Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tupakoitsija enkä mielestäni koskaa haise tupakalle.

Vierailija
11.09.2024 |

Ainoastaan sormissa haistan röökinhajun jos nuukaisen. Sama röökin jälkeen maistuu suussa tupakka. En kuitenkaan usko, että haisen tupakalle muuten.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi heikentää hajuaistia. Haistan tupakoitsijan 20 m päähän, koska en tupakoi.

Vierailija
2/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole uskon asia, omat aistisi on jo tupakasta pilalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan sillä tavalla, että tuskin minusta jää sellaista tupakanhajua kuitenkaan ilmaan leijumaan.  Ihmettelen suuresti, kun tätä usein väitetään. Tupakoinattomien propagandaa

Ap

Vierailija
4/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä haiset. Tupakointi on tuhonnut hajuaistisi.

Vierailija
5/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tupakoitsija itse sitä niin hyvin haista, mutta muut haistaa.

Vierailija
6/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon polttaa. Jos 1-2 päihässä niin ei haise pitkään.  Jos tunnissa poltat tupakan niin aivan varmasti haiset. Ei ehdi vanhat hajut haihtua.

Vierailija
7/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap vaan provoaa. Eihän ap oikeasti voi olla noin tyhmä?

Vierailija
8/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on osastolla yksi tupakoija. Haistan kun hän tulee ulkoa ja haistan jos hän on kulkenut käytävällä jokin aika sitten. Hänen työhuoneessa ei tee mieli käydä.  Palavereissa en mene lähelle, sillä hänen henki haisee tupakalle ja kahville 🤢 Jauhaa aina jotain Myntonia, mutta se ei peitä yhtään mitään. 

Vierailija
9/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juuri todistaa, että hajuaistisi on jo pilalla. Kaikki tupakoitsijat haisevat ja todellakin jää se haju ilmaan leijumaan. Oksettavaa.

Vierailija
10/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haisee. T. Nikotiinipurkkaa jauhava lopettaja. 

Vierailija
11/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinä luulet!

Ulkona poltettu tupakka haisee moninverroin kamalammalta. Hyi!!!!

Vierailija
12/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan käsittämättömän hauskaa vitsiäsi, haisunäätä.

Vierailija
13/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä nämä larppaajat "olen nainen/mies/tupakoija/äiti/isä/yms." milloin mitäkin provoa aloittelemassa.

Vierailija
14/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen usein eikö tupakoitsijoita itseään häiritse löyhkätä niin järkyttävän pahalle. Mutta tässä se selitys kai on, eivät enää haista sitä itse.

Vierailija
15/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos polttaa jokseenkin säännöllisesti eikä pidä päivien taukoja, niin kyllä sen vaan haistaa. Haistan rappukäytävässäkin, jos alkerran röökaaja on kuleut siellä. Vaikkei siis tietenkään röökin kanssa kulje, mutta sellainen hajuvana siitä vaan jää. Samalla lailla kun voi haistaa alkholistin pesemättömien vaatteidenkin jättämän hajuvanan. Se tupakoitsijan hajuaistin heikentyminen tapahtuu pikkuhiljaa ja siksi ei ehkä itse tajuakaan miten paljon haistaa.

haistan bussissakin, jos vaikka bussin takaosassa on joku tupakoitsija ja itse olen etuosassa.

Vierailija
16/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö myös peräsuolen laskeumasta, mutta et mielestäsi haise perseeltä?

Vierailija
17/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä silloin haistanut kun tupakoi. Nykyään kyllä tajuaa miten järkyttävältä tupakoivat ihmiset haisevat. Tai maistuvat. Piti lopettaa tapailu erään naisen kanssa koska en pystynyt olemaan tupakoivan kanssa. 

Vierailija
18/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin. Sitten lopetin ja parissa viikossa ne pihalta röökiltä tulevat työkaverit haisi niin järkyttävälle ettei mitään rajaa. Kunpa joku olisi kertonut mulle aiemmin miltä haisin.

Vierailija
19/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oletkin provo 0/5 !

Vierailija
20/24 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi heikentää hajuaistia. Haistan tupakoitsijan 20 m päähän, koska en tupakoi.

Et todellakaan haista 🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi