Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAASKO: Video tallensi: P0LIISI PAH0INPITELI 16-vuotiaan POJAN häikäilemättömästi Käräjäoikeuden mukaan poliisin voimankäyttö oli täysin suhteetonta ja vääränlaista.

Vierailija
19.04.2023 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009530284.html

Näitä on nyt kamerakännykkä aikana ollut yhä useampia ja useampia uutisissa Suomesta.

Mitä mieltä?

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varma ettei poika provosoinut? Kun tuo väkivaltaisuus on alkukantainen vaisto.

Jotenkin epäilen, että sinulla ei riittäisi ymmärrystä enää siinä vaiheessa, jos joku hakkaisi sinun 16 vuotiaan lapsen sen takia, että on saattanut jotain sanoa virkavallalle tai jollekkin aikuiselle, josta ovat suutuksissaan sitten pieksäneet pahasti.

Veikkaan että ei sinulla lapsia ole. Ei kukaan lapsia omaava puolusta sitä, että aikuiset (varsinkin pollarit joiden pitäisi suojella) pieksävät alaikäisiä lapsia ja perustele "alkukantainen vaisto".

Vierailija
22/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampuu ilotulitteitä väkijoukkoon ja soittaa suuta poliisille vielä raudoissakin.

Mikä ihme meidän Pekkaan meni?

Todettiin syyttömäsi ja lavastetuksi tuo poika, lue uutinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on viimeinen länsimaa, jolla ei ole erillistä yksikköä tutkimaan P0LIISIEN rikoksia. Olisiko jo aika? Ei korppi korpin silmää noki, kun tietää, että jos jotain omaa juttua joskus tutkimaan niin kollegat kostaa.

Tämä Suomen viranomaisten harjoittama vakivalta on mennyt liian pitkalle ja viranomaisaines on liialta osin sopimatonta, kuten myös vartijoissa (eri keissi mutta molemmissa "oikeus käyttää voimaa 'tarvittaessa'").

Viranomaiset hakkasivat jopa vielä pienen lapsen pahasti.. 😡

Pienen lapsen, my ass. Törkeälle nuorisorikolliselle näytettiin, ihan oikein, miten käy kun perseilee.

Vierailija
24/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika maksaa raketeista veroja ja isä sekä äitee makselee veroja, joista maksetaan hakkaavan poliisin leipä.

Hienoa. Maksetaan siitä että meitä hakataan.

Hienoa. Hienoa. VHOI JHUMALAUTA NHYT!

Vierailija
25/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun poika oli sidottu. Olisi voitanut tappelun jos olisi iskujen vaihtoon lähdetty. Näkee että poika olikin kova pala purtavaksi. Nykyään nämä teinit pyörittelee useita vartijoitakin päihin.

Nykyajan pojat on katelleet vaparia ja muuta mma;ta ja otelleet takapihoilla.

Saa turva-alan ammattilaiset ihan hädissään pitää kunnostaan huolta, kun on nykynuoret.

Vierailija
26/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ampuu ilotulitteitä väkijoukkoon ja soittaa suuta poliisille vielä raudoissakin.

Mikä ihme meidän Pekkaan meni?

Todettiin syyttömäsi ja lavastetuksi tuo poika, lue uutinen.

Syyte hylättiin, lavastukset ovat ihan omia keksintöjäsi.

Vierailija
27/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa jännä tietää miltä nämä vähän autistilta kuulostavat "puolustelijat" näyttävät? Onko woke läjälle nyt vasta tullut tietoisuuteen että poliisille ei vidduilla ja että poliisi edes yrittää pitää turvallisuutta yllä? Vai onko vastaamassa omaa räkäänsä syövä mulkosilmä joka ei tajua mitään, haluaa vaan öyhöttää nuorten häiriköinnin puolesta. Nämä pallerot eivät tiedä maailmasta mitään, aasian, afrikan ja lähi-idän maissa poliisi tekee vähän muutakin kuin näpäyttää..

nykynuoriin pitää käyttää voimaa enemmän kuin ennen.

Ovat jengiytyneet ja koventuneet. Osaavat tapella häikäilemättömästi.

Poliisi oli varmasti ennenkin joutunut nuoria vastaan ja tiesi että voimia pitää käyttää kovemmin.

Vierailija
28/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika maksaa raketeista veroja ja isä sekä äitee makselee veroja, joista maksetaan hakkaavan poliisin leipä.

Että joku voi olla tyhmä ja oman hyveellisyytensä sokaisema. Voi olla, että olet toista mieltä, kun vastaan tulee lauma näitä siliteltäviä jotka sattuvat haluamaan jotain omaasi tai ihan huvin vuoksi käyttävät sinua säkkinä. Älä valita sitten.

Vierailija
29/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ampui ilotulitteilla väkijoukkoon, kyllä pitää vähän lyödä. Tosta saa helpost näkövamman ja loppuelämä pilalla. Oikeestaan, olisi pitänyt lyödä paljon kovempaa.

Vierailija
30/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat Elokuva kirjoitti:

Harmi kun poika oli sidottu. Olisi voitanut tappelun jos olisi iskujen vaihtoon lähdetty. Näkee että poika olikin kova pala purtavaksi. Nykyään nämä teinit pyörittelee useita vartijoitakin päihin.

Nykyajan pojat on katelleet vaparia ja muuta mma;ta ja otelleet takapihoilla.

Saa turva-alan ammattilaiset ihan hädissään pitää kunnostaan huolta, kun on nykynuoret.

Suhisevatko nämäkin takapihalla koivulle ja tekevät katan?

Vierailija
31/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ampuu ilotulitteen väkijoukkoon, jossa minä olen, niin ei tarvitse poliisin alkaa hakkamaan. Minä hoidan sen ihan itse. Eikä ole väliä, että onko nyt alaikäinen vai täysikäinen. Voin samantien antaa kovan palautteen vanhemmille, jos minua aikovat haastaa oikeuteen tai muuhun

Vierailija
32/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että joku voi olla tyhmä ja oman hyveellisyytensä sokaisema. Voi olla, että olet toista mieltä, kun vastaan tulee lauma näitä siliteltäviä jotka sattuvat haluamaan jotain omaasi tai ihan huvin vuoksi käyttävät sinua säkkinä. Älä valita sitten.

Idea oli että sä ilmeisesti haluat maksaa veroja että palvelu joka alunperin oli sun suojeluun ja nuhteluun, onkin sun hakkaamiseen sairaalakuntoon, että päästään maksaa lisää veroja terveydenhuoltokustannuksiin?

Vierailija
33/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ampuu ilotulitteen väkijoukkoon, jossa minä olen, niin ei tarvitse poliisin alkaa hakkamaan. Minä hoidan sen ihan itse. Eikä ole väliä, että onko nyt alaikäinen vai täysikäinen. Voin samantien antaa kovan palautteen vanhemmille, jos minua aikovat haastaa oikeuteen tai muuhun

Näimpä.

Ei ennenkään rakettien ampumisista ole poliiseja tarvittu. Mun aikaan pojat ammuttiin toisiamme raketeilla ja siinä meni toppatakit reijille. Hauskaa oli.

Sivullisia ei ammuttu kuin syystä. Meille ei kannattanut vittuilla.

Rocket män oli meidän tunnari kasarin alussa. Elton Johnin ROCKET Män

Vierailija
34/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa voit ottaa matsia ilman paitaa talvipakkasella, jos mun poika on aiheuttanut ongelmia.

Otan mielellään erän sen jälkeen kun poika on napannut etujalalla sua nokkaan ja aattelet ottaa revanssia, niin sitten tulee isukki ja pätkii käkättimeen kalkkunapotkuilla.

Vierailija
35/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa asuu Kevin Eagle.

Vierailija
36/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jea mää jea mää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idea oli että sä ilmeisesti haluat maksaa veroja että palvelu joka alunperin oli sun suojeluun ja nuhteluun, onkin sun hakkaamiseen sairaalakuntoon, että päästään maksaa lisää veroja terveydenhuoltokustannuksiin?

Häh? Minkä takia poliisi tulisi minua hakkaamaan? Jos hitto vie olisin niin tyhmä, että ammuskelisin raketeilla muita ihmisiä, niin ihan ansaitusti tulisi nokkaan. Ota nyt se pää pois ahteristasi.

Vierailija
37/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lätkin kovaa ilman paitaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa voit ottaa matsia ilman paitaa talvipakkasella, jos mun poika on aiheuttanut ongelmia.

Otan mielellään erän sen jälkeen kun poika on napannut etujalalla sua nokkaan ja aattelet ottaa revanssia, niin sitten tulee isukki ja pätkii käkättimeen kalkkunapotkuilla.

Voi v. . .u, mikä apina. Ja ÄO oli?

Vierailija
38/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jea mää jea mää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Minkä takia poliisi tulisi minua hakkaamaan? Jos hitto vie olisin niin tyhmä, että ammuskelisin raketeilla muita ihmisiä, niin ihan ansaitusti tulisi nokkaan. Ota nyt se pää pois ahteristasi.

Ei. Ota sä se sun pääs pois mun ahterista ilman lupaa.

Nuoret miehet aiheuttaa typerimmät teot yhteiskunnassa.

Sitä varten on palkattu poliisi ja nuorisotyöntekijöitä kertomaan että missä on rajat menneet yli.

Hakkaaminen ei auta mihinkään. Siitä syntyy vain mellakoita ja viattomien autot syttyy tuleen.

Teinit tekee tyhmyyksiä paljon. Ovat aina tehneet. Rakettisota on ihan yleinen huvitus ollut seitkytluvulta asti.

Vierailija
39/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mikä muillakin muslimeilla, noin 20.

Vierailija
40/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan kuin peiliin katsois vai mitä.

Ei sillä äy-pisteillä varmasti mitään väliä kunhan on voimakkaampi lyämään. Ei siltä pudonneelta voi mitata älyä. Voimakkaampi on älykkäämpiii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä