Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei kutsuta juhliin ja illanviettoihin koska muut ovat kateellisia kauneudestani

Vierailija
22.04.2023 |

Niin. Minua ei pyydetä mukaan pariskuntien ja/tai muiden sinkkujen illanviettoihin ja muihin juhliin, koska pelätään että miehensä ihastuvat minuun. Tosi kivaa olla yksinäinen kauneutensa takia. Alan todella kyllästyä tähän.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron äidille että kiusaatte.

T. OIKEA AP

Vierailija
42/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vain kateellisia kauneudestani.

T. OIKEA AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma

T. OIKEA AP

Vierailija
44/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta välittyy varmasti ylimielinen asenteesi. Harvoin olen nähnyt oikeasti kaunista naista Suomessa jos koskaan. Jos käsityksesi kauneudesta on luokkaa Jasmin niin aika heikoilla jäillä olet. Oikeasti kauniita naisia on ehkä 0,00001% väestöstä eikä sellaisia todellakaan löydä tältä puolelta maapalloa. Ellet ole aasiatar tai omaa poikkeuksellisen upeaa luustoa ja huippumallin kroppaa mitä ei todellakaan suomijulkkiksilla näe niin voi voi, surkeat on kuvitelmasi.

Vierailija
45/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi kaveri, joka luulee että koko maailma on hänelle hänen kauneudestaan kateellinen, ja hän on kavereiden puolisoiden unelmien keskiössä. Oikeasti tämä töpselinenäinen persjalka on työntämässä ryntäitään jokaisen miehen naamaan. Tämä hyvin provosoiva käytös ja kateusharhoista höliseminen on syy, miksi kukaan ei oikein jaksa hänen seuraansa.

Vierailija
46/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan sellainen pikkusievä ja hieman pönäkkä lisäkepissis kuten niin moni nykyajan nuori, kuvittelevat olevansa niin nättejä mutta todellisuudessa hyvin tavallisen näköisiä pakkeleidensa alla. Oikea kauneus on erittäin harvinaista, pikkusieviä on joka nurkalla.

Vierailija
47/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä itseään kauniina pitäviä on nykyään surullisen paljon, ihan tavallisen näköisiä tytön reppanoita jotka luulevat itsestään liikoja. Mukavaa että viihtyvät nahoissaan kasin tyttöinä mutta erittäin harvassa on aidosti kauniit tytöt.

Vierailija
48/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt elämäni aikana kaksi kaunista naista.

Vierailija
49/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEA AP täällä. Edelliset ovat provoja. Olen 18, pituutta 958cm ja painoa 0,5kg. Olen erittäin hoikka mutta kurvikas kuin Jessica Rabbit, rintani ovat isommat kuin jumppapallot ja pakarani samaa kokoluokkaa. Vyötärö keskivertosuomitantan ranteen mittainen. Kasvonpiirteeni ovat eksoottiset ja minua luullaan usein filippiiniläiseksi vaikka olen kotoisin Laihialta. Minua kehuu jokainen vastaantulija ja saan fanipostia sekunnin välein. Näytän nuoremmalta kuin siittiöt mutta minussa on silti arvokasta ja mystistä seksikkyyttä sekä karismaa.

T. OIKEA AP

Vierailija
50/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon aloittajaa, jos hän on teini.

Mulle kaveri sanoi etteivät ottaneet minua mukaan teininä, koska olisin vienyt miehet.

Tämä oli tosi ikävää, koska olin huonoitsetuntoinen, masentunut ja omasta mielestä ruma. Hätävalheen taisi kaveri keksiä porukan ulkopuolelle jättämisestä.

Vierailija
51/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen persjalkainen pottunokka ja silti yksin. Saanko nyt palkinnon?

Vierailija
52/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olenkin kymmenen metriä pitkä ja painan vain gramman, pistäkää paremmaksi.

Voitin Miss Asia-kilpailut vaikken edes osallistunut, olen kotoisin Porvoosta.

Vierailija
53/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suloinen taskuraketti (5cm pitkä) ja jokainen mies poimii minut taskuunsa.

Joskus meinasin tukehtua nukkaan mutta en sitten tukehtunutkaan. Painoni on negatiivisen puolella.

Vierailija
54/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen noin kilometrin mittainen ja höyhenenkevyt akateemikko Ullanlinnassa.

Minua pyydettiin Miss Universumiin mutta aikani ei riitä sillä teen parhaillaan väitöskirjaa sekä olen vaativassa asiantuntijatyössä.

Presidentiksi pyydettiin myös mutta en ehtinyt sillä minulla on täysi työ pitää kroppani kuosissa vaativan asiantuntijatyöni ohella.

Mainitsinhan jo että olen höyhenenkevyt ja vaativassa asiantuntijatyössä?

Vierailija
55/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rumia kaikki niin ei ymmärrystä löydy.

Vierailija
56/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi keksivät tekosyitä. Olet vain perseestä ja he eivät kehtaa myöntää sitä, haluavat vain että sinulle jää hyvä mieli hylkäämisestä.

Vierailija
57/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 metriä levee ja metrin pitkä kurvitar.

Minusta tuli leipuri, mutta söin kaikki kaakut ennen kun ehti myyntiin eli nyt olen työtön ja makaan sohvalla.

Vierailija
58/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös kuulemma todella kaunis, moni on kysynyt olenko ollut joskus mukana missikisoissa ja olen tehnyt myös mallin töitä, saan lähes päivittäin kehuja tuntemattomiltakin kauneudestani. Minulla on silti paljon kavereita ja ystäviä, olen suosittua seuraa eikä kukaan voisi edes kuvitella minun vievän muiden miehiä, olen itse vakaassa ja hyvässä parisuhteessa. Eiköhän ap vika ole jossain muualla sinun kohdallasi, moni kakku päältä kaunis. Pyydätkö itse koskaan kavereitasi minnekään, oletko vastavuoroisessa vuorovaikutuksessa heidän kanssaan, nyrpisteletkö nenääsi muille? Voi olla että annat myös ylimielisen vaikutelman itsestäsi jos pidät itseäsi kovin erinomaisena, sellainen karkottaa kenet tahansa pois eikä anna kivaa vaikutelmaa. Vaikutat kovin nuorelta, joko olet kuitenkin peruskoulusta päässyt?

Tuosta nimenomaan ymmärtää että sinä olet jo jonkun miehen käytettävänä etkä siksi potentiaalinen uhka.

Vierailija
59/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/5

Vierailija
60/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole koskaan kuullut pretty privilegestä?

Et ole kaunis jos sinulla ei ole omaa laumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi