Enpä yhtään ihmettele, että opettajat vaihtavat alaa, kun nämä pikkulumihiutalekermaperseet tehtailevat valituksia milloin mistäkin
Onhan tämä ihan puhdasta kiusantekoa ja koulumaailmasta täysin vieraantuneet virastojen pilkunviilaajat lähtevät typeryyksissään leikkiin mukaan.
"Lempäälässä paikallisen koulun järjestyssäännöt määräsivät oppilaita jättämään matkapuhelimet niille osoitettuun laatikkoon tunnin ajaksi, mutta aluehallintovirasto puuttui asiaan oppilaan kanneltua."
"Turkulaisoppilas keksi kannella siitä, että kännykkä pitäisi laittaa koulun käytäntöjen mukaan oppitunnin ajaksi lokerikkoon."
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/3ff1aa71-096e-4116-9c9a-617aa09…
Kommentit (16)
Taitaa näiden Janessa-Nicojen vanhemmat olla suurempi haaste.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse olin koulussa, olisi ollut täysin absurdi ajatus, että jostain opettajan sanomasta kiellosta tms. olisi lähdettu tekemään virallisia kanteluja! Silloin opettajaa toteltiin, piste.
Toisaalta silloin opettaja tiesi, mikä on laillista ja mikä ei. Pelikortteja ei napattu pois pelaajilta, sanottiin ainoastaan, että kortit pois. Jos kortit ei menneet pulpettiin, poistettiin pelaajat luokasta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa näiden Janessa-Nicojen vanhemmat olla suurempi haaste.
Niinpä, tuskin nicojessicat itse edes tietävät, mitä tarkoittaa aluehallintovirasto, saati sitä, että sinne voisi tehdä jotain kanteluja.
Ette kuulkaa uskoisi. Minua huoltaja syytti moraalittomuudesta, kun puutuin plagiointiin.
T. Yläkoulun ope
Vierailija kirjoitti:
Ette kuulkaa uskoisi. Minua huoltaja syytti moraalittomuudesta, kun puutuin plagiointiin.
T. Yläkoulun ope
Hyi hyi, kun et ymmärrä meidän pikkukullannupun luovuutta!
Toivottavasti nuo kantelija-oppilaat kiusataan itsarin partaalle. Kerrankin on syytä.
Kohta joku kantelee siitä, kun päiväkoti määrää laittamaan kurahousut! Kai sekin loukkaa jotain persustuslain turvaamaan itsemääräämisoikeutta.
Oppilaiden kanssa vielä jaksaa vääntää. He ovat keskenkasvuisia, mutta kun vanhemmat käyttäytyvät samoin, niin ei vaan jaksa.
Jep,lukiolaisen vanhemmat tulee linjoja pitkin kun meidän mikariina sai seiskan kokeesta,kun hän yritti kaikkensa!
Nii-in, ei riittänyt parempaan, ei voi hyvästä yrityksestä kymppiä antaa,äidin mieliksi, jos vastaus ei riitä.
Jos opettaja käy ottamassa luokassa pipo päässä olevalta pipon pois, onko sekin nykyään laitonta? Meillä ainakin tuo oli ihan normikäytäntöä.
Voi kuulkaa, sitä tämä on. Onneksi tajusin jättää peruskoulun opetushommat yli 10 v sitten ja siirryin toiselle asteelle opettajaksi. Sielläkin saa kyllä vääntää ihan älyttömistä asioista, mutta vanhemmat sentään tulevat hyvin harvoin silmille. Meillä ei luojan kiitos ole Wilmaa käytössä.
Jaksamista peruskoulujen opettajille!
Ensin äänestetään oikeistoa, mutta ihmisten arvomaailma on vasemmalla ja halutaan kunnon p-kortsun meininkiä koppalakkeineen.
Kohta ehdotatte kouluihin bambukepein varustettuja vartijoitakin?
Suomi on vapaa maa ja suomalaiset lapset on vapaita oppivelvollisuuteen. Puhelimen käyttö on myös vapaata kunhan se ei häiritse muita!
Hattu pois päästä!
Hattu pois päästä luokassa!
Pois päästä suomenlipun äärellä!
Haukoti haukoti...
Perusteluna se että hattupäässä Jumala ei näe ihmisen sisimpään ja ajatuksiin.
Se on epäkunnioittavaa jos sisätiloissa on tuplasuojat(katto ja hattu) silloin ihmisellä on salattavaa Jumalalta ja on totisesti potentiaalinen syntinen.
Open on rangaistava sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hattu pois päästä!
Hattu pois päästä luokassa!
Pois päästä suomenlipun äärellä!
Haukoti haukoti...
Perusteluna se että hattupäässä Jumala ei näe ihmisen sisimpään ja ajatuksiin.
Se on epäkunnioittavaa jos sisätiloissa on tuplasuojat(katto ja hattu) silloin ihmisellä on salattavaa Jumalalta ja on totisesti potentiaalinen syntinen.
Open on rangaistava sitä.
Suomessa on puketumisvapaus, mutta ei ole, koska Jumala ei näe ajatuksiin, jos miehellä on hattu päässä ja katto yläpuolella.
vammasia sääntöjä, jos ne ei häiritse ketään muita...
Kun itse olin koulussa, olisi ollut täysin absurdi ajatus, että jostain opettajan sanomasta kiellosta tms. olisi lähdettu tekemään virallisia kanteluja! Silloin opettajaa toteltiin, piste.