Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei kutsuta juhliin ja illanviettoihin koska muut ovat kateellisia kauneudestani

Vierailija
22.04.2023 |

Niin. Minua ei pyydetä mukaan pariskuntien ja/tai muiden sinkkujen illanviettoihin ja muihin juhliin, koska pelätään että miehensä ihastuvat minuun. Tosi kivaa olla yksinäinen kauneutensa takia. Alan todella kyllästyä tähän.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain. Eiköhän ole muu syy😂

Vierailija
2/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisinpäin. Oon huomannut, että monet ystävät lopettivat yhteydenpidon kokonaan silloin kun lihoin. En olisi ikinä uskonut, että paino voi vaikuttaa jopa ystävyyssuhteisiin, mutta ilmeisesti voi. Aika karmivaa, miten pinnallisia ihmiset lopunkaikkiaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toisinpäin. Oon huomannut, että monet ystävät lopettivat yhteydenpidon kokonaan silloin kun lihoin. En olisi ikinä uskonut, että paino voi vaikuttaa jopa ystävyyssuhteisiin, mutta ilmeisesti voi. Aika karmivaa, miten pinnallisia ihmiset lopunkaikkiaan on.

lopunkaikkiaan? onko tällainen sana kongreettisesti jo olemassa! tosi illuminaattia!

Vierailija
4/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lopunkaikkiaan? onko tällainen sana kongreettisesti jo olemassa! tosi illuminaattia!

Pilkunnussija.

Vierailija
5/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän se ole kivaa kun huomaa että se oma mies ihastus tuijottaa kokoajan sinua ja haluaisikin vaihtaa lennossa itsensä sinuun.

Vierailija
6/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kauniita kavereita .

Vierailija
7/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä niin kaunista naista tavannut että olisi yksin kauneutensa vuoksi jäänyt.

Eiköhän syynä ole sisäinen rumuus.

Vierailija
8/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö itseäsi vasaralla naamaan, niin sinusta tulee rumempi, ja ongelma korjaantuu.

Vierailija
9/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseeni verrattuna niitä ei oikein ole...

Vierailija
10/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kaverit kannattaa valita ulkonäön, ei yhteisten kiinnostusten kautta.

Vierailija
11/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kuitenkin syynä ylimielinen asenteesi?

Vierailija
12/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä provoja, hohhoijaa.

Eiköhän kaikki tiedä että ihmiset luontaisesti pyrkivät kauniiden ja komeiden seuraan ja harvoin tarvitsee yksin olla, rumia taas syrjitään koska vaistomaisesti ajattelemme rumien olevan pahoja ihmisiä.

Minä olen yksinäinen koska olen erittäin lihava ja ruma tursake, kaikilla kauniilla tutuillani on isot ystäväpiirit.

Vierailija
13/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tunnustaisi kenellekään olevani ulkonäöstä kateellinen. Tuskin olen sitä tiedostanutkaan jos olen ollut. Naisethan määritellään pitkälti vain ulkonäön perusteella ja kauneusalan biljardimarkkinat on heille suunnattua.

Vierailija
14/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kuva niin katsotaan oletko niin ihmeellinen.

Jos painat yli 45kg niin tuskinpa olet ellet ole yli 175cm pitkä.

Vierailija
15/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or didn't happen

Vierailija
16/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kaikkia itseäni kauniimpia automaattisesti ylimielisenä ja kohtelen heitä sen mukaisesti.

Vierailija
17/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ap ulkonäköäsi niin raati voi tehdä tuomion.

Vierailija
18/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tunnustaisi kenellekään olevani ulkonäöstä kateellinen. Tuskin olen sitä tiedostanutkaan jos olen ollut. Naisethan määritellään pitkälti vain ulkonäön perusteella ja kauneusalan biljardimarkkinat on heille suunnattua.

Huomaa siitäkin että ulkonäköön liittyvät ketjut kasvavat nopeasti toisin kuin vaikka tieteisiin liittyvät.

Vierailija
19/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kaikkia itseäni kauniimpia automaattisesti ylimielisenä ja kohtelen heitä sen mukaisesti.

Tämä ainakin on varmaan totta, kaunista kohdellaan ikävästi koska ajatellaan että sillä on inhottava luonne, vaikkei tunneta.

Vierailija
20/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta eihän se ole kivaa kun huomaa että se oma mies ihastus tuijottaa kokoajan sinua ja haluaisikin vaihtaa lennossa itsensä sinuun.

Itsensä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi