Miksi mun Tinderissä näkyy vaan ihan superhyvännäköisiä, timmejä hottiksia, eikä tavallisia miehiä, joihin mulla vois olla jotain mahdollisu...
Latasin pari viikkoa sitten Tinderin, asun Helsingissä. Oikeasti noin 95 % miehistä on jotain superkuumiksia. Melkein jokainen (ihan oikeasti!!!) väittää elämäntapansa olevan treenaaminen ja kuvat on otettu salilta lihakset kireenä. Okei, joku ehkä innostuu, mutta en minä. Mulla ei olis sellasen ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, eikä sellainen ihminen edes vilkaisis mua. :D Ihan satunnaisesti tulee vastaan tavallisia keski-ikäisiä miehiä (olen nelikymppinen). En itsekään etsi mitään armottoman lihavaa ihmistä joten joo, svaippaan nekin vasemmalle, mutta ei niitä ole kuin ihan jokunen. Tavallisia miehiä on tositosi vähän.
Parissa viikossa olen saanut vajaat kymmenen matchia, joista kolme aloitti keskustelun, mä aloitin yhtä monta kertaa. Tekstailut on hiipuneet. Itse tapaisin mieluiten melkolailla heti, koska ei niistä viesteistä saa selvää millainen ihminen on ja onko kemiaa. Ketään en ole tavannut. Kaikki puhuu vaan työstään. Paria olen pyytänyt yksille, ei ehdi ja sen jälkeen niistä ei kuulu enää mitään.
MITEN TÄTÄ PELIÄ PELATAAN?!?!?
Onko Tinderissä joku salainen asetus, millä näkee omantyylisiä ihmisiä?? Onko joku automaattinappi, millä saan kaikki adonikset poistettua kerralla?? :DD Mitä mä teen väärin???
Kommentit (182)
Tavallisena miehenä en jaksa mihinkään tindereihin kadun vilinässä voi moikata ja houkutella jubaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajenna haku kriteerejä sillä nyt näet vain boteja ja feikki profiileja.
Tähän on tultu herran vuonna 2023 - jos nainen tai mies on hoikka eikä kolmoisleuka roiku, sen on pakko olla feikkiprofiili!
Siellä on se sininen verifikaatiotäppä ihan syystä. Pyyhkii vain niitä profiileja niin ihminen on se kuin kuvassakin. Varmennustiimi koostuu useista ihmisistä.
Joo kyllä mä uskon että ne on ihan oikeita ihmisiä, osalla toki käsiteltyjä kuvia. Dad-bod on erittäin harvinaista herkkua Tinderissä. :D
ap
Tinderistä poistuvat hiljalleen ne miehet, joilla ei ole siellä mitään käyttöä. Ne jäävät, jotka sieltä jotain saavat. Eli ne salilla käyvät miehet. Muut eivät ole yleensä miehiä ollenkaan.
Tämä. Naisia voi olla kaikenlaisia ja kokoisia, aina on 100+ tykkäystä jonossa.
Taviksella tai rumalla miehellä on jatkuvasti 0-1 likeä jonossa, komeakasvoisilla pitkillä miehillä joilla treenattu keho satoja tai tuhansia likejä.
Ne tavikset tai rumat kuten minä poistumme vähin äänin koska on se aika musertavaa kun parhailla ammattilaiskuvillakaan ei ruman pärstän takia kiinnosta naisia.
Sain matchin viimeksi joskus 2022. Sekin poisti minut heti kun oltiin tervehdykset vaihdettu.
Naisten saamat tykkäykset ei Tinderissä merkitse yhtään mitään, kun miehet svaippaa kaikki oikealle. Jos tulee mätsi jonkun "liian" hyvännäköisen kanssa, niin se poistaa mätsin heti. Mitä iloa siitä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajenna haku kriteerejä sillä nyt näet vain boteja ja feikki profiileja.
Tähän on tultu herran vuonna 2023 - jos nainen tai mies on hoikka eikä kolmoisleuka roiku, sen on pakko olla feikkiprofiili!
Siellä on se sininen verifikaatiotäppä ihan syystä. Pyyhkii vain niitä profiileja niin ihminen on se kuin kuvassakin. Varmennustiimi koostuu useista ihmisistä.
Joo kyllä mä uskon että ne on ihan oikeita ihmisiä, osalla toki käsiteltyjä kuvia. Dad-bod on erittäin harvinaista herkkua Tinderissä. :D
ap
Kyllä mulle näky tavismiehiäkin (mulla ei itellä ollut mikään hyvä profiili, vaan tahallaan vähän huonot kuvat ja tekstitönkin vielä). Ihan kivoja normaaleja miehiä tapailin (siis esim. liikunnallisia, mutta ehkä just dadbod DI-miehiä jne.). Mun taktiikka oli, että kirjoittelin aika avoimesti, mut profiilissa ei ollut paljon mitään. Ehkä sulla on itellä liian hyvä profiili, niin näet niitä jenkkimittapuulla hyviä miehiä (siis jotain vatsalihasesittelyjä :D ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko superhyvännäköinen, timmi hottis jotain tällaista:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Mee nyt jo listoinesi. Totuus on ihan päin vastoin. Naiset ei halua mitään hunkseja, vaan ihan normimiehiä. Vaikka sanoisivatkin, että joku hunksi on hyvännäköinen. Saa olla, muttei sitä suhteeseen haluta (edes seksisuhteeseen).
No eihän ole, kun ap:kin harmittelee juuri sitä, että tuon näköisiä tulee vastaan, joihin ei ole mahdollisuuksia. Ja ap:n mielestä ne ovat superhyvännäköisiä timmejä hottiksia, mutta koska ei saa niitä, niin haluaisi tyytyä johonkin vähempään.
Ei sinne normaali terve mies montaa videota (jos yhtään) itsestään laita.
Jokainen hottis (h-nainen) taas laittaa jotain 10 videota joka päivä.
Sama ilmiö muillakin kanavilla, kuten esim tiktokissa.
Näitä katsellessa mies ymmärtää "hei minua on vain 1, mutta tissihottiksia on miljoonittain" ja tämä on hyvä lähtökohta.
Tinderin algoritmi on kehitetty jotenkin niin että ihmiset jäisi sinne "pelaamaan" mahdollisimman pitkään eikä kukaan pariutuisi. Onhan tuosta ollut juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös tinderin tarjontaa ohjaa algoritmit ja tekoäly
No ei se kovin hyvä ole, kun en ikinä svaippaa oikealle näitä hottiksia ja silti näen suurinpiirtein vaan niitä.
ap
Hyvä riippuu perspektiivistä. Jos on käyttäjä joka haluaa seuraa, niin sille se ei oo hyvä. Jos on palveluntarjoaja, hälle se voi olla hyvä. Sovellustahan ei välttämättä ole suunniteltu käyttäjän etua ajatellen.
Helsingissähän noita miehiä on paljon. Peruspenan on ihan turha yrittää stadin tinderistä yhtään mitään ja siksi tarjonta on tuollaista, tavalliset miehet ovat luovuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Olet ohittanut niin monta tavallista miestä, että Tinderin algoritmi päättelee (oikein) sinun olevan nirso, joten se tarjoaa sinulle vain niitä kaikista halutuimpia.
Oletko oikeasti helsinkiläinen nainen joka käyttää Tinderiä, vai tulitko muuten vain vittuilemaan? Svaippaan vasemmalle kaikki treenaajat ja liian hyvän näköiset, ja kaikki potentiaaliset oikealle. Just ne ei-salijonnet, ne tavalliset, vähän pyöreätkin ja normaalin oloiset, työ tai harrastukset ei merkkaa mitään. Niitä tavallisia miehiä on siellä ihan oikeasti aivan helvetin vähän. Se että ei halua jotain salikarjua ei tarkoita että pitäisi mennä toiseen äärilaitaan ja ottaa se Suomen rumin ja lihavin mies. <3
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ohittanut niin monta tavallista miestä, että Tinderin algoritmi päättelee (oikein) sinun olevan nirso, joten se tarjoaa sinulle vain niitä kaikista halutuimpia.
Oletko oikeasti helsinkiläinen nainen joka käyttää Tinderiä, vai tulitko muuten vain vittuilemaan? Svaippaan vasemmalle kaikki treenaajat ja liian hyvän näköiset, ja kaikki potentiaaliset oikealle. Just ne ei-salijonnet, ne tavalliset, vähän pyöreätkin ja normaalin oloiset, työ tai harrastukset ei merkkaa mitään. Niitä tavallisia miehiä on siellä ihan oikeasti aivan helvetin vähän. Se että ei halua jotain salikarjua ei tarkoita että pitäisi mennä toiseen äärilaitaan ja ottaa se Suomen rumin ja lihavin mies. <3
ap
Viesteistäsi huomaa, että pidät näitä salijonneja timmeinä ja superhyvännäköisinä, mutta olisit valmis tyytymään vähän vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissähän noita miehiä on paljon. Peruspenan on ihan turha yrittää stadin tinderistä yhtään mitään ja siksi tarjonta on tuollaista, tavalliset miehet ovat luovuttaneet.
Helsinki nyt muutenkaan ei ole hyvä läpileikkaus kansasta. Esim. Miehistä on koko Suomessa thl:n mukaan lihavia noin 80%.
Mutta jos kulkee jossain Etelä-Hgissä niin eipä lihavia miehiä, tai naisia, näy yhtään missään.
Itiksessä sitten näkee, mutta se johtuu sosioekonomisista syistä, stressisyömisestä jne.
Myös tulotaso on monilla Helsingin alueilla maan keskiarvoon nähden 2-4 kertainen. Yksinkertaisesti kilpailullisempi paikka kuin muut paikkakunnat Suomessa.
Maaseudulta raitis perusmies edelleen voi saada matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet panevat ihan helvetisti, Helsingissä kun on melkoinen yliedustus 20-35v naisissa. Yhdellekään salikuvamiehellä ei ole tarkoitus etsiä parisuhdetta.
Joo, Tinderissä ei paljoa jaksa tavalliset miehet pyöriä, kun ei sieltä mitään saa. Turhauttavaa se on kuukausikaupalla käydä läpi profiileja ja elätellä toiveita ja ei koskaan etene treffeille ja harvoin edes keskusteluksi. Lopetin, kävin vähän aikaa ulkona ja heti tärppäsi perinteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on valkattuna sinne asioita, joita harrastat ja jotka kuvaavat sinua. Näitähän se tarjoaa. Jos sulla lukee harrastuksena kuntosali niin saat ehdotuksena niitä salijamppoja. mielestäni voi niiden perusteella sortata tai sitten äskettäin aktiivisena olleet
Mulla on tosi nörtit harrastukset ja ei todellakaan mitään treenijuttuja. Kuvat on aika huonoja, koska en osaa ottaa selfieitä. Teksti on sellanen semihauska ironinen, joka ehkä karsii tyhmimmät ja juroimmat joukosta. Ehkä pitää sekin poistaa.
Eihän Tinderissä voi sortata mitenkään, vai voiko? En mä ainakaan löydä miten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet panevat ihan helvetisti, Helsingissä kun on melkoinen yliedustus 20-35v naisissa. Yhdellekään salikuvamiehellä ei ole tarkoitus etsiä parisuhdetta.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Viesteistäsi huomaa, että pidät näitä salijonneja timmeinä ja superhyvännäköisinä, mutta olisit valmis tyytymään vähän vähempään.
En ymmärrä mitä ajat takaa. Mulla on silmät päässä. Jos joku on tosi hyvännäköinen, tiedän ettei se kiinnostu musta. Onko siinäkin nyt jotain väärää? :DDD
ap
Mulla taas tulee vaan rumia miehiä. Asun Lahdessa ja km-pituus 60 km. Kerran kuussa tulee joku hottis ja se onkin sitten niin hottis etten kehtaa edes tykätä. Matcheja 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on valkattuna sinne asioita, joita harrastat ja jotka kuvaavat sinua. Näitähän se tarjoaa. Jos sulla lukee harrastuksena kuntosali niin saat ehdotuksena niitä salijamppoja. mielestäni voi niiden perusteella sortata tai sitten äskettäin aktiivisena olleet
Mulla on tosi nörtit harrastukset ja ei todellakaan mitään treenijuttuja. Kuvat on aika huonoja, koska en osaa ottaa selfieitä. Teksti on sellanen semihauska ironinen, joka ehkä karsii tyhmimmät ja juroimmat joukosta. Ehkä pitää sekin poistaa.
Eihän Tinderissä voi sortata mitenkään, vai voiko? En mä ainakaan löydä miten.
ap
Se olikin maksullinen versio, missä näkee painotetut suositukset