Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ihmisten pinnallisuus deittailussa. Esim. ite en oo töissä ja...

Vierailija
24.04.2023 |

...moni nainen ajattelee että se kertoo musta jotain. Joo se kertoo sen että oon ollut liiankin suorittajaluonne ja yrittänyt pyrkiä pitkälle, minkä vuoksi otin riskin joka johti työttömyyteen. Jos olisin kunnianhimoton, niin ihan varmasti olisin nyt töissä.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae töitä!

Vierailija
2/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä työttömyys on pysyvä tila ja se riskinotto kouluttautumattomuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun suunnitelmasi sitten on? Kauanko olet ollut työtön? Haetko aktiivisesti töitä ja luuletko työllistyväsi nopeasti? Jos et, niin mikä varasuunnitelmasi on? Oletko muuten aktiivinen vai makaatko vain kotona? Elätkö vain tuilla vai onko sinulla säästöjä ja varallisuutta? Kaikki nämä vaikuttaa siihen, onko työttömyys turn off.

Vierailija
4/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun riskinotto oli työpaikan vaihtaminen liian huonossa terveydentilanteessa. Koeaika jne. Voit itse miettiä että onko työttömyys kohdallani pysyvä tila vai ei.

AP

Vierailija
5/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elättäjäksi, joten en huoli työtöntä puolisoksi.

Vierailija
6/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun riskinotto oli työpaikan vaihtaminen liian huonossa terveydentilanteessa. Koeaika jne. Voit itse miettiä että onko työttömyys kohdallani pysyvä tila vai ei.

AP

Kuinka kauan olet ollut työtön ja onko kyseessä mielenterceysongelmat?

Vierailija
7/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

otit riskin 5v sit?

Vierailija
8/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun suunnitelmasi sitten on? Kauanko olet ollut työtön? Haetko aktiivisesti töitä ja luuletko työllistyväsi nopeasti? Jos et, niin mikä varasuunnitelmasi on? Oletko muuten aktiivinen vai makaatko vain kotona? Elätkö vain tuilla vai onko sinulla säästöjä ja varallisuutta? Kaikki nämä vaikuttaa siihen, onko työttömyys turn off.

Haen töitä aktiivisesti, mutta luonnollisesti haluttuihin paikkoihin on muitakin hyviä hakojoita. En minä tiedä milloin tulen työllistymään. Kuka sen muka pystyisi sanomaan? Tai jos hakisin varastoduunia tms., niin varmaan parissa viikossa, mut se nyt ei ole eka askel. Joo teen paljon kaikenlaista elämässä työnhaun ohella. Ansiopäivärahaa nostan tottakai, varallisuudesta en luonnollisesti deiteille puhu mitään.

AP

Vierailija
9/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "pinnallisuus" on siis sitä, ettei halua lähtökohtaisesti puolisoa, josta täytyy maksaa? Olisiko ap sinulla halua maksaa puolisosta ja kuinka paljon kuussa?

10/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin mahdollisen seurustelukumppanin kanssa tehdä kaikkia kivoja juttuja,esim. Käydä konserteissa, kylpylöissä, leffassa ja ravintolasss syömässä. Että sen verran pitäisi olla kumppanilla maksukykyä, koska minulla ei ole varaa jatkuvasti tarjota toisille ihmisille.

Vierailija
11/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua elättäjäksi, joten en huoli työtöntä puolisoksi.

Toivottavasti sinulla menee asiat hyvin etkä koskaan joudu työttömäksi, ettei kumppani jätä sinua.

Vierailija
12/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyteen on niin kovin monia eri syitä. Yleensä kun joku kertoo olevansa työtön, fiksu vastapuoli on kiinnostunut siitä, mitkä syyt ovat työttömyyden taustalla. Se on kuitenkin monelle se normaali, että toinen käy töissä, opiskelee täyspäiväisesti, tai sitten pyrkii sinne työelämään, ja siksi monet voivat yllättyä kun kuulevat deitin olevan työtön.

Jos vastapuoli ei ole kiinnostunut kuulemaan työttömyytesi syitä, vaan feidaa sinut heti kun kuulee työttömyydestäsi, voit mielestäni vain olla tyytyväinen siihen ettet tuhlannut aikaasi kyseiseen ihmiseen. Jos se työttömyys itsessään on toiselle niin iso ongelma, ettei ole valmis edes kuulemaan työttömyytesi syistä, tuskin suhteestakaan olisi silloin tullut mitään. Mutta kun löydät ihmisen, joka kuuntelee kun kerrot miksi olet työtön, ymmärtää syyn ja hyväksyy sen, niin se etenemiseste on silloin voitettu.

Tsemppiä deittailuun, ja samalla myös oman kunnianhimosi työstämiseen jotta olet joskus vielä taas työelämässä!

Vierailija
13/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä mihin ne sun työpaikkaa ja rahoja tarvii, mä luulin et ne on itsenäisiä, jos se deittikumppani rehellisesti taasen etsi elättäjää niin se on tietysti aika deal breaker.

Jos odotukset, teot ja puheet on naisilla ristiriidassa niin äkkiä katki koko paska, ne on lapsia vielä.

Sama pätee naisiin, on jättimäinen redflag jos mies on avoimen tekopyhä.

Vierailija
14/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "pinnallisuus" on siis sitä, ettei halua lähtökohtaisesti puolisoa, josta täytyy maksaa? Olisiko ap sinulla halua maksaa puolisosta ja kuinka paljon kuussa?

Ei mulle nytkään kukaan muu maksa mitään kuin kassa. Miksi seurustellessa tilanne olisi toinen? Pysyn mä nyttenkin ihan hyvin hengissä ja maksan itse laskuni.

AP

Vierailija
15/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun ap pitää saada seurustelukumppani just nyt heti etkä voi vähän aikaa keskittyä vaikka siihen työnhakuun ja terveytesi kohentamiseen?

Vierailija
16/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuutat kysymykset työttömyyden kestosta. Se on red flag.

Vierailija
17/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vastaappa nyt tähän.

Vierailija
18/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otit riskin 5v sit?

Voit arvailla että kauanko siitä on. Varmaankin ajattelet että olen pitkäaikaistyötön, alkoholisoitunut ja kuljen reikäisissä vaatteissa.

AP

Vierailija
19/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, ultrajärkevät taas järkeistää täälä kyvyttömyyttään parisuhteeseen, varmaan miesten vika, eiku naisten, eiku, eiku, mut tärkintä on et kukaan ei uskalla elää elämäänsä. : D

Vierailija
20/170 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vastaappa nyt tähän.

Miksi tivaat multa? Olen ollut työtön muutaman kuukauden ja terveystiedoistani en halua puhua suuntaan tai toiseen sen tarkemmin. Jokainen voi arvailla mitä haluaa.

AP