Olen tupakoitsija enkä mielestäni koskaa haise tupakalle.
Ainoastaan sormissa haistan röökinhajun jos nuukaisen. Sama röökin jälkeen maistuu suussa tupakka. En kuitenkaan usko, että haisen tupakalle muuten.
Kommentit (24)
No ei se ole uskon asia, omat aistisi on jo tupakasta pilalla
Siis tarkoitan sillä tavalla, että tuskin minusta jää sellaista tupakanhajua kuitenkaan ilmaan leijumaan. Ihmettelen suuresti, kun tätä usein väitetään. Tupakoinattomien propagandaa
Ap
Kyllä sinä haiset. Tupakointi on tuhonnut hajuaistisi.
Ei kai tupakoitsija itse sitä niin hyvin haista, mutta muut haistaa.
Riippuu paljon polttaa. Jos 1-2 päihässä niin ei haise pitkään. Jos tunnissa poltat tupakan niin aivan varmasti haiset. Ei ehdi vanhat hajut haihtua.
Toivottavasti ap vaan provoaa. Eihän ap oikeasti voi olla noin tyhmä?
Meillä on osastolla yksi tupakoija. Haistan kun hän tulee ulkoa ja haistan jos hän on kulkenut käytävällä jokin aika sitten. Hänen työhuoneessa ei tee mieli käydä. Palavereissa en mene lähelle, sillä hänen henki haisee tupakalle ja kahville 🤢 Jauhaa aina jotain Myntonia, mutta se ei peitä yhtään mitään.
Tämä juuri todistaa, että hajuaistisi on jo pilalla. Kaikki tupakoitsijat haisevat ja todellakin jää se haju ilmaan leijumaan. Oksettavaa.
Kyllä se haisee. T. Nikotiinipurkkaa jauhava lopettaja.
Niinhän sinä luulet!
Ulkona poltettu tupakka haisee moninverroin kamalammalta. Hyi!!!!
Arvostan käsittämättömän hauskaa vitsiäsi, haisunäätä.
Ärsyttäviä nämä larppaajat "olen nainen/mies/tupakoija/äiti/isä/yms." milloin mitäkin provoa aloittelemassa.
Ihmettelen usein eikö tupakoitsijoita itseään häiritse löyhkätä niin järkyttävän pahalle. Mutta tässä se selitys kai on, eivät enää haista sitä itse.
Jos polttaa jokseenkin säännöllisesti eikä pidä päivien taukoja, niin kyllä sen vaan haistaa. Haistan rappukäytävässäkin, jos alkerran röökaaja on kuleut siellä. Vaikkei siis tietenkään röökin kanssa kulje, mutta sellainen hajuvana siitä vaan jää. Samalla lailla kun voi haistaa alkholistin pesemättömien vaatteidenkin jättämän hajuvanan. Se tupakoitsijan hajuaistin heikentyminen tapahtuu pikkuhiljaa ja siksi ei ehkä itse tajuakaan miten paljon haistaa.
haistan bussissakin, jos vaikka bussin takaosassa on joku tupakoitsija ja itse olen etuosassa.
Kärsitkö myös peräsuolen laskeumasta, mutta et mielestäsi haise perseeltä?
Ei sitä silloin haistanut kun tupakoi. Nykyään kyllä tajuaa miten järkyttävältä tupakoivat ihmiset haisevat. Tai maistuvat. Piti lopettaa tapailu erään naisen kanssa koska en pystynyt olemaan tupakoivan kanssa.
Niin minäkin luulin. Sitten lopetin ja parissa viikossa ne pihalta röökiltä tulevat työkaverit haisi niin järkyttävälle ettei mitään rajaa. Kunpa joku olisi kertonut mulle aiemmin miltä haisin.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi heikentää hajuaistia. Haistan tupakoitsijan 20 m päähän, koska en tupakoi.
Et todellakaan haista 🤣🤣🤣
Tupakointi heikentää hajuaistia. Haistan tupakoitsijan 20 m päähän, koska en tupakoi.