan ennemmin.

AP

Vierailija
24/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae töitä ja laita elämäs kuntoon ennekuin sotket siihen muita ihmisiä.

Vierailija
25/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun ap pitää saada seurustelukumppani just nyt heti etkä voi vähän aikaa keskittyä vaikka siihen työnhakuun ja terveytesi kohentamiseen?

Terveyshuolet ovat menneisyyttä. Työpaikan hakeminen ja deittailu eivät sulje toisiaan pois. Sanoisin melkein että tukevat toisiaan ennemmin.

AP

Kaipaat naisesta tukihenkilöä ja tsemppaajaa sekä p*llua?

Vierailija
26/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä haluaisin mahdollisen seurustelukumppanin kanssa tehdä kaikkia kivoja juttuja,esim. Käydä konserteissa, kylpylöissä, leffassa ja ravintolasss syömässä. Että sen verran pitäisi olla kumppanilla maksukykyä, koska minulla ei ole varaa jatkuvasti tarjota toisille ihmisille.

Itelläni on toki maksukykyä, mutta ei tietysti loputtomiin jos työttömyys pitkittyy kauheasti. Jossain vaiheessa pitää sitten toki miettiä että ottaa jotain ihan koulutusta vastaamatonta työtä, mut ei nyt ajatella liian negatiivisesti ennen aikojaan.

AP

Vierailija
27/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kaipaat naisesta tukihenkilöä ja tsemppaajaa sekä p*llua?

Millaisia oletuksia oikein teet ihmisistä? Aika rumaa.

AP

Vierailija
28/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pidä tuota erityisen pinnallisena. Ihmiset yleensä haluaa tehdä asioita, jotka vaativat rahaa yhdessä sen toisen kanssa, ja jos toinen on jollain perustuilla, niin nämä jää sitten pois. Ellei sitten toinen maksa kaikkea, mikä sekin tuntuu hölmöltä, kun vasta seurustellaan eikä tiedä tuleeko hommasta edes mitään lopulta. Eikä monella ole edes varaa maksaa niitä tekemisiä kahdelle.

Vierailija
29/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "pinnallisuus" on siis sitä, ettei halua lähtökohtaisesti puolisoa, josta täytyy maksaa? Olisiko ap sinulla halua maksaa puolisosta ja kuinka paljon kuussa?

Ei mulle nytkään kukaan muu maksa mitään kuin kassa. Miksi seurustellessa tilanne olisi toinen? Pysyn mä nyttenkin ihan hyvin hengissä ja maksan itse laskuni.

AP

Toki, mutta yhdessä asuessa kumppanisi joutuisi maksajaksi kaikissa suuremmissa hankinnoissa ja etenkin lasten kuluissa. Lapsiperheessä helposti jää 10 vuodessa 100 000 euroa miinukselle suhteessa tilanteeseen, jossa puoliso käy töissä.

No se että työttömyys jatkuisi vuosia ja vuosia ei ole ehkä kovin reilu oletus.

AP

Vierailija
30/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae töitä ja laita elämäs kuntoon ennekuin sotket siihen muita ihmisiä.

Elämä on ihan loistavassa kunnossa. Työnsaanti ei ole vain musta kiinni. Vaatii aina myös tuuria että on oikeassa paikassa oikeaan aikaaan. Jos joku "sotkeutuu" tähän mun kammottavaan tilanteeseen, niin sitten se on oma häpeänsä. Mulla ei ole kykyä ketään sotkea tähän, vaan aikuiset täysivaltaiset naiset ovat kykeneviä tekemään omat päätöksensä.

AP

Vierailija
31/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pidä tuota erityisen pinnallisena. Ihmiset yleensä haluaa tehdä asioita, jotka vaativat rahaa yhdessä sen toisen kanssa, ja jos toinen on jollain perustuilla, niin nämä jää sitten pois. Ellei sitten toinen maksa kaikkea, mikä sekin tuntuu hölmöltä, kun vasta seurustellaan eikä tiedä tuleeko hommasta edes mitään lopulta. Eikä monella ole edes varaa maksaa niitä tekemisiä kahdelle.

No ite en oo juurikaan joutunu muuttamaan elämäntyyliäni. Isoin ero on se, että enää en pysty ostelemaan osakkeita tonnilla kuussa, vaan se mikä tulee se menee.

AP

Vierailija
32/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos ihanat ihmiset kun ootte ollu niin ystävällisiä ja tsemppaavia :)

AP

Vierailija
33/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään estä ryhtymästä kulissipuolisoksi Turkissa/Bulgariassa asuvalle naiselle. Mieti kertaalleen oletko valmis lähettämään rahaa perheen hyväksi seuraavat 20 vuotta? Nainen oottaa siellä päässä joka kuun menot hoidettavan miehen (sinun) piikkiin. Laske tähän päälle ajoittain toteuttava matka meno-paluuna. Isyystesti kitti maksaa muutaman satkun netistä saatuna.

Hyvä mies, kukaan ei sorsi ilkeyttään työtöntä. Sorsinta tapahtuu järkisyistä. Perheeseen kuuluu rahaa!

Okei, kelaatko sittenkin ettet välttämättä halua perhettä? Siinä tapauksessa sulle luulisi riittävän Seeking ja satunnaiset kylpyläreissut Puolan päässä.

Vierailija
34/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ite en oo juurikaan joutunu muuttamaan elämäntyyliäni. Isoin ero on se, että enää en pysty ostelemaan osakkeita tonnilla kuussa, vaan se mikä tulee se menee.

AP

Sulla ei jää latin latia? Tuohonko pitäisi jossain vaiheessa saada lapsi mahtumaan.. Pysy niissä säästöjen kautta saaduissa sokerideiteissä.

35/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisiakin naisia, jotka mielellään elättävät työtöntä tai opiskeleva miestä. Minunkin miesserrkkuni asui muutaman vuoden kolmen lapsen yh-mutsin kanssa, eikä hän osallistunut asumiseen tai muihin kuluihin mitenkään. Nainen oli vaan kiitollinen siitä, että hän kelpasi edes jollekin.

Vierailija
36/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sulla ei jää latin latia? Tuohonko pitäisi jossain vaiheessa saada lapsi mahtumaan.. Pysy niissä säästöjen kautta saaduissa sokerideiteissä.

Ei tietenkään ansiopäiväraha oo niin massiivinen että siitä jotain jäisi säästöön. Mutta oletus tietysti on että saan töitä ennemmin tai myöhemmin.

AP

Vierailija
37/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

On sellaisiakin naisia, jotka mielellään elättävät työtöntä tai opiskeleva miestä. Minunkin miesserrkkuni asui muutaman vuoden kolmen lapsen yh-mutsin kanssa, eikä hän osallistunut asumiseen tai muihin kuluihin mitenkään. Nainen oli vaan kiitollinen siitä, että hän kelpasi edes jollekin.

Onhan heitäkin. Mutta se että nainen on iloinen että kelpasi edes jollekin ei kuulosta kovin hyvältä.

AP

Vierailija
38/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon iteki työtön ja kotona vaan, voisin deittailla työtöntä miestä . N30 .

Vierailija
39/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi aloitit tällaisella valitusvirrellä? Nyt sitten jankkaat kaikille ja olet eri mieltä siitä, että ryhdistäytyä pitäisi. Odotitko meidän kirjoittavan, että "hienoa, hienoa, jatka samalla linjalla, työttömät ja rahattomat ovat kaikkien suuria unelmia ja varsinaisia helmiä kaikin tavoin"? 

Vierailija
40/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä työttömyys on pysyvä tila ja se riskinotto kouluttautumattomuus?

Ei kun riskinotto oli työpaikan vaihtaminen liian huonossa terveydentilanteessa. Koeaika jne. Voit itse miettiä että onko työttömyys kohdallani pysyvä tila vai ei.

AP

Ahaa, eli myös terveystilanne taustalla. Eli onko mt- ongelma?

Kuule, yritä tasoisiasi naisia, eli sairaita ja työttömiä, niin natsaa.

Te miehet valitsette naiset ulkonäön perusteella: mahdollisimman nuori,kaunis ja hoikka, mutta kurvikas. Äläpä siis syytä naisia pinnallisuudesta.