Rakastunut varattuun.. miten tässä näin kävi?
Saa haukkua, koittaa puhua järkeä..
En tiedä miten minä olen tähän tilanteeseen joutunut. Olen aina ollut itse uskollinen ja pitänyt arvoista ja moraalista kiinni. Kokenut mitä on tulla petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia.
Tapasin miehen netissä, jo muutamasta viestistä tuli jännä tunne. Pian näin kuvan, kuin olisin aina tuntenut. Ollaan tavattu, kemia on ihan uskomaton. Yritetty erota monta kertaa. Tätä jatkunut yli puoli vuotta.
En ole koskaan kokenut mitään tälläistä. Miten joku voi tuntua niin omalta välittömästi ja miten jotakuta voi kaivata näin järjettömästi koko ajan.
Ongelma on se että poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa, en halua toisen omaa. Mutten myöskään luopua miehestä. Perinteinen tunteet vai järki-tilanne.
Nyt puhutte mulle järkeä miten tästä eteenpäin.
Kommentit (366)
Tuleeks mitään kokemuksia aiheesta, kun ap näköjään jatkaa tuota online suhdettaan varatun miehen kanssa?
Pakko kirjoittaa tänne, vaikka ap ei taida olla enää aktiivinen.
Jokatapauksessa, tiedän lukuisia pitkiä suhteita, jotka ovat alkaneet edellisen parisuhteen kanssa samaan aikaan. Näissä suhteissa usein on rakastuttu todella voimakkaasti ja on ollut erittäin vahva yhteenkuuluvuudentunne. Näissä tilanteissa voi avoimesti puhua erosta ja suunnitella yhdessä tulevaisuutta. Jos mies välttelee ero keskustelua tai se on aiheena ylipäätään kielletty, kyseessä on mies, joka nauttii rakastumisen tunteesta ja huumasta ja kaikesta kivasta, mutta ei ole aikomustakaan erota.
Aika pian sen tietää kumpi vaihtoehto on osunut omalle kohdalle. AP tapauksessa kyseessä vaikuttaisi olevan tuo jälkimmäinen vaihtoehto eli mies haluaa huumaa, seksiä, intohimoa eikä miehellä ole aikomustakaan jättää vaimoaan. AP:n jälkeen tulee seuraava ja sitten seuraava jne
Olen seurannut vierestä tätä jälkimmäistä touhua yhden ystävän toimesta. Hän menee melko syvällisin näissä suhteissa ja todella nauttii siitä erityisestä yhteydestä joka on jokaisen naisen kohdalla hieman erilainen. Hän lopettaa suhteet, jos toinen rakastuu liikaa ja on mahdollinen uhka avioliitolle tai toinen alkaa odotttamaan/vaatimaan eroa. Suhde loppuu, Tinder taas laulaa ja eikä mene pitkään, niin hän löytää toisen. Ollaan oltu ystäviä jo pitkään enkä jaksa tuomita kenenkään touhuja, joten keskustelemme näistä avoimesti useinkin.
Mitä pettämiseen tulee niin itselleni ei ole mikään arvo, että mies ei saa harrastaa muiden kanssa seksiä. Koen, että aikuinen mies kyllä saa tehdä itse omat päätöksensä enkä ala keneltäkään mitään kieltämään. Aikuisen miehen tulee ymmärtää, ettei tällainen saa vaikuttaa meidän parisuhteeseen ajallisesti, henkisesti tai muutenkaan. Mutta niin kauan kuin minulla on hyvä olla ja mies antaa minulle ja suhteelle sen mitä tarvitsen ja haluan niin kuka minä olen kyttäämään ja määräämään, mitä mies tekee muutoin. Tehköön mitä haluaa kunhan osaa pitää minut tyytyväisenä. Ei paljoa kiinnosta onko ollut seksiä jonkun kanssa, en yksinkertaisesti ole kiinnostunut enkä ymmärrä, miksi pitäisi olla kiinnostunut. Rakastan miestäni mutta hän on aikuinen ihminen jolla on vapaa tahto ja vain yksi elämä. En minä ala ketään määräilemään. Eikä se pippeli siitä kulu, kunhan on kondomi käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Jokatapauksessa, tiedän lukuisia pitkiä suhteita, jotka ovat alkaneet edellisen parisuhteen kanssa samaan aikaan. Näissä suhteissa usein on rakastuttu todella voimakkaasti ja on ollut erittäin vahva yhteenkuuluvuudentunne. Näissä tilanteissa voi avoimesti puhua erosta ja suunnitella yhdessä tulevaisuutta. Jos mies välttelee ero keskustelua tai se on aiheena ylipäätään kielletty, kyseessä on mies, joka nauttii rakastumisen tunteesta ja huumasta ja kaikesta kivasta, mutta ei ole aikomustakaan erota.
Aika pian sen tietää kumpi vaihtoehto on osunut omalle kohdalle. AP tapauksessa kyseessä vaikuttaisi olevan tuo jälkimmäinen vaihtoehto eli mies haluaa huumaa, seksiä, intohimoa eikä miehellä ole aikomustakaan jättää vaimoaan. AP:n jälkeen tulee seuraava ja sitten seuraava jne
Olen seurannut vierestä tätä jälkimmäistä touhua yhden ystävän toimesta. Hän menee melko syvällisin näissä suhteissa ja todella nauttii siitä erityisestä yhteydestä joka on jokaisen naisen kohdalla hieman erilainen. Hän lopettaa suhteet, jos toinen rakastuu liikaa ja on mahdollinen uhka avioliitolle tai toinen alkaa odotttamaan/vaatimaan eroa. Suhde loppuu, Tinder taas laulaa ja eikä mene pitkään, niin hän löytää toisen. Ollaan oltu ystäviä jo pitkään enkä jaksa tuomita kenenkään touhuja, joten keskustelemme näistä avoimesti useinkin.
Mitä pettämiseen tulee niin itselleni ei ole mikään arvo, että mies ei saa harrastaa muiden kanssa seksiä. Koen, että aikuinen mies kyllä saa tehdä itse omat päätöksensä enkä ala keneltäkään mitään kieltämään. Aikuisen miehen tulee ymmärtää, ettei tällainen saa vaikuttaa meidän parisuhteeseen ajallisesti, henkisesti tai muutenkaan. Mutta niin kauan kuin minulla on hyvä olla ja mies antaa minulle ja suhteelle sen mitä tarvitsen ja haluan niin kuka minä olen kyttäämään ja määräämään, mitä mies tekee muutoin. Tehköön mitä haluaa kunhan osaa pitää minut tyytyväisenä. Ei paljoa kiinnosta onko ollut seksiä jonkun kanssa, en yksinkertaisesti ole kiinnostunut enkä ymmärrä, miksi pitäisi olla kiinnostunut. Rakastan miestäni mutta hän on aikuinen ihminen jolla on vapaa tahto ja vain yksi elämä. En minä ala ketään määräilemään. Eikä se pippeli siitä kulu, kunhan on kondomi käytössä.
Siis anteeksi, mutta v*ttu mitä p*skaa.
Ainoastaan mustatussa tekstissä olen kanssasi samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi, mutta v*ttu mitä p*skaa.
Ainoastaan mustatussa tekstissä olen kanssasi samaa mieltä.
Jokaisella meillä on omat arvot ja eiköhän meistä jokainen osaa itse päättää, mikä on tärkeää ja mikä ei? Et ilmeisesti ole samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Sekin, että tapasitte netissä, kertoo kaiken miehestä.
Mies on naimisissa ja mennyt varta vasten nettiin etsimään toista naista, sivusuhdetta itselleen. Siinäpä varsinainen kultakimpale ja helmi kumppanina!
Mietippäs kuinka monta henkistä ja fyysistäkin steppiä ja estettä pitää ylittää, että päätyy kirjoittelemaan ja lirkuttelemaan sillä tavoin, että se jopa johtaa tapaamiseen ja sitä ylläpidetään peräti puoli vuotta???
Tuo mies on täysi petturi eikä omaa lähellekään sinun arvojasi.
Kuulostaa myös siltä, että miehessä on narsisti piirteitä, nimittäin heille ei ikinä riitä yksi nainen, ei ikinä. En usko, että olet hänen ainoansa. Taatusti hänellä on lirkuttelu ja online suhteita tulilla muidenkin naisten kanssa, mutta piilottaa ne sinulta.
Ap, mikäs tilanne?
Minkälainen luuseri lähtee varatun miehen kanssa tällaiseen leikkiin? Miksi sun pitää mennä muiden liittoja rikkomaan, kun sinkkumiehiä on Suomessa varmaan miljoona?
Ei toi hyvin tule päättymään. Sen tietää jo nyt.
Ap häipyi nauttimaan varatun miehen lirkutteluista.
Dracula kirjoitti:
Jos itse tietäisit sen, mitä olet tekemässä, et tekisi sitä.
Autuaan tietämätön.
Et tiedä mitä teet.
Mitä,jos joku tekisi sinulle saman? Et taitaisi pitää,siitä. Vai?
Kirkon alttarin kautta pettämään.
Ap, mikä saa sinut uskomaan, että tämäntyyppinen mies olisi uskollinen sinulle?
Nyt iltateet tyrskähti näppikselle.