Mitä haluaisit sanoa exällesi?
Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.
Kommentit (227)
Voi kumpa tietäisit miten olen kaivannut sinua kaikki nämä vuosikymmenet.
Vaikka särjit sydämeni, en ole koskaan rakastanut ketään muuta kuin sinua.
En ehkä olisi voinut antaa sinulle sitä tasaisentappavaa lapsiperhearkea jota olet elänyt, mutta tiedät että minun kanssani olisit saanut tuntea rakkauden etkä olisi elänyt platoonisessa sisko-veli suhteessa kuten nyt teet.
Tiedät mistä minut löydät, odotan sinua ikuisesti.
Olit komea pitkä hyvinsäilynyt mies, mutta mieleltäsi ihan teinin tasolle jäänyt. Taisit oikeasti vihata ja vähätellä naisia, joka sai välillä ihan absurdit mittakaavat. Myös ne raamattuhöpinäsi olivat ihan liikaa minulle. En voinut sietää tätä piirrettä sinussa.
Ymmärrä että lapsuutesi ja nuoruutesi ikävät kokemukset jättivät jälkensä sinuun, mutta olit välillä sekaisin kuin seinäkello.
En ala kenenkään palvelijaksi, passaajaksi, pönkittäjäksi ja kannattelijaksi enkä elättäjäksi.
Tarvitsen ihan toisenlaisen miehen.
Toivottavasti voit nykyisin jo vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin kaman vetämisen, löysin uuden 12v nuoremman naisen ja sain töitä. Sinä sait aika monta hakkaavaa miestä peräjälkeen ja joskus jopa yhtäaikaa. Oliko se pettäminen ja minun satuttaminen sen arvoista? Rakastin sinua silti joskus enkä voi toivoa sulle pahaakaan. Lienet oppinut läksysi. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon.
Höpö höpö.
Sorry R..i.
Olit vain laastari kun J..i jätti minut.
En tuntenut sinua kohtaan mitään, en edes hetkellistä ikävää, olit vain aika-ajoin ihan ok seuraa, loppuaikoina et enää sitäkään. En voi sanoa että olisin edes tykännyt sinusta. Ja tiedät kyllä etten koko seurustelumme aikana sanonut sinulle mitään herkkää tms.
Pitkitin suhdettamme vain siksi koska ei siinä nyt ollut muutakaan ja sinusta oli kuitenkin hyötyäkin.
Olisin halunnut vain J:n ja sydämeni jäi häneen kiinni. Ei minulla ollut sinulle tunnetasolla mitään annettavaa.
Enkä koskaan ymmärtänyt sitä ettet sinä tajunnut koskaan tätä yhtälöä.
Sanoisin että:
Twitterin nimi on nyt X.
Kokeilkaa:
www.X.com
.
Uutisia:
Turun Sanomat:
Twitter muutti nimensä, Uusi nimi on X
https://www.ts.fi/uutiset/6057829
.
Xcom oli myös hyvä peli 👍
Eroa! Näen sinusta sen että kiinnität minuun yhä huomiota ja häkellyt seurassani. Et saa silmiäsi irti minusta.
Ehkä pelkosi omista tunteistasi saa sinut kiukustumaan ja pitämään puoliasi.
Minäkin kaipaan sinua yhä jossain sieluni sopukoissa.
Olisiko pian meidän aika nauttia kaikki se mistä nuorempana jäätiin paitsi kun tiemme tyhmyyttämme erkanivat.
Ikuisesti sinun.
Muhaha tuo nykyinen tilanteesi on sinulle täysin oikein ja toivottavasti saat kärsiä siitä monia vuosia. Olet kiero ja läpimätä muiden hyväksikäyttäjä ja toivon jonkun joskus pystyvän satuttamaan sinua yhtä pahasti kuin sinä olet satuttanut muita.
Ehkä pystyt pienen hetken ajattelemaan jotain muutakin kuin minua, jos kovasti pinnistät. :-D
Kokeile edes! Yritä ajatella vaikka lapsiasi.
Sydäntä särkee, miten paljon sua kaipaan yhä edelleen. Muistan, kun viime vuoden kesänä olit käymässä, makasit mun sängyssä ja pyysit mut kainaloon
Ei ole exää. Saman kanssa edelleen.
Kaikesta huolimatta olit elämäni nainen. Suru on vaihtunut vihan kautta ikäväksi, ja hyviksi muistoiksi.
"Oot pelkkä läski mulkku, ja niin oon minäkin..."
Sentään oot rikas, voit rahoittaa lastemme elämää. 👍
Päivää?
Ei mulla oo mitään tähdellistä asiaa.
Kaikille exilleni: "sitä saa mitä tilaa"
"niin metsä vastaa kun sinne huudetaan"
Alkoholi ei ratkaise mitään. Opettele rehellisyyttä, luotettavuutta sekä puhumista.
Voi kumpa saisin sinulle joskus vielä kerrottua ihan kaiken mitä ajattelin ja mitä ajattelen nyt.
Et varmasti pysty vahän umpimielisenä ja tunneköyhänä edes tajuamaan miten pahasti minua (silloin vielä nuorta rakastunutta tyttöä) satutit ja monta kertaa. Mitkä pysyvät traumat siitä kaikesta jäi ja mihin ne ovat elämässäni vaikuttaneet.
Olin niin rakastunut, että annoin sinun kohdella minua huonosti aina vain toivoen että lopetat ryyppäämisen ja baareissa kavereiden kanssa ramppaamisen.
Kun petit ja jätit minut hyvin kylmästi kaikkien niiden vuosien jälkeen, tiedät nyt mitä sen jälkeen tapahtui, se oli hirveää ja tämä kaikki särki sydämeni pieniksi pirstaleiksi.