Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyn syömään minkä tahansa aterian ilman juomaa, miksi jotkut eivät saa alas edes pientä lounasta ilman kahta lasia juotavaa?

Vierailija
20.04.2023 |

En vaan ymmärrä. Taidan olla onnellinen.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä välissä sitten pitäisi juoda?

Etkö heti tajunnut? Ei juuri milloinkaan. Juominen on vellihousujen hommaa, kuten ketjussa toitotetaa.

Vierailija
122/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä välissä sitten pitäisi juoda?

Etkö heti tajunnut? Ei juuri milloinkaan. Juominen on vellihousujen hommaa, kuten ketjussa toitotetaa.

Niin kai. Järkeähän täällä ei ole joten parempi kuivua kasaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, lautasellinen talkkunajauhoja kuivana ap:lle.

Vierailija
124/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan söisi juomatta? Kuivakkaa kamaa suolistoon?

Vierailija
125/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta ihmiset tunteekin ylpeyttä.

Aloittaja on sylkiylpiö. 

Vierailija
126/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukenut,ettei ole paras tapa jouda syömisen aikana vaan vasta kun on syönyt. En tiedä mihin perustuu.

Minäkin luin tällaista jo joskus 80 - ja 90-lukujen taitteessa ja lakkasin sitten juomasta ruuan kanssa. En yhtään edes muista, miten tuo juomisen välttäminen ruokailun yhteydessä perusteltiin, mutta kun opin olemaan juomatta, niin enää en edes pysty juomaan ruuan kanssa, en vettä enkä mitään muutakaan.  Mutta ei mua muitten ruokajuomat haittaa vähääkään.

Vierailija
127/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään juo ruoan kanssa. Syön tosi hitaasti ja pureskelen niin pieneksi ettei siinä juotavaa tarvitse lisäksi. 

Vierailija
128/134 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivittäkää vaan, mut mua jotenki vaan niin ärsyttää ku mun mies juo aina heti perään ku vähänkää syö jotain 😂 Haukkaa leivästä palan, heti juo perään. Haukkaa toisen palan, juomista taas perään. Syö haarukallisen ruokaa, juomista perään. Toinen haarukallinen ja taas kulaus perään. 😅

En vaan tajua miten aikunen ihminen ei osaa edes yhtä leipäpalaa pureskella ja nielasta ilman että sinne suuhun pitää samalla ahdata sitä juomistaki 🤦

Niin. tässä on malliesimerkki vauvasuisesta mieslapsesta.

Anteeksi arvosteluni, miehesi on varmasti oikein kelpo mies ja rakastaa sinua, mutta vauvavaihe on jäänyt päälle.

Kyllä mä sanoisin, että tässä ketjussa se olet sinä lutkutuspuheinesi, kenestä Freud kiinnostuisi.

Terapeuttini sekosi itse päästään kahden tapaamisemme jälkeen.

Ei ottanut enää vastaan ja joutui saikulle.

Muutenkin Freud oli pelle, Jung oli kova jannu.

Vierailija
129/134 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ainakin laihduttajille ja painon tarkkailijoille suositella juomaan jo ennen syömistä, jotta maha täyttyisi, eikä tulisi syötyä niin paljon. Vai onko se jotain vanhaa oppia.

Vierailija
130/134 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo kahvin lisäksi mitään muuta juuri ollenkaan. Saan kaiken tarvitsemani nesteytyksen ruoan mukana. En ymmärrä miksi kenenkään tarvitsisi juoda mitään ruokailun yhteydessä.

Vierailija
131/134 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juominen ei lähes koskaan ole pahitteeksi, vaikka täällä aina vesipullon kanniskelijoita ym. paheksutaankin.

Liiasta vedenjuonnista keho varoittaa kyllä ja saa juoda vatsansa aivan pinkeäksi, repeytymispisteessä olevaksi raskausvatsaksi ennen sitä.

Vierailija
132/134 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en juo kahvin lisäksi mitään muuta juuri ollenkaan. Saan kaiken tarvitsemani nesteytyksen ruoan mukana. En ymmärrä miksi kenenkään tarvitsisi juoda mitään ruokailun yhteydessä.

Etpä niin.

Tyhmälle on turha selittää ja hukata aikaansa...

Vierailija
133/134 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

In life, it's important to know when to stop arguing with people and simply let them be wrong...

Vierailija
134/134 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää sonta on vieläkin täällä😬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan