Opintolainainen, lapseton ja sinkku 28-vuotiaana. Tunnen olevani epäonnistunut ihmisenä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla samassa tilanteessa ja 10 vuotta vanhempi. Se ei olisi epäonnistuminen vaan katastrofi.
Jaa, mulla on tuo tilanne miinus opintolaina, kai tässä katastrofissa voisin vaikka ryöstää pankin.
Hommaat työtä
Siellä on työkamujakin
Harrastat
Elät
Sinulla on sellaiset kymmenen vuotta aikaa perustaa perhe. Ihan hyvin ehdit.
Kahdenkymmenen vuoden päästä olet velaton ja onnellinen, itsellinen ja kuuntelet parisuhdetuttavien tylsiä juttuja :D... Ei ole pakko mahtua yhteiskunnan asettamaan muottiin tai ryhtyä transuilemaan siksi, että ei halua perinteistä perhettä. Ole vahva oma itsesi naisena tai miehenä. Elä ja nauti.
Ei kokemusta, mutta lisääntymisvuosia sinulla on edessä vielä melkein 20 vuotta, jos olet nainen ja tilastoihin on uskominen. Ei hätää 🤗
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla samassa tilanteessa ja 10 vuotta vanhempi. Se ei olisi epäonnistuminen vaan katastrofi.
Heh :) Lapsia en halunnut, no miestä kyllä tapailen, makselen lopun opintolainan ensi kuussa pois ja käyn työssä paikassa jossa viihdyn erinomaisesti. Elämä on kaikenkaikkiaan hyvää.
N37v
Olin itse 28-vuotiaana avioeron läpikäynyt, 2 lapsen yh, velkaa lähes 50k euroa, sillä peliriippuvainen exä otti pikavippejä minunkin nimiini, jätti asuntolainen osaltaan maksamatta, minkä vuoksi talo myytiin törkeään alehintaan pakkotilanteessa ym..
Minäkin ajattelin silloin olevani epäonnistunut elämässä, mutta näin 10 vuotta myöhemmin kaikki onkin ihan kivasti.
Tsemppiä, 28v on tosi nuori ikä vielä, ehdit vaikka mitä!
Vierailija kirjoitti:
Hommaat työtä
Siellä on työkamujakin
Harrastat
Elät
Eihän ap kertonut mitään työllisyysstatuksestaan, joten miksi oletat hänen olevan työtön?
Kaikkien ei tarvi omistaa 30-50 vuotiaana mökkiä, taloa ja perheystävällistä maasturia.
Olen 32 vuotias, lapseton, ikisinkku ja teen töitä suht pienellä palkalla eli noin 3000e/kk bruttopalkkani.
Koen myös olevani epäonnistunut elämässäni ja olisi pitänyt lukea enemmän jotta saan parempaa palkkaa jotta pystyisin perustamaan perheen. Älä ap murehdi on meitä muitakin elämässä epäonnistuneita joten et ole ainoa.
Meinasin että luen itselleni amk paperit jotta saan palkkaa sen 4000e/kk ja sitten alkaisin perustamaan perhettä ja hommaamaan naisystävää.
Alle kolmekymppisenä ollaan vielä nuoria. Ei siinä iässä kuulu lisääntyä eikä muutenkaan vakiintua. Opiskellaan ja eletään nuoruutta.
Vierailija kirjoitti:
Kahdenkymmenen vuoden päästä olet velaton ja onnellinen, itsellinen ja kuuntelet parisuhdetuttavien tylsiä juttuja :D... Ei ole pakko mahtua yhteiskunnan asettamaan muottiin tai ryhtyä transuilemaan siksi, että ei halua perinteistä perhettä. Ole vahva oma itsesi naisena tai miehenä. Elä ja nauti.
Juuri näin. Itse puntaroin pitkään jälkikasvun suhteen, mutta mitä enemmän tässä on aikaa kulunut niin sitä varmempi sitä alkaa olla että on parempi olla lisääntymättä. Pähkäilyä on suuresti helpottanut vuosien sinkkuilu sekä aivan järjettömäksi kiepsahtanut maailmanmeno. Lienee siis järkevin elellä tämä ainoa elämä mahdollisimman huolettomasti ja keskittyä luomaan kuolematonta taidetta kaikille maailman lapsille ja lapsenmielisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemusta, mutta lisääntymisvuosia sinulla on edessä vielä melkein 20 vuotta, jos olet nainen ja tilastoihin on uskominen. Ei hätää 🤗
biologisesti paras ikä tulla äidiksi olisi noin 20–30 vuoden iässä.
Minä olin samassa tilanteessa28v ja kahden lapsen äiti 38v. Eronnut yh 48v, ei lainoja, muttei kauheasti omaisuuttakaan.
Valmistuin 28-vuotiaana, tein pätkätöitä ja vasta 33-vuotiaana sain vakityöpaikan. En tunne epäonnistuneeni mitenkään vaan elämässä menee ihan hyvin nyt.
Mitä olet tehnyt löytääksesi puolison, jonka kanssa tehdä lapsia?
Sinullahan on vielä elämä aikaa onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Olen 32 vuotias, lapseton, ikisinkku ja teen töitä suht pienellä palkalla eli noin 3000e/kk bruttopalkkani.
Koen myös olevani epäonnistunut elämässäni ja olisi pitänyt lukea enemmän jotta saan parempaa palkkaa jotta pystyisin perustamaan perheen. Älä ap murehdi on meitä muitakin elämässä epäonnistuneita joten et ole ainoa.
Meinasin että luen itselleni amk paperit jotta saan palkkaa sen 4000e/kk ja sitten alkaisin perustamaan perhettä ja hommaamaan naisystävää.
Olet täysin fiksoitunut rahaan. Syyt ikisinkkuuteen ovat ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Suht pieni palkkasi on enemmän kuin kuin suomalainen mediaanipalkka.