Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se nirsoutta, jos ei halua alkaa tapailemaan kun ei ole kemiaa?

Vierailija
20.04.2023 |

Kävin eilen treffeillä. Mies oli ok-näköinen, sopivan ikäinen, paperilla kaikkea mitä toivon. Mutta, ei värähtänyt mikään tunne missään. Eikä miehelläkään, ei pienintäkään hymynkaretta tai pilkettä silmäkulmassa.
Laitoin viestiä, että ei ole kemiaa. Mies on toista mieltä, on kiinnostunut ja jankkaa toisia treffejä. Mikä miehiä vaivaa??

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallisen nirsouden taustalla on usein mielenterveysongelmia.

Mt-kuntoutujien ohjaajana sanoisin, että asia on juuri päinvastoin. Monella on hirveä tarve löytää kuka tahansa, jotta pääsisi parisuhteeseen. Rakkauden kaipuu on inhimillistä ja ymmärrettävää mutta ei parisuhteella voi lähteä parantamaan itseään. Tätä eivät varsinkaan nuoret miehet aina oikein tajua. Eivätkä mm. sitä, että päivätoimintakeskus ei ole ensisijaisesti seuranhakupaikka eikä naisasiakkaita tai -opiskelijoita saa väkisin pommittaa treffipyynnöillä. Joitain pareja asiakkaiden kesken on muodostunut omalla painollaan vuosien aikana mikä on ihan ok. Suuri osa parisuhdekaipuisista on kuitenkin siinä kunnossa, että heidän pitäsi saada ensin itsensä hoidettua jonkinlaiseen tasapainoon. Epätoivoinen ja psyykkisesti haavoittuva ihminen on myös vaarassa joutua narsistisen tai antisosiaalisen persoonallisuuden kynsiin. Valitettavasti tällaiset vaaralliset henkilöt ovat mestareita vaistoamaan sopivan uhrin.

Vierailija
42/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten helposti sitten yleensä ihastut? Jos tapaat sata ja kukaan ei viehätä, olet nirso. Nirsoutta on turha moralisoida, parisuhteen houkuttavuus on varsin alhainen sinkkuelämään verrattuna muutenkin nykyään. Kyllä siinä täytyy olla vetovoimaa ja paljon, että ihan tuntematon treffikaveri toivotetaan tervetulleeksi elämään.

Jos kukaan sadasta ei ole sellainen, jota henkilö etsii, millä perusteella se tekee hänestä nirson?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kemian mittari on se, voisinko kuvitella suutelevani kyseistä henkilöä. Jos en, en todellakaan tapaa toista kertaa.

Vierailija
44/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista naisena parisuhteen ja avioliiton tarkoittavan työmaata. Tämän tiedostaminen edesauttaa varomaan hännystelijöitä, pelureita ja miehiä ketkä ovat pihalla kuin lumiukot.

Vierailija
45/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea hesarista hyvä juttu parisuhteista. Siinä sanotaa, että toimiva parisuhde vaatii työtä, ei mitään kemiaa.

Minulla on jo yksi työ, en halua toista.

Ja lisäksi seksi ilman kemiaa ja aitoa halua toista kohtaan olisi r. @iskaus. Yksi syy lisää vältellä parisuhdetta, josta kemia puuttuu ja joka pysyy pystyssä vain työllä. Olisi täysi painajainen tuollainen parisuhde kaikenkaikkiaan.

Eikö siihen paksuun päähän mene, ettei ole mitään kemiaa. 

Oot niitä miehiä jotka ostaa seksiä ja rahoittaa kulissiliiton? Vaikka maailma onkin muuttunut hyvin pinnalliseksi on silti olemassa naisia joille ei kelpaa kylmä käteinen.

Vierailija
46/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että itse koen orastavaa ihastusta, ei riitä. Minun tulee kokea ja havaita, että mies kokee samaa. Varmaan jotain autisteja nää, jotka ei näytä kiinnostustaan mitenkään.

Yksinäisyys pahentaa enemmän ongelmia.

Mä rakastan omaa seuraani. Kykenen nauramaan omille jutuille, viemään itseni spa hetkeen, ostamaan kukkia ja suklaata. Omalta kädeltä saan joka kerta orkun. Tähänkö pitäisi ottaa ankeuttaja? Voi kuule.

Vierailija
47/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nirsoutta, totta kai parisuhde vaatii seksuaalista vetoa toiseen. Mutta... Kemia voi löytyä, kun ihmiseen tutustuu paremmin, tai voi olla löytymättä. Ja vaikka kuinka menisi jalat alta ensi näkemältä, se ei takaa toimivaa parisuhdetta. Molemmat tavat rakastua olen kokenut. Arvatkaa kumpi suhde on kestänyt jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
48/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kemiaa tarvi olla alusta asti. Tämähän on tuttua, että nämä kemioiden perässä olevat tykkäävät siitä rakkauden tunteesta, joka kuitenkin kuihtuu 2 vuoden ajassa ja sitten tulee ero. Minä mielummin perustaisin suhteen tavalliselle kaveri suhteelle ja seksiäkään ei tarvitsisi olla juuri ollenkaan. Kaverisuhteet muutenkin monesti kestävämpiä ja pitempiaikaisempia kuin parisuhteet.

Vierailija
49/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nirsoutta, totta kai parisuhde vaatii seksuaalista vetoa toiseen. Mutta... Kemia voi löytyä, kun ihmiseen tutustuu paremmin, tai voi olla löytymättä. Ja vaikka kuinka menisi jalat alta ensi näkemältä, se ei takaa toimivaa parisuhdetta. Molemmat tavat rakastua olen kokenut. Arvatkaa kumpi suhde on kestänyt jo parikymmentä vuotta.

Varmaan tuo tutustumisen kautta löytynyt? Minun liitto alkoi palavasta intohimosta. Nyt kymmenen vuoden jälkeen on täysin seksitön...

Vierailija
50/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea hesarista hyvä juttu parisuhteista. Siinä sanotaa, että toimiva parisuhde vaatii työtä, ei mitään kemiaa.

Ja lisäksi seksi ilman kemiaa ja aitoa halua toista kohtaan olisi r. @iskaus. Yksi syy lisää vältellä parisuhdetta, josta kemia puuttuu ja joka pysyy pystyssä vain työllä. Olisi täysi painajainen tuollainen parisuhde kaikenkaikkiaan.

Kyllä kai iso osa seksistä on juuri tuota, että mitään aitoa halua juuri sitä kyseistä henkilöä kohtaan ei ole. Ei se mikään raiskaus ole, vaan hetki läheisyyttä kahden ihmisen välillä. Eivät ollenkaan kaikki löydä mitään intohimoista suhdetta.

Vierailija
51/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia on raha ja ulkonäkö vaikka nainen olisi tupakkia polttava  90 kg lihava nainen. Lihavat naiset haluaa samoja miehiä kuin missit joten tavis miehet ei kelpaa naisille. Suomessa on satoja tuhansia taviksia jotka ei saa koskaan parisuhdetta eikä lapsia.

Vierailija
52/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole nirsoutta. Kemiaa joko on tai ei ja siitä on turha edes kinastella.

Vierailija
53/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

On nirsoitta. Vasta useiden seksikertojen jälkeen voi tietää onko kemiaa. Ei yhden treffien perusteella voi tietää onko kemiaa. Ekat treffit on tunnustelua  ja ei voi  antaa pakkeja tylysti vaan pitää tutustua useiden treffien ajan. Naiset on kyllä tyhmiä voi että. Joku linnakundi olisi saanut sinut heti kiimaiseksi ja tavis miehelelle sanot että ei ole kemiaa.

Ihminen tietää muutamassa sekunnissa onko toinen seksuaalisesti kiinnostava vai ei. Livetapaamisessa siis. Niin ne feromonit toimivat.

Tää on kyllä oikeasti hassu ilmiö. Ja todellinen. Olin kirjoitellut tinderissä miehen kanssa, jonka kanssa juttu sujui, meillä oli tosi paljon yhteistä ja samankaltainen maailmankuva ja elämä ja kaikki. Mutta se vaan jäi ihan kaveritasolle. Juttua riitti hyvin treffeilläkin, oli kivaa, muttei mitään sellaista kiinnostusta. Mua ihan harmitti, kun oli paperilla niin hyvä, että pitkitin treffejä, kun jotenkin yritin, etteikö yhtään lähtis, mutta ei se vaan lähtenyt.

Sitten toinen mies, joka toki myös oli läpäissyt sen paperilla hyvä -seulan, niin ekat 5min olin jo heti kiinnostunut, ja parin tunnin treffien jälkeen olin jo ihan täysin myyty. Pakko olla joku feromonihomma. Tuo ensin kuvailtu mies oli jopa paremman näköinen, ja menestyneempi kuin tämä toinen, mutta tämän toisen kanssa oli sitä vetoa ja ensimmäisen ei. Ei näitä voi järjellä selittää.

Vierailija
54/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitähän se kemia on?

Nykyisen mieheni kanssa juttu luisti alusta asti älyttömän hyvin. Ollaan jotenkin niin sopivia toisillemme. Iholla on hyvä olla. Seksi maistuu koko ajan.

Mutta mitään perhosia tai huumaa ei ole kyllä ollut missään vaiheessa. Vain hidasta tutustumista ja tunteen syvenemistä.

Onko tässä siis jotain pielessä?

Vierailija
55/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä kirjoitti:

Kemia on raha ja ulkonäkö vaikka nainen olisi tupakkia polttava  90 kg lihava nainen. Lihavat naiset haluaa samoja miehiä kuin missit joten tavis miehet ei kelpaa naisille. Suomessa on satoja tuhansia taviksia jotka ei saa koskaan parisuhdetta eikä lapsia.

Kuule kun lapset ja liitto tarkoittaa järjestään naiselle työpaikan jälkeistä työmaa projektia. Miehille parisuhde on luonnollisesti houkutteleva. Seksiä, kodinhoitoa ja sosiaalisen hyväksynnän nimissä puserrettu kakara.

Vierailija
56/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai iso osa seksistä on juuri tuota, että mitään aitoa halua juuri sitä kyseistä henkilöä kohtaan ei ole. Ei se mikään raiskaus ole, vaan hetki läheisyyttä kahden ihmisen välillä. Eivät ollenkaan kaikki löydä mitään intohimoista suhdetta.

Hyvänen aika. Mikäli sulle riittää rahan lähetys Bulgariaan ja vapailla keinotekoisen liiton kannattelu niin anna palaa.

Vierailija
57/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nirsoutta.

Mielestäni on parempi, että on rehellinen. Turhaa odottaa sitä kemian ilmestymistä kerrasta toiseen. Toiseksi se kenen kanssa sitä kemiaa ei välttämättä ole sellainen kuin listalla oleva toivepartneri on.

Vierailija
58/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen mieheni kanssa juttu luisti alusta asti älyttömän hyvin. Ollaan jotenkin niin sopivia toisillemme. Iholla on hyvä olla. Seksi maistuu koko ajan.

Mutta mitään perhosia tai huumaa ei ole kyllä ollut missään vaiheessa. Vain hidasta tutustumista ja tunteen syvenemistä.

Jos seksi maistuu, lähellä on hyvä olla ja sellainen "henkinen yhteys" löytyy, teillä on kemiaa. Sanoisin että kemian puuttumisen huomaa siitä, että seksuaaliset teot toisen kanssa tuntuvat luonnottomilta, vaikka toinen olisi kuinka hyvä ja ihailtava ihminen. Vähän kun veljen, siskon tai kaverin kanssa olisi. Eli voihan sen teknisesti suorittaa ja saada fyysistä nautintoakin, mutta joku siinä vaan tökkii ja tuntuu väärältä.

Vierailija
59/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri itse kuvailit sitä kemiaa. Eivät kaikki ole kulinaristejakaan samassa määrin. Silti ruoasta voi nauttia suuresti, vaikkei sitä nyt ihan jumalten ruoaksi koe.

Vierailija
60/70 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

On nirsoitta. Vasta useiden seksikertojen jälkeen voi tietää onko kemiaa. Ei yhden treffien perusteella voi tietää onko kemiaa. Ekat treffit on tunnustelua  ja ei voi  antaa pakkeja tylysti vaan pitää tutustua useiden treffien ajan. Naiset on kyllä tyhmiä voi että. Joku linnakundi olisi saanut sinut heti kiimaiseksi ja tavis miehelelle sanot että ei ole kemiaa.

Ihminen tietää muutamassa sekunnissa onko toinen seksuaalisesti kiinnostava vai ei. Livetapaamisessa siis. Niin ne feromonit toimivat.

Paitsi meillä demiseksuaaleilla homma ei toimi noin... ja ymmärrän että "tavisseksuaalit" ei halua jäädä odottelemaan tunteen heräämistä koska heillä on jo sekunnissa selvää voisko tuon kanssa mennä sänkyyn vai ei. Minä olen joskus herännyt siihen vuodenkin päästä tutustumisesta, ja se on ollut liian myöhäistä kun sitten ollaan jo kavereita ja pakit on tullut sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi