Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset! Oletteko tyytyväisiä elämäänne?

Vierailija
22.04.2023 |

Tulin myöhään eilen kotiin vietettyäni iltaa kavereiden kanssa. Kadulla kävellessäni minut valtasi suuri onnen tunne, koska kaikki on elämässäni juuri nyt niin hyvin. Olen onnistunut rakentamaan juuri minulle sopivan kokonaisuuden, ja vaikka unelmia ja suunnitelmia riittää, kaikki on jo nytkin niin täydellistä kuin vain voi olla.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Yhä jumissa kasvatusvastuun kanssa. Ei paskaakaan kiinnosta, mutta hommat pitää hoitaa loppuun asti. 

Vierailija
2/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuo tunne meni ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisin enemmän aikaa itselle, töissä stressaava tilanne, toisaalta taloudellinen tilanne on parempi kuin koskaan. Ei kai ihminen koskaan täysin tyytyväinen ole ja se on myös syy joka ajaa meitä eteenpäin.

Vierailija
4/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatusvastuun? Puhut siis lapsista, ehkä erosta? Lapset kasvavat yllättävän nopeasti, kannattaa keskittyä viettämään mahdollisimman paljon aikaa heidän kanssaan ennen kuin he eivät yhteisiä hetkiä enää niin kaipaa.

Ja ei, tunne ei mennyt vielä ohi. Se on jatkunut jo todella kauan, vuosia. Eilen tuli sellainen hyökyaalto vaan.

Ap

Vierailija
5/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin sanoa olevani onnellinen ja ehkä myös onnekaskin joissain asioissa. Saan elää oman näköistä elämää. Ikä tuo varmuutta ja viihdyn nahoissani vuosi vuodelta paremmin. Ainoa miinus ikääntymisessä on fyysisen kunnon väistämätön rapistuminen pikkuhiljaa

Vierailija
6/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat on hyvin, ei voi valittaa. On työpaikka, aikuiset lapset, terveyttäkin kohtuullisesti. Jos jotakin kaipaan, niin yhteisöllisyyttä. Suku on etäinen ja harrastusten parista ei ole löytynyt uusia ystäviä. En osaa tunkea itseäni mihinkään, aika herkästi tunnen oloni ulkopuoliseksi. Mutta mikäs teet, näillä mennään.

Vierailija
7/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Vietän juuri omannäköistäni elämää, kaikki on hyvin.

Vierailija
8/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tuo tunne meni ohi?

Kyllä se ohi menee. Aamulla on jo krapula.

Vierailija
9/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt yhteisöllisyyttä - vaikka olen kovasti etsinyt. Ruudun takaa katsoo kaikki maailmaa ja toisiaan. Terveisiä kaikille. Tulkaa pois sieltä ruudun takaa.

Vierailija
10/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen etten ole antanut fyysisen kunnon rapistua. Talouspuoli niin hyvällä mallilla etten kehtaa enempää kertoa. Aikuiset lapset joilla menee pääsääntöisesti hyvin. Tärkeintä että on lapsia, olisi kaameaa jos ei olis.

Parisuhde on yhdensortin ristiaallokossa. Yllättäen olen huomannut että ollaan kasvettu eri tahtia tai eri suuntiin. Vaimo on radikalisoitunut kun taas itse pyrin ottamaan jo vähän rennommin. Pakko sanoa että olen miettinyt että millaista elämä mahtaisi olla nuoremman naisen kanssa.

Kaippa sitä on sitten onneton;-)

Vierailija
11/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen etten ole antanut fyysisen kunnon rapistua. Talouspuoli niin hyvällä mallilla etten kehtaa enempää kertoa. Aikuiset lapset joilla menee pääsääntöisesti hyvin. Tärkeintä että on lapsia, olisi kaameaa jos ei olis.

Parisuhde on yhdensortin ristiaallokossa. Yllättäen olen huomannut että ollaan kasvettu eri tahtia tai eri suuntiin. Vaimo on radikalisoitunut kun taas itse pyrin ottamaan jo vähän rennommin. Pakko sanoa että olen miettinyt että millaista elämä mahtaisi olla nuoremman naisen kanssa.

Kaippa sitä on sitten onneton;-)

Radikalisoitunut? Kerro lisää.

Vierailija
12/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytymätön. Elämässä ei ole muuta kuin työ, josta saan mukavasti rahaa, jolle en keksi käyttöä.

Vierailija
13/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella tyytymätön. Elämässä ei ole muuta kuin työ, josta saan mukavasti rahaa, jolle en keksi käyttöä.

Miksi ei ole muuta? Mitä sulta puuttuu? 

Vierailija
14/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia ahdistaa, niin voin kyllä auttaa ;)

Vierailija
15/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voisi olla enemmän, muuten ihan ok elämää.

Vierailija
16/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sosiaalisia suhteita. 

Vierailija
17/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tuo tunne meni ohi?

Joo. Ja darra tuli tilalle.

Vierailija
18/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sosiaalisia suhteita. 

Todella monet ihmiset on yksinäisiä ja kaipaisivat seuraa ja ystäviä. Itselleni oli aika iso käännekohta, kun tajusin että olen erittäin passiivinen ihmissuhteissa. Ryhdyin aktiivisemmaksi ja sillä oli suuri vaikutus elämääni. Suosittelen lukemaan vaikka kirjan "Miten saan ystäviä, menestystä, vaikutusvaltaa", se oli todella mielenkiintoinen ja opetti ainakin minulle paljon. Siitä löytyy näköjään paljon infoa suomeksikin netistä. 

Sosiaalisiin suhteisiin vaikuttaa erityisen paljon myös ihmisen suhde omaan itseensä. Siihen kannattaa myös keskittyä. Ole kaikkein ystävällisin ja armollisin itsellesi.

Vierailija
19/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ja elämääni tyytyväinen. Olen ollut aina.

Kaikki asiat ovat kivasti. Olen ollut rakkaan mieheni kanssa 25 vuotta, lapsista kaksi on jo aikuisia ja nuorinkin kohta. Meillä on todella hyvät välit lapsien kanssa ja vanhempanikin asuvat lähellä, hekin ovat hyvässä kunnossa. Meillä on ihana velaton koti kotikylässäni, tykkään työstäni paljon, olen terve ja meillä ei ole rahahuolia. Siskoni on hyvin läheinen ja ihania ystäviäkin on, naapuritkin ovat mukavia. Minulla on mukavia harrastuksia ja olen muutenkin peruspositiivinen ihminen.

Täytän vuoden päästä 50 vuotta.

Vierailija
20/55 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama.

Sijoita vaikka. Voi että kun olisin silloin nuorempana tajunnut ns. pistää jotain sukanvarteen. Pari vuotta sitten ihmettelin, että mihin ne mun rahat hävisi??? Jos olisin pistänyt ne kurkusta alas, niin olisin kuollut siihen juomiseen.... Ne vaan... hävisi, pikkuhiljaa.