Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatio ja himot

Vierailija
19.04.2023 |

Ovulaation aika ja ihan kamala panetus päällä! Töissä pikkarit koko ajan märkänä, kun miehiä on ympärillä ja tuntuu (tai luultavimmin vaan kuvittelen ja toivon), että niistä ainakin joka toinen katselisi mua himoiten > panetus vaan yltyy. Töistä kotiin ajaessa meinasin saada orgasmin motarilla, kun fantasioin yhdestä miehestä, jonka kanssa tänään juttelin ja ehkä kevyesti flirttailinkin. Kotona piti heti helpottaa oloa pariinkin otteeseen, mutta ei tunnu sekään auttavan. Help, onko muilla naisilla samaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä käsittämätöntä, miten rajut ne vaihtelut vaimollani seksihaluissa kuukauden eri vaiheissa.

Silloin kun niitä haluja ei ole, jo pelkkä vihjauskin seksistä tai läpsäisy pyllylle aiheuttaa paheksuvan katseen. Sitten ovulaation aikana hän alkaan itse puhua niin tuhmia, että omatkin korvat punottaa. Ja kirjaimellisesti repii joskus makkariin, jossa siitä arjessaan hyvin käyttäytyvästä virkanaisesta kuoriutuu seksipeto. Itsekin joskus ihmettelen, onko tämä se sama nainen, joka muutama päivä oli kuin pelokas teinityttö, joka pelkää menettävänsä neitsyytensä kun riisuu housunsa.

Vierailija
22/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kanssa sitä vaimon ovulaatiota odottanut jo viime vuoden elokuusta asti, kumman harvoin se on toisilla.

Täällä olen odottanut jo 7 vuotta. Ei taida enää tullakaan? Olisin valmis menemään vasektomiaan mutta vaimo ei taida luopua kierukasta kun ei tarvitse huolehtia kuukautisista ollenkaan. Veikkaan, että jos häneltä kysytään niin kuukautisvapaa elämä vie voiton paremmasta seksielämästä mennen tullen ja palatessa.

Parempi seksielämä tulee kyllä muutenkin. Siinä vaan sun täytyy saada se muija haluumaan eikä odotella että ne halut tulee itsekseen niinkuin ovulaatio tekee. Kannattaa tehdä jotain eikä odotella toista 7 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa kysyttiin naisten kokemuksia naisten hormonitoimintaan liittyvästä asiasta ja tänne tulee ukot kertomaan miten asiat on ja vinkumaan kurjaa tilannettaan??

Mittailkaa te vaan mulkkujanne ja opetelkaa tyydyttämään nainen niin se haluaa muulloinkin, kuin oviksen aikaan..

Perusta sinä riivinrauta ihan oma keskustelupalstasi, mihin miehet eivät ole tervetulleita.

Et muuten itse vastannut kysymykseen mitenkään.

Vierailija
24/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa kysyttiin naisten kokemuksia naisten hormonitoimintaan liittyvästä asiasta ja tänne tulee ukot kertomaan miten asiat on ja vinkumaan kurjaa tilannettaan??

Mittailkaa te vaan mulkkujanne ja opetelkaa tyydyttämään nainen niin se haluaa muulloinkin, kuin oviksen aikaan..

Ai sulla on tämä vaihe kierrostasi.

Vierailija
25/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusta sinä riivinrauta ihan oma keskustelupalstasi, mihin miehet eivät ole tervetulleita.

Kyllä vastasin. Ihmettelen vaan, että jos keskustelun aloituksessa kysytään naisten mielipidettä naisten seksuaalisuuteen liittyvässä asiassa, niin miksi ihmeessä miehet siihen edes kommentoi?

Vierailija
26/35 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kanssa sitä vaimon ovulaatiota odottanut jo viime vuoden elokuusta asti, kumman harvoin se on toisilla.

Täällä olen odottanut jo 7 vuotta. Ei taida enää tullakaan? Olisin valmis menemään vasektomiaan mutta vaimo ei taida luopua kierukasta kun ei tarvitse huolehtia kuukautisista ollenkaan. Veikkaan, että jos häneltä kysytään niin kuukautisvapaa elämä vie voiton paremmasta seksielämästä mennen tullen ja palatessa.

Parempi seksielämä tulee kyllä muutenkin. Siinä vaan sun täytyy saada se muija haluumaan eikä odotella että ne halut tulee itsekseen niinkuin ovulaatio tekee. Kannattaa tehdä jotain eikä odotella toista 7 vuotta.

En odotakaan kun korkeintaan siihen asti, että lapset saa itse päättää kummalla asuvat.

Vierailija
27/35 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vastasin. Ihmettelen vaan, että jos keskustelun aloituksessa kysytään naisten mielipidettä naisten seksuaalisuuteen liittyvässä asiassa, niin miksi ihmeessä miehet siihen edes kommentoi?

Ethän vastannut. Vai etkö ymmärrä edes itse kirjoittamaasi tekstiä? Tiedän, että sun kiertosi on nyt siinä "kaikki vituttaa eniten" vaiheessa.

Tuossa alla sun tekstisi:

"Ketjussa kysyttiin naisten kokemuksia naisten hormonitoimintaan liittyvästä asiasta ja tänne tulee ukot kertomaan miten asiat on ja vinkumaan kurjaa tilannettaan??

Mittailkaa te vaan mulkkujanne ja opetelkaa tyydyttämään nainen niin se haluaa muulloinkin, kuin oviksen aikaan.."

Vierailija
28/35 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena koen äärimmäisen turhauttavana sen, että ovulaation aikaan on aivan järkyttävät halut pari päivää ja loppukuun sitten halut on työn ja tuskan takana. Sata kertaa mieluummin ottaisin tasaisemmat halut.

Vierailija
29/35 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli naisystävä, joka oli kaksi-kolme päivää kuussa tosi halukas ja lopun aikaa välttelevä ja etäinen. Kamalaa aikaa oli suurimman osan kuusta.

Kyllä suhteen alussa pitäisi kiinnostaa muutenkin kuin hormonihöyryissä.

Vierailija
30/35 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän vastannut. Vai etkö ymmärrä edes itse kirjoittamaasi tekstiä? Tiedän, että sun kiertosi on nyt siinä "kaikki vituttaa eniten" vaiheessa.

"Ketjussa kysyttiin naisten kokemuksia naisten hormonitoimintaan liittyvästä asiasta ja tänne tulee ukot kertomaan miten asiat on ja vinkumaan kurjaa tilannettaan??

Mittailkaa te vaan mulkkujanne ja opetelkaa tyydyttämään nainen niin se haluaa muulloinkin, kuin oviksen aikaan.."

No olen kyllä tähän ketjuun vastannut, pöljä. Et vois olla enempää hakoteillä mun kierron suhteen. Mua ei vituta muut kun tommoset nillittvät ja valittavat äijät.

Vierailija
31/35 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen kyllä tähän ketjuun vastannut, pöljä. Et vois olla enempää hakoteillä mun kierron suhteen. Mua ei vituta muut kun tommoset nillittvät ja valittavat äijät.

... mutta ihanaaseksiäihanjokapäivä....

Vierailija
32/35 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himot ei vaan meinaa loppua, nyt jo viikon piinanneet. Onkohan tää jotain kevätkiimaa? Haaveilen naapureista ja työkavereista ja näen hulluja seksiunia näistä. Flirttailen ja keimailen kelle vaan joka sattuu kohdalle, vaikka viereisen auton kuskille liikennevaloissa. Help!

Vierailija
33/35 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai siin muuta kuin munaa suuhun

Vierailija
34/35 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista on muilla himot esivaihdevuosien aikaan kun ovikset limoittaa ja kutittaa. minulla ei kyllä haluta suuremmasti tuolloin enää.

Vierailija
35/35 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan sitten omituinen kun en ole ikinä kokenut mitään ovulaatiopanetusta. Aika tasaisesti on tuntunut tekevän mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi