Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei kutsuta juhliin ja illanviettoihin koska muut ovat kateellisia kauneudestani

Vierailija
22.04.2023 |

Niin. Minua ei pyydetä mukaan pariskuntien ja/tai muiden sinkkujen illanviettoihin ja muihin juhliin, koska pelätään että miehensä ihastuvat minuun. Tosi kivaa olla yksinäinen kauneutensa takia. Alan todella kyllästyä tähän.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 151cm ja painan 140kg, rintani ovat ÖÖÖÖÖÖ666 kuppia ja minulla on räväkän sähäkkä punainen tukka. Pukeudun seksikkäästi nahkahousuihin ja piukkoihin vaatteisiin, minulla on pitkät ripset ja panostan ulkonäkööni muutenkin kovasti.

Minulla on myös kauniita tatuointeja ympäri kehoani, viettelevästi juuri rintakehässä suuri pääkallo sekä muutama tribaali.

Haluaisin niin kovasti että joku tuikkaisi minua ahteriin ja haisevien poimujeni väliin.

Oih!

Ap

Vierailija
22/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan kuitenkin syynä ylimielinen asenteesi?

Pidän kaikkia itseäni kauniimpia automaattisesti ylimielisenä ja kohtelen heitä sen mukaisesti.

Tämä ainakin on varmaan totta, kaunista kohdellaan ikävästi koska ajatellaan että sillä on inhottava luonne, vaikkei tunneta.

Miksi niin ajatellaan? Eikö korkeakoulutus juuri harjoita kriittistä ajattelua ja kyseenalaista mutuanalyyseja jotka eivät perustu mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ikävystyttävää seuraa muuten ja luulet itsestäsi liikoja. Ei kukaan jaksa katsella itseään täynnä olevia lorttoja.

Vierailija
24/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei kokemusta vastaavasta, mutta ei varmaan sinua kutsuta, jos kutsumattomuuden syyksi epäilet tuota. 🤭

Vierailija
25/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan minäkin sanoa olevani kaunis. Muut voivat tosin olla eri mieltä asiasta.

Vierailija
26/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Samasta ongelmasta olen kärsinyt jo vuosia. Kauneus on totisesti kirous!

t: Pertti53

Vierailija
27/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös kuulemma todella kaunis, moni on kysynyt olenko ollut joskus mukana missikisoissa ja olen tehnyt myös mallin töitä, saan lähes päivittäin kehuja tuntemattomiltakin kauneudestani. Minulla on silti paljon kavereita ja ystäviä, olen suosittua seuraa eikä kukaan voisi edes kuvitella minun vievän muiden miehiä, olen itse vakaassa ja hyvässä parisuhteessa. Eiköhän ap vika ole jossain muualla sinun kohdallasi, moni kakku päältä kaunis. Pyydätkö itse koskaan kavereitasi minnekään, oletko vastavuoroisessa vuorovaikutuksessa heidän kanssaan, nyrpisteletkö nenääsi muille? Voi olla että annat myös ylimielisen vaikutelman itsestäsi jos pidät itseäsi kovin erinomaisena, sellainen karkottaa kenet tahansa pois eikä anna kivaa vaikutelmaa. Vaikutat kovin nuorelta, joko olet kuitenkin peruskoulusta päässyt?

Vierailija
28/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauan miettinyt, miksi minua ei kutsuta juhliin ja illanviettoihin. Olen viimein tajunnut sen johtuvan siitä, että olen itsekeskeinen narttu. Tiedän, että saatan tuntua melko vaikealta ihmiseltä - haluan aina olla huomion keskipisteenä, puhua vain itsestäni ja saada muut tuntemaan olonsa huonommaksi. Olen myös kateellinen ja puhun pahaa muiden selän takana.

En kuitenkaan voi kiistää kaipaavani rakkautta ja hyväksyntää. Mietin usein, eivätkö kaikki ansaitse näitä asioita? Voisiko olla niin, että syvällä sisimmässäni piilee jokin hyvä puoli? Toivon saavani teidän ajatuksianne siitä, voiko joku näin itsekeskeinen ja narsistinen ihminen koskaan tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi.

Miksi muut eivät ymmärrä, että minullakin on tunteet ja tarpeet? Onko muita keinoja muuttua vähemmän itsekeskeiseksi ja löytää ystäviä, jotka arvostavat minua sellaisena kuin olen? Miten voisin oppia näkemään muiden tarpeet ja tunteet yhtä tärkeinä kuin omat?

Kaipaan todella apuanne ja toivon, että voimme yhdessä löytää ratkaisuja. Ehkä me kaikki olemme särkyneitä, mutta eikö olekin niin, että särkyneet palaset voivat lopulta muodostaa kauniin mosaiikin?

Vierailija
29/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli provo, annan itselleni 3/5 ketjun aktiivisuuden perusteella. Osuu ja uppoaa.

Ap

Vierailija
30/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta eihän se ole kivaa kun huomaa että se oma mies ihastus tuijottaa kokoajan sinua ja haluaisikin vaihtaa lennossa itsensä sinuun.

Siis se mies haluaisi olla kaunis nainen ja vaihtaa itsensä ap:ksi, vai mitä ihmettä?

Vierailija
31/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat olla minä. Minä olen maailman kaunein ja muut ovat todella rumia ja oksettavia.

Ap

Vierailija
32/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ap täällä. Olen 198cm ja 20kg. Rintani ovat DD75 kuppia, luomut, terhakat ja nuorekkaat. Hiukseni ovat peppuun asti ja vaaleat enkä käytä ollenkaan meikkiä koska olen tumma ja ripseni ja kulmakarvani ovat luonnostaan täydelliset sekä huuleni muhkeat ja täyteläiset. Vartaloni on tiimalasin muotoinen, vyötäröni on erittäin kapea ja vatsani on litteä. Olen 37-vuotias mutta minua luullaan usein esikoulussa olevan tyttäreni pikkusiskoksi.

Ap

33/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla toisinpäin. Oon huomannut, että monet ystävät lopettivat yhteydenpidon kokonaan silloin kun lihoin. En olisi ikinä uskonut, että paino voi vaikuttaa jopa ystävyyssuhteisiin, mutta ilmeisesti voi. Aika karmivaa, miten pinnallisia ihmiset lopunkaikkiaan on.

lopunkaikkiaan? onko tällainen sana kongreettisesti jo olemassa! tosi illuminaattia!

No ei oo muuten "kongreettisesti" sanaakaan olemassa😉

Vierailija
34/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ainakin on varmaan totta, kaunista kohdellaan ikävästi koska ajatellaan että sillä on inhottava luonne, vaikkei tunneta.[/quote]

Tai sitten juuri päinvastoin.

Sama rikkaiden kanssa;

Kyllä "kavereita löytyy",kun hyvin menee.

Ja se on fakta, että kauniita suositaan.

Työhönotossa ja ihmissuhteissakin.

Mutta niin ne vaan on muut aina ja vaan "kateellisia", jos itse kohtelet heitä pas***ti...

Vierailija
35/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kehuja pääosin miehiltä, en oikeastaan lähes koskaan naisilta. Naisista aistii sen kateuden ja nyrpeyden. Se on fakta, että monet kauniit naiset saavat naisten kateutta osakseen. Esim. edesmennyt Jasmin V.

T. OIKEA AP

Vierailija
36/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyyyhyyyhyy....

Vierailija
37/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko todellinen syy se että olet vain sellainen perusvastenmielinen henkilö, jota ei haluta pilaamaan tunnelmaa.

Vierailija
38/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ap ei kirjoittanut tuota edellistä. Täällä on ihan oikea ap, olen todella 37-vuotias ja minua aidosti luullaan eskarilaisen lapseni pikkusiskoksi. Olen 198cm ja 20kg. Monet ovat kateellisia hoikkuudestani ja kurveistani, olen pettänyt kaikkien ystävieni miesten kanssa ja makaan joka päivä kymmenien eri miesten kanssa.

OIKEA AP

Vierailija
39/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kukaan ei voi olla tuollainen.

Vierailija
40/69 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itkuinen olo koska kukaan ei usko enää minua. Olen ruma.

T. OIKEA AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän