Ärsyttää ihmisten pinnallisuus deittailussa. Esim. ite en oo töissä ja...
...moni nainen ajattelee että se kertoo musta jotain. Joo se kertoo sen että oon ollut liiankin suorittajaluonne ja yrittänyt pyrkiä pitkälle, minkä vuoksi otin riskin joka johti työttömyyteen. Jos olisin kunnianhimoton, niin ihan varmasti olisin nyt töissä.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi aloitit tällaisella valitusvirrellä? Nyt sitten jankkaat kaikille ja olet eri mieltä siitä, että ryhdistäytyä pitäisi. Odotitko meidän kirjoittavan, että "hienoa, hienoa, jatka samalla linjalla, työttömät ja rahattomat ovat kaikkien suuria unelmia ja varsinaisia helmiä kaikin tavoin"?
Missä mun pitäisi ryhdistäytyä? Kukaan ei oo edes osoittanu että mitä teen väärin nyt tai edes että mitä olisin tehnyt väärin menneisyydessäni.
AP
Minä olen nainen ja aina välillä työtön ja välillä töissä. Minun harrastukset on kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja aina välillä työtön ja välillä töissä. Minun harrastukset on kaikki kotona.
Työttömänä naisena siivoan mielummin oman pienen vuokrakaksioni kuin menen siivoamaan miehen isoa omakotitaloa joka menee perinnöksi hänen lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä työttömyys on pysyvä tila ja se riskinotto kouluttautumattomuus?
Ei kun riskinotto oli työpaikan vaihtaminen liian huonossa terveydentilanteessa. Koeaika jne. Voit itse miettiä että onko työttömyys kohdallani pysyvä tila vai ei.
AP
Ahaa, eli myös terveystilanne taustalla. Eli onko mt- ongelma?
Kuule, yritä tasoisiasi naisia, eli sairaita ja työttömiä, niin natsaa.
Te miehet valitsette naiset ulkonäön perusteella: mahdollisimman nuori,kaunis ja hoikka, mutta kurvikas. Äläpä siis syytä naisia pinnallisuudesta.
Kyllä, terveystilanne jolle en voinut mitään. Nyt terveys on parempi kuin on koskaan ollut. En näe syytä miksi pitäisi tapailla nimenomaan naisia joilla on terveyshuolia, kun ei minulla niitä ole.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pidä tuota erityisen pinnallisena. Ihmiset yleensä haluaa tehdä asioita, jotka vaativat rahaa yhdessä sen toisen kanssa, ja jos toinen on jollain perustuilla, niin nämä jää sitten pois. Ellei sitten toinen maksa kaikkea, mikä sekin tuntuu hölmöltä, kun vasta seurustellaan eikä tiedä tuleeko hommasta edes mitään lopulta. Eikä monella ole edes varaa maksaa niitä tekemisiä kahdelle.
No ite en oo juurikaan joutunu muuttamaan elämäntyyliäni. Isoin ero on se, että enää en pysty ostelemaan osakkeita tonnilla kuussa, vaan se mikä tulee se menee.
AP
Sulla ei jää latin latia? Tuohonko pitäisi jossain vaiheessa saada lapsi mahtumaan.. Pysy niissä säästöjen kautta saaduissa sokerideiteissä.
Ei tietenkään ansiopäiväraha oo niin massiivinen että siitä jotain jäisi säästöön. Mutta oletus tietysti on että saan töitä ennemmin tai myöhemmin.
AP
Tajuatko ettei nainen voi huolia tyhjää arpaa? Näillä näkymin et aio tehdä mitään itsesi hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä naisena siivoan mielummin oman pienen vuokrakaksioni kuin menen siivoamaan miehen isoa omakotitaloa joka menee perinnöksi hänen lapsilleen.
Ei mitään järkeä muuttaa kenenkään miehen asuntoon ja alkaa ilmaissiivoojaksi ja kokiksi. Yksin asuessa saa tukia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut ilmeisesti vain pari kk työttömänä? Jos sun mielestä se, että työtön on ainoa pointti, ettei deittailusta tule mitään, niin miksi ihmeessä olet sinkku? Sun logiikalla sun olisi pitänyt työllisenä saada kumppani. Joten siksi, työttömyys ei ole se ongelma vaan syy miksi sinut potkittiin pois koeajalla (mt-ongelmat) ja sehän se oikea syy on, miksi deittailu ei onnaa.
Kuten sanoin, mulla ei ole terveysongelmia enää. Ja en ole kertonut että millaisista terveysongelmista on kyse, joten tuo kommentti mt-ongelmasta on asiaton. Et myöskään tiedä että kauanko olen ollut sinkku. Siinäkin luulosi voi olla täysin väärä.
AP
Työttömyys ei ole ongelma fiksulle ihmiselle! Kuka vaan voi joutua työttömäksi milloin vain, myös hyväosaiset. Joten en liikaa perustaisi pelkän työllisyyden varaan mitään. Ja toki myös työllisyys näkymät vaikuttaa esim hesassa helpompi olla työtön kuin karvialla kun enemmän työpaikkoja saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä muuttaa kenenkään miehen asuntoon ja alkaa ilmaissiivoojaksi ja kokiksi. Yksin asuessa saa tukia enemmän.
Ikinä en alkaisi myöskään äitipuoleksi.
Mies saa leuhkia sillä, että on vakituinen työpaikka, mutta saa kyllä hoitaa omat lapsensa ja siivota asuntonsa itse.
Voin korkeintaan seurustella eli rusinat pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pidä tuota erityisen pinnallisena. Ihmiset yleensä haluaa tehdä asioita, jotka vaativat rahaa yhdessä sen toisen kanssa, ja jos toinen on jollain perustuilla, niin nämä jää sitten pois. Ellei sitten toinen maksa kaikkea, mikä sekin tuntuu hölmöltä, kun vasta seurustellaan eikä tiedä tuleeko hommasta edes mitään lopulta. Eikä monella ole edes varaa maksaa niitä tekemisiä kahdelle.
No ite en oo juurikaan joutunu muuttamaan elämäntyyliäni. Isoin ero on se, että enää en pysty ostelemaan osakkeita tonnilla kuussa, vaan se mikä tulee se menee.
AP
Sulla ei jää latin latia? Tuohonko pitäisi jossain vaiheessa saada lapsi mahtumaan.. Pysy niissä säästöjen kautta saaduissa sokerideiteissä.
Ei tietenkään ansiopäiväraha oo niin massiivinen että siitä jotain jäisi säästöön. Mutta oletus tietysti on että saan töitä ennemmin tai myöhemmin.
AP
Tajuatko ettei nainen voi huolia tyhjää arpaa? Näillä näkymin et aio tehdä mitään itsesi hyväksi.
Miksi sä muuntelet mun sanomisia näin törkeästi? Kuten olen kertonut, niin haen töitä. Keksi parempaa tekemistä kuin tuollainen myrkyn suoltaminen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys ei ole ongelma fiksulle ihmiselle! Kuka vaan voi joutua työttömäksi milloin vain, myös hyväosaiset. Joten en liikaa perustaisi pelkän työllisyyden varaan mitään. Ja toki myös työllisyys näkymät vaikuttaa esim hesassa helpompi olla työtön kuin karvialla kun enemmän työpaikkoja saatavilla.
Helsingissä on 34000 työtöntä.
Ap: Blaah-blaah-blaah... Tuo jankutus on selvästikin se syy, miksi sua ei kukaan kestä. Olet varmasti vielä huomennakin täällä ulisemassa. Hyi olkoon, mikä saamaton vätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Miksi sä muuntelet mun sanomisia näin törkeästi? Kuten olen kertonut, niin haen töitä. Keksi parempaa tekemistä kuin tuollainen myrkyn suoltaminen.
AP
Ulkomailta voi yhtälailla hakea töitä. Hoito-alalla on töitä. Kouluttaudu uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa leuhkia sillä, että on vakituinen työpaikka, mutta saa kyllä hoitaa omat lapsensa ja siivota asuntonsa itse.
Eläkeläisillekään ei riitä hoitajia eli miehet huolehtikoon vanhempansa itse.
Minä voin levätä omassa kotona ja tehdä käsitöitä, kun mies hoitaa omia lapsiaan ja käy vanhemmilleen siivoamassa. Oma vuokrakoti on ihan must.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut ilmeisesti vain pari kk työttömänä? Jos sun mielestä se, että työtön on ainoa pointti, ettei deittailusta tule mitään, niin miksi ihmeessä olet sinkku? Sun logiikalla sun olisi pitänyt työllisenä saada kumppani. Joten siksi, työttömyys ei ole se ongelma vaan syy miksi sinut potkittiin pois koeajalla (mt-ongelmat) ja sehän se oikea syy on, miksi deittailu ei onnaa.
Kuten sanoin, mulla ei ole terveysongelmia enää. Ja en ole kertonut että millaisista terveysongelmista on kyse, joten tuo kommentti mt-ongelmasta on asiaton. Et myöskään tiedä että kauanko olen ollut sinkku. Siinäkin luulosi voi olla täysin väärä.
AP
Aloituksesi on asiaton. Kenenkään ei tarvitse sinua deittailla, olit sitten työtön tai työssäkäyvä tai terveyshuolilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisillekään ei riitä hoitajia eli miehet huolehtikoon vanhempansa itse.
Minä voin levätä omassa kotona ja tehdä käsitöitä, kun mies hoitaa omia lapsiaan ja käy vanhemmilleen siivoamassa. Oma vuokrakoti on ihan must.
Naiset on kyllästyneitä ilmaistöihin ja haukkumiseen 100%
Katsotaan sitä miesten työssäjaksamista tulevaisuudessa, kun saa vapaa-ajat hoitaa omia eläkkeellä olevia vanhempiaan ja lapsiaan eikä ole omaa aikaa kuntosalille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua elättäjäksi, joten en huoli työtöntä puolisoksi.
Toivottavasti sinulla menee asiat hyvin etkä koskaan joudu työttömäksi, ettei kumppani jätä sinua.
Olen ollut monta kertaa työttömänä. Ikinä en ole kumppanin rahoja huolinut. Miehistä ei voi sanoa samaa. Kokemukseni mukaan naisesta yritetään hyötyä taloudellisesti. Työttömän miehen kanssa pitää olla tarkkana, tosin kevyt tapailu on ok. Kunhan nainen huolehtii että maksetaan kaikki puoliksi. Ja että miehelle ei maistu viina. -eri
Joo, ärsyttää ihmisten pinnallisuus, esim. että elämässä täytyisi olla jotain onnistunutta deittailua. Deittailu ja sen onnistuminen ei kovin syvällistä ole: ihan vaan perus eläimen lisääntymisviettiä, nusimaan pitäis päästä.
Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Ap: Blaah-blaah-blaah... Tuo jankutus on selvästikin se syy, miksi sua ei kukaan kestä. Olet varmasti vielä huomennakin täällä ulisemassa. Hyi olkoon, mikä saamaton vätys!
No toi sun uskomattoman ruma tapasi puhua ihmisille kertoo kyllä sun parisuhteiden laadusta enemmän kuin tuhat sanaa.
AP