Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastunut varattuun.. miten tässä näin kävi?

Vierailija
21.04.2023 |

Saa haukkua, koittaa puhua järkeä..

En tiedä miten minä olen tähän tilanteeseen joutunut. Olen aina ollut itse uskollinen ja pitänyt arvoista ja moraalista kiinni. Kokenut mitä on tulla petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia.

Tapasin miehen netissä, jo muutamasta viestistä tuli jännä tunne. Pian näin kuvan, kuin olisin aina tuntenut. Ollaan tavattu, kemia on ihan uskomaton. Yritetty erota monta kertaa. Tätä jatkunut yli puoli vuotta.

En ole koskaan kokenut mitään tälläistä. Miten joku voi tuntua niin omalta välittömästi ja miten jotakuta voi kaivata näin järjettömästi koko ajan.

Ongelma on se että poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa, en halua toisen omaa. Mutten myöskään luopua miehestä. Perinteinen tunteet vai järki-tilanne.

Nyt puhutte mulle järkeä miten tästä eteenpäin.

Kommentit (366)

Vierailija
321/366 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. kommentoi.

Ei tavattu deitti-apissa.

Alussa se oli sellaista hassunhauskaa sanailua, päädyttiin tapaamaan rehellisesti seksi mielessä. 

Siis ihan oikeasti haluat tosissasi miehen, joka on naimisissa ja hänellä on lapsia, ja on valmis tuosta noin vain lähtemään panemaan ventovierasta muijaa muutamien viestien hassunhauskojen sanailujen jälkeen????

Sullehan selvisi jo ensi kättelyssä mikä on herran moraali ja miten hän käyttäytyy suhteessa, jossa on vaikeita aikoja. 

Tulee tekemään tasan saman sullekkin, usko pois.

Vierailija
322/366 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä ajattelet vastauksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/366 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
324/366 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ap a

Vierailija
325/366 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä nyt meinaat?

Vierailija
326/366 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat olla pellenä niin siitä vaan. Ainakin itse sanoisin miehelle heipat. Luultavasti ei koskaan eroakaan.

Vierailija
327/366 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
328/366 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mikä tilanne?

Vierailija
329/366 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vain käsitä ollenkaan miten mies pystyisi pyörittelemään ketään muita tässä samalla. Soitellaan puolin ja toisin toisillemme melko vapaasti, vastailee ja laittelee viestejä usein. Reissussa käyttää melkein kaiken liikenevän aikansa minuun, välillä olen jopa pyytänyt että keskittyisi muuhunkin.

Tiedän hänen taustansa. On pettänyt exäänsä, nykyistään ei sillä tavoin. Tällä tavoin on. Tiedän hänen lastensa nimet, tekemiset yms.

Mies on järkevä, ei haihattelija. Tiedän mikä heidän liitossa mättää. Asiaa ei voi enää korjata, ei se silti estä yrittämästä. Kokenut vaikean eron hänkin, ei halua toistoa siitä.

Noh, en halua hänestä kertoa enempää. Tiedän kuitenkin ettei hän mitenkään pysty pyörittämään muuta tässä sivussa.

Kyllä kuule pystyy. oon työtön nymfomaani mutta käytän tosi kiltiltä nuorelta naiselta .

Minulla oli 3 miestä samaan aikaan 3 vuotta.

Yhtä näin viikonloppuisin, 2 muuta arkena , toista silloin kun toinen oli töissä ja toista toisen yövuoron aikaan . Kukaan heistä ei tiennyt toisistaan eikä epäillyt mitään .

Vierailija
330/366 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
331/366 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä

En tiedä mitä teen. Myönnän olevani itsekäs, ihastun harvoin, rakastun vielä harvemmin. Voi olla että tämä on jopa ensimmäinen kerta elämässäni kun koen tälläisiä tunteita. Exään en tainnut edes rakastua, opin rakastamaan ajan myötä.

Vaikeahan tätä on selittää kun en voi enkä halua kaikkea kertoa. Minä olen kokenut ja nähnyt elämässä kaikenlaista, tiedän kaiken tuon ja enemmänkin mitä minulle ystävällisesti yritätte kertoa.

Tämä mies tuli myös itse petetyksi edellisessä liitossa, ihan vain tiedoksi. Lopulta pettämistä oli molemmin puolin. Ero ei johtunut siitä että mies kävi vieraissa.

Hänen, sen enempää kuin minun elämää ei saa mustavalkoiseksi puhuttua mitenkään. Molemmilla paljon kokemusta rankoista asioista, vääristä valinnoista, liiasta järkevyydestä, tahdosta tehdä ja toimia oikein omien tunteiden kustannuksella.

Ei tilanne ole sellainen että odotan hänen eroavan että voimme olla yhdessä. Eikä hän ole minun takia eroamassa vaan ihan muiden asioiden, sellaisten jotka olleet syynä jo muutama vuosi ennen meidän tapaamista. Ero muuttaa elämää valtavasti, kaikkien.

Kuten itselläkin, meni talo, mökki, lemmikit, työpaikka, asuinpaikkakunta, huoltajuusasiat, lasten harrastukset ja kaverit, koulu, sukulaiset, taloudellinen tilanne.. aivan kaikki muuttui hetkessä. Se oli jotain niin hirveää ettei enää tule sellaista tilannetta että sitoutuisin kenenkään kanssa niin että maailma järkkyisi noin paljon..

Ihmisillä on todella erikoisia ja erilaisia tilanteita elämässään. Ei aina ole tilanne että ollaan ulkopuolisella töissä, kaikki on joko yhteistä tai toisen nimissä pelkästään, on kaikenlaista kiemuraa mistä valtaosa ihmisistä ei edes tiedä.

En minä ole valmis itsekkään mihinkään sitoutumiseen, en edes hänen kanssa. Tässä ei ole kyse siitä että odotan ja vaadin hänen eroavan, roikkua mukana tapaamisia odotellen. Olen tapaillut useita miehiä tämän aikana, ei ne vain onnistu kun nämä tunteet on.

Me ollaan molemmat nöyränä tään tunteen edessä. Kumpikaan näin halunnut tapahtuvan. Tunteet on vain molemmin puolin niin syvät että tässä on jotain merkityksellistä.

En tiedä jatkosta, ehkä jompikumpi saa jostain voimaa suoristaa selkärankansa ja lopettaa tämä. Tai tämä hiipuu itseksiään ajan myötä. Ehkä tapaan jonkun vapaan joka vie mukanaan. En tiedä.

Ap, valitettavasti ennusteenne on huono. Kirjoitat, ettet itsekään ole valmis sitoutumiseen kenenkään kanssa. Mies ei ole eronnut vaimostaan puolessa vuodessa, ja tuskin tulee eroamaankaan. Ikävä sanoa, mutta olet nyt rakkauden huumassa, jossa et näe selkeästi. Se tuntuu ihanalta, mutta jossain vaiheessa pitää tunnustaa tosiasiat. Suhteellanne tuskin on tulevaisuutta. Jos mies olisi tosissaan, hän ottaisi eron tai suunnittelisi sitä ja puhuisi erosta. Hän ei ole niin tosissaan. Rakkaus on ihana tunne, mutta se ei aina johda mihinkään. Mitä sinun siis kannattaisi tehdä? Suosittelen, että käännät huomiosi muihin asioihin. Mitä vähemmän aikaa sinulla on ajatella miestä, sitä nopeammin tunteet kuihtuvat ja pääset eteenpäin elämässä. Hommaa joku uusi harrastus. Liiku. Vietä aikaa ystäviesi kanssa. Keskity lapsiin. Matkustele. Tai tee mitä vain tahansa, mutta älä ajattele sitä miestä koko aikaa. Toiminta auttaa. Ajan myötä se menee ohi, kuten tunteet yleensä, jos niihin ei lähde mukaan. Trust me.

Vierailija
332/366 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä

En tiedä mitä teen. Myönnän olevani itsekäs, ihastun harvoin, rakastun vielä harvemmin. Voi olla että tämä on jopa ensimmäinen kerta elämässäni kun koen tälläisiä tunteita. Exään en tainnut edes rakastua, opin rakastamaan ajan myötä.

Vaikeahan tätä on selittää kun en voi enkä halua kaikkea kertoa. Minä olen kokenut ja nähnyt elämässä kaikenlaista, tiedän kaiken tuon ja enemmänkin mitä minulle ystävällisesti yritätte kertoa.

Tämä mies tuli myös itse petetyksi edellisessä liitossa, ihan vain tiedoksi. Lopulta pettämistä oli molemmin puolin. Ero ei johtunut siitä että mies kävi vieraissa.

Hänen, sen enempää kuin minun elämää ei saa mustavalkoiseksi puhuttua mitenkään. Molemmilla paljon kokemusta rankoista asioista, vääristä valinnoista, liiasta järkevyydestä, tahdosta tehdä ja toimia oikein omien tunteiden kustannuksella.

Ei tilanne ole sellainen että odotan hänen eroavan että voimme olla yhdessä. Eikä hän ole minun takia eroamassa vaan ihan muiden asioiden, sellaisten jotka olleet syynä jo muutama vuosi ennen meidän tapaamista. Ero muuttaa elämää valtavasti, kaikkien.

Kuten itselläkin, meni talo, mökki, lemmikit, työpaikka, asuinpaikkakunta, huoltajuusasiat, lasten harrastukset ja kaverit, koulu, sukulaiset, taloudellinen tilanne.. aivan kaikki muuttui hetkessä. Se oli jotain niin hirveää ettei enää tule sellaista tilannetta että sitoutuisin kenenkään kanssa niin että maailma järkkyisi noin paljon..

Ihmisillä on todella erikoisia ja erilaisia tilanteita elämässään. Ei aina ole tilanne että ollaan ulkopuolisella töissä, kaikki on joko yhteistä tai toisen nimissä pelkästään, on kaikenlaista kiemuraa mistä valtaosa ihmisistä ei edes tiedä.

En minä ole valmis itsekkään mihinkään sitoutumiseen, en edes hänen kanssa. Tässä ei ole kyse siitä että odotan ja vaadin hänen eroavan, roikkua mukana tapaamisia odotellen. Olen tapaillut useita miehiä tämän aikana, ei ne vain onnistu kun nämä tunteet on.

Me ollaan molemmat nöyränä tään tunteen edessä. Kumpikaan näin halunnut tapahtuvan. Tunteet on vain molemmin puolin niin syvät että tässä on jotain merkityksellistä.

En tiedä jatkosta, ehkä jompikumpi saa jostain voimaa suoristaa selkärankansa ja lopettaa tämä. Tai tämä hiipuu itseksiään ajan myötä. Ehkä tapaan jonkun vapaan joka vie mukanaan. En tiedä.

Ap, valitettavasti ennusteenne on huono. Kirjoitat, ettet itsekään ole valmis sitoutumiseen kenenkään kanssa. Mies ei ole eronnut vaimostaan puolessa vuodessa, ja tuskin tulee eroamaankaan. Ikävä sanoa, mutta olet nyt rakkauden huumassa, jossa et näe selkeästi. Se tuntuu ihanalta, mutta jossain vaiheessa pitää tunnustaa tosiasiat. Suhteellanne tuskin on tulevaisuutta. Jos mies olisi tosissaan, hän ottaisi eron tai suunnittelisi sitä ja puhuisi erosta. Hän ei ole niin tosissaan. Rakkaus on ihana tunne, mutta se ei aina johda mihinkään. Mitä sinun siis kannattaisi tehdä? Suosittelen, että käännät huomiosi muihin asioihin. Mitä vähemmän aikaa sinulla on ajatella miestä, sitä nopeammin tunteet kuihtuvat ja pääset eteenpäin elämässä. Hommaa joku uusi harrastus. Liiku. Vietä aikaa ystäviesi kanssa. Keskity lapsiin. Matkustele. Tai tee mitä vain tahansa, mutta älä ajattele sitä miestä koko aikaa. Toiminta auttaa. Ajan myötä se menee ohi, kuten tunteet yleensä, jos niihin ei lähde mukaan. Trust me.

Tämä.

Vierailija
333/366 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee?

Vierailija
334/366 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap huhuu

Vierailija
335/366 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
336/366 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla myös rakastunut ap: hen. Vakiintuneesta parisuhteesta, jossa on lapsia, yhteinen koti, yhteinen historia, on todella työlästä lähteä. Vaimoon voi olla kiintynyt, vaikka seksielämä olisikin kuollutta.

Vierailija
337/366 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap mitäs kuuluu

Vierailija
338/366 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap huhuuu

Vierailija
339/366 |