Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAASKO: Video tallensi: P0LIISI PAH0INPITELI 16-vuotiaan POJAN häikäilemättömästi Käräjäoikeuden mukaan poliisin voimankäyttö oli täysin suhteetonta ja vääränlaista.

Vierailija
19.04.2023 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009530284.html

Näitä on nyt kamerakännykkä aikana ollut yhä useampia ja useampia uutisissa Suomesta.

Mitä mieltä?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika maksaa raketeista veroja ja isä sekä äitee makselee veroja, joista maksetaan hakkaavan poliisin leipä.

Hienoa. Maksetaan siitä että meitä hakataan.

Hienoa. Hienoa. VHOI JHUMALAUTA NHYT!

Jos oli muumaa niin ei tasan maksa veroja lol ja ai, onko sinuakin hakattu? Ei minua ainakaan, johtunee siitä että osaan käyttäytyä enkä ole elukka. 

Eli jos joku tyyppi tai tyypit tulee ja hakkaa sinut oikein kunnolla, niin kenties että vammaudut pysävästi, niin hymyilet ja sanot, että "syy oli minun, en ilmeisesti osannut käyttäytyä ja olen elukka, koska vain sellaiset hakataan".

Vierailija
42/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat Elokuva kirjoitti:

Harmi kun poika oli sidottu. Olisi voitanut tappelun jos olisi iskujen vaihtoon lähdetty. Näkee että poika olikin kova pala purtavaksi. Nykyään nämä teinit pyörittelee useita vartijoitakin päihin.

Nykyajan pojat on katelleet vaparia ja muuta mma;ta ja otelleet takapihoilla.

Saa turva-alan ammattilaiset ihan hädissään pitää kunnostaan huolta, kun on nykynuoret.

Vesku veteli jo Pojat elokuvassa niin rajuja juttuja perussuomalaiseen tapaan että.

Siinä sakutkin ihmetteli kun pommi varastettiin ja poikajengi vaan hulinoi ympäriinsä.

Se oli sitä sodanajan vapaata kasvatusta Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ampuu ilotulitteen väkijoukkoon, jossa minä olen, niin ei tarvitse poliisin alkaa hakkamaan. Minä hoidan sen ihan itse. Eikä ole väliä, että onko nyt alaikäinen vai täysikäinen. Voin samantien antaa kovan palautteen vanhemmille, jos minua aikovat haastaa oikeuteen tai muuhun

Miten sä muka pärjäät nuorille?

Näithän että poliisillakin oli kovapala voittaa tuo teini.

Näkee että kävi ukolle voimille ja olisi hävinnyt ilman apuja.

Ei noille pojille mahda enää mitään tappeluissa. Ovat nopeampia, notkeampia, taitavampia lähitaistelussa.

Ajat on muuttuneet sitten Keravan Kollien.

Jos ymmärrät, niin älä ota leukaas turhaan. Soita hätänumeroon ja pakene paikalta. Se on sun parhaakses.

Vierailija
44/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä lätkin kovaa ilman paitaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ampuu ilotulitteen väkijoukkoon, jossa minä olen, niin ei tarvitse poliisin alkaa hakkamaan. Minä hoidan sen ihan itse. Eikä ole väliä, että onko nyt alaikäinen vai täysikäinen. Voin samantien antaa kovan palautteen vanhemmille, jos minua aikovat haastaa oikeuteen tai muuhun

Mun kanssa voit ottaa matsia ilman paitaa talvipakkasella, jos mun poika on aiheuttanut ongelmia.

Otan mielellään erän sen jälkeen kun poika on napannut etujalalla sua nokkaan ja aattelet ottaa revanssia, niin sitten tulee isukki ja pätkii käkättimeen kalkkunapotkuilla.

Voi v. . .u, mikä apina. Ja ÄO oli?

13.

Vierailija
45/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa voit ottaa matsia ilman paitaa talvipakkasella, jos mun poika on aiheuttanut ongelmia.

Otan mielellään erän sen jälkeen kun poika on napannut etujalalla sua nokkaan ja aattelet ottaa revanssia, niin sitten tulee isukki ja pätkii käkättimeen kalkkunapotkuilla.

Kyllä ihan kuin peiliin katsois vai mitä.

Ei sillä äy-pisteillä varmasti mitään väliä kunhan on voimakkaampi lyämään. Ei siltä pudonneelta voi mitata älyä. Voimakkaampi on älykkäämpiii

No huhhuh, ääliö loistaa.

Vierailija
46/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todettiin syyttömäsi ja lavastetuksi tuo poika, lue uutinen.

Oli tallenteen mukaan ampunut raketin, oli syytetyn mukaan sylkenyt tätä kasvoihin, oli todistajien mukaan soittanut suutaan ja oli todistajien mukaan äitinsä läsnäollessa uhannut tappaa poliisit.

Eli ei ollut ihan 100% syytön poikakaan. Ei se tosin anna poliisille mitään oikeutta lyödä, ei missään nimessä, mutta pysytään nyt totuudessa kuitenkin.

Vierailija
47/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika maksaa raketeista veroja ja isä sekä äitee makselee veroja, joista maksetaan hakkaavan poliisin leipä.

Jos oli muumaa niin ei tasan maksa veroja lol ja ai, onko sinuakin hakattu? Ei minua ainakaan, johtunee siitä että osaan käyttäytyä enkä ole elukka. 

Eli jos joku tyyppi tai tyypit tulee ja hakkaa sinut oikein kunnolla, niin kenties että vammaudut pysävästi, niin hymyilet ja sanot, että "syy oli minun, en ilmeisesti osannut käyttäytyä ja olen elukka, koska vain sellaiset hakataan".

Miten tämä nyt liittyi poliiseihin? Sulla menee nyt pasmat sekaisin. Mene nukkumaan.

Minun puolestani poliisi voi ihan rauhassa opettaa roistoja, jotka ovat uhaksi suomalaiselle yhteiskunnalle.

Vierailija
48/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko sama kuin Kevin Eaglella?

Vierailija
49/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ikävää se, että suunsoittajalla ei ole mitään vastuuta teoistaan, mutta poliisin pitää kestää ruskean aineen jauhamista ja naisten sukuelinten mukaan nimettyä ärsyttämisen muotoa maailman ääriin asti. Tuskin se nyt on ilman syytä alettu siinä mukiloimaan. Jos sitä herran pelkoa ei istuteta kotona, niin jonkun sen pitää tehdä. Kyseistä henkilöä kuitenkin epäiltiin ilotulitteiden ampumisesta väkijoukkoon. Ja ilmeisesti myös todettiin syylliseksi, mutta syytteet hylättiin. Jos se osuu jotain teidän tuttua silmään, niin ei se varmasti ole kivaa teidän mielestäkään. Ei tommoset ääliöt muuten opi, heillä on oikeus tehdä mitä vaan, ja tekevät varmasti myös ihan kapinointimielessä. Kovat otteet auttaa, ei selälle läpsyttely. Jotain mennyt kasvatuksessa pieleen ja pahasti

Sama päiväkodissa. Kyllä pitäisi sielläkin saada pikkuisen pippurisumuttaa ja iskeä nyrkkiä palleaan kun ovat nykyään kuin rekkamiehiä suustaan ja hyökkivät kimppuun.

Vierailija
50/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tekoa ei voi mitenkään puolustella. Varsinkaan kun virkavalta teki porukalla, muut piti kiinni kun yksi löi avutonta lasta. 😡

Hävetkää te lasten hakkaajat ja niiden puolustelija "miehet"! 😡

Terv. mamma, jolla on kaksi lasta

Vierailija
51/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt liittyi poliiseihin? Sulla menee nyt pasmat sekaisin. Mene nukkumaan.

Minun puolestani poliisi voi ihan rauhassa opettaa roistoja, jotka ovat uhaksi suomalaiselle yhteiskunnalle.

Siis papatteja heitteleviä teinipoikia opettamaan miten vihreässä Suomessa ei enää saa rakettejakaan ampua ja paukutella paukkupommeja ilman että viranomaiset vetää dunkkuun =)

Tää on just sitä kommunismia mitä vastaan me ysärin nuoret kapinoitiin viritettyjen mopojemme kanssa.

Enää ei saa paukutella papateillakaan UUTENAVUOTENA.

Ennen niitä paukutettiin ihan koska vaan ja ihan miten päin vaan ja ihan milloin vaan.

Nyt on kiellettyä. Pitää istua kiltisti kotona videopelien äärellä, koska viherkommunistit kieltää röökinkin.

Vierailija
52/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tallenteen mukaan ampunut raketin, oli syytetyn mukaan sylkenyt tätä kasvoihin, oli todistajien mukaan soittanut suutaan ja oli todistajien mukaan äitinsä läsnäollessa uhannut tappaa poliisit.

Eli ei ollut ihan 100% syytön poikakaan. Ei se tosin anna poliisille mitään oikeutta lyödä, ei missään nimessä, mutta pysytään nyt totuudessa kuitenkin.

_lapsi todettiin syyttömäksi väitettyihin asioihin_.

Onko äidinkieli jotenkin joillakin näin hukassa?

Vierailija
53/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan kuin peiliin katsois vai mitä.

Ei sillä äy-pisteillä varmasti mitään väliä kunhan on voimakkaampi lyämään. Ei siltä pudonneelta voi mitata älyä. Voimakkaampi on älykkäämpiii

No huhhuh, ääliö loistaa.

Ääliö ääliölle vastaa.

Vierailija
54/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_lapsi todettiin syyttömäksi väitettyihin asioihin_.

Onko äidinkieli jotenkin joillakin näin hukassa?

Nykyään se on suomen kieli.

Äitis kieli maistuu piimältä.

Vierailija
55/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis papatteja heitteleviä teinipoikia opettamaan miten vihreässä Suomessa ei enää saa rakettejakaan ampua ja paukutella paukkupommeja ilman että viranomaiset vetää dunkkuun =)

Tää on just sitä kommunismia mitä vastaan me ysärin nuoret kapinoitiin viritettyjen mopojemme kanssa.

Enää ei saa paukutella papateillakaan UUTENAVUOTENA.

Ennen niitä paukutettiin ihan koska vaan ja ihan miten päin vaan ja ihan milloin vaan.

Nyt on kiellettyä. Pitää istua kiltisti kotona videopelien äärellä, koska viherkommunistit kieltää röökinkin.

Suomessa kommunismi on edennyt hyvin pitkälle.

Ei ilotulitteita, ei viritettyjä mopoja, ei röökiä yläasteen välitunnilla, ei ja ei.

Vapaus on tästä maasta kadotettu.

Ei ihme että nuoria ahdistaa kun mitään ei saa enää tehdä.

Viherkomunistit ovat valjastaneet viranomaiset valvomaan kalapuikkojakin koulujen ruokatunneille.

Vierailija
56/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko noi poliisit voineet vaikka saada kiinni jonkun rattijuopon tai pyörävarkaan sen sijaan että raketit oli peloittaneet uudenvuoden kansan?

Vierailija
57/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tekoa ei voi mitenkään puolustella. Varsinkaan kun virkavalta teki porukalla, muut piti kiinni kun yksi löi avutonta lasta. 😡

Hävetkää te lasten hakkaajat ja niiden puolustelija "miehet"! 😡

Terv. mamma, jolla on kaksi lasta

Ihan just sen takia puolustankin, että omat lapset saisi kulkea rauhassa ja pitää omat kenkänsä ja takkinsa päällä. Taitaa omasi olla noita, jotka käy muiden vermeitä källimässä.

Vierailija
58/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa jännä tietää miltä nämä vähän autistilta kuulostavat "puolustelijat" näyttävät? Onko woke läjälle nyt vasta tullut tietoisuuteen että poliisille ei vidduilla ja että poliisi edes yrittää pitää turvallisuutta yllä? Vai onko vastaamassa omaa räkäänsä syövä mulkosilmä joka ei tajua mitään, haluaa vaan öyhöttää nuorten häiriköinnin puolesta. Nämä pallerot eivät tiedä maailmasta mitään, aasian, afrikan ja lähi-idän maissa poliisi tekee vähän muutakin kuin näpäyttää..

Sinulle on "puolustelua", jos edellyttää lakia valvomaan asetetun viranomaisen noudattavan lakia?

Vierailija
59/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat Elokuva kirjoitti:

Harmi kun poika oli sidottu. Olisi voitanut tappelun jos olisi iskujen vaihtoon lähdetty. Näkee että poika olikin kova pala purtavaksi. Nykyään nämä teinit pyörittelee useita vartijoitakin päihin.

Nykyajan pojat on katelleet vaparia ja muuta mma;ta ja otelleet takapihoilla.

Saa turva-alan ammattilaiset ihan hädissään pitää kunnostaan huolta, kun on nykynuoret.

Onneksi on nämä nuoret pojat, jos venäläiset hyökkää.

Meillä on voimakkaita nuoria miehiä joukossamme!

Vierailija
60/121 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ikävää se, että suunsoittajalla ei ole mitään vastuuta teoistaan, mutta poliisin pitää kestää ruskean aineen jauhamista ja naisten sukuelinten mukaan nimettyä ärsyttämisen muotoa maailman ääriin asti. Tuskin se nyt on ilman syytä alettu siinä mukiloimaan. Jos sitä herran pelkoa ei istuteta kotona, niin jonkun sen pitää tehdä. Kyseistä henkilöä kuitenkin epäiltiin ilotulitteiden ampumisesta väkijoukkoon. Ja ilmeisesti myös todettiin syylliseksi, mutta syytteet hylättiin. Jos se osuu jotain teidän tuttua silmään, niin ei se varmasti ole kivaa teidän mielestäkään. Ei tommoset ääliöt muuten opi, heillä on oikeus tehdä mitä vaan, ja tekevät varmasti myös ihan kapinointimielessä. Kovat otteet auttaa, ei selälle läpsyttely. Jotain mennyt kasvatuksessa pieleen ja pahasti

Ahaa, syyttömän lapsen saa sinusta siis hakata, jos vähän itseä tympii?

Jaa syyttömän?Tuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi