Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyn syömään minkä tahansa aterian ilman juomaa, miksi jotkut eivät saa alas edes pientä lounasta ilman kahta lasia juotavaa?

Vierailija
20.04.2023 |

En vaan ymmärrä. Taidan olla onnellinen.

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvasuiden  ja lapsen tasolle jääneiden ongelmia nuo juoman pulputtamiset.

Ei ole oikein onnistuttu vieroittumaan tissistä niin pitää ruuallakin lutkuttaa kuin vauva.

Ruoka ruokana, juoma juomana. Niin toimii ruuansulatus parhaiten.

Järki lähtee, ääni jää

veri täyttää nielun suun

kyllä mies kivun kestää

mutta ei häpeää

Nyt on mies!

Te ette tiedä mitään

minä tiedän kaiken

tukeanne en tarvitse

apuanne en kaipaa

Itse oman hautani kaivan

viereen kiven komeimman

itse oman ristini kannan

sen viimeisen matkan pahimman

Nyt on mies!

Vierailija
62/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein onnistuttu vieroittumaan tissistä niin pitää ruuallakin lutkuttaa kuin vauva.

Kyllä voi olla tyhmä.

Ja jotkut uskoo kaiken, minkä lukee.

Ihmiset on erilaisia, osaatko edes kuvitella...

No kyllähän se myötähäpeää hieman aiheuttaa, jos aikuinen ihminen ei osaa syödä ruokaansa kuten ruoka on  tarkoitettu syötäväksi.

Aivan tulee mieleen pikkuvauva, jolla on se sellainen kaukalo kaulassa mihin kaikki ylimääräinen ruoka puputetaan ja lisäksi lutkutetaan tissimaitoa tuttipullosta.

Mitä tästä asiasta tarkalleen määrätään Raamatussa?

No ei tässä raamattua tarvita.

Fysiologia ja anatomia riittävät.

Mutta lutkuttakaa vaan menemään, jos siltä tuntuu. Kehonne vaan voisi paremmin ilman lutkutusta.

-kirjoittaja-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten ne, jotka ruokaillessa vetävät kyytipojaksi puoli litraa kaljaa. Minusta iso tuoppi on jo yksi ateria sinänsä eli maha on täynnä.

Tiedoksi, että

Lentoasemalla löytyy kyllä kylmää vettä ilmaiseksi omaan pulloon.

Nestesääntöjäkin on löyhennetty!!!

Vierailija
64/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivittäkää vaan, mut mua jotenki vaan niin ärsyttää ku mun mies juo aina heti perään ku vähänkää syö jotain 😂 Haukkaa leivästä palan, heti juo perään. Haukkaa toisen palan, juomista taas perään. Syö haarukallisen ruokaa, juomista perään. Toinen haarukallinen ja taas kulaus perään. 😅

En vaan tajua miten aikunen ihminen ei osaa edes yhtä leipäpalaa pureskella ja nielasta ilman että sinne suuhun pitää samalla ahdata sitä juomistaki 🤦

Vierailija
65/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se lounastauko on esim kahvitauon lisäksi ainut mahdollinen hetki työpäivän aikana kun pystyy juomaan jotain niin toki se on käytettävä hyödyksi. Jos tietää että seuraava mahdollisuus on vaikka 3-4 tunnin päästä. Kaikissa töissä ei voi lipitellä vesipullosta jatkuvaan.

Vierailija
66/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn syömään vaikka käpyjä. Ei se pystymisestä ole kiinni. Minulle juoma tekee aterian. Se on minusta aina ollut paras osa. Ilman juomaa ateria ei ole yhtä hyvää.

En ymmärrä, millä oikein kehuskelet? Kyllä jokainen pystyy syömään ruokansa ilman juomaa. Ei se mikään taito ole. Minäkin pystyisin syömään vaikka koiran p*skaa. Kysymys kuuluu; Miksi tekisin sen?

Vierailija
67/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä tuollaista saa vähän ihmetelläkin, ainakin itse niin teen.

Itse juon ehkä puoli lasia vettä ruoan kanssa. Muutenkaan en paljoa juo. 2 mukia kahvia päivässä, ja sit tuon puol lasia vettä kahdesti päivässä. Kesällä vähän enemmän jos on kuuma. En kärsi nestehukasta enkä ole janoinen. Näin on ollut aina. Jos juon enemmän, juoksen vessassa puolen tunnin välein, eli ei imeydy eikä elimistöni sitä tarvitse.

No sinä olet sinä ja muut on muita.

Kuvitteletko, että kaikki maailman ihmiset on sun kopioita?

Aika hurja harha...

Vierailija
68/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oikeesti jengi ihan erektiossa sönköttää, miten yli-ihminen sitä on kun ei juo ruuan kanssa. Ja toiset samanlaiset rinkir*nkkaa ympärillä.

Vierailija
69/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten ne, jotka ruokaillessa vetävät kyytipojaksi puoli litraa kaljaa. Minusta iso tuoppi on jo yksi ateria sinänsä eli maha on täynnä.

Tiedoksi, että

Lentoasemalla löytyy kyllä kylmää vettä ilmaiseksi omaan pulloon.

Nestesääntöjäkin on löyhennetty!!!

Ja omat juhlamokat matkalaukkuun niin sitten vasta säästääkin!

Vierailija
70/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivittäkää vaan, mut mua jotenki vaan niin ärsyttää ku mun mies juo aina heti perään ku vähänkää syö jotain 😂 Haukkaa leivästä palan, heti juo perään. Haukkaa toisen palan, juomista taas perään. Syö haarukallisen ruokaa, juomista perään. Toinen haarukallinen ja taas kulaus perään. 😅

En vaan tajua miten aikunen ihminen ei osaa edes yhtä leipäpalaa pureskella ja nielasta ilman että sinne suuhun pitää samalla ahdata sitä juomistaki 🤦

Niin. tässä on malliesimerkki vauvasuisesta mieslapsesta.

Anteeksi arvosteluni, miehesi on varmasti oikein kelpo mies ja rakastaa sinua, mutta vauvavaihe on jäänyt päälle.

Vierailija
71/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään juo ruokailun yhteydessä mitään.

Eikä pitäisikään juoda.

Jahas ja miksei? Jos syöt pelkästään lihot. Nesteytys pitää hoikkana. Eli kannattaisi juoda vettä jo ihan senkin vuoksi. Ihmenhän on suurimmaksi osaksi vettä. Ruuatta ihminen pysyy pitkään elossa muttei ilman vettä. Että mikäköhän tämän järkeilyn taustalla on??

"Juominen ei kuulu aterialle

Juo aterioiden välillä: puoli tuntia ennen ateriaa tai sitten pari tuntia ruokailun jälkeen. Liika neste laimentaa hyödyllisten suolahappojen toimintaa ja häiritsee ruoansulatusta. Ruoka tulee myös pureskeltua hyvin, kun sitä ei huuhtele hätäisesti alas".

Vierailija
72/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se lounastauko on esim kahvitauon lisäksi ainut mahdollinen hetki työpäivän aikana kun pystyy juomaan jotain niin toki se on käytettävä hyödyksi. Jos tietää että seuraava mahdollisuus on vaikka 3-4 tunnin päästä. Kaikissa töissä ei voi lipitellä vesipullosta jatkuvaan.

No tämä on järjellinen syy.

Vierailija
73/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää tehdä lakiehdotuksen, että syödessä ei saa juoda!

Sitä odotellessa...

Vierailija
74/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h*lvetti ihmisiä vaivaa omassa elämässä, kun pitää koko ajan kytätä toisia. Nyt ei enää saisi edes juoda. Ei ihme, että olette niin riutuneita ja kuivakoita. Juo hyvä ihminen lasi vettä ja rauhoitu.

Vierailija
75/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ramadan taisi jo loppua...

Vierailija
76/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei pitäisi ?Pilaat siis munuaisesi kun et juo riittävästi 🙄

Totta kai juoda pitää riittävästi, mutta se ei ole tämän ketjun aihe vaan juominen ruokailun yhteydessä.

Se ei ole viisasta.

Älä vihjaile siellä, vaan lyö tarkemmat faktat pöytään. Kuinka kauan ennen tai jälkeen aterian on suotavaa juoda? Valista meitä, oi suuri viisas!

Vierailija
77/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole paljon matkustellut lentämällä näemmä.

Olen tai en, mitä se kuuluu sulle😇

Jos olisit niin tietäisit ettei turvatarkastuksesta mennä läpi omilla vesipulloilla.

Ihme näsäilijä.

Sitä saatan*an vettä saa turvatarkastuksen jälkeenkin!!

Vierailija
78/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä on järjellinen syy.

Kenenkään ei tarvitse perustella sinulle, miksi he juovat vettä. 🤦🏻

Vierailija
79/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla tyhmä.

Ja jotkut uskoo kaiken, minkä lukee.

Ihmiset on erilaisia, osaatko edes kuvitella...

No kyllähän se myötähäpeää hieman aiheuttaa, jos aikuinen ihminen ei osaa syödä ruokaansa kuten ruoka on  tarkoitettu syötäväksi.

Aivan tulee mieleen pikkuvauva, jolla on se sellainen kaukalo kaulassa mihin kaikki ylimääräinen ruoka puputetaan ja lisäksi lutkutetaan tissimaitoa tuttipullosta.

Ja vähän vielä kiukutellaan lisäksi jos ruoka on "kummallista" eli siis sellaista mihin ei ole totuttu.

Vierailija
80/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hörpi pitkin päivää vesipullosta niinkuin jotkut työkaverit. Lounaalla kylläkin juon aina 2 lasillista vettä.

Tottumuskysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi