Mitä haluaisit sanoa exällesi?
Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.
Kommentit (227)
Toivottavasti kohtelet nykyistä paremmin kuin minua. Vai laitatko hänetkin itkemään ja olet tyytyväinen?
Lopetin kaman vetämisen, löysin uuden 12v nuoremman naisen ja sain töitä. Sinä sait aika monta hakkaavaa miestä peräjälkeen ja joskus jopa yhtäaikaa. Oliko se pettäminen ja minun satuttaminen sen arvoista? Rakastin sinua silti joskus enkä voi toivoa sulle pahaakaan. Lienet oppinut läksysi. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon.
En mitään. Eron ottaminen hänestä oli elämäni paras päätös.
Ei mitään. Semiexille että pysy kaukana, eri suuntiin, jatka matkaa. Ei kivaluonteisia tyyppejä olleet.
Sori mutta haaveilen susta vieläkin 😍
Pala helvetin tulessa ja olen sen sanonutkin!
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta laihduttanut, näytän upealta ja tulet kaipaamaan minua.
Ei kyllä kiinnostaisi eksä pätkääkään vaikka kuinka paljon laihduttaisi, kun siellä päässä oli vikaa.
Menitkö terapiaan? Oletko saanut selville miksi toistat samaa kaavaa uudelleen ja uudelleen?
Miksi välttämättä halusit saada minut rakastumaan uudelleen sinuun jos kaipasit vain seksiä (sitä sait aina ilmankin tunteita)?
Oletko piilonarsisti vai vakavasti välttelevästi kiintynyt?
Mikä rikkoi sut näin pahasti?
Ja lopuksi, kuinka kehtasitkaan syyttää minua omien tekojesi seurauksista!
Vierailija kirjoitti:
exälle en yhtään mitään, mutta hänen nykyiselleen haluaisin sanoa, että suunnittele plan b ihan varmuuden vuoksi, ihan oman hyvinvointisi vuoksi.
Juuri näin. Haluaisin sanoa exälle että:" fuck you narsisti, pilasit elämäni" ...ja varoittaa tämän nykyistä uhria
Paska reissu, mutta tulipa tehtyä.
Sulla on toinenkin lapsi.
En huomannut alkuraskauden oireita siinä eromme aiheuttamassa shokissa, ja sitten olikin jo liian myöhäistä abortille... Mutta olit jo valinnut perheesi ja minä en ikinä lapsia halunnut edes, paska osui sitten tuulettimeen oikein kunnolla.
Olisitpa valinnut toisin, siis perheemme, suurella todennäköisyydellä eläisit vielä ja olisit nähnyt ihanat lapsenlapsesi.
On sinun syysi, että lapsemme on mt-ongelmainen. Kaikki sinun valintasi ja tekosi johtivat siihen.
Ei, en sano, koska syyttäminen on niin paha asia. Näin kuitenkin vakaasti ajattelen.
Huomenna nähdään!
Ihan ok välit meillä
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kuulla rehellisesti sen miksi hän oli kanssani niin monta vuotta yhdessä, vaikka vaikutti siltä, että häntä ei olisi voinut vakava parisuhde vähempää kiinnostaa.
Varmaan aika pitkälle samoista syistä, kun itsekin olit hänen kanssa yhdessä, vielä senkin jälkeen, kun huomasit, ettei hän haluakaan sitoutua.
Kiitos että jätit. Pohjakosketuksen jälkeen elämäni lähti nousukiitoon ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan.
Sanoit kohtelevasi seuraavaa paremmin kuin minua. Toivottavasti myös nykyistäsi. Itse en koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, vaikka rehvastelet muille miten eksät vinkuvat perään.
Tiedän että huijasit minua M.L. ja että olit rahojeni perään.