Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opintolainainen, lapseton ja sinkku 28-vuotiaana. Tunnen olevani epäonnistunut ihmisenä.

Vierailija
23.04.2023 |

siinäpä se tuli :/

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit olla samassa tilanteessa ja 10 vuotta vanhempi. Se ei olisi epäonnistuminen vaan katastrofi.

Vierailija
2/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit olla samassa tilanteessa ja 10 vuotta vanhempi. Se ei olisi epäonnistuminen vaan katastrofi.

Jaa, mulla on tuo tilanne miinus opintolaina, kai tässä katastrofissa voisin vaikka ryöstää pankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat työtä

Siellä on työkamujakin

Harrastat

Elät

Vierailija
4/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sellaiset kymmenen vuotta aikaa perustaa perhe. Ihan hyvin ehdit.

Vierailija
5/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenkymmenen vuoden päästä olet velaton ja onnellinen, itsellinen ja kuuntelet parisuhdetuttavien tylsiä juttuja :D... Ei ole pakko mahtua yhteiskunnan asettamaan muottiin tai ryhtyä transuilemaan siksi, että ei halua perinteistä perhettä. Ole vahva oma itsesi naisena tai miehenä. Elä ja nauti. 

Vierailija
6/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta, mutta lisääntymisvuosia sinulla on edessä vielä melkein 20 vuotta, jos olet nainen ja tilastoihin on uskominen. Ei hätää 🤗

Vierailija
7/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh :) Lapsia en halunnut, no miestä kyllä tapailen, makselen lopun opintolainan ensi kuussa pois ja käyn työssä paikassa jossa viihdyn erinomaisesti. Elämä on kaikenkaikkiaan hyvää.

N37v

Vierailija
8/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 28-vuotiaana avioeron läpikäynyt, 2 lapsen yh, velkaa lähes 50k euroa, sillä peliriippuvainen exä otti pikavippejä minunkin nimiini, jätti asuntolainen osaltaan maksamatta, minkä vuoksi talo myytiin törkeään alehintaan pakkotilanteessa ym..

Minäkin ajattelin silloin olevani epäonnistunut elämässä, mutta näin 10 vuotta myöhemmin kaikki onkin ihan kivasti.

Tsemppiä, 28v on tosi nuori ikä vielä, ehdit vaikka mitä!

Vierailija
9/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaat työtä

Siellä on työkamujakin

Harrastat

Elät

Eihän ap kertonut mitään työllisyysstatuksestaan, joten miksi oletat hänen olevan työtön?

Vierailija
10/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei tarvi omistaa 30-50 vuotiaana mökkiä, taloa ja perheystävällistä maasturia.

Vierailija
11/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 vuotias, lapseton, ikisinkku ja teen töitä suht pienellä palkalla eli noin 3000e/kk bruttopalkkani. 

Koen myös olevani epäonnistunut elämässäni ja olisi pitänyt lukea enemmän jotta saan parempaa palkkaa jotta pystyisin perustamaan perheen. Älä ap murehdi on meitä muitakin elämässä epäonnistuneita joten et ole ainoa. 

Meinasin että luen itselleni amk paperit jotta saan palkkaa sen 4000e/kk ja sitten alkaisin perustamaan perhettä ja hommaamaan naisystävää.

Vierailija
12/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmekymppisenä ollaan vielä nuoria. Ei siinä iässä kuulu lisääntyä eikä muutenkaan vakiintua. Opiskellaan ja eletään nuoruutta.

Vierailija
13/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdenkymmenen vuoden päästä olet velaton ja onnellinen, itsellinen ja kuuntelet parisuhdetuttavien tylsiä juttuja :D... Ei ole pakko mahtua yhteiskunnan asettamaan muottiin tai ryhtyä transuilemaan siksi, että ei halua perinteistä perhettä. Ole vahva oma itsesi naisena tai miehenä. Elä ja nauti. 

Juuri näin. Itse puntaroin pitkään jälkikasvun suhteen, mutta mitä enemmän tässä on aikaa kulunut niin sitä varmempi sitä alkaa olla että on parempi olla lisääntymättä. Pähkäilyä on suuresti helpottanut vuosien sinkkuilu sekä aivan järjettömäksi kiepsahtanut maailmanmeno. Lienee siis järkevin elellä tämä ainoa elämä mahdollisimman huolettomasti ja keskittyä luomaan kuolematonta taidetta kaikille maailman lapsille ja lapsenmielisille.

Vierailija
14/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemusta, mutta lisääntymisvuosia sinulla on edessä vielä melkein 20 vuotta, jos olet nainen ja tilastoihin on uskominen. Ei hätää 🤗

biologisesti paras ikä tulla äidiksi olisi noin 20–30 vuoden iässä.

Vierailija
15/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samassa tilanteessa28v ja kahden lapsen äiti 38v. Eronnut yh 48v, ei lainoja, muttei kauheasti omaisuuttakaan.

Vierailija
16/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 28-vuotiaana, tein pätkätöitä ja vasta 33-vuotiaana sain vakityöpaikan. En tunne epäonnistuneeni mitenkään vaan elämässä menee ihan hyvin nyt. 

Vierailija
17/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt löytääksesi puolison, jonka kanssa tehdä lapsia?

Vierailija
18/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on vielä elämä aikaa onnistua.

Vierailija
19/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32 vuotias, lapseton, ikisinkku ja teen töitä suht pienellä palkalla eli noin 3000e/kk bruttopalkkani. 

Koen myös olevani epäonnistunut elämässäni ja olisi pitänyt lukea enemmän jotta saan parempaa palkkaa jotta pystyisin perustamaan perheen. Älä ap murehdi on meitä muitakin elämässä epäonnistuneita joten et ole ainoa. 

Meinasin että luen itselleni amk paperit jotta saan palkkaa sen 4000e/kk ja sitten alkaisin perustamaan perhettä ja hommaamaan naisystävää.

Olet täysin fiksoitunut rahaan. Syyt ikisinkkuuteen ovat ihan muualla.

Vierailija
20/36 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht pieni palkkasi on enemmän kuin kuin suomalainen mediaanipalkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi