Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei kutsuta juhliin ja illanviettoihin koska muut ovat kateellisia kauneudestani

Vierailija
22.04.2023 |

Niin. Minua ei pyydetä mukaan pariskuntien ja/tai muiden sinkkujen illanviettoihin ja muihin juhliin, koska pelätään että miehensä ihastuvat minuun. Tosi kivaa olla yksinäinen kauneutensa takia. Alan todella kyllästyä tähän.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sisältä ruma

Vierailija
62/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kauan miettinyt, miksi minua ei kutsuta juhliin ja illanviettoihin. Olen viimein tajunnut sen johtuvan siitä, että olen itsekeskeinen narttu. Tiedän, että saatan tuntua melko vaikealta ihmiseltä - haluan aina olla huomion keskipisteenä, puhua vain itsestäni ja saada muut tuntemaan olonsa huonommaksi. Olen myös kateellinen ja puhun pahaa muiden selän takana.

En kuitenkaan voi kiistää kaipaavani rakkautta ja hyväksyntää. Mietin usein, eivätkö kaikki ansaitse näitä asioita? Voisiko olla niin, että syvällä sisimmässäni piilee jokin hyvä puoli? Toivon saavani teidän ajatuksianne siitä, voiko joku näin itsekeskeinen ja narsistinen ihminen koskaan tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi.

Miksi muut eivät ymmärrä, että minullakin on tunteet ja tarpeet? Onko muita keinoja muuttua vähemmän itsekeskeiseksi ja löytää ystäviä, jotka arvostavat minua sellaisena kuin olen? Miten voisin oppia näkemään muiden tarpeet ja tunteet yhtä tärkeinä kuin omat?

Kaipaan todella apuanne ja toivon, että voimme yhdessä löytää ratkaisuja. Ehkä me kaikki olemme särkyneitä, mutta eikö olekin niin, että särkyneet palaset voivat lopulta muodostaa kauniin mosaiikin?

On rasittavaa kuunnella ainaista jauhamistasi menestyksestä ja sen symboleista. Ihmisiä haluat tavata kunhan heillä vaan on korkea status.

Rivo "huumorisi" ja esimerkiksi tarjoilijoita kohtaan osoittama tylyys eivät tunnu kivoilta. Eikä myöskään nuo ragekohtaukset, joita tosin yrität peitellä.

Alkoholia kun saat niin voit joskus hiukan pehmetä, kunnes paska iskee tuulettimeen.

Ei siinä paljoa kauneutesi viehätä enää. Olen pahoillani ja säälin sinua, tosin etäisyydeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös kuulemma todella kaunis, moni on kysynyt olenko ollut joskus mukana missikisoissa ja olen tehnyt myös mallin töitä, saan lähes päivittäin kehuja tuntemattomiltakin kauneudestani. Minulla on silti paljon kavereita ja ystäviä, olen suosittua seuraa eikä kukaan voisi edes kuvitella minun vievän muiden miehiä, olen itse vakaassa ja hyvässä parisuhteessa. Eiköhän ap vika ole jossain muualla sinun kohdallasi, moni kakku päältä kaunis. Pyydätkö itse koskaan kavereitasi minnekään, oletko vastavuoroisessa vuorovaikutuksessa heidän kanssaan, nyrpisteletkö nenääsi muille? Voi olla että annat myös ylimielisen vaikutelman itsestäsi jos pidät itseäsi kovin erinomaisena, sellainen karkottaa kenet tahansa pois eikä anna kivaa vaikutelmaa. Vaikutat kovin nuorelta, joko olet kuitenkin peruskoulusta päässyt?

Nainen voi olla vaarattomalla tavalla kaunis, sellainen joka ei säväytä mutta on kuitenkin virheetön ja muiden naisten mielestä seksitön. Heitä ei kadehdita.

Vierailija
64/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla toisinpäin. Oon huomannut, että monet ystävät lopettivat yhteydenpidon kokonaan silloin kun lihoin. En olisi ikinä uskonut, että paino voi vaikuttaa jopa ystävyyssuhteisiin, mutta ilmeisesti voi. Aika karmivaa, miten pinnallisia ihmiset lopunkaikkiaan on.

lopunkaikkiaan? onko tällainen sana kongreettisesti jo olemassa! tosi illuminaattia!

No ei oo muuten "kongreettisesti" sanaakaan olemassa😉

Kai mä nyt sen tiedän. Ei illuminaattiakaan. Mutta annoin itselleni luvan inspiroitua näistä kielikukkasista. Lopunkaikkiaan.

Vierailija
65/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös kuulemma todella kaunis, moni on kysynyt olenko ollut joskus mukana missikisoissa ja olen tehnyt myös mallin töitä, saan lähes päivittäin kehuja tuntemattomiltakin kauneudestani. Minulla on silti paljon kavereita ja ystäviä, olen suosittua seuraa eikä kukaan voisi edes kuvitella minun vievän muiden miehiä, olen itse vakaassa ja hyvässä parisuhteessa. Eiköhän ap vika ole jossain muualla sinun kohdallasi, moni kakku päältä kaunis. Pyydätkö itse koskaan kavereitasi minnekään, oletko vastavuoroisessa vuorovaikutuksessa heidän kanssaan, nyrpisteletkö nenääsi muille? Voi olla että annat myös ylimielisen vaikutelman itsestäsi jos pidät itseäsi kovin erinomaisena, sellainen karkottaa kenet tahansa pois eikä anna kivaa vaikutelmaa. Vaikutat kovin nuorelta, joko olet kuitenkin peruskoulusta päässyt?

Nainen voi olla vaarattomalla tavalla kaunis, sellainen joka ei säväytä mutta on kuitenkin virheetön ja muiden naisten mielestä seksitön. Heitä ei kadehdita.

Minä olen varmaan just sellainen. Ns naapurin tyttö. Sekä miehet että naiset kehuu ulkonäköä, vaikutan kuulemma kiltiltä ja "hyvältä" naiselta. Jotkut miehet tosin tuntuu ottavan sen lähinnä haasteena ja yrittää kovasti päästä sänkyyn.

Vierailija
66/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä kovin kummoinen voi olla jos kerran suomlainen olet, hullukin vielä.

Vierailija
67/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä naamaria.

Vierailija
68/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vihaa pärjäämistä

Vierailija
69/69 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olenkin kymmenen metriä pitkä ja painan vain gramman, pistäkää paremmaksi.

Voitin Miss Asia-kilpailut vaikken edes osallistunut, olen kotoisin Porvoosta.

Itsehän voitin Miss Tosiasia -kilpailun ja samaan syssyyn kumosin metrijärjestelmän ja kultaisen leikkauksen sekä tieteellisesti todistin itseni kauneusihanteeksi kautta aikojen. Vertaisarviointi on mahdotonta koska vertaistani ei ole. Juhlia en järjestä, koska ne osoittautuivat niin upeiksi, etten saanut edes itse kutsua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi