Anne Kukkohovi kertoo seksimatkoistaan ja ryhmäseksistä
Ponnahti näin taas hetkeksi iltapäivälehden sivuille.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/388f6e3f-e19c-46a1-a7d8-20f9e6…
Kommentit (87)
Aika rohkeaa puhetta häneltä, mitähän hänen poika mahtaa ajatella kun äitinsä kertoo tuollaisista jutuista?
Itse voisin harrastaa Annen kanssa mutapainia. Bucket list- kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme naista, jotka retostelevat seksisuhteillaan, Anne, Karita ja Lenita. Panisin, jos pääsisin pukille.
Se on jännä juttu, että kun naiset tuo itseään esille seksuaalisina, niin sitä kauhistellaan, mutta naistenmiehiä ei. Mutta toki naisilla voi olla enemmän tekemistä itse seksin kanssa, toisin kun tunnetusti tyhjää puhuvilla naistenmiehillä.
Mutta ketkä sitä kauhistelevat? Toiset naiset.
Naisilla voi olla enemmän tekemistä seksin kanssa, mutta kenen kanssa ovat sitä harrastaneet? Ehkä jopa miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hankala joillekin ymmärtää, että Kukkohovi itse ei ole julkisuuteen näistä puhunut. Hän on puhunut näistä omassa podcastissaan, jota jokainen voi käydä halutessaan kuuntelemassa. Nyt joku toimittaja on käynyt kuuntelemassa ja todennut että tämä on pakko jakaa lukijoille. No sitten jotkut lukee jutun ja aloittaa ulisemisen. Ei voi kun ihmetellä kanssaeläjiä...
Sitten kai kannattaa pitää hutsuilu stoorit ihan omana tietonaan jos ei halua että kukaan niistä kirjoittaa.. Eikö tuo ole julkista jo siinä vaiheessa kun podcastiinsa niitä suoltaa.
En oo nähny missään että Annea ois mitenkään haitannu, tai hän olisi kieltänyt jutuista kirjoittamisen. Mutta tässä on nyt kyseessä se, että muut ihmiset pahoittavat mielensä ja valittavat siitä kun itse ovat menneet jutun lukemaan. Ikään kuin Anne olisi itse kirjoittanut Iltalehden uutisen.
On hänellä paljon hyvinkin eroottissävyisiä kuvia esim Instassa vuosien varrelta aika lähelle sen sallimia rajoja vietynä. Hyvinki niukoissa asuissa venyttelyä milloin missäkin asennossa jne. Niistä kyllä paistaa läpi, että hän haluaa tuoda seksuaalisuuttaan voimakkaasti esille ja olla miehille kiihottava. Kommenteista näkee, että kyllä onnistuukin siinä aina. Vihjailee nykyään myös seksilelujensa käytöstä ym. Ja onhan hän eroottinen nainen, ei käy kiistäminen. Se on sitä hänen brändiään kaikki, jolla sitten saa tuotemarkkinoinnin hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaan eläville antaa mieluiten,
kirjoitti vierailija, ja niin se taitaa muuten olla. Ainoa kerta, kun meillä on harrastettu ryhmäseksiä, oli mökillä, kun vaimoni ja vieraamme, muuan ulkomaalaismies syttyivät kesäyön hämyssä tyydyttämään intohimojaan. Mies oli turvallisesti tahollaan naimisissa, eksoottinen vierailija ilman syvempiä tunnesiteitä. Kihelmöivä muisto vain jäi, näky vaimosta lemmenannossa vieraalle kullille.
Ai, ai, ai, niin se taitaa olla, ja tuo mökkikuvaus tuo omiakin kuumia muistoja mieleen. Harrastuksen kautta on ollut meidänkin mökillämme ulkomaaneläviä, salskeita uroita, ja rohkeampi silloin uskaltaa itsekin olla. Tuota viimeistä vaihetta ei sentään ole tullut kokeiltua.
Joku aikanaa sanoi, että olis hieman lahna sängyssä. Minua ei sellaisen haittaa. Kääntelen naista kaikkiin asentoihin ja panen joka reikään.
Onkohan ollut MMN vai NNM. Kyllä tekis mieli rassata Kukkohovin reiät kakstahtisesti.
Mikä ihme siinä on, että nainen kun täyttää 50v, alkaa nämä seksi höpinät ja itse kehut ? Ihan kuin teini ikäinen pikku tyttö...
ei toi pohjoismaalainenarttutyyppi eroo yhtää mistää: oot sit tavis tai jotaisattumalta iha muuta:julkkiskin.
samaalaatuu kun ne etelänhorttokaaloot ja turkin mehmothettokaaloot kelpaa pohjosenarttutyypille aina lomareissuillaan. onha näitä kuultu jokamirkuilta aina enne omaapanoiltaa kapakasta kämpille päästyä
Ja näinpä Anne tulee vahvistaneeksi ulkomailla stereotypioita suomalaisista naisista - avarakatseisia ja avaraperseisiä.
Mites jos +50v ukkeli alkais lehtien palstalla tarinoimaan panoseikkailuistaan? Varmaan olis eduskunnan välikysymyksen paikka
Todella kummallisen tuomitsevia kommentteja seksi-palstalla. Onko täällä joku ikäraja- tai sukupuolikriteeri sille, kuka saa kertoa tykkäävänsä seksistä? Vain alle 25-vuotias ilmeisesti?
Tasa-arvon nimissä nyt pitäisi tehdä juttu miehestä, joka julistaisi mieluummin tapailevansa ulkomaalaisia naisia ja harrastavansa niiden kanssa ryhmäseksiä.
Oliko siis ottanut 5 isolta tummalta mieheltä kaikkiin reikiin vuoronperään vai mistä tässä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siis ottanut 5 isolta tummalta mieheltä kaikkiin reikiin vuoronperään vai mistä tässä oli kyse.
Kerrot elämäsi ytimen neljässä viimeisessä sanassa. Nerokas vuodatus, dorka
Kerrot elämäsi ytimen viimeisessä sanassa.
Joku tuolla kysyi, miltä äidistä tuntuisi lukea tällaisia tyttärensä paljastuksia. Kyllä niillä äideilläkin on ollut omat juttunsa, yhtä lailla hiuksia nostattavat. Minunkin vaimoni on vuosien myötä silloin tällöin hymy suupielessä vihjaillut mitä kaikkea anoppi on aikoinaan miesten kanssa harrastanut.
Onkohan saanut molempiin reikiin samaan aikaan?
Se on jännä juttu, että kun naiset tuo itseään esille seksuaalisina, niin sitä kauhistellaan, mutta naistenmiehiä ei. Mutta toki naisilla voi olla enemmän tekemistä itse seksin kanssa, toisin kun tunnetusti tyhjää puhuvilla naistenmiehillä.