Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatio ja himot

Vierailija
19.04.2023 |

Ovulaation aika ja ihan kamala panetus päällä! Töissä pikkarit koko ajan märkänä, kun miehiä on ympärillä ja tuntuu (tai luultavimmin vaan kuvittelen ja toivon), että niistä ainakin joka toinen katselisi mua himoiten > panetus vaan yltyy. Töistä kotiin ajaessa meinasin saada orgasmin motarilla, kun fantasioin yhdestä miehestä, jonka kanssa tänään juttelin ja ehkä kevyesti flirttailinkin. Kotona piti heti helpottaa oloa pariinkin otteeseen, mutta ei tunnu sekään auttavan. Help, onko muilla naisilla samaa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Ja aina silloin tällöin tulee mieleen Vanhasta testamentista jo nuorena tyttönä lukemani kohta, jonka mukaan nainen on saastainen seitsemän päivää kuukautisten päättymisen jälkeen. Jo silloin oivalsin, että siinähän on naisella kohta ovulaation aika, ja kun hän on ollut selibaatissa siihen asti, niin kuinka hormonit nyt hyrräävätkään, hyvä että nahoissaan pysyy.

Vierailija
2/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Vaikka eilen ja maanantaina sai nuolennat ja munaa, niin kyllä panettais taas ja muutenkin ajatukset pyörii seksin ympärillä oviksen aikaan. Vauvakuumekin olis :)

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa sitä vaimon ovulaatiota odottanut jo viime vuoden elokuusta asti, kumman harvoin se on toisilla.

Vierailija
4/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten muulloin ei seksi kiinnostakaan.

Vierailija
5/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kanssa sitä vaimon ovulaatiota odottanut jo viime vuoden elokuusta asti, kumman harvoin se on toisilla.

Hormoonallinen ehkäisy estää ovulaation. Paikat on kuivat ja halut nollissa. Käy vasektomiassa tai laita kumi ja anna muijan elää hormonivapaana. Sen huomaa vasta, kun ne hormonit lopettaa, valitettavasti.

Vierailija
6/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormoonallinen ehkäisy estää ovulaation. Paikat on kuivat ja halut nollissa. Käy vasektomiassa tai laita kumi ja anna muijan elää hormonivapaana. Sen huomaa vasta, kun ne hormonit lopettaa, valitettavasti.

Vai sillä lailla.

Jos mun kumppani nyt sitten lopettaisi hormonaalisen ehkäisyn, niin joutuisin kai panemaan todella usein ja todella, todella märkää. Koska mikään Sahara hän ei nytkään ole.

Jospa et yleitäsi juttujasi. Vituiksi ne vaan menee.

Vierailija
7/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai sillä lailla.

Jos mun kumppani nyt sitten lopettaisi hormonaalisen ehkäisyn, niin joutuisin kai panemaan todella usein ja todella, todella märkää. Koska mikään Sahara hän ei nytkään ole.

Jospa et yleitäsi juttujasi. Vituiksi ne vaan menee.

Ovulaation ne kuitenkin estävät eli ne panetuspäivät. Sitähän sä valitit, ettei muijallas niitä oo.

Vierailija
8/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kokemukset vieraasta miehestä.

Lupa kokeilla . Vaarallinen yhdistelmä ,oviksen aika ja hiton komea nuori mies.

Kiva mökki .

Se oli aivan käsittämättömän kiihkeä viikonloppu.

Olin lopettanut pillerit ottamisen muutaman kuukautta aiemmin.

Se oli tehdä hulluksi,en ollut kokenut sellaista kìimaa.

Vierailija
9/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkei kuitenkaan kannata yleistää, ei mulla ehkäisy vaikuttanut seksihaluihin.

Nykyisinkin haluttaa sen verran ettei mies meinaa aina jaksaa mukana 😊

Vierailija
10/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ovulaation aikaan saatan katsoa himoiten sellaisia miehiä, jotka eivät sitten viikkoa myöhemmin enää herätä minkäänlaista mielenkiintoa. Kyllä on aika moni työkaveri tuntunut hetken aikaa yllättävän kuumalta pakkaukselta.

Vierailija
11/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkei kuitenkaan kannata yleistää, ei mulla ehkäisy vaikuttanut seksihaluihin.

Nykyisinkin haluttaa sen verran ettei mies meinaa aina jaksaa mukana 😊

Sä oot varmasti tuo kommentoinut ukko😆

Vierailija
12/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli naisystävä, joka oli kaksi-kolme päivää kuussa tosi halukas ja lopun aikaa välttelevä ja etäinen. Kamalaa aikaa oli suurimman osan kuusta.

Vierailija
13/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olen odottanut jo 7 vuotta. Ei taida enää tullakaan? Olisin valmis menemään vasektomiaan mutta vaimo ei taida luopua kierukasta kun ei tarvitse huolehtia kuukautisista ollenkaan. Veikkaan, että jos häneltä kysytään niin kuukautisvapaa elämä vie voiton paremmasta seksielämästä mennen tullen ja palatessa.

Vierailija
14/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ovulaation aikaan saatan katsoa himoiten sellaisia miehiä, jotka eivät sitten viikkoa myöhemmin enää herätä minkäänlaista mielenkiintoa. Kyllä on aika moni työkaveri tuntunut hetken aikaa yllättävän kuumalta pakkaukselta.

Niin allekirjoitan tän! Ovulaation aikaan melkeinpä riittää, kun joku mies katsoo tai juttelee, niin lähtee heti ajatukset laukalle. Tässä parin päivän sisään oon saanut pikkarit märäksi muutamasta työkaverista, lapsen päiväkotikaverin isästä, naapurista ja random isästä hiekkalaatikon reunalla. Terkkuja vaan teille 😅

Vierailija
15/35 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mulla oli muutama kierukka putkeen ja halut oli aina viikkoja putkeen sairaan kovat ja pillu märkänä ja valmiina koko ajan. Nyt kierukka pois ja steriloitu nii ei eroa. Yhtä kova meno on.

Vierailija
16/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kierukka juuri pois. Katsotaan vaikuttaako mitenkään. Jännä nähdä 🤷🏻 haluttomuuteen sekä sumussa elämiseen saisi tulla muutoksia!

Vierailija
17/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ilmiötä on tutkittu, ja ihan tieteellisesti todettu paikkansa pitäväksi. Ovulaation aikaan naisten on todettu alitajuisesti kinnittävän huomionsa enemmän maskuliinisia piirteitä omaaviin miehiin kuin ovulaationpäivien ulkopuolella.

Stereotypia feministisestä naisesta, jonka puoliso on marimekkopaidassaan tiskaava ja imuroiva pehmoisä, mutta ovulaation aikaan sekstaa moottoripyöräjengiläisen kanssa ei siis ole täysin tuulesta temmattu.

Biologia, se ikivanha veijari, siellä vain taustalla hääräilee... Nainen haluaa suhteeseen jälkeläisiä huoltavan, ja naista tasa-arvoisesti kohtelevan miehen kanssa. Lisääntymiseen hän haluaa mahdollisimman vahvat geenit jälkeläisilleen, ja valinta on silloin mahdollisimman maskuliininen mies, ja valinta tehdään puhtaasti alitajuisten, satoja tuhansia vuosia vanhojen vaistojen pohjalta.

Joten, siemenet motskarimieheltä, ja lastenhoito pehmoisältä.

Vierailija
18/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, se lyötävä H-D tulille ja lähettävä jälen lyöntiin.

Vierailija
19/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kierukka juuri pois. Katsotaan vaikuttaako mitenkään. Jännä nähdä 🤷🏻 haluttomuuteen sekä sumussa elämiseen saisi tulla muutoksia!

Multa otettiin hormonikierukka ja tilalle kupari. Ihan jäätävä panetus 24/7, siis ihan kokoajan ja paikat vaan litisi. Kyl se siitä sit tasoittuu. Aivosumu tosiaan hälveni myös kun hormoneista pääsi. Ja kosteus palasi. Mä olin mirenalla kuiva ku Sahara.

Vierailija
20/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa kysyttiin naisten kokemuksia naisten hormonitoimintaan liittyvästä asiasta ja tänne tulee ukot kertomaan miten asiat on ja vinkumaan kurjaa tilannettaan??

Mittailkaa te vaan mulkkujanne ja opetelkaa tyydyttämään nainen niin se haluaa muulloinkin, kuin oviksen aikaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän